quote:Type: Flat-12
Displacement: 4942 cc
Horsepower: 390 bhp @ 6300 rpm
Torque: 354 lb-ft @ 4500 rpm
Redline: 6800 rpm
0-60 mph: 5.3 sec
0-100 mph: 12.2 sec
if i fucking carequote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weet je, ik heb het gewoon helemaal gehad met jou...
Ja mooi maar ik vind die velgen te klein. De latere 512 TR heeft mooiere velgen, en is geloof ik ook sneller?? Iemand specs en pic's van de 512 TR?quote:
boehoequote:
mind your own mattersquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ga dan niet in een openbaar topic liggen ruzie maken...
why notquote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
Als hij niet normaal tegen mij kan doen, dan doe ik het ook niet tegen hem...quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... ik zie alleen 2 mensen vloekenquote:Op zondag 12 december 2004 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
why notje kunt toch lezen wat er gebeurt.....
huiliequote:Op zondag 12 december 2004 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als hij niet normaal tegen mij kan doen, dan doe ik het ook niet tegen hem...
Vind je??quote:
geen beter vermaak dan......quote:Op zondag 12 december 2004 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vind je??
Heb het echt helemaal gehad met hem...
quote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een bloedhekel aan Mutz met haar gejank om haar rug en ook aan ThaFreak omdat hij zo klein is. Haat kleine mensen.
leed vermaak.quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan......![]()
Het is ook heel erg jammer dat sommige mensen niet kunnen lezen... Beetje normaal reageren mag best hoor...quote:Op zondag 12 december 2004 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huilie
ach ja tis nou maar net wat je niet normaal vind he.....tegen sommige dingen niet kunnen is ook jammer, erg jammer
quote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een bloedhekel aan Mutz met haar gejank om haar rug en ook aan ThaFreak omdat hij zo klein is. Haat kleine mensen.
Joh... mij nooit opgevallenquote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leed vermaak.
En ik stook daar graag in![]()
Dit vind ik niet echt vermaak meer...quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan......![]()
Ik dacht dat jijquote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt vermaak meer...doe ik van hem...
tjeeeus mens ga huilen of zo, ik maak een geintje en jij gaat er zo op in, tja dan gaat het normale er bij mij af hoor.....quote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is ook heel erg jammer dat sommige mensen niet kunnen lezen... Beetje normaal reageren mag best hoor...Maar goed, als jij het zo wilt, fine
pas je op dat je je ramplank niet vies maaktquote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt vermaak meer...doe ik van hem...
Kun jij niet gewoon ff je bek houden??quote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak een tipje. Geef Mutz een rugklopje
Mutz tipje. Geef ThaFreak een rot schop onder z,n hol. Wie weet word hij dan groter.
stoken is niet nodig dit keer hoorquote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
Ja, ook... Maar inmiddels ook van hem...quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jijdeed door de medicijnen
![]()
Hij was er gisteren ff, ik zal em eens sms'nquote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef Hugster het volgende:
Bas heeft de weg naar het internet ook niet meer weten te vinden na het stappen vrijdag
mischien wel getroffen bij het hooivork werpen
quote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef Hugster het volgende:
Bas heeft de weg naar het internet ook niet meer weten te vinden na het stappen vrijdag
mischien wel getroffen bij het hooivork werpen
Ik weet niet hoe jij hier je text krijgt op het forum. Maar ik typ over het algemeen. Dus ik gebruik m,n mond nietquote:Op zondag 12 december 2004 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon ff je bek houden??
Jo tieft straal lekker een gods koleren tiefus end op jo. Ga spinazie eten. Word je groot en *kuck* sterk vanquote:Op zondag 12 december 2004 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stoken is niet nodig dit keer hoor![]()
Als het zo doorgaat, dan stop ik... (en ja, ik denk er echt serieus over om te stoppen...)quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pas je op dat je je ramplank niet vies maakt![]()
maar da's klote ja.... wie stopt met modden... jij of hij?![]()
zometeen... ja TG ok?quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef Nouk het volgende:
[..]. Zullen wij ook nep ruzie maken? Das hip geloof ik.
quote:Op zondag 12 december 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij hier je text krijgt op het forum. Maar ik typ over het algemeen. Dus ik gebruik m,n mond niet![]()
[..]
Jo tieft straal lekker een gods koleren tiefus end op jo. Ga spinazie eten. Word je groot en *kuck* sterk van
kan me niet snel genoeg zijnquote:Op zondag 12 december 2004 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, dan stop ik... (en ja, ik denk er echt serieus over om te stoppen...)
aah eindelijk weer een paar wijze woorden, moest je er lang over nadenkenquote:Op zondag 12 december 2004 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, dan stop ik... (en ja, ik denk er echt serieus over om te stoppen...)
Gelukkig zitten we in 2004 en om de 14jaar herhaald de mode zich weerquote:
Bij mij komt het er tenminste nog uit... Dat komt in die kop van jou niet eens op...quote:Op zondag 12 december 2004 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah eindelijk weer een paar wijze woorden, moest je er lang over nadenken![]()
Met wat??quote:
Draai je gewoon om, en knal je tv op BBC2quote:
nope waarom zou ik....quote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij komt het er tenminste nog uit... Dat komt in die kop van jou niet eens op...
gelukkig bepaal jij dat even niet zegquote:
ik ben verslaafd geraakt aan fifa op de xbox, het gevoel uit mijn duim is bijna weg nog even doorgaanquote:Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draai je gewoon om, en knal je tv op BBC2
Dat maak ik zelf wel uit... En het kan me nu dus ff helemaal niets boeien wat jij vindt... TF is gewoon een klootzak... Punt uit...quote:
Jankzak...quote:Op zondag 12 december 2004 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope waarom zou ik....
ik ga echt stoppen hoor![]()
tjees jij wordt triester en triester zeg![]()
grappemaker of niet, lees eens terug en vertel eens wie er aan het janken is......quote:
kanschlooschquote:Op zondag 12 december 2004 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben verslaafd geraakt aan fifa op de xbox, het gevoel uit mijn duim is bijna weg nog even doorgaan
quote:
als jullie beide je nou gewoon aan je woord houden...quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:24 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
als jullie beide je nou gewoon aan je woord houden...![]()
hoi, jou kende ik nog nietquote:Op zondag 12 december 2004 20:19 schreef Nouk het volgende:
Sneu gezeik zeg hier. Als je echt ruzie hebt vecht je dat toch gewoon achter de schermen uit en niet hier waar iedereen het kan lezen? En als het grappig bedoeld is, maak dan wat betere flames zeg.
lees het nog eens, maybe snap je het danquote:Op zondag 12 december 2004 20:24 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
als jullie beide je nou gewoon aan je woord houden...![]()
Beter oplettenquote:
Ik bedoelde t goed voor jou hoorquote:
wtf...wat reageren die vrouwtjes allemaal fel vandaag zeg...quote:
mijn ouders zijn ookal bezigquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef vlad het volgende:
[..]
wtf...wat reageren die vrouwtjes allemaal fel vandaag zeg...hangt er iets in de lucht ofzo? of doet de maand weer gek?
![]()
Lees je wel eens PI's?quote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef vlad het volgende:
[..]
wtf...wat reageren die vrouwtjes allemaal fel vandaag zeg...hangt er iets in de lucht ofzo? of doet de maand weer gek?
![]()
Juistquote:Op zondag 12 december 2004 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde t goed voor jou hoorjij bent lief
Hij rijd in een Excel hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef PeuRac het volgende:
Voor Xtreem:
The worst car of 2004: Hyundai Accent
kan iemand deze noob uitleggen wat PI inhoudt?quote:Op zondag 12 december 2004 20:41 schreef Nouk het volgende:
Lees je wel eens PI's?
ik weet het ook nietquote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef vlad het volgende:
[..]
kan iemand deze noob uitleggen wat PI inhoudt?![]()
Penis Inhalators.quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef vlad het volgende:
[..]
weet niet boeit me ook nietquote:Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef vlad het volgende:
he thafreak!! alles weer koek en ei met die vrouw?
Dat is de smiley die je kan kiezen als je gewoon reageert (dus niet snel reageren) of iemand quote. Die smiley kan je kiezen boven het tekstvak en daarmee kan je bijv. het sarcasme in je post weergeven, zoals ik deed bij m'n post, waaruit je dus zou kunnen afleiden dat ik het niet meende.quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef vlad het volgende:
[..]
maar sommigen zijnquote:
ah jo, neem er een biertje op...komt alles weer goedquote:Op zondag 12 december 2004 20:46 schreef ThaFreak het volgende:
weet niet boeit me ook niet
lees de sc eens door, zegt genoeg denk ikquote:
Neuh... Was zo kwaad dat ik ff ben weggelopen van m'n pc...quote:Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef vlad het volgende:
he thafreak!! alles weer koek en ei met die vrouw?
bedankt voor de uitleg en sorry dat ik je verkeerd begrepen heb dan maarquote:Op zondag 12 december 2004 20:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is de smiley die je kan kiezen als je gewoon reageert (dus niet snel reageren) of iemand quote. Die smiley kan je kiezen boven het tekstvak en daarmee kan je bijv. het sarcasme in je post weergeven, zoals ik deed bij m'n post, waaruit je dus zou kunnen afleiden dat ik het niet meende.
Ik heb het gelezen. het zegt genoeg.quote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lees de sc eens door, zegt genoeg denk ik
quote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Neuh... Was zo kwaad dat ik ff ben weggelopen van m'n pc...
Nu is m'n PI dus een duim omhoog, snapquote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef vlad het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg en sorry dat ik je verkeerd begrepen heb dan maar
iig welkom hier, heb je ook nog nooit eerder gezien hier![]()
help me ff herinneren, hoevaak kom jij hier eigenlijk ?quote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef vlad het volgende:
[..]
alsof iedereen jou ooit hier gezien heeftquote:Op zondag 12 december 2004 20:49 schreef vlad het volgende:
[..]
Waarom nu wel?quote:Op zondag 12 december 2004 20:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nu is m'n PI dus een duim omhoog, snap.
En nee dat kan kloppen, ik kom ook vrijwel nooit in PTA.
Wel aardig blijven he.quote:Op zondag 12 december 2004 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof iedereen jou ooit hier gezien heeft![]()
quote:
en uiteraard een 2.0 V6 turboquote:
Oh sorryquote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag nu wel ophouden met stalken hoor, ik heb nu wel genoeg gehad![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en uiteraard een 2.0 V6 turbo
Squadra chip erin (230pk) en zo'n heeeeeeele fijne dump-valve voor het luid snuiten van de motor
SSQ ?quote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en uiteraard een 2.0 V6 turbo
Squadra chip erin (230pk) en zo'n heeeeeeele fijne dump-valve voor het luid snuiten van de motor
geeft nie schatjequote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik hoopte dat het niet zo opviel
.
daarom vrouwenquote:Op zondag 12 december 2004 20:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. het zegt genoeg.
teveel zelfs.
Kloontjes zijn lievquote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jullie gaan nu nietr weer opnieuw beginnen toch?![]()
gaat begin volgend jaar wordenquote:Op zondag 12 december 2004 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat word een minimeet zodra je hem hebt![]()
quote:
super sequentialquote:
dan wil ik meequote:Op zondag 12 december 2004 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat word een minimeet zodra je hem hebt![]()
Gatverdammequote:
HKS SSQ BOV.quote:
jij wil ook overal met je lelijke kop tussen zitten hequote:Op zondag 12 december 2004 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan wil ik mee![]()
En ik wou nog wat zeggen, ben t alleen vergeten
en de kofferbak, vergeleken met de 155quote:Op zondag 12 december 2004 21:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
weet je hoe klein die achterbank is?
Ik ben langer als BoJoquote:Op zondag 12 december 2004 21:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
weet je hoe klein die achterbank is?
spelvouten in je ondertitel zijn ok ole olequote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
en de kofferbak, vergeleken met de 155![]()
Krat bier past er net inquote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
en de kofferbak, vergeleken met de 155![]()
waarquote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
spelvouten in je ondertitel zijn ok ole ole![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Krat bier past er net inMoet je wel het krat achter laten en de flesjes stapelen
Kijken of er iemand was,. maar nee.quote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef MutZ het volgende:
Tjabbo, wat moest je op IRC??
ik jou niet zo meer nadat ik je ware aard heb gezienquote:Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben langer als BoJo
@ BoJo, ik vind jou ook lief ;*
karbo....dood??quote:Op zondag 12 december 2004 21:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kijken of er iemand was,. maar nee.
Ja die klinkt wel lekker, alhoewel de Blitz super sound en Turbo XS dumpvalves ook erg goed klinken. Mits goed afgesteld natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2004 21:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
HKS SSQ BOV.
Oftewel, de Super Sequential blow off valve van HKS.
Dé BOV. Voor het ultieme BOV geluid. Kost ff wat, maar dan heb je ook wat.
durfde je wel weer achter de computer......quote:Op zondag 12 december 2004 21:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
GatverdammeWat ben jij een misselijk figuur...
![]()
![]()
je zal onopgemerkt in de meute verdwijnenquote:Op zondag 12 december 2004 21:14 schreef Youp het volgende:
* Youp weer terug..
en ik heb meegebracht... een enorme koppijn en een enorm verkeerd wisselvallig humeur
k dacht, leuke bijdrage voor de SC...
Nee. "to many users connected'.quote:
nope volgens mij wordt de upload te veel gebruikt en daardoor raakt de server bezet, max 10 connections was het volgens mijquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
*doorstreept op favoautolijstje![]()
psssssst filmpje van F16 topic is de boosdoener volgens mijquote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. "to many users connected'.
Ulti's topic zal wel weer druk bezocht worden. Die windowsxp bak kan max. 10 simultane connecties aan.
@NoIdea,
Klopt inderdaad, maar voor mij zou er niets boven de SSQ gaan.
quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee. "to many users connected'.
Ulti's topic zal wel weer druk bezocht worden. Die windowsxp bak kan max. 10 simultane connecties aan.
@NoIdea,
Klopt inderdaad, maar voor mij zou er niets boven de SSQ gaan.
dat dacht ik al...quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zal onopgemerkt in de meute verdwijnen![]()
ik ga karboupload dichtspijkeren.quote:Op zondag 12 december 2004 21:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
psssssst filmpje van F16 topic is de boosdoener volgens mij
quote:
ja, maar een krat bier moet altijd mee kunnen....quote:Op zondag 12 december 2004 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
GTV koop je ook niet als practische auto he
met een beetje passen moet het net op de achterbank passenquote:Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, maar een krat bier moet altijd mee kunnen....![]()
ik kon dr zeker een stuk of 6 kwijt achterin... en dan zonder de achterbank op te klappen ofzoquote:Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, maar een krat bier moet altijd mee kunnen....![]()
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik loop, hij loopt. In dit geval ben jij de 'hij' ook al bedoel je jezelf en hoort er dus een t achter. Zeg dat maar
karbo wordt ook steeds beroemderquote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga karboupload dichtspijkeren.
iedereen upload zomaar zonder mij te vragen
quote:Op zondag 12 december 2004 21:24 schreef ook_gek het volgende:
loopt lopen heeft gelopen. Van mij part rolt hij in een rolstoel![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 21:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik loop, hij loopt. In dit geval ben jij de 'hij' ook al bedoel je jezelf en hoort er dus een t achter. Zeg dat maar
Ja ik wil idd een password optie maken. Misschien wel via de karboforum database zodat alleen mensen die daar aangemeldt zijn ook de uploader kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
karbo wordt ook steeds beroemder![]()
password beschermd anders een optie
Ach, bekijk het toch...quote:Op zondag 12 december 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
durfde je wel weer achter de computer......![]()
daar zit al een lekker wijfquote:Op zondag 12 december 2004 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
met een beetje passen moet het net op de achterbank passen
en anders gewoon op de bijrijdersstoel
laatste zou helemaal makkelijk zijn denk ik, of verbieden van filmpjes via de uploadquote:Op zondag 12 december 2004 21:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ik wil idd een password optie maken. Misschien wel via de karboforum database zodat alleen mensen die daar aangemeldt zijn ook de uploader kunnen gebruiken.
zo weinig maar?quote:Op zondag 12 december 2004 21:22 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kon dr zeker een stuk of 6 kwijt achterin... en dan zonder de achterbank op te klappen ofzo
quote:Bo says:
nu zit ik hier en denk ik, shit ik moet nog wedstrijden spelen
Hugo says:
lul niet
mafkees..
Bo says:
ik moet
HOU JE ER BUITENquote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef PeuRac het volgende:
BoJo![]()
Hij heeft weer met z'n neus boven de lijmfles gezeten
ik ga kijken of ik dat laatsta actief kan krijgenquote:Op zondag 12 december 2004 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
laatste zou helemaal makkelijk zijn denk ik, of verbieden van filmpjes via de upload
Want ?quote:Op maandag 13 december 2004 09:09 schreef PeuRac het volgende:
Dat is voorbij, MutZ, TF en ik lagen dubbel trouwens
Omdat t zo nep als was als maar konquote:
Alsof dat er niet dik bovenop lag.quote:Op maandag 13 december 2004 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat t zo nep als was als maar kon
dohquote:Op maandag 13 december 2004 09:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alsof dat er niet dik bovenop lag.
die is wel vetquote:Op maandag 13 december 2004 09:31 schreef PeuRac het volgende:
Bo: http://www.marktplaats.nl(...)Foudei%3D90%26js%3D1
Zeelandquote:Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Fugie het volgende:
ik wou gister ff met mijn foon spelen, was gprs niet beschikbaar.... hier op het werk ook al niet
Zeeuw by naturequote:
En al die andere mensen met hun auto's maar onnodig koelvloeistof en andere kleine dingen op hun rekening zettenquote:Op maandag 13 december 2004 10:31 schreef ook_gek het volgende:
Weten jullie nog dat we een stoel van een collega uit de auto gehaald hebben en dat er toen na het terug zetten van de stoel opeens het lampje van de airbag ging branden. Sterker nog een fout melding en dat het ding ging piepen
Nou ze zijn van de week naar de garage geweest om het te repareren. Wat denk je wat het koste!!!
HELEMAAL NIKS. Het zou onder garantie vallen![]()
Ik ging kapot toen ik dat hoorde![]()
Dat was nog beter geweest jhaquote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Fugie het volgende:
en mark, wat is daar nou leuk aan ? Was toch veel leuker gewest als het 1000 euro zou kosten
Zeeland is in ieder geval geen steek beterquote:
point well madequote:Op maandag 13 december 2004 10:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zeeland is in ieder geval geen steek beter. En ik heb GPRS
.
Wie niet op de maandagmorgenquote:Op maandag 13 december 2004 10:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
point well made
* Fugie is beetje brak
dat isquote:Op maandag 13 december 2004 11:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wie niet op de maandagmorgen. Ontnuchteren en rusten op het werk
.
Een beetje het pasen idee, maar dan met drank zeg maarquote:Op maandag 13 december 2004 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is![]()
En op vrijdag dronken naar huis gaan is ook![]()
Het is hier op het werk weer bierflesjes verzamelen en lege drank flessen zoeken![]()
Dat is bijna elke dag hier zo. Alleen op maandag is het ergerquote:Op maandag 13 december 2004 11:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een beetje het pasen idee, maar dan met drank zeg maar.
quote:
Ja, volgens mij lag het er erg dik bovenop... Maar je wilt niet weten wie er allemaal op de msn bij mij kwamen vragen wat er aan de hand was...quote:Op maandag 13 december 2004 09:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alsof dat er niet dik bovenop lag.
quote:
jochie tochquote:
Hard aan t werkquote:Op maandag 13 december 2004 12:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jochie toch
* Xtreem is heeel hard aan het werk
Blijkbaar nietquote:Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef Tjabbo het volgende:
OMFG dat ibizatopic![]()
![]()
is het dan toch geen kloon
quote:Op maandag 13 december 2004 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hard aan t werkfotoboeken lurken bedoel je
Nadat iemand ruim 5000 topics in 1 keer opent wel jaquote:
ik hoor je nietquote:
helaas is het geen kloonquote:Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef Tjabbo het volgende:
OMFG dat ibizatopic![]()
![]()
is het dan toch geen kloon
quote:
Dat is dan nog zacht uitgedrukt, maar het is gewoon zo leukquote:Op maandag 13 december 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan kan het nog zo'n grafmongool zijn, maar ik vind dat men 'm daar wel iets 'netter' mag behandelen....
user mij gemaild heeftquote:
besloten om mijn halve vrije dag niet nuttig in te vullen.quote:
You have come to the right placequote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef slashme het volgende:
[..]
besloten om mijn halve vrije dag niet nuttig in te vullen.
neej hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |