quote:Op zondag 12 december 2004 16:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Die hadden we al op, tenminste PdeHoog en ik (en ik dan sinas) bij onze lieve Offy.
Vanavond mijn foto'squote:Strax mijn foto`s, ik pas ff de Xilantof-manier toe om over 2 min te zeggen dat er strax nog meer foto`s staan.
Moeten we dan iedereen in gaan seinen als we wat van plan zijnquote:Op zondag 12 december 2004 16:38 schreef huiz het volgende:
Daar woon ik nog geen 10km vandaan en jullie zijn allemaal zo dicht in de buurt geweest zonder mij ff in te seinen?
Pech voor jullie, anders had je een warm bakje koffie kunnen halen
De host is gebeld, moet snel weer te zien zijn.quote:Op zondag 12 december 2004 19:23 schreef pea4fun het volgende:
Jammer dat ik die van Rubberducky niet meer kan zien.
Ik kijk wel af en toequote:Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
De host is gebeld, moet snel weer te zien zijn.
Heeft PdeHoog hem wel op de foto gekregen? Of was ie gewoon te hebberig en is het hem ook niet geluktquote:Op zondag 12 december 2004 20:03 schreef RubberDuckey het volgende:
Er was nog een heel erg fotogeniek moment, er zat namelijk een roodborstje op een grafsteen. Ik m`n 300mm op m`n 300d geschroefd, wil PdeHoog net iets dichterbij... En toen was het vogeltje gevlogen...
Pech hebben dan.
Ben ik soms iedereenquote:Op zondag 12 december 2004 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we dan iedereen in gaan seinen als we wat van plan zijn
Het was helemaal geen supergeheime minimeet, maar wij weten toch ook niet dat je daar in de buurt woontquote:Op zondag 12 december 2004 20:10 schreef huiz het volgende:
[..]
Ben ik soms iedereen
Je moet zelf weten wat je doet maar als jullie zo dicht hier in de buurt zijn geweest, had het me wel leuk gevonden om ff een rondje mee te lopen. Tenzij het zo'n supergeheime minimeet was. Maak je niet druk, ik lig er niet wakker van hoor![]()
Zegquote:Op zondag 12 december 2004 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heeft PdeHoog hem wel op de foto gekregen? Of was ie gewoon te hebberig en is het hem ook niet gelukt
Ik ben benieuwd...ik blijf het topic volgenquote:Op zondag 12 december 2004 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg. Ik ben niet hebberig ja
. En ik heb wat op de foto gekregen, maar best wel klein
. Moet de foto's nog bekijken
Hadden we daar niet een heel fraai topic voorquote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer dat we daar gaan meeten zullen we je inseinen
Ik vind het ook jammer dat ik niet meekon naar de grebbeberg........simpelweg omdat ik daar niks van wist, althans niet via het forumquote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Xilantof het volgende:
wel jammer dat ik niet mee kon naar de Grebbeberg....
planningquote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij werd de grebbeberg vrij laat in de planning gezet.
voor mij was het al duidelijk aangezien ik een werkweekend had...
Misschien eens tijd om het "officieel" te regelenquote:Op zondag 12 december 2004 20:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat ik niet meekon naar de grebbeberg........simpelweg omdat ik daar niks van wist, althans niet via het forum![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |