Allemaal newbe's die niet echt een motor kunnen benutten en het in hun broek doen als het ding in toeren komt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:14 schreef super_honda het volgende:
wie zal nou beter weten of er een begrenzer op zit, allemaal mensen die een GS hebben of iemand die er toevallig een keertje op gelest heeft.......
quote:
... Two strokes dont need a rev limiter as the combination of ... None of my bikes have had
rev limiters so far ... Sym Husky - Suzuki GN250 - Suzuki GS500 - Honda CB125T. ...
Bron
HOIquote:Op zondag 12 december 2004 17:48 schreef Lovelyliesje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben Annelies en ben (mede dankzij mijn vriendje) een motorfan geworden. 15 juli heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en we zijn een halve maand erna op vakantie geweest. Mijn vriend en ik allebei op onze eigen motor, ik heb een honda rebel 250. Dat is een choppertje. Ik vind het motorrijden erg leuk, natuurlijk om het vrije gevoel maar ook omdat niet iedereen motor rijdt. Het is toch, vind ik, iets aparts. Zeker als je net als ik jong en van het vrouwelijk geslacht bent.
Ik vroeg me af wie er nog meer een motorrijbewijs hebben hier op t fok..
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer is een GS500 een tweetakt dan?
Ik zou toch echt zweren dat de GS waar ik op leste een begrenzer had.......Was een 2001 model.... wat voor model heb jij dan super_honda ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |