SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Was wel geinig, ja . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 12:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb net genoten van afl. 2.01. Adama met snor... Ik kreeg een Miami Vice déjà vu.![]()
Is daar een CD oid van verschenen?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef CloudStrife het volgende:
Battlestar Galactica soundtrack is geweldig
BSG heeft een erg goeie soundtrack.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef CloudStrife het volgende:
Battlestar Galactica soundtrack is geweldig
Klopt helemaal.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:36 schreef Elation het volgende:
Nu heb ik van seizoen 2 de eerste aflevering gezien en nu ben ik toch wel nieuwsgierig geworden naar seizoen 1, als ik het goed begrijp is er een :
pilot (2 episodes)
en dan heb je een dvd box, waar de pilot niet opstaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Was dat wel het werk van dat virus van dat boardingparty ??quote:Op zondag 24 juli 2005 09:11 schreef FoXje het volgende:
Alle lichamen zijn weg omdat ze door de Cylons verbrand zijn? En het virus was idd door de firewall heengekomen! Mooie ep![]()
Volgens mij was het het virus dat door de Cylon fighter doorgezonden werd.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was dat wel het werk van dat virus van dat boardingparty ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
Michelle Forbesquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was wel geinig, ja . . .
Voor de rest een goeie aflevering. Schijnt dat de Pegasus ook nog effetjes langs komt met Michelle Forbes (Ro Laren) als Cain . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |