quote:Op zondag 12 december 2004 16:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Die hadden we al op, tenminste PdeHoog en ik (en ik dan sinas) bij onze lieve Offy.
Vanavond mijn foto'squote:Strax mijn foto`s, ik pas ff de Xilantof-manier toe om over 2 min te zeggen dat er strax nog meer foto`s staan.
Moeten we dan iedereen in gaan seinen als we wat van plan zijnquote:Op zondag 12 december 2004 16:38 schreef huiz het volgende:
Daar woon ik nog geen 10km vandaan en jullie zijn allemaal zo dicht in de buurt geweest zonder mij ff in te seinen?
Pech voor jullie, anders had je een warm bakje koffie kunnen halen
De host is gebeld, moet snel weer te zien zijn.quote:Op zondag 12 december 2004 19:23 schreef pea4fun het volgende:
Jammer dat ik die van Rubberducky niet meer kan zien.
Ik kijk wel af en toequote:Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
De host is gebeld, moet snel weer te zien zijn.
Heeft PdeHoog hem wel op de foto gekregen? Of was ie gewoon te hebberig en is het hem ook niet geluktquote:Op zondag 12 december 2004 20:03 schreef RubberDuckey het volgende:
Er was nog een heel erg fotogeniek moment, er zat namelijk een roodborstje op een grafsteen. Ik m`n 300mm op m`n 300d geschroefd, wil PdeHoog net iets dichterbij... En toen was het vogeltje gevlogen...
Pech hebben dan.
Ben ik soms iedereenquote:Op zondag 12 december 2004 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we dan iedereen in gaan seinen als we wat van plan zijn
Het was helemaal geen supergeheime minimeet, maar wij weten toch ook niet dat je daar in de buurt woontquote:Op zondag 12 december 2004 20:10 schreef huiz het volgende:
[..]
Ben ik soms iedereen
Je moet zelf weten wat je doet maar als jullie zo dicht hier in de buurt zijn geweest, had het me wel leuk gevonden om ff een rondje mee te lopen. Tenzij het zo'n supergeheime minimeet was. Maak je niet druk, ik lig er niet wakker van hoor![]()
Zegquote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heeft PdeHoog hem wel op de foto gekregen? Of was ie gewoon te hebberig en is het hem ook niet gelukt
Ik ben benieuwd...ik blijf het topic volgenquote:Op zondag 12 december 2004 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg. Ik ben niet hebberig ja
. En ik heb wat op de foto gekregen, maar best wel klein
. Moet de foto's nog bekijken
Hadden we daar niet een heel fraai topic voorquote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer dat we daar gaan meeten zullen we je inseinen
Ik vind het ook jammer dat ik niet meekon naar de grebbeberg........simpelweg omdat ik daar niks van wist, althans niet via het forumquote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Xilantof het volgende:
wel jammer dat ik niet mee kon naar de Grebbeberg....
planningquote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij werd de grebbeberg vrij laat in de planning gezet.
voor mij was het al duidelijk aangezien ik een werkweekend had...
Misschien eens tijd om het "officieel" te regelenquote:Op zondag 12 december 2004 20:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat ik niet meekon naar de grebbeberg........simpelweg omdat ik daar niks van wist, althans niet via het forum![]()
Ik doelde eigenlijk meer op het fotografeergedeelte waar ik best aan deel had willen nemenquote:Op zondag 12 december 2004 21:08 schreef Oceanonix het volgende:
Het was om te gourmetten bij PdeHoog.
Daar was ik ook niet bij.quote:Op zondag 12 december 2004 21:17 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het fotografeergedeelte waar ik best aan deel had willen nemen. Voor dat gesmeerlapperij aan tafelgourmetten ben ik toch niet te strikken
.
Uiteraard is het iedereen zijn goed recht om afspraken te maken en met elkaar gezellig leuke dingen te doen, wat dat betreft hoeft niemand zich te verontschuldigenquote:Op zondag 12 december 2004 21:29 schreef Offy het volgende:
Van wat ik weet hebben we de Grebbeberg eigenlijk alleen maar gedaan omdat we, voordat we naar Oceanonix zouden gaan, een paar uurtjes over hadden.
Misschien handig om eerst even de rest van de meet-ideeen af te werkenquote:Op zondag 12 december 2004 21:07 schreef huiz het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om het "officieel" te regelen
Misschien is de Grebbeberg dan wel niet zo spectaculair, het is wel een NL-stukje geschiedenis. Ik wil daar zeker nog een keertje naar terug, maar dan wel naar de Grebbelinie (waar ik overigens nog steeds niet helemaal van weet waar-ie zit) en in de zomer.quote:Nou is de Grebbeberg op zich niet zo spectaculair, alleen een begraafplaats, een standbeeld en een hoop kale bomen, maar op 500m zit Ouwehands Dierenpark (beetje duur), 1km verder ligt de Rijn, op 2km zit natuurreservaat de Blauwe Kamer, op 3km afstand ligt Rhenen met veel hoogteverschillen en een hoop mooie oude gebouwen en op 5km afstand heb je nog zo'n prachtig stadje Wageningen
quote:Op zondag 12 december 2004 19:02 schreef Bowiefan het volgende:
zien ik dat de horizon wat scheeft staat....
speciaal voor Xilatofje ff recht gezet:
[afbeelding]
De Grebbelinie is ook niet echt zichtbaar in het terrein, die loopt ergens globaal tussen de bomen door naar beneden en dan onder langs de Rijnquote:Op maandag 13 december 2004 01:16 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien is de Grebbeberg dan wel niet zo spectaculair, het is wel een NL-stukje geschiedenis. Ik wil daar zeker nog een keertje naar terug, maar dan wel naar de Grebbelinie (waar ik overigens nog steeds niet helemaal van weet waar-ie zit) en in de zomer.
quote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt me trouwens gaaf om daar een keer in de sneeuw heen te gaan
* camera weer opbergtquote:Met een select gezelschap uiteraard
quote:
Klinkt als een standaard gourmet avondjequote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Oceanonix het volgende:
Zo daar ben ik weer na een dag hard werken. Het plafond is gewit, de muren gesausd nadat ze vetvrij gemaakt waren. De ikea was blij met de bestelling van de gordijnen.
De man van de kerstbomen stond verbaast dat ik er alweer was. Kortom dit avondje zal me nog lang heugen............
Ik hoop wel dat de snorharen van mijn katten weer snel aangroeien. Als ze tenminste weer de oude worden na het spektakel....................
![]()
![]()
That reminds me:quote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Bowiefan, er lopen een paar mensen in de weg voor je uitzichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |