Ah, tof.quote:Op zondag 12 december 2004 12:51 schreef Airelle het volgende:
TVP
Geschiedenis is trouwens over Mao Zedong.
Hoe bevalt het modzijn jou trouwens? Hoe zijn de rellen achter de schermen? Enzo.quote:Op zondag 12 december 2004 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
STICKY!!!
Oh diequote:Op zondag 12 december 2004 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah, tof.. Ik heb laatst een SE over China enzo gehad. Dat is echt interssant. En vanmiddag komen m'n ouders terug van een weekje vakantie in Beijing.
Weten jullie trouwens wie er jarig is vandaag?
Het was ook een heerlijk forum.quote:Op zondag 12 december 2004 12:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
IDO was echt geweldig leuk om te modden.
Een enorme troep gemaakt (die ik zo moet gaan opruimen.quote:Op zondag 12 december 2004 12:54 schreef Duiveltja het volgende:
Tom een weekje home alone! Wat heb je allemaal uitgespookt?![]()
Dat ben ik eind februari!quote:Op zondag 12 december 2004 12:54 schreef Duiveltja het volgende:
Tom een weekje home alone! Wat heb je allemaal uitgespookt?![]()
Dat isquote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Airelle het volgende:
Oh die.
Mooi meisje hoor.. had er nog nooit van gehoord.
Alicequote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was ook een heerlijk forum.
Topics als Eerst Robin, nu Ron! :( Idols = opgezet spel en de hele hetze tegen Alice waren geweldig..
Al die blinde Alice-fans waren nog het aandoenlijkst van allemaal.quote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
Het was ook een heerlijk forum.
Topics als Eerst Robin, nu Ron! :( Idols = opgezet spel en de hele hetze tegen Alice waren geweldig..
A B M heb ik gezien..dacht ik.quote:Op zondag 12 december 2004 12:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is. Jennifer Connelly.
.
Uit o.a. The Hulk, A Beautiful Mind,. Requiem for a Dream.
. en
. The House Of Sand And Fog.
.
Hoe c_a altijd voor d'r opkwam en zich druk maakte om de grofste beledigingen vond ik altijd erg leuk.quote:Op zondag 12 december 2004 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Al die blinde Alice-fans waren nog het aandoenlijkst van allemaal..
Die ^&*%^**%**&-ploeg uit Rotterdam.quote:
Bevalt nog steeds goedquote:Op zondag 12 december 2004 12:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe bevalt het modzijn jou trouwens? Hoe zijn de rellen achter de schermen? Enzo.
GTST is ook meer voor het BReeZaH-publiek, vadaar die opmerking waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Gtst is 100keer beter,
Niet in de touwen gehangen met BS?quote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een enorme troep gemaakt (die ik zo moet gaan opruimen..).
Ervoor gezorgd dat ik bijna iedere dag bij iemand kon gaan eten.
Maar ik heb geen vette partie gegeven ofzo hoor, dat is toch maar stom.
Echt de mooiste actrice ter wereld. En een hele goede ook nog.quote:
Ja, die vuile lucky bastard.quote:Haar man is Paul Bettany...goede acteur![]()
Zit wat in.quote:Bevalt nog steeds goedAnders had er al een medje gestaan van mijn vertrek
![]()
quote:De rellen zijn hevig en hard, maar ik overleef ze meestal wel en naderhand zingen we met zi'n allen gezamelijk kumbaya en is het weer one big happy family
Nee dat is niet waar ik vind dat ONM juist voor jongeren is.quote:Op zondag 12 december 2004 12:59 schreef BVO het volgende:
[..]
GTST is ook meer voor het BReeZaH-publiek, vadaar die opmerking waarschijnlijk..
quote:Op zondag 12 december 2004 13:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar ik vind dat ONM juist voor jongeren is.
Ja wel ik keek het laatst een keer zag ik een paar kneusjes op een golfbaan met een urnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |