abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17862418
nu ben ik er bijna zeker van! eerst won alice die wildcardshow!!! en weet je waarom Nick niet? Omdat het altijd (ook vorige idols en ook bij belgische idols) 5 jongens en 5 meisjes zijn!
Maja... dus dan meike eraf, dat was nog te begrijpen! Maar toen robin!! dat kon gewoon niet ik zei toen dat ik niet meer zou kijken... maar ik heb het toch maar gedaan! NU RON eruit!!! dit is gewoon echt een ramp, het kán gewoon niet, vorige keer vond de jury robin één van de beste, nu vond de jury ron één van de beste!!! ik kan er echt niet meer naar uit!
ik wíl niet meer kijken! zooo een kak! pfff wat wordt het nog zonder robin en ron??? toen ron eruitvloog heb ik serjeus zitten janken! ik hou van die jongen die is ZO goed, en dan late ze hem er nog uit gaan! volgens mij is idols echt OPGEZET SPEL! dit kan gewooon niet anders want alice zit nogaltijd erbij! Die kan gewoon NIET zingen! iemand die alice beter dan ron en robin vindt moet echt wel slaag krijgen, die hebben dan geen oren die tegoei werken geloof ik! :'( dit is eeeeeeeeeeruuuuuuuuug ik wiiiiiil niet meer kijken! idols sucks vanaf NU
byebye idols
see you never again
  zondag 21 maart 2004 @ 10:25:31 #2
62182 Georges
That's the shit
pi_17862426
Ok doei
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 21 maart 2004 @ 10:25:36 #3
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17862428
jankerd
fok you ja!
pi_17862445
Had je meer moeten stemmen, doos.
pi_17862447
pi_17862448
Kijk dan niet.
like spinning plates
pi_17862479
whooo dies boos (wie wordt het volgende week? Boris? ) Misschien zijn alle meiden die thuis op deze gozers hebben zitten stemmen (net zoals vorig jaar op Jim) er wel achter gekomen dat ze hun eigen geslacht geheel uitroeide in de show, waardoor het dit jaar misschien eens een vrouwe-finale wordt. Heb ik iig geen problemen mee (alleen moet er dan wel nog iemand inzitten die ECHT goed kan zingen, want ik vind het niveau dit jaar bedroevend laag hoor!)
pi_17862495
quote:
Op zondag 21 maart 2004 10:29 schreef Law. het volgende:
Heb ik iig geen problemen mee (alleen moet er dan wel nog iemand inzitten die ECHT goed kan zingen, want ik vind het niveau dit jaar bedroevend laag hoor!)
Luister en kijk eens goed naar Irma zal ik zeggen (en dan niet alleen van de laatste 3 weken)
like spinning plates
  zondag 21 maart 2004 @ 10:33:21 #9
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_17862523
Waren de smileys in de uitverkoop
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_17862526
ahum... *proest* srry hoor, ik kijk ook wel eens naar de Duitse en Amerikaanse show, maar srry hoor daar zitten er een aantal bij die ECHT kunnen zingen (niet dat ik denk dat er in Nederland geen goede zangers/zangeressen zijn, ze moeten alleen nog gevonden worden. Blijkbaar is zown programma als idols niet het geschikte format voor.
pi_17862551
Ja. In de Nederlandse Idols is de kwaliteit van de kandidaten een stuk lager dan bijvoorbeeld Amerika. Toch vind ik Irma verreweg het meest getalenteerdste (hoe schrijf je dat?) van de Nederlandse Show
like spinning plates
pi_17862554
quote:
Op zondag 21 maart 2004 10:24 schreef katlijn het volgende:
nu ben ik er bijna zeker van! eerst won alice die wildcardshow!!! en weet je waarom Nick niet? Omdat het altijd (ook vorige idols en ook bij belgische idols) 5 jongens en 5 meisjes zijn!
Maja... dus dan meike eraf, dat was nog te begrijpen! Maar toen robin!! dat kon gewoon niet ik zei toen dat ik niet meer zou kijken... maar ik heb het toch maar gedaan! NU RON eruit!!! dit is gewoon echt een ramp, het kán gewoon niet, vorige keer vond de jury robin één van de beste, nu vond de jury ron één van de beste!!! ik kan er echt niet meer naar uit!
ik wíl niet meer kijken! zooo een kak! pfff wat wordt het nog zonder robin en ron??? toen ron eruitvloog heb ik serjeus zitten janken! ik hou van die jongen die is ZO goed, en dan late ze hem er nog uit gaan! volgens mij is idols echt OPGEZET SPEL! dit kan gewooon niet anders want alice zit nogaltijd erbij! Die kan gewoon NIET zingen! iemand die alice beter dan ron en robin vindt moet echt wel slaag krijgen, die hebben dan geen oren die tegoei werken geloof ik! dit is eeeeeeeeeeruuuuuuuuug ik wiiiiiil niet meer kijken! idols sucks vanaf NU
byebye idols
see you never again
Hoi, welkom op Fok. Beetje veel smilies gebruikt he?
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 10:37:07 #13
43556 miss_dynastie
pi_17862564
Ook zo'n prototypje boehoehoe, mijn idool is eruit, maar ik heb niet gestemd? Ron was best aardig lieverd, maar niet iemand op wie je gauw een voorkeursstem geeft. Als je tegen had moeten stemmen, zou bijna niemand voor Ron kiezen. Maar voor stemmen
pi_17862620
Aantal posts: 2 (gemiddeld 105 per dag)
pi_17862658
HALLO ZEG !! KATLIJN is werkelijk de enige die hier WEL gelijk heeft. Die ongelooflijk DOMME alice met r huppelige gehinnik... wat doet ze hier nog !???? En het heeft niets te maken met dat wij meiden janken als onze favoriete jongen eruit is. als alice een beetje Toon kon houden en een keer iets zou zingen wat mooi klonk, zou ik ook ophef maken als ze onterecht werd weggestemd. en ZO IS HET ! IDOLS SUCKS ! alice is een
pi_17862676
Ik ben serieus benieuwd welk commentaar je volgende week hebt! Ik kijk er nu al naar uit!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 10:48:25 #17
43556 miss_dynastie
pi_17862692
quote:
Op zondag 21 maart 2004 10:46 schreef miss_brons het volgende:
HALLO ZEG !! KATLIJN is werkelijk de enige die hier WEL gelijk heeft. Die ongelooflijk DOMME alice met r huppelige gehinnik... wat doet ze hier nog !???? En het heeft niets te maken met dat wij meiden janken als onze favoriete jongen eruit is. als alice een beetje Toon kon houden en een keer iets zou zingen wat mooi klonk, zou ik ook ophef maken als ze onterecht werd weggestemd. en ZO IS HET ! IDOLS SUCKS ! alice is een
Had dan meer gestemd met zijn allen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjonge, jonge, als Idols doorgestoken kaart was geweest, was Alice er al uit geweest, snap dat dan!
pi_17862734
Verder in Idols: Doorgestoken kaart deel 2.

Deze is dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')