Ik heb niet zoveel ruimte, dus ik moet helaas slapen in dezelfde kamer als de 52 jongedames die de eer hebben zich mijn harem te noemen.quote:Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef Ole het volgende:
Heeft u geen slaapkamer??
Goh wat vervelend..quote:Op zondag 12 december 2004 19:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ruimte, dus ik moet helaas slapen in dezelfde kamer als de 52 jongedames die de eer hebben zich mijn harem te noemen.
quote:Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Croupouque woont in de wc van Intxauragga?
quote:Op zondag 12 december 2004 19:42 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
.....
Het is een beetje een modderboel buiten, dus veeg je wel je voeten? Ik hou niet zo van bagger
....
Daar staat 'ie: mijn trots. Mijn computer, waarmee ik al mijn wijze boodschappen de wereld in stuur.
....
Hij is aangesloten op mijn computer, voor één minuut stroom moet ik ongeveer 622.575 keer op FOK! gepost hebben. Slim bedacht, hè
....
Oh ja, mijn boekenkast vol naslagwerken. Hier kijk ik altijd even in voordat ik post, ik hou wel van een beetje inhoud.
quote:Op maandag 13 december 2004 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Hallo, lieve mensen, leuk dat jullie even langskomen om een blik te werpen in mijn crib.
[afbeelding]
Dit is mijn tweede kamer. Niet veel te zien hier.
Nu jullie mijn crib hebben gezien mogen jullie wel optyfen. Get off my propertah!
quote:Op maandag 13 december 2004 10:33 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie aan de linkerkant de trofeeen van aangeschoten wild(ers)...
Geweldigquote:Op maandag 13 december 2004 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Hallo, lieve mensen, leuk dat jullie even langskomen om een blik te werpen in mijn crib.
[afbeelding]
Dit hier is mijn speelkamer. Die zweep die daar in het midden hangt is mijn grootste trots, die heb ik nl. nog geërfd van mijn over-over-groot vader Marquis DeSade.
[afbeelding]
Dit is mijn tweede kamer. Niet veel te zien hier.
[afbeelding]
Dit is mijn badkamer. "Hygiëne voor alles" zeg ik altijd maar!
[afbeelding]
Dit is de woonkamer. Ik houd niet van overbodige luxe.
Nu jullie mijn crib hebben gezien mogen jullie wel optyfen. Get off my propertah!
quote:Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Croupouque woont in de wc van Intxauragga?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |