Would be mequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:00 schreef knokkels het volgende:
Edit: Nee niet Kakkerlak, die staat er ook bijmaar gewoon knokkels
Iets zegt me dat dat een fokker is
Jij doet de topics checken op de forum van marco.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:38 schreef knokkels het volgende:
Hmm.. iets zegt me dat het posten van die namen niet handig was.. zo komen jullie natuurlijk nooit aan de imméns gewilde status van lid, en jahaaaaaaaaaaa misschien wel Ere-Lid A
Maar worden we meteen verbande users![]()
Woord aan je moeder!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij doet de topics checken op de forum van marco.
Je weet toch.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Misschien wacht hij tot zijn vrien...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Woord aan je moeder!
ehh... wélke topics?
Ehh.. waar wóónt die gast?quote:Hoe Stel je De Juiste Tijd In ??
klik op My Controls
ga dan naar Board Settings links in het menutje wat je ziet
als je dan in de time zone (GMT Cassablanca , dublin , edingburgh , londen , lisbon , Monrovia en daaronder de:
Is daylight savings time in effect? aanvinkt staat de tijd precies goed ingesteld![]()
quote:kweenie hoor.. maare...
waarom moeilijk doen met GMT, en dan Daylight Savings Time, en niet gewoon daaronder GMT+1 (Brussels, Copenhagen enz..)
Dit kan een schok voor je zijn, maar wij hebben echt gewoon GMT+1 hoor.
--------------------
*knokkels doet de topics checken
.......quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Misschien wacht hij tot zijn vrien...
Het zal wel leeg blijven.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Misschien wacht hij tot zijn vrien...
Het zal wel leeg blijven.
ook mijquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:29 schreef Skv het volgende:
Niet je username van marco forum hier posten, hij checkt hier zelf ook en bant ons dan allemaal
zou je daar wel een andere username kunnen krijgen danquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:29 schreef Skv het volgende:
Niet je username van marco forum hier posten, hij checkt hier zelf ook en bant ons dan allemaal
Ik ook.. Ik help hem zelfs met de tijd instellenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:02 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
ook mijkben nog wel een echte marcofan
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef Uddel het volgende:
Lol wat een kerel..
Toch jammer knok dat ik jouw naam in de user list moet zien staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:30 schreef knokkels het volgende:
[..]Oh dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Double O - Knok > Ready for your mission?![]()
Dan krijgen de mensen zoals jou nog wat hoop...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef Bluurgh het volgende:
toch heerlijk, om te lezen wat voor kansloze mensen er op deze wereld leven!
neitherquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:37 schreef XiChico het volgende:
Marco club.. Marrokanen of Marco Borsato ..
Hij kan z'n toetsen ook niet echt in bedwang houden denk of hij kan niet tot twee tellen..quote:
Dat doet google zelfquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:39 schreef Uddel het volgende:
[..]
Hij kan z'n toetsen ook niet echt in bedwang houden denk of hij kan niet tot twee tellen..Check bovenaan dat screenshot.. Ads by goooooooooogle...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:34 schreef Uddel het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Double O - Knok > Ready for your mission?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |