quote:Type: Flat-12
Displacement: 4942 cc
Horsepower: 390 bhp @ 6300 rpm
Torque: 354 lb-ft @ 4500 rpm
Redline: 6800 rpm
0-60 mph: 5.3 sec
0-100 mph: 12.2 sec
if i fucking carequote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weet je, ik heb het gewoon helemaal gehad met jou...
Ja mooi maar ik vind die velgen te klein. De latere 512 TR heeft mooiere velgen, en is geloof ik ook sneller?? Iemand specs en pic's van de 512 TR?quote:
boehoequote:
mind your own mattersquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ga dan niet in een openbaar topic liggen ruzie maken...
why notquote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
Als hij niet normaal tegen mij kan doen, dan doe ik het ook niet tegen hem...quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... ik zie alleen 2 mensen vloekenquote:Op zondag 12 december 2004 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
why notje kunt toch lezen wat er gebeurt.....
huiliequote:Op zondag 12 december 2004 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als hij niet normaal tegen mij kan doen, dan doe ik het ook niet tegen hem...
Vind je??quote:
geen beter vermaak dan......quote:Op zondag 12 december 2004 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vind je??
Heb het echt helemaal gehad met hem...
quote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een bloedhekel aan Mutz met haar gejank om haar rug en ook aan ThaFreak omdat hij zo klein is. Haat kleine mensen.
leed vermaak.quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan......![]()
Het is ook heel erg jammer dat sommige mensen niet kunnen lezen... Beetje normaal reageren mag best hoor...quote:Op zondag 12 december 2004 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huilie
ach ja tis nou maar net wat je niet normaal vind he.....tegen sommige dingen niet kunnen is ook jammer, erg jammer
quote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een bloedhekel aan Mutz met haar gejank om haar rug en ook aan ThaFreak omdat hij zo klein is. Haat kleine mensen.
Joh... mij nooit opgevallenquote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leed vermaak.
En ik stook daar graag in![]()
Dit vind ik niet echt vermaak meer...quote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan......![]()
Ik dacht dat jijquote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt vermaak meer...doe ik van hem...
tjeeeus mens ga huilen of zo, ik maak een geintje en jij gaat er zo op in, tja dan gaat het normale er bij mij af hoor.....quote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is ook heel erg jammer dat sommige mensen niet kunnen lezen... Beetje normaal reageren mag best hoor...Maar goed, als jij het zo wilt, fine
pas je op dat je je ramplank niet vies maaktquote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt vermaak meer...doe ik van hem...
Kun jij niet gewoon ff je bek houden??quote:Op zondag 12 december 2004 19:57 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak een tipje. Geef Mutz een rugklopje
Mutz tipje. Geef ThaFreak een rot schop onder z,n hol. Wie weet word hij dan groter.
stoken is niet nodig dit keer hoorquote:Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
Ja, ook... Maar inmiddels ook van hem...quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jijdeed door de medicijnen
![]()
Hij was er gisteren ff, ik zal em eens sms'nquote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef Hugster het volgende:
Bas heeft de weg naar het internet ook niet meer weten te vinden na het stappen vrijdag
mischien wel getroffen bij het hooivork werpen
quote:Op zondag 12 december 2004 20:01 schreef Hugster het volgende:
Bas heeft de weg naar het internet ook niet meer weten te vinden na het stappen vrijdag
mischien wel getroffen bij het hooivork werpen
Ik weet niet hoe jij hier je text krijgt op het forum. Maar ik typ over het algemeen. Dus ik gebruik m,n mond nietquote:Op zondag 12 december 2004 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon ff je bek houden??
Jo tieft straal lekker een gods koleren tiefus end op jo. Ga spinazie eten. Word je groot en *kuck* sterk vanquote:Op zondag 12 december 2004 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stoken is niet nodig dit keer hoor![]()
Als het zo doorgaat, dan stop ik... (en ja, ik denk er echt serieus over om te stoppen...)quote:Op zondag 12 december 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pas je op dat je je ramplank niet vies maakt![]()
maar da's klote ja.... wie stopt met modden... jij of hij?![]()
zometeen... ja TG ok?quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef Nouk het volgende:
[..]. Zullen wij ook nep ruzie maken? Das hip geloof ik.
quote:Op zondag 12 december 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij hier je text krijgt op het forum. Maar ik typ over het algemeen. Dus ik gebruik m,n mond niet![]()
[..]
Jo tieft straal lekker een gods koleren tiefus end op jo. Ga spinazie eten. Word je groot en *kuck* sterk van
kan me niet snel genoeg zijnquote:Op zondag 12 december 2004 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, dan stop ik... (en ja, ik denk er echt serieus over om te stoppen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |