Is 13 er al dan? Kan nog nix vindenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heh, fuck 13 afleveringen passen net niet op 1 DVD...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn knagende "IK WIL SEASON 2"-vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten totdat seizoen 2 begint.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
De Britten hebben het aan het eind van een seizoen altijd over de series finale. "Series" betekent in de UK nu eenmaal iets anders dan in de USA. Let maar eens op bij andere Britse of in GB uitgezonden series.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:14 schreef Skimmer het volgende:
Niet dat ik graag de brenger van slecht nieuws ben... maar ze hebben het aan het eind van aflevering 12 over 'next week: Series finale'
Het zou wel een bijzonder eind zijn...
Denk je?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De Britten hebben het aan het eind van een seizoen altijd over de series finale. "Series" betekent in de UK nu eenmaal iets anders dan in de USA. Let maar eens op bij andere Britse of in GB uitgezonden series.
Hear Hearquote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Storen? We worden op onze wenken bediend met 2 mooie SF-series!
Hier kan BSG enorm van gaan profiteren. Misschien kan het zo wel een complete franchise gaan worden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:31 schreef FoXje het volgende:
Enterprise stopt, dus is BSG nog maar alleen
Ja en? Kunnen ze gewoon beginnen met seizoen 2....toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
D'r valt nu niks te profiteren, Battlestar Galactica zit nu aan het einde van seizoen 1
Ja, want die nieuwe afleveringen toveren ze zomaar hoepsakee uit een grote hoed!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Ja en? Kunnen ze gewoon beginnen met seizoen 2....toch?
Niet toveren, maar dat zal net zo gaan als bij andere series. Waarschijnlijk is er inmiddels al een hele zooi geschreven.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want die nieuwe afleveringen toveren ze zomaar hoepsakee uit een grote hoed!![]()
Heb zelf eigenlijk toch liever dat BSG doorgaat.. die is wat meer menselijker en wat dichter bij onszelf dan Enterprise.. maar Enterprise vind ik ookquote:Op maandag 7 februari 2005 13:05 schreef kriele het volgende:
[..]
Niet toveren, maar dat zal net zo gaan als bij andere series. Waarschijnlijk is er inmiddels al een hele zooi geschreven.
Hehe, maar is die DVR kopie van jou dan wel zo legaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:24 schreef maartena het volgende:
Yep, ik kijk (nou ja, neem op met mijn DVR) elke vrijdag trouw naar SciFi Channel! Aflevering 4 hier gezien, en morgen dus aflevering 5. Ik zit binnen no-time weer op peil met de Internet downloaders alleen kijk ik 100% legaal![]()
Lees ik hier nu dat er nog een aflevering 14 komt??quote:Galactica ends its first season with a finale episode on April 1.
Neej, je leest dat de laatste uitzending eindigt op 1 april op SCI-FI channel Amerika...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:08 schreef testmailtje het volgende:
[..]
Lees ik hier nu dat er nog een aflevering 14 komt??
quote:Battlestar Galactica miniserie (2003)
Al geruime tijd geleden stond in onze R2 database de Battlestar Galactica miniserie uit 2003 aangekondigd, maar bijna even lang staat deze al weer op uitgesteld. Naar aanleiding van vragen van bezoekers, maar zelfs ook van de retail hebben wij contact opgenomen met Universal.
Het blijkt dat Universal deze serie in eerste instantie van plan was om uit te brengen in Nederland. De rechten heeft Universal voor o.a. Frankrijk en Nederland. In Frankrijk is deze serie wel uitgekomen (in Engeland, Duitsland, Australië en Amerika ook). Maar het bleek dat de kosten voor een Nederlandse ondertiteltrack te hoog waren om deze serie ook in Nederland uit te brengen. Dit is een antwoord welke voor ons en vele andere consumenten en fans onbegrijpelijk is, maar helaas. Wij zullen het dus voorlopig (zeker dit jaar) nog zonder deze mini-serie moeten doen. Tja en wat seizoen 1 van de TV-serie betreft... Wederom (net als bij Taken) laat Universal Nederland in de steek met een populaire SF serie.
BRON: www.dvd-home.nl
quote:Gaan jullie nog verder met '(Battlestar) Galactica'?
Nee, wij hebben alle afleveringen die wij hadden verkregen (Battlestar Galactica: 17, Galactica: 14) nu 2x uitgezonden. De serie zal niet meer terugkeren.
Wel hebben we plannen de remake van deze serie dit jaar uit te gaan zenden. Als er meer hierover bekend is lees je dat op onze site!
BRON: Veronica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Was wel geinig, ja . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 12:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb net genoten van afl. 2.01. Adama met snor... Ik kreeg een Miami Vice déjà vu.![]()
Is daar een CD oid van verschenen?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef CloudStrife het volgende:
Battlestar Galactica soundtrack is geweldig
BSG heeft een erg goeie soundtrack.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef CloudStrife het volgende:
Battlestar Galactica soundtrack is geweldig
Klopt helemaal.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:36 schreef Elation het volgende:
Nu heb ik van seizoen 2 de eerste aflevering gezien en nu ben ik toch wel nieuwsgierig geworden naar seizoen 1, als ik het goed begrijp is er een :
pilot (2 episodes)
en dan heb je een dvd box, waar de pilot niet opstaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Was dat wel het werk van dat virus van dat boardingparty ??quote:Op zondag 24 juli 2005 09:11 schreef FoXje het volgende:
Alle lichamen zijn weg omdat ze door de Cylons verbrand zijn? En het virus was idd door de firewall heengekomen! Mooie ep![]()
Volgens mij was het het virus dat door de Cylon fighter doorgezonden werd.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was dat wel het werk van dat virus van dat boardingparty ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
Michelle Forbesquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was wel geinig, ja . . .
Voor de rest een goeie aflevering. Schijnt dat de Pegasus ook nog effetjes langs komt met Michelle Forbes (Ro Laren) als Cain . . .
Begin met de miniserie en kijk dan seizoen 1 . . .quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:16 schreef Kondros het volgende:
Kan iemand mij eens up to date helpen. Ik ben deze serie beginnen volgen en zit nu bij episode 3 van season 1. Ik heb de film niet gezien en de miniserie ook niet. Wat moet ik eigenlijk allemaal weten want ik vind het een beetje verwarrend...
Dat zei ik ook van een bepaalde militair voertuig...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Wel leuk dat in een andere wereld de mensheid de vuilnisbakken exact hetzelfde ontwerpt.
totdat ze daadwerkelijk bij de Aarde uitkomen, en dus blijkt dat het gewoon in de toekomst afspeelt. ze hebben toch ook telefoons op de Galactica?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Wel leuk dat in een andere wereld de mensheid de vuilnisbakken exact hetzelfde ontwerpt.
Dus we zitten met het dilemma dat óf mensen die al eeuwens geen contact meer hebben met de Aarde exact dezelfde crap bouwen óf dat eeuwen in de toekomst men nog exact dezelfde crap bouwt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
totdat ze daadwerkelijk bij de Aarde uitkomen, en dus blijkt dat het gewoon in de toekomst afspeelt. ze hebben toch ook telefoons op de Galactica?
De Galactica werd als enige battlestar niet vernietigd, omdat de techniek op dat schip zo simpel mogelijk werd gehouden. Dit om een aanval door middel van computervirussen enzo van de cylons te weerstaan. De mensen waren technologisch wel net zo ver als de cylons, maar hebben dus om bovenstaande reden een stap terug gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef DarthNick het volgende:
Ja, maar dat had een reden, word in de mini-serie uitgelegd. De mensheid greep naar dingen uit het verleden om zich te verdedigen tegen de Cylons of iets dergelijks
het werd toch een museumschip, helemaal aan het begin van de serie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef kriele het volgende:
[..]
De Galactica werd als enige battlestar niet vernietigd, omdat de techniek op dat schip zo simpel mogelijk werd gehouden.
Yep, ook waren er oude cylons aanwezig op het schip voor tentoonstelling.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
het werd toch een museumschip, helemaal aan het begin van de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af of dit hem nog gaat opbreken.....BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op zondag 31 juli 2005 08:40 schreef DarthNick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af of dit hem nog gaat opbreken.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Laat dat nu net de bedoeling zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef FoXje het volgende:
Mooie aflevering weer. Dat wijf van Tigh is trouwens niet uit te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |