abonnement Unibet Coolblue
pi_23907622
Het vierde deel dan maar weer. In dit deel zullen we vast meer te weten komen over de nieuwe tour van Queen met Paul Rodgers en over waarom John Deacon niet meer mee wil doen

Linkjes:

Queen Centraal (Deel 3) Was It All Worth It?
Queen Centraal (Deel 2)
Queen Centraal
pi_23908435
Brian heeft het zojusit bevestigd op z'n website en op de Duitse tv
quote:
QUEEN and PAUL RODGERS will be on the road, pretty much for sure, around April 2005.
Bleuh.
pi_23908466
John doet niet meer mee omdat ie bij z'n familie wil zijn. Hij is in 1997 officieel uit Queen gestapt geloof ik. Heeft ook bijna geen contact meer met Brian en Roger. Jammer maar helaas. Zou leuk zijn als ie af en toe nog eens wat doet. Zou geweldig zijn als ie tijdens de tour in Engeland een keer een paar nummers meespeellt
Bleuh.
pi_23908714
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef PimD het volgende:
John doet niet meer mee omdat ie bij z'n familie wil zijn. Hij is in 1997 officieel uit Queen gestapt geloof ik. Heeft ook bijna geen contact meer met Brian en Roger. Jammer maar helaas. Zou leuk zijn als ie af en toe nog eens wat doet. Zou geweldig zijn als ie tijdens de tour in Engeland een keer een paar nummers meespeellt
Amen.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_23908761
En er komt ook een nieuw gemixte versie van Teo Torriate uit in Japan op de cd 'Queen Jewels 2'.
Van www.brianmay.com:
quote:
New version of TEO TORRIATTE for Jewels 2

I can assure you that whatever our new mix may be, it certainly wasn't "easy" !

Actually hundreds of hours have gone into rescuing every morsel of the original recordings in order to be able to attempt the new version. I have contributed a little to the work, and there are some areas which only I can answer the relevant questions, since I was there all those years ago, trying to make this then new thought into a 'proper record'. But mainly the credit is due to Kris Fredriksson and Justin Shirley-Smith. These guys are so dedicated to the excellence of these projects, that they work much longer hours than anyone could ask, and treat every part of every Queen note ever recorded as a priceless gem. I too love the original mix, and it will always be there. But I have always known it suffered from the limitations of pushing the existing equipment past its limit. This new mix will be only very subtly different - I hope nobody expects modern "beats" or dance mixes ! If we succeed, it will sound just as you perhaps THOUGHT the old mix sounded, but comparing the two, it will be as if a veil had been lifted after nearly 30 years... a bit like cleaning an old Botticelli! ... making it possible to dive much further into the sound image without coming up against noise and distortion. Also, as the writer of the song, it's very satisfying to be able to revisit the scene of this ancient battle. We have been able to get back into many of the fine adjustments which were impossible with the old technology, for instance updating some of the old 'bounces' and 'comps', while yet retaining all of the inherent character of the original analogue recordings. Well, you'll see. Er, hear ! Personally, I like it a lot already.

I have high hopes (I always do, don't I?!). But you, folks, will be the judge of whether all this was worth while !!

There are no plans to release this outside Japan - YET ! But who knows ... if there is demand

cheers
bri
pi_23909081
Boeiend die mix - TOUR
Bleuh.
pi_23914021
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:38 schreef PimD het volgende:
Brian heeft het zojusit bevestigd op z'n website en op de Duitse tv
[..]
Jongeman, weet jij wel dat je niet van Brian z'n site mag quoten dat wat in dikgedrukte letters staat?
pi_23915258
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje triest om te zien dat May en Taylor de naam Queen gebruiken (misbruiken?) om maar zelf in de belangstelling te kunnen staan. De fans kicken op elke scheet die maar een beetje naar Queen ruikt en dat weten de heren maar al te goed. En maken daar flink gebruik van.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_23916605
quote:
Op zondag 12 december 2004 09:59 schreef MuadDib het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje triest om te zien dat May en Taylor de naam Queen gebruiken (misbruiken?) om maar zelf in de belangstelling te kunnen staan. De fans kicken op elke scheet die maar een beetje naar Queen ruikt en dat weten de heren maar al te goed. En maken daar flink gebruik van.
Kun je hun daarvoor de schuld geven? Als de samenwerking met Paul Rodgers een beetje goed wordt dan wil ik wel naar een concert van hun (en mogelijk hun nieuwe cd kopen) en als het niks wordt dan niet.
pi_23916647
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:06 schreef Plengel het volgende:

[..]

Jongeman, weet jij wel dat je niet van Brian z'n site mag quoten dat wat in dikgedrukte letters staat?
Als straf komt de tour niet door Nederland
  zondag 12 december 2004 @ 13:23:31 #11
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23917767
Tour in Nederland of in Duitsland, ik ga dr heen!!!! (als t goed is...)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_23922681
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Kun je hun daarvoor de schuld geven?
Dat de fans alles slikken? Nee, natuurlijk niet.
quote:
Als de samenwerking met Paul Rodgers een beetje goed wordt dan wil ik wel naar een concert van hun (en mogelijk hun nieuwe cd kopen) en als het niks wordt dan niet.
Zo'n samenwerking kan best wel interessant zijn, maar wordt volgens mij alleen geloofwaardig als er nieuwe nummers gemaakt worden en dan niet onder de noemer Queen. Maar goed, er wordt alweer gesproken over een Queentour, en dan krijg ik toch het idee van teren-op-oude-roem. Maar wie weet klinkt het allemaal als een dijk, persoonlijk zie ik het niet zitten en krijg ik angstige Museumplein-visioenen.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_23923225
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet kapot ben van wat Brian en Roger de afgelopen paar jaar hebben gedaan aan optredens. Maar damn, dat optreden met Paul Rodgers bij de UK Hall of Fame inductie klinkt IMO erg goed www.mercuryparadise.com is het te downloaden. Brian zei dat ze van plan waren nieuw materiaal te gaan doen, naast werk uit de Queen/Bad Company/Free back-catalogue.
Bleuh.
pi_23932003
* CaAl gaat nu vast voor het postkantoor liggen om er zeker van te zijn een kaartje te bemachtigen :-p
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
  maandag 13 december 2004 @ 10:45:27 #15
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23932282
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:09 schreef MuadDib het volgende:
Zo'n samenwerking kan best wel interessant zijn, maar wordt volgens mij alleen geloofwaardig als er nieuwe nummers gemaakt worden en dan niet onder de noemer Queen. Maar goed, er wordt alweer gesproken over een Queentour, en dan krijg ik toch het idee van teren-op-oude-roem. Maar wie weet klinkt het allemaal als een dijk, persoonlijk zie ik het niet zitten en krijg ik angstige Museumplein-visioenen.
Mee eens. De combi Roger/Brian/Paul kan heel interessant zijn, maar Queen is over en uit (helaas...).
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  maandag 13 december 2004 @ 10:57:00 #16
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_23932493
tvp.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_23939959
wat kptelmo zegt
verlangen voorbij vanitas
pi_23940322
Super dat ze weer gaan touren, ik ga zeker heen (als ik de kans krijg)!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23940410
quote:
Op zondag 12 december 2004 09:59 schreef MuadDib het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje triest om te zien dat May en Taylor de naam Queen gebruiken (misbruiken?) om maar zelf in de belangstelling te kunnen staan. De fans kicken op elke scheet die maar een beetje naar Queen ruikt en dat weten de heren maar al te goed. En maken daar flink gebruik van.
hier maar verder.

Ik vind het logisch dat ze iets gaan doen in de stijl van Queen, en dat noemen ze dan Queen.
Nogmaals Freddie Mercury zei zelf: The show must go on. Hij leefde voor de muziek en heeft tot op het allerlaatste moment nummers opgenomen.
Ditzelfde geldt ook voor Brian en Roger, en omdat alles toendertijd zo plotseling is gegaan zijn er vele fans die nog wel eens Queen willen zien, dit is een soort van kans.

Ik vind dit totaal dan ook geen misbruik maken van, maar omdat te begrijpen moet je denk ik je meer verdiept hebben in Roger en Brian.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23940697
Wat een vreselijk goed nieuws dit gruuuwelijk!
pi_23940753
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:52 schreef Mirjamke het volgende:
Wat een vreselijk goed nieuws dit gruuuwelijk!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23940822
Brian en Roger hebben bijna 35 jaar aan Queen gewerkt - zou het toch een beetje gek zijn als ze nu ineens die naam niet mogen gebruiken.... Tuurlijk, het IS geen Queen meer - dat weten ze zelf ook wel.
Bleuh.
pi_23940901
Dat weet iedereen PimD, en daarom is het ook geen misbruik....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23941520
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef vdo28 het volgende:
en omdat alles toendertijd zo plotseling is gegaan zijn er vele fans die nog wel eens Queen willen zien, dit is een soort van kans.
Dat FM overleed was wel vrij plotseling, maar Queen had al vanaf 86 of 87 niet meer getourd. Dus de fans hebben er ruimschoots aan kunnen wennen dat ze de band niet meer live konden aanschouwen.
quote:
Ik vind dit totaal dan ook geen misbruik maken van, maar omdat te begrijpen moet je denk ik je meer verdiept hebben in Roger en Brian.
Dan begrijp ik er inderdaad niks van, want ik luister liever naar de muziek die de heren ooit maakten dan dat ik me in hun doen en laten verdiep.

Ik vraag me trouwens af of een tour onder de naam May,Taylor & Rodgers net zoveel kaarten zou verkopen als onder de Queen-vlag.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_23941805
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef MuadDib het volgende:


Dan begrijp ik er inderdaad niks van, want ik luister liever naar de muziek die de heren ooit maakten dan dat ik me in hun doen en laten verdiep.

Ik vraag me trouwens af of een tour onder de naam May,Taylor & Rodgers net zoveel kaarten zou verkopen als onder de Queen-vlag.
Ik denk dat het hun niet zo zeer gaat om nieuwe fans te maken, of om een nieuwe formatie op te starten. Volgens mij (Ik weet het eigenlijk wel zeker) is het meer voor de fans, om nog een keer dat Queen gevoel te ervaren. En ook zijn er heel veel nieuwe fans (net als ik, ik werd "fan" in 1991) die ze nooit live hebben kunnen ervaren, en op deze manier is dat wel een beetje zo.

Ik wil nog een nuance aanbrengen, ik quote:
quote:
Dat FM overleed was wel vrij plotseling, maar Queen had al vanaf 86 of 87 niet meer getourd. Dus de fans hebben er ruimschoots aan kunnen wennen dat ze de band niet meer live konden aanschouwen.
Er is nooit naar buiten gebracht:"Luister, we gaan nooit meer touren!", dus wat dat betreft viel er nergens aan te wennen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23942103
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:39 schreef vdo28 het volgende:
Ik denk dat het hun niet zo zeer gaat om nieuwe fans te maken, of om een nieuwe formatie op te starten. Volgens mij (Ik weet het eigenlijk wel zeker) is het meer voor de fans, om nog een keer dat Queen gevoel te ervaren.
Hoewel dat in de studio niet zo was, vond ik op het podium Queen toch vooral een Freddie Mercury show. Die ervaring kunnen de fans alvast niet meer krijgen
quote:
En ook zijn er heel veel nieuwe fans (net als ik, ik werd "fan" in 1991) die ze nooit live hebben kunnen ervaren, en op deze manier is dat wel een beetje zo.
Tsja, zo is er een hele waslijst van bands te bedenken die ik nog een keer zou willen zien omdat ik ze "te laat" heb ontdekt.
quote:
Ik wil nog een nuance aanbrengen, ik quote:
Er is nooit naar buiten gebracht:"Luister, we gaan nooit meer touren!", dus wat dat betreft viel er nergens aan te wennen....
Okee, daar heb je misschien wel een punt, maar ik had toch zeker de laatste jaren voor z'n dood toch wel hele sterke vermoedens dat een tour er niet meer inzat.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  Redactie Frontpage maandag 13 december 2004 @ 15:36:39 #27
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_23943044
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef vdo28 het volgende:

[..]

hier maar verder.

Ik vind het logisch dat ze iets gaan doen in de stijl van Queen, en dat noemen ze dan Queen.
Nogmaals Freddie Mercury zei zelf: The show must go on. Hij leefde voor de muziek en heeft tot op het allerlaatste moment nummers opgenomen.
Ditzelfde geldt ook voor Brian en Roger, en omdat alles toendertijd zo plotseling is gegaan zijn er vele fans die nog wel eens Queen willen zien, dit is een soort van kans.
Plotseling? De dood van Freddie misschien, maar vanaf augustus 1986, het eind van de Magic Tour, tot Freddie's dood in november 1991 hebben ze geen noot meer gespeeld op een podium, dat kan je niet echt plotseling noemen. En dat Freddie iets mankeerde was in het geruchtencircuit al langer duidelijk.
Gelukkig heb ik ze die laatste tour nog gezien. En als ze hier komen in 2005 dan ga ik ook zeker kijken, maar het is geen Queen. Net zoals dat orkest van Elvis Presley met video beelden van Elvis geen Elvis Presley concert is, zo is dit geen Queen concert. Als Krist en Dave met een andere zanger op tournee gaan is het ook geen Nirvana. Er mist gewoon iets aan wat die band was, en dat zit ook in die naam.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_23943903
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Plotseling? De dood van Freddie misschien, maar vanaf augustus 1986, het eind van de Magic Tour, tot Freddie's dood in november 1991 hebben ze geen noot meer gespeeld op een podium, dat kan je niet echt plotseling noemen.
En toch is dat aardig plotseling, aangezien de geruchten ook steeds tegengesproken werden.
In 1986 was er net een tour geweest, dus iedereen had zoiets van eerst maar weer een nieuw album en dan weer een tour.

Nou langzamerhand werd the miracle gecreeerd en die werd in 1989 uitgebracht, 1990 was weer een soort van "rust" jaar en pas in begin/midden 1991 begonnen de geruchten pas echt op gang te komen!!!!!

Dus wat dat betreft is het toch vrij plotseling, als jij in 1986 dacht goh ik ga de volgende tour wel naar een concert dan kwam jij van een koude kermis thuis....

Ook gezien de hits die nog werden gescoord van 1987-1991 geloofden mensen de geruchten niet zo, deze werden pas echt bevestigd met "these are the days of our lives"!

Oh ja en over jou geruchten nog eenmaal! Wie gelooft dat nou? In 1985/1986 gonsde het van de geruchten dat Queen uit elkaar zou, dat weerlegde Freddie tijdens de Magic Tour nog on stage.

[ Bericht 7% gewijzigd door vdo28 op 13-12-2004 17:31:01 ]
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:24:51 #29
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23957523
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:58 schreef PimD het volgende:
Brian en Roger hebben bijna 35 jaar aan Queen gewerkt - zou het toch een beetje gek zijn als ze nu ineens die naam niet mogen gebruiken.... Tuurlijk, het IS geen Queen meer - dat weten ze zelf ook wel.
Ik zie het ook niet als misbruik of dat ze zichzelf zouden verrijken met de naam Queen.
Je hebt gelijk, ik heb er gevoelsmatig alleen moeite mee. Queen is: Freddie, Brian, John en Roger voor mij. Dat kan een vorm van bekrompenheid van mij zijn dus misschien kan ik het beter zien als een soort doorstart...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:29:22 #30
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23957622
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef vdo28 het volgende:

[..]
Oh ja en over jou geruchten nog eenmaal! Wie gelooft dat nou? In 1985/1986 gonsde het van de geruchten dat Queen uit elkaar zou, dat weerlegde Freddie tijdens de Magic Tour nog on stage.
Al heel snel in de jaren 70 waren er geruchten dat Queen uit elkaar ging, herinner ik me (opoe leest voor uit eigen werk, LOL!). Vooral in 1977, toen waren er geruchten dat het voorprogramma (Thin Lizzy) Queen volledig wegspeelde en dat Queen uit elkaar zou gaan. Toen News of the World uitkwam, staken de geruchten opnieuw de kop op.
Begin jaren 80 ging het ook niet zo goed, en waren er weer heel veel geruchten. Die namen af toen "Radio Gaga" en zo uitkwam, en met Live Aid verstomden de geruchten weer (wat een optreden!!!).
Na 1986/1987 waren er geen optredens meer, Freddie zou hebben gezegd dat hij het lachwekkend vond als een veertiger als hij nog op het podium zou rondrennen...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_23962118
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:54 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Hoewel dat in de studio niet zo was, vond ik op het podium Queen toch vooral een Freddie Mercury show. Die ervaring kunnen de fans alvast niet meer krijgen
[..]
Klopt. Freddie was de ultieme zanger,frontman,entertainer in een. Groter dan Bono*. Groter dan Jagger*. Groter dan de Beatles* (die hadden niet eens 1 frontman :-p). Etc. Als hij er dan niet bij is, dan mis je wat. Als kon Queen live ook zeeer goed zijn op de momenten dat Freddie wat minder op de voorgrond stond. Ik noem een Brighton Rock - hier is Freddie's rol marginaal.

* : die groter dan's zijn mijn mening. het is niet mijn bedoeling een discussie te starten over of jouw mening overlapt met de mijne of niet

John's rol is een heel ander verhaal: Queen zonder John kan best John zijn, ook al is hij een verdomd goeie bassist. In 71/72 heeft Queen al anderhalf jaar opgetreden met drie andere bassisten, dus dat kan nu ook wel. Het wisselen van een band lid gebeurt vaker zonder dat er dan grote ophef is. De Rolling Stones wisselen met enige regelmaat van bandlid, Supertramp treedt tegenwoordig op onder die naam, terwijl de halve band niet mee doet, en het Deep Purple van 2004 heeft nul komma nul overlap met het Deep Purple van 1968, om maar wat voorbeelden te noemen.

De situatie is gewoon dat Freddie niet mee zal doen, en dat het dus minder gaaf zal zijn dat Het Echte Spul. So be it, weinig aan te doen. Dan kan je gaan klagen, of blij zijn dat Brian en Roger toch nog een keer echte rockmuziek gaan maken live voor mijn neus in plaats van steeds weer die musical (ik hou niet zo van musicals, sorry). Dat ze daar dan het naampje "Queen" aan hangen vind ik niet gek; Pim zei al: Brian en Roger hebben 20 jaar lang in die band gezeten. Als iemand die naam mag gebruiken, zijn zij het. En - eerlijk is eerlijk - als ze dit nieuws niet onder het kopje "Queen gaat weer touren" aangekondigd hadden, maar als "Taylor, May en Rodgers gaan touren", dan was het voor velen geen groots nieuws, maar meer een aankondiging van een soort Arrow Classic Rock Festival. Alleen uit marketing oogpunt is het dus al handig dat ze 't toch maar Queen noemen. Met excuses voor de erg lange reactie :-p
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_23962232
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:34 schreef CaAl het volgende:
Deep Purple van 2004 heeft nul komma nul overlap met het Deep Purple van 1968, om maar wat voorbeelden te noemen.
Drummer Ian Paice is uiteraard de constante factor, en als je de hoogtijdagen van Purple (Mark II) erbij haalt zou je Roger Glover en Ian Gillan nog kunnen noemen natuurlijk. Verder een prima stukje alhoewel ik me niet kan voorstellen dat je veel fans maakt onder de Queenpuristen door (wat mij betreft terecht) het marketingoogpunt naar voren te halen .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_23965461
Queen staat nummer 2 in de top 1000 van Veronica en is de band met de meeste noteringen in die lijst: Guns N' Roses op nummer 1 in Top 1000 Allertijden

Queen staat nummer 1!!!!! in de top 2000 van Radio 2: http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?news_id=1937

Partyyyyy
pi_23969642
Queen in de Top 1000 van Veronica:

No.2: Bohemian Rhapsody
No.23: I Want To Break free
No.37: We Will Rock You
No.58: Under Pressure
No.76: Who Wants To Live Forever
No.95: The Show Must Go On
No.115: A Kind Of Magic
No.135: Innuendo
No.165: Crazy Little Thing Called Love
No.192: Somebody To Love
No.251: Heaven For Everyone
No.285: Killer Queen
No.316: Another One Bites The Dust
No.321: Too Much Love Will Kill You (Brian Solo)
No.349: We Are The Champions
No.412: Somebody To Love (live with George Michael)
No.446: Thank God It's Christmas!
No.469: I Want it All
No.501: You Don't Fool Me
No.554: Don't Stop Me Now
No.645: Radio GaGa
No.768: These Are The days Of Our Lives
No.859: You're My Best Friend
No.923: Living On My Own (Freddie Solo)

[ Bericht 1% gewijzigd door MrBadGuy op 14-12-2004 16:41:18 ]
  woensdag 15 december 2004 @ 01:07:40 #35
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_23980941
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:34 schreef CaAl het volgende:
Freddie was de ultieme zanger,frontman,entertainer in een. Groter dan Bono*. Groter dan Jagger*. Groter dan de Beatles* (die hadden niet eens 1 frontman :-p). Etc. Als hij er dan niet bij is, dan mis je wat. Als kon Queen live ook zeeer goed zijn op de momenten dat Freddie wat minder op de voorgrond stond. Ik noem een Brighton Rock - hier is Freddie's rol marginaal.
* : die groter dan's zijn mijn mening. het is niet mijn bedoeling een discussie te starten over of jouw mening overlapt met de mijne of niet
Het doet bijna pijn wat je zegt, maar je hebt toch wel een punt, al is het moeilijk om toe te geven voor een "Queenie" van het eerste uur...
quote:
John's rol is een heel ander verhaal: Queen zonder John kan best John zijn, ook al is hij een verdomd goeie bassist. In 71/72 heeft Queen al anderhalf jaar opgetreden met drie andere bassisten, dus dat kan nu ook wel.
Nou dacht ik een redelijk expert te zijn over de eerste jaren van Queen, maar DRIE bassisten? Ik ben een dagje ouder, misschien is me wat kennis ontschoten, fris mijn geheugen eens op?
Anyway, John was een leuke songwriter en een goede bassist, verantwoordelijk voor enkele behoorlijk grote hits van Queen, maar ik denk dat hij minder gemist zal worden dan Freddie.
quote:
Het wisselen van een band lid gebeurt vaker zonder dat er dan grote ophef is. De Rolling Stones wisselen met enige regelmaat van bandlid, Supertramp treedt tegenwoordig op onder die naam, terwijl de halve band niet mee doet, en het Deep Purple van 2004 heeft nul komma nul overlap met het Deep Purple van 1968, om maar wat voorbeelden te noemen.
Ook nu heb je weer heel erg gelijk.
quote:
De situatie is gewoon dat Freddie niet mee zal doen, en dat het dus minder gaaf zal zijn dat Het Echte Spul. So be it, weinig aan te doen. Dan kan je gaan klagen, of blij zijn dat Brian en Roger toch nog een keer echte rockmuziek gaan maken live voor mijn neus in plaats van steeds weer die musical (ik hou niet zo van musicals, sorry). Dat ze daar dan het naampje "Queen" aan hangen vind ik niet gek; Pim zei al: Brian en Roger hebben 20 jaar lang in die band gezeten. Als iemand die naam mag gebruiken, zijn zij het. En - eerlijk is eerlijk - als ze dit nieuws niet onder het kopje "Queen gaat weer touren" aangekondigd hadden, maar als "Taylor, May en Rodgers gaan touren", dan was het voor velen geen groots nieuws, maar meer een aankondiging van een soort Arrow Classic Rock Festival. Alleen uit marketing oogpunt is het dus al handig dat ze 't toch maar Queen noemen. Met excuses voor de erg lange reactie :-p
Excuses aanvaard, want je hebt gewoon gelijk. Ik heb me nogal sceptisch uitgelaten over het gebruik van de naam "Queen" (zou het niet een leuk alternatief zijn als het trio Taylor/May/Rodgers de naam Free Queen of Bad Queen ging gebruiken? Ja, ik stribbel toch nog een beetje tegen...!) maar zeker wat betreft Deep Purple heb je een punt gescoord die je lange reactie goedmaakt

Ondanks mijn laatste restje tegenstribbelen denk ik dat de Arrow Classic Rockversie van het (of is het "de") herboren Queen toch wel interessant zou kunnen gaan worden voor een veertiger als ondergetekende!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_23982609
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:34 schreef CaAl het volgende:
Het wisselen van een band lid gebeurt vaker zonder dat er dan grote ophef is. De Rolling Stones wisselen met enige regelmaat van bandlid, Supertramp treedt tegenwoordig op onder die naam, terwijl de halve band niet mee doet, en het Deep Purple van 2004 heeft nul komma nul overlap met het Deep Purple van 1968, om maar wat voorbeelden te noemen.
Je gaat op dat punt wel een beetje voorbij dat Supertramp en/of Deep Purple niet echt extravagante, charismatische of kenmerkende frontmannen hadden die jarenlang het bandgezicht hebben bepaald, waarmee ik overigens niks af wil doen aan de kwaliteiten van deze personen.
Zou een Rolling Stones zonder Mick Jagger geloofwaardig zijn? Of een U2 zonder Bono? Simple Minds zonder Jim Kerr? Dire Straits zonder Mark Knopfler? Ik vind van niet net zo min als ik dat dus van Queen zonder Freddie Mercury vind.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 15 december 2004 @ 08:41:11 #37
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23983031
NME Queen 2005 Tour Report
Here is what NME had to say...

DON'T STOP THEM NOW!

Rock legends QUEEN are to reform for a tour next year - with
Seventies rocker PAUL RODGERS replacing deceased legend FREDDIE
MERCURY on vocals.

Queen guitarist Brian May confirmed the news in a posting on his
official website brianmay.com.

A UK tour will definitely go ahead, with the possibility of a
European leg and a world tour under discussion. The tour will
feature material by both Queen and Rodgers, one-time vocalist with
both Free and Bad Company.

The statement on May's website reads: "It really all came about
because of the Fender 50th Anniversary gig that I did with Paul
Rodgers. We were both so amazed at the chemistry that was going on
in 'All Right Now', that suddenly it seems blindingly obvious that
there was something haappening here."

While Queen's drummer Roger Taylor is definitely taking part, there
is no news on whether bass player John Deacon will get involved.

Queen stopped touring in 1986, after frontman Mercury fell ill. He
died of an AIDS-related illness in 1991.

bron
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 15 december 2004 @ 08:47:21 #38
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23983097
quote:
Op woensdag 15 december 2004 01:07 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou dacht ik een redelijk expert te zijn over de eerste jaren van Queen, maar DRIE bassisten? Ik ben een dagje ouder, misschien is me wat kennis ontschoten, fris mijn geheugen eens op?
Anyway, John was een leuke songwriter en een goede bassist, verantwoordelijk voor enkele behoorlijk grote hits van Queen, maar ik denk dat hij minder gemist zal worden dan Freddie.
voor zover ik weet zijn er gewoon audities gedaan voor een bassist en John was nummer 13 en werd aangenomen. Wat ook een goed punt was, was dat hij door zijn studie (weet nie pcies meer welke pcies) hij zelf "amps" maakte voor de (bas)gitaren en ook versterkers knutselde/repareerde. Dus in de beginjaren heeft hij toch wel een groot aandeel gehad omdat hij veel achter de schermen regelde. Later kwamen daar zijn songs bij, die toch wel wereldwijde hits werden. Hij schreef dan wel niet veel, maar wát hij schreef was goed!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_23983933
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

Wat ook een goed punt was, was dat hij door zijn studie (weet nie pcies meer welke pcies)
Electronica....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23985151
quote:
Op woensdag 15 december 2004 01:07 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Het doet bijna pijn wat je zegt, maar je hebt toch wel een punt, al is het moeilijk om toe te geven voor een "Queenie" van het eerste uur...
Hoezo is het moeilijk toe te geven dat Freddie De Grootste Zanger Ooit was? :-p
quote:
[..]

Nou dacht ik een redelijk expert te zijn over de eerste jaren van Queen, maar DRIE bassisten? Ik ben een dagje ouder, misschien is me wat kennis ontschoten, fris mijn geheugen eens op?
Volgens deze link had Queen als bassisten:
Mike Grose (bass until 25.7.1970)
Barry Mitchell (bass from 23.8.1970 to 9.1.1971)
Doug Bogie (bass from 19.2.1971 to 20.2.1971)
John Deacon (bass from 2.7.1971 to 17.1.1997)
Al weet ik eigenlijk niet zeker of Queen zich voor 2.7.1971 al Queen noemde.

Als reactie op de personen die aangaven dat Freddie niet te vergelijken is met een bassist van de Stones, een drummer van Deep Purple, etc.: dat klopt. Mijn vergelijking gaat ook maar voor een klein deel op. Ik wou alleen ter relativatie aangeven dat er zelfs bands zijn die de volledige bezetting gewisseld hebben. Het zal dus geen echt Queen concert worden. Gelukkig hebben we de DVD's nog
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
  woensdag 15 december 2004 @ 11:14:49 #41
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23985313
Ik weet niet nog nie helemaal wat ik ervan moet vinden.. bands die na een tijd weer gaan touren floppen meestal gigantisch en ookal ben ik een aardige Queen fan ben ik toch een beetje sceptisch. En de afwezigheid van Freddie is natuurlijk een grote domper
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23985387
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik weet niet nog nie helemaal wat ik ervan moet vinden.. bands die na een tijd weer gaan touren floppen meestal gigantisch en ookal ben ik een aardige Queen fan ben ik toch een beetje sceptisch. En de afwezigheid van Freddie is natuurlijk een grote domper
Ik denk dat het niet de bedoeling is van hun om weer een superband te zijn.
Het is denk ik meer voor de lol en nostalgie.
Dus je moet gewoon geen hoge verwachtingen hebben...

Maar je weet natuurlijk nooit, kwa songwriting hebben ze talent en wie weet komt er wel een gigantisch mooi nummer aan...

hoopt hoopt
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 15 december 2004 @ 16:50:47 #43
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23992637
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:54 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Electronica....
alleen electronica? of zat dr nog een woordje aan vast??
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 15 december 2004 @ 17:09:33 #44
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_23993043
Wat maakt het allemaal uit? Als het maar klinkt! Ik heb die nieuwe zanger nog nooit gehoord, de blijkbaar bekende bands waar hij in zong zeggen me niets

Als de mannen live een geluid kunnen neerzetten ongeveer zoals op het album, dan wordt het ongelooflijk. Waarom doen ze trouwens niet gewoon een Greatest Hits 1 en/of 2 tour? Als ze dat kunnen presteren met goed geluid + goeie vocals, dan verdienen ze een dikke pluim in de reet. Ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar de zanger, ik ken niet zoveel zangers die zo'n power hadden als FreddIE.

[ Bericht 19% gewijzigd door Yokozuna op 15-12-2004 18:25:17 ]
pi_23993996
Je hoeft niet te verwachten dat hij dezelfde power als Freddie heeft....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23994055
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:09 schreef Yokozuna het volgende:
Wat maakt het allemaal uit? Als het maar klinkt! Ik heb die nieuwe zanger nog nooit gehoord, de blijkbaar bekende bands waar hij in zong zeggen me niets
Ik acht de kans heel erg klein dat je All right now van Free en Can't get enough of your love van Bad Company nog nooit gehoord hebt.
quote:
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar de zanger, ik ken niet zoveel zangers die zo'n power hadden als Freddy.
Op zich heeft Rodgers niet direct hetzelfde stemgeluid als Mercury, maar power heeft hij nog steeds wel. Waar twee jaar geleden op Arrow Ian Gillan veel moeite had met zijn uithalen zong Paul Rodgers afgelopen jaar loepzuiver een aantal klassiekers van oa. Free en Bad Company.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 15 december 2004 @ 18:26:08 #47
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_23994599
Ik ken de namen van die nummers niet, maar als ik ze hoor vast wel. Even downloaden
pi_24007209
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:26 schreef Yokozuna het volgende:
Ik ken de namen van die nummers niet, maar als ik ze hoor vast wel. Even downloaden
Tip: als je wat nummers van Rodgers wilt beluisteren (door legaal naar de platenzaak te hobbelen :p), luister dan hiernaar, want dit zijn wel de meest stenende songs van hem:
* Free - All Right Now
* Free - Wishing Well
* Bad Company - Bad Company
* Bad Company - Can't Get Enough
* Bad Company - Feel Like Making Love
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24080236
Een klein beetje nieuws over de tour:
quote:
First concert date announced + US Tour!!!!
The official Paul Rodgers website reported the following:
March 19, 2005 in South Africa at Fancourt, the Nelson Mandela 46664 Aids Awareness Concert launches the tour that travels through England and Europe in the spring and North America in the fall.
http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?news_id=1951
pi_24104852
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Een klein beetje nieuws over de tour:
[..]

http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?news_id=1951
Die Noord Amerika tour is nog niet zo zeker:

http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?news_id=1956
pi_24106443
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

alleen electronica? of zat dr nog een woordje aan vast??
"He eventually achieved 2 "S" levels in Physics & Maths and a First Class Honours degree in electronics."

http://queen-fip.com/jd-biog.html#biog
  maandag 20 december 2004 @ 20:51:18 #52
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24108091
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:07 schreef JLP het volgende:

[..]

"He eventually achieved 2 "S" levels in Physics & Maths and a First Class Honours degree in electronics."

http://queen-fip.com/jd-biog.html#biog
zoiets ja
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 23 december 2004 @ 17:12:00 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24161981
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:05 schreef MrBadGuy het volgende:
In dit deel zullen we vast meer te weten komen over de nieuwe tour van Queen met Paul Rodgers
Het leek mij geweldig om Queen on tour te zien met George Michael. Zoals hij 'Somebody to love' zong tijdens het Freddie Mercury Tribute was onwaarschijnlijk goed. Ik denk dat George Michael een van de weinigen op deze planeet is die aan de zang van Freddie kan tippen. Een éénmalige tour van Queen en George leek mij veel interessanter. Helaas zal laatstgenoemde dat waarschijnlijk niet willen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24162036
Ik ben het wel eens met scanman01, inderdaad zou een tour met George Micheal leuker zijn.
Die heeft ook een goed bereik kwa zang, ik durf niet zeggen of die aan Freddie kan tippen.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 23 december 2004 @ 18:08:53 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24162996
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:14 schreef vdo28 het volgende:
Die heeft ook een goed bereik kwa zang, ik durf niet zeggen of die aan Freddie kan tippen.
Freddie had toch regelmatig tijdens een optreden moeite met de hoge noten. Daar heb ik George Michael nog niet op kunnen betrappen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24163050
Dat is waar, toen hij al wat ouder werd lukte hem dat steeds minder goed.
Maar toch....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 23 december 2004 @ 18:51:57 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24163732
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:12 schreef vdo28 het volgende:
Dat is waar, toen hij al wat ouder werd lukte hem dat steeds minder goed.
Maar toch....
De live zang werd toch wel wat minder gedurende een concert. Maar Freddie was een enorme showman... daar kan echt niemand aan tippen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 24 december 2004 @ 00:37:14 #58
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_24171519
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:12 schreef vdo28 het volgende:
Dat is waar, toen hij al wat ouder werd lukte hem dat steeds minder goed.
Maar toch....
Even advocaat van de duivel spelen: ik heb opnames uit de jaren 70 gehoord en toen smokkelde hij ook wel eens met hoge noten
Maar ja, intensieve show, mág het?

George Michael zou een heel goede vervanger zijn geweest (voor zover je Freddie kan vervangen) en ik moet zeggen; toen er geruchten waren dat Robbie WIlliams in Queen zou komen, stond ik daar ook niet onwelwillend tegenover. Hij kan live ook goed zingen (mits hij zin heeft, laatst bij RTL4 maakte hij zich er te makkelijk vanaf) en is een enorme showman (meer dan George Michael, vind ik).

Maar toch, maar toch... Ik heb nog wat nummers van Paul Rodgers beluisterd en ik denk dat hij ook wel eens heel erg mee (of op) kan vallen!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_24175079
Ik was niet zo gek op Robbie Williams om het te doen, maar ach hij is wel een soort van showman.
En soms heb ik het idee dat ie in nieuwe shows FM zit na te apen.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24175133
Vind ik niet erg hoor trouwens.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24176075
Innuendo staat niet eens in de top 2000 van radio 2

Zo zie je maar weer hoe weinig bekendheid dat nummer heeft...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24182119
Terwijl dat toch een geweldig nummer is....met ook een goeie clip
pi_24203617
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Freddie had toch regelmatig tijdens een optreden moeite met de hoge noten. Daar heb ik George Michael nog niet op kunnen betrappen.
Ben naar The Darkness geweest in de Melkweg. En die kon weldegelijk alle hoge noten halen. Fantastisch concert trouwens, en maar 17 euri.
( voor iedereen die the darkness te kitsch vinden: Ja, dat vond ik ook. En nog steeds. Maar ontzettend leuke muziek! )
-
pi_24203635
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:56 schreef vdo28 het volgende:
Innuendo staat niet eens in de top 2000 van radio 2

Zo zie je maar weer hoe weinig bekendheid dat nummer heeft...
Ik ken anders genoeg mensen die alleen Inuendo hebben, ipv een greatest hits album. Dus bekend is het nummer wel. Dat November Rain dan boven BohRap staat, vind ik wel vreemd. Kwestie van smaak, I kneu, maar als je het in de tijdsgeest bekijkt, en technisch gezien, dan alleen al is BohRap veel genialer dan November Rain. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik Axle Rose een homohatende hippie vind.
-
pi_24206130
Bohemian Rhapsody staat toch echt nog steeds op 1 hoor in de top 2000 van radio 2. Denk dat je in de war bent met de top zoveel van Veronica.
pi_24206160
Innuendo zal wel weer op nieuwjaarsdag gedraaid worden bij de nummers die niet in de top 2000 zijn gekomen. ....helaas....
pi_24215666
De eerste datums zijn bekend:

Paris (Le Zenith) on 30th march (¤ 44 - ¤ 88) Tickets kopen
Palacio de los Deportes in Madrid on April 1st
Palau Sant Jordi in Barcelona on April 2nd
pi_24216725
Mooi kut dat Parijs op een dinsdag is, anders had ik alvast kaartjes besteld. Wil toch minimaal 4 of 5 concerten zien als het enigszins kan. De kans is groot dat dit de laatste keer is dat ze op grote schaal optreden, dus nu nog maar ff van profiteren
Bleuh.
pi_24216771
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:30 schreef PimD het volgende:
Mooi kut dat Parijs op een dinsdag is, anders had ik alvast kaartjes besteld. Wil toch minimaal 4 of 5 concerten zien als het enigszins kan. De kans is groot dat dit de laatste keer is dat ze op grote schaal optreden, dus nu nog maar ff van profiteren
Tis op een woensdag
pi_24216946
Woensdag dan, is nog midden in de week - dus niet te doen om ff op en neer te rijden
Bleuh.
pi_24232353
* vdo28 is aan het nadenken over Paris.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24235504
tis jammer dat Parijs niet een paar dagen eerder is, zodat het in de voorjaarvakantie valt. Van de andere kant - Parijs is een kleine 5 uur rijden, dat is op zich best te doen.
Bleuh.
pi_24235526
Hoeveel concerten zijn jullie van plan te bezoeken ? Ik ga in ieder geval naar de concerten in Nederland, Belgie en Duitsland. Als het enigszins kan met school/geld wil ik ook nog een concertje in de UK en Frankrijk meepikken. Wil er minimaal 5 zien.
Bleuh.
pi_24235840
Ik ga eerst maar naar 1, ik moet ff kijken hoe het financieel zit.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24235848
Komen ze zekers te weten naar Nederland?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24237770
MOJO heeft aangegeven over verschillende concerten aan het onderhandelen te zijn. De fanclub heeft al aangegeven dat het ws. Ahoy wordt.
Bleuh.
pi_24240433
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:05 schreef PimD het volgende:
MOJO heeft aangegeven over verschillende concerten aan het onderhandelen te zijn. De fanclub heeft al aangegeven dat het ws. Ahoy wordt.
Ow cool dat wist ik nog niet
pi_24240485
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:05 schreef PimD het volgende:
MOJO heeft aangegeven over verschillende concerten aan het onderhandelen te zijn. De fanclub heeft al aangegeven dat het ws. Ahoy wordt.
Dan is nu dus de tijd om een goede bom op die galmbak neer te gooien zodat het concert tenminste op een plaats gegeven wordt waar ik het geluid maar één keer hoor in plaats van nog vijf keer via de muren herkaatst .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_24256663
Zijn er hier ook mensen die al eens naar een Queen concert zijn geweest? (toen Freddie nog leefde)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24257443
Nope, ik heb Brian in 1998 gezien en Brian & Roger in 2002 in Amsterdam.
Bleuh.
pi_24293842
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 16:27 schreef vdo28 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die al eens naar een Queen concert zijn geweest? (toen Freddie nog leefde)
Nope, zelfde verhaal als Pim. Brian in 1998, en Queen+Trijntje op koninginnedag
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24381496
telt het ook als ik onlangs (nieuwjaarsdag) in Londen naar de musical geweest ben en zo het sterke vermoeden heb Brian May daar gespot te hebben?? (net als vele anderen daar in het theater)
Maar nee, 1986 kwam voor mij wat te vroeg, en dat koninginnedagspul ben ik blij van dat ik het niet gezien heb.
pi_24387247
TVP
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24400955
Invincible Hope (Remix) is inmiddels te koop als onderdeel van een 46664 EP op de site van iTunes. Klinkt een stuk frisser dan het origineel uit 2003. Meer drums, meer bv's etc.
Bleuh.
pi_24432342


Toch maar de gok genomen
Bleuh.
pi_24432547
quote:
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:05:06 #87
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24441634
quote:
An old story, rehashed?
British pop superstar ROBBIE WILLIAMS was desperate to take FREDDIE MERCURY's place in the newly-reformed QUEEN - and was devastated to be overlooked.

After performing Queen hit WE ARE THE CHAMPIONS with the surviving members of the 70s rockers for the soundtrack of 2001 movie A KNIGHT'S TALE,

Williams was confident he stood a good chance of getting the role full-time.

But PAUL RODGERS from legendary band FREE got the nod ahead of the former TAKE THAT star.

Williams says, "I'd have killed for a chance to sing with those guys backing me.

How cool would that have been? I sang WE ARE THE CHAMPIONS for a movie soundtrack and the band said I did a good job."

Queen star JOHN DEACON says, "I don't want to be nasty, but Robbie is no Freddie Mercury. Freddie can never be replaced - and certainly not him."
JD leeft nog
bron
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24441871
Die quote van John is al 4 jaar oud.
Bleuh.
pi_24447858
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef PimD het volgende:
Invincible Hope (Remix) is inmiddels te koop als onderdeel van een 46664 EP op de site van iTunes. Klinkt een stuk frisser dan het origineel uit 2003. Meer drums, meer bv's etc.
Komt deze EP eigenlijk ook nog op een 'echt' medium uit? Ik wil 't best downloaden, en er best voor betalen ('t is voor een goed doel), maar een MP3tje is niet iets wat een leuk collectors item is
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:36:15 #90
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24448639
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:16 schreef PimD het volgende:
Die quote van John is al 4 jaar oud.
Bummer..
D8 dat ie eindelijk weer eens wat zei in het openbaar
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:48:04 #91
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24448800
Brianmay.com:
quote:
I don't know where this could have come from ...

I strongly suspect someone has made up this 'quote' from Rob.

Bri
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24451970
Idd, dit is al een heel oude quote...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:17:12 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24508983
Voor de mensen die Queenzone.com nog niet kennen...
ze hebben ook Bittorrent ontdekt! wel eerst registreren..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 10 januari 2005 @ 23:33:36 #94
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_24509325
Vraagje :

Heeft John Deacon ooit een eigen album uitgebracht?

Het meest ondergewaardeerde Queen-lid, maar wel verantwoordelijk voor de best verkochte Queen-single.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  maandag 10 januari 2005 @ 23:45:47 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24509576
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Vraagje :

Heeft John Deacon ooit een eigen album uitgebracht?

Het meest ondergewaardeerde Queen-lid, maar wel verantwoordelijk voor de best verkochte Queen-single.

J.
De Biggles soundtrack is van hem.. Voor de rest heeft ie niks buiten Queen om gedaan..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 10 januari 2005 @ 23:51:08 #96
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_24509687
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:45 schreef qu63 het volgende:

[..]

De Biggles soundtrack is van hem.. Voor de rest heeft ie niks buiten Queen om gedaan..
Jammer.

De soundtrack was mij bekend.

Bedankt voor de reactie.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_24510312
Jawel, "Man In The Shadows", maar die is supermoeilijk aan te komen helaas
Bleuh.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:32:59 #98
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24510656
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:18 schreef PimD het volgende:
Jawel, "Man In The Shadows", maar die is supermoeilijk aan te komen helaas
is dat cd of single??
check trouwens 24 topic of dit even
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24511672
Hehe danke

MITS is een heel album, alleen uitgebracht in Azië geloof ik. Bevat prachtige tracks als "Fist through the window" en een geweldige cover van Sugar Baby Love.
Bleuh.
pi_24513776
LOL. Prachtig album trouwens, ik draai 'm bijna elke dag

John heeft trouwens wel meer gedaan dan alleen Biggles. Hij heeft op een aantal songs van andere artiesten (Man Friday, Minako Honda, Anita Dobson, alle groten der aarde dus) gebast.
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24518603
Zo, inmiddels zijn ook de data van de tour in duitsland bekend, ik overweeg sterk om naar het concert in Dortmund te gaan, en dan maar hopen dat ze Nederland ook nog aandoen.
"ROCK 'N ROLL"
pi_24519203
Op http://queentour2005.wegotit.at/ staan alle tourdatums die tot nu toe bekend zijn!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:51:02 #103
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_24523893
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:18 schreef PimD het volgende:
Jawel, "Man In The Shadows", maar die is supermoeilijk aan te komen helaas
Sprekende titel.

* Juan Zueco zal dit jaar even goed rondlijken in India/Indonesie.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_24547318
quote:
Belgium Tour Date!
Another Live Date
Just got this in from some reliably sources

20.4. Antwerpen, Sportpaleis

This and some rumours can be found at my tour-site

http://www.queentour2005.wegotit.at/


Submitted by: wegotit
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24547336
quote:
21-Apr-05 DAY OFF
22-Apr-05 ??? Netherlands ???
23-Apr-05 ??? Netherlands ???
24-Apr-05 DAY OFF
25-Apr-05 Dortmund, Westfalenhalle Germany On Sale Jan 24th
26-Apr-05 ???
27-Apr-05 DAY OFF
28-Apr-05 Hamburg, Color Line Arena
Bron: http://www.queentour2005.wegotit.at/
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:28:57 #106
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24555300
volgens: deze site heeft JD op veel meer albums gespeeld, O.a met Elton John en vele anderen!
en Brian heeft wel het meeste geschnabbeld...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24569323
Is dat echt leuk, een Queen optreden zonder Mercury.....?
-
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:08:22 #108
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24569644
Queen - Queen On Fire - Live At The Bowl (Disc 2)\06 - Bohemian Rhapsody
wow !
pi_24571886
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:47 schreef Haushofer het volgende:
Is dat echt leuk, een Queen optreden zonder Mercury.....?
Ja.
Bleuh.
pi_24573092
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:47 schreef Haushofer het volgende:
Is dat echt leuk, een Queen optreden zonder Mercury.....?
jup
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:00:31 #111
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24584012
tourposter:


Brian & Paul Rogers:


Brian, Paul, Roger (die er erg brak uitziet imho)


[ Bericht 1% gewijzigd door qu63 op 16-01-2005 19:54:29 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24601144
Sjeezus, wat worden die gasten oud zeg...vergane glorie Nouja, zolang ze nog kunnen spelen....
-
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:27:15 #113
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_24618801
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:47 schreef Haushofer het volgende:
Is dat echt leuk, een Queen optreden zonder Mercury.....?
Met Paul Rodgers misschien wel, maar het wordt wel anders. Queen kon ook stevig "rocken" (dankzij Taylor en May), en ik denk dat die kant nu meer naar voren komt. Freddie is helaas dood, en zijn unieke inbreng komt niet terug, maar ik begin steeds meer te geloven dat de combinatie Taylor/Rodgers/May best wel eens leuk kan worden, ja.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:30:02 #114
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_24618847
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:42 schreef Haushofer het volgende:
Sjeezus, wat worden die gasten oud zeg...vergane glorie Nouja, zolang ze nog kunnen spelen....
Ze zien er niet meer uit als vroeger. Roger herken ik nog wel, maar Paul is echt flink veranderd. Behalve Brian, die blijft hetzelfde koppie houden Maar dat brengt "het klimmen der jaren" nou eenmaal met zich mee.
Vergane glorie: denk het niet.
Kunnen spelen: daar ga ik wel van uit
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:32:23 #115
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_24618876
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:00 schreef qu63 het volgende:
(...)Brian, Paul, Roger (die er erg brak uitziet imho)
[afbeelding]
In de jaren 90 vond ik hem er nog beroerder uitzien: opgezwollen, oud, verlopen. Je houdt de jaren niet tegen, maar ik vind hem er nu beter uitzien, al zie je nog wel de sporen uit de jaren 90 (drank, drugs, of verdriet?)
Het "blauwogig engeltje" van de beginjaren van Queen is hij allang niet meer. Maar dat is toch niet erg? In die beginjaren was ik 11, ik ben nu in de 40 en zie er ook niet meer zo jeugdig uit
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:33:58 #116
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24618902
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:32 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

In de jaren 90 vond ik hem er nog beroerder uitzien: opgezwollen, oud, verlopen. Je houdt de jaren niet tegen, maar ik vind hem er nu beter uitzien, al zie je nog wel de sporen uit de jaren 90 (drank, drugs, of verdriet?)
Het "blauwogig engeltje" van de beginjaren van Queen is hij allang niet meer. Maar dat is toch niet erg? In die beginjaren was ik 11, ik ben nu in de 40 en zie er ook niet meer zo jeugdig uit
Hij heeft zn ups en downs gehad denk ik.. dit is weer een down.. als je de Bohemian Rhapsody Doc. ziet, die toch maar 4 jaar oud is, ziet hij er juist weer super uit!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24624025
Queen en Paul spelen 26 april in Ahoy. Voorverkoop start 29 januari bij de bekende adressen
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24638963
Ik las op Queenzone in een topic dat er misschien via de fanclub valt te bestellen.
Ik heb ge-emaild maar nog geen antwoord gehad.

[ Bericht 80% gewijzigd door vdo28 op 19-01-2005 12:38:57 ]
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24642292
Ik heb even gekeken op www.ahoy.nl en daar staat nog niets over Queen.... volgens die site is er op 26 april Industrial Maintenance 2005 Congres in Ahoy....

Heb trouwens al kaarten besteld voor het concert in sportpaleis antwerpen op 20 april.
Zie ook: sportpaleis.be

[ Bericht 24% gewijzigd door Kalusha op 19-01-2005 16:02:24 ]
Though I am not naturally honest, I am so sometimes by chance.
pi_24649497
vdo28: Ja, je kan via de fanclub bestellen - als je lid bent. Zo niet, dan moet je tot de 29e wachten.
Kalusha: Ahoy heeft meerdere zalen, Queen treedt er maar in 1 op. Ze komen echt, dan en daar, zie ook queenfanclub.nl
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24649538
Eh, wat kost dat?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24649879
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:37 schreef CaAl het volgende:
vdo28: Ja, je kan via de fanclub bestellen - als je lid bent. Zo niet, dan moet je tot de 29e wachten.
Kalusha: Ahoy heeft meerdere zalen, Queen treedt er maar in 1 op. Ze komen echt, dan en daar, zie ook queenfanclub.nl
Ik ben lid!

Stomtoevallig alleen is dit de eerste maand dat ik lid ben, en dat is echt niet omdat ze gaan touren.

Ik wilde het al een lange tijd maar elke keer had ik de tijd niet, toevallig kwam ik eind december op hun site en toen dacht ik nu gelijk ff regelen...

Maar ik heb nog steeds geen email van hun gehad!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24839940
Wat zou de 'special annoucement' op Brian's site zijn? Ik denk iets over de tour

  zondag 30 januari 2005 @ 22:21:38 #124
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24840096
Alle kaartjes binnen 8 minuten uitverkocht
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 30 januari 2005 @ 22:52:55 #125
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_24840784
qu63, ik kon die avond nog gewoon kaartjes bestellen, hoor. Je moet gewoon tegen de datum van het concert nog maar eens op ticketservice.nl kijken...
pi_24840809
vorige week een superlief kadootje gekregen van mn vriendin

Queen Greatest Hits I , II + III

<hr>
  zondag 30 januari 2005 @ 22:56:51 #127
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24840870
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat zou de 'special annoucement' op Brian's site zijn? Ik denk iets over de tour

[afbeelding]
freddy is niet dood

het lijkt me wel tof van de ene kant, maar persoonlijk had ik liever Robbie Williams gezienauw, auw, nu niet slaan allemaal!!!

Waarom? omdat als ik hem zie performen hij zo'n beetje de enige is die de "drive"van Freddy heeft.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_24840953
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:56 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Freddie is niet dood
Of John gaat meedoen aan de tour (maar denk het niet)
pi_24849812
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:56 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

freddy Freddie is niet dood

het lijkt me wel tof van de ene kant, maar persoonlijk had ik liever Robbie Williams gezienauw, auw, nu niet slaan allemaal!!!

Waarom? omdat als ik hem zie performen hij zo'n beetje de enige is die de "drive"van Freddy Freddie heeft.
Robbie aapt Freddie vaak na idd.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24849829
Hopelijk komt John
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24849844
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
vorige week een superlief kadootje gekregen van mn vriendin

Queen Greatest Hits I , II + III

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24849934
Och we zien wel. Ik ga er IIG naar toe.
Maar, laatst is mijn versie van innuendo op jammerlijke wijze beschadigd. Weet iemand toevallig waar je die nog goedkoop kan krijgen? bol.com vraagt er zo'n 20 euro voor, afzetters.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24849971
Mediamarkt?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24849983
Zit (nog) niet in eindhoven. En toen ik laatst in A'dam was hadden ze Innuendo niet.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24850016
Hmmz bij mediamarkt zijn ze vaak wel goedkoop....

www.kieskeurig.nl
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24850183
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och we zien wel. Ik ga er IIG naar toe.
Maar, laatst is mijn versie van innuendo op jammerlijke wijze beschadigd. Weet iemand toevallig waar je die nog goedkoop kan krijgen? bol.com vraagt er zo'n 20 euro voor, afzetters.
Ik heb hem een tijd geleden voor ¤ 10,- bij de Music Store te Drachten gekocht, maar daar was maar 1 exemplaar toen (die heb ik nu dus )
pi_24851341
Ik ben benieuwd naar die "special announcement".
Toch kan het indirect met Freddie te maken hebben, waarom anders die achtergrond. (misschien met het aids fonds, of toch met John)
Je kunt toch beter een achtergrond voor de special announcement gebruiken van een poster van
de tour ofzo.

Ach misschien denk ik te ver.

Wanneer komt het naar buiten?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24852057
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef vdo28 het volgende:
Wanneer komt het naar buiten?
Geen idee. Eergisteren poste Brian het eerste plaatje met de tekst: "Watch this space...". Gisteren kwam er bij dat plaatje als toevoeging: "for special annoucement...", misschien dat er vandaag weer een stukje van de puzel bij komt
pi_24966313
Er is weer een stukje van de puzzel bij gekomen, er staat nu:

Watch this space for special announcement

Relating to an exclusive download.

Nou ben ik echt benieuwd...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 7 februari 2005 @ 09:51:10 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_24966401
Ik heb geen kaartjes

En toen ze in Amsterdam waren met koninginnedag konden we niet omdat de persoon met wie ik zou gaan ziek was.

Maarja, niets aan te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_24966567
quote:
Op maandag 7 februari 2005 09:51 schreef Troel het volgende:
Ik heb geen kaartjes

En toen ze in Amsterdam waren met koninginnedag konden we niet omdat de persoon met wie ik zou gaan ziek was.

Maarja, niets aan te doen.
Ebay?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24967062
quote:
er staat niet eens bij of het arena-staanplaatsen of balkon-staanplaatsen zijn...
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24967589
Ze zijn voor Antwerpen he....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24972822
Mag ik vragen wie er dan zingt bij zo'n concert??? Ja sorry ik heb niet de tijd om hethele topic door te lezen.....sorry....maar misschien toch een antwoord?
pi_24976133
Paul Rodgers
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24976145
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:38 schreef PAA-053 het volgende:
Mag ik vragen wie er dan zingt bij zo'n concert??? Ja sorry ik heb niet de tijd om hethele topic door te lezen.....sorry....maar misschien toch een antwoord?
Paul Rodgers, oa bekend van de bands Bad Company en Free. En misschien dat Brian en Roger ook wel wat van hun nummers gaan zingen
pi_24976209
Da's tof! Want Queen is echt geweldig!
Maar die kaarten zullen wel weer onbetaalbaar voor me zijn
  maandag 7 februari 2005 @ 21:40:42 #149
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24977424
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:29 schreef PAA-053 het volgende:
Da's tof! Want Queen is echt geweldig!
Maar die kaarten zullen wel weer onbetaalbaar voor me zijn
en uitverkocht
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24977514
Nou dat ook, maar op Marktplaats trouwens niet, meteen ff gekeken....
Ontzettend domme post dit trouwens nu zijn ook die kaartjes zo weg
pi_24979244
Heb vanavond een versie van het nummer "polar bear" gevonden, door Freddie Mercury gezongen. Nou vind ik zulke ouwe opnames van Queen helemaal te gek, dus weet iemand waar je nog meer van zulke mp3's (legaal...?) kunt downen?
Nummers van Larry Lurex heb ik al, ik heb es een nummer als Silver Salmon geluisterd, maar dat was bar slechte kwaliteit....nou ja, zulk soort liedjes dus. Bij voorbaat dank.
-
  maandag 7 februari 2005 @ 23:48:07 #152
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24979965
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:14 schreef Haushofer het volgende:
Heb vanavond een versie van het nummer "polar bear" gevonden, door Freddie Mercury gezongen. Nou vind ik zulke ouwe opnames van Queen helemaal te gek, dus weet iemand waar je nog meer van zulke mp3's (legaal...?) kunt downen?
Nummers van Larry Lurex heb ik al, ik heb es een nummer als Silver Salmon geluisterd, maar dat was bar slechte kwaliteit....nou ja, zulk soort liedjes dus. Bij voorbaat dank.
Spreek me maar aan op irc Haus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_24983156
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:07 schreef vdo28 het volgende:
Ze zijn voor Antwerpen he....
daar kan je ook zitten hoor
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24983157
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:46 schreef PAA-053 het volgende:
Nou dat ook, maar op Marktplaats trouwens niet, meteen ff gekeken....
Ontzettend domme post dit trouwens nu zijn ook die kaartjes zo weg
Zal wel meevallen, als je ziet wat voor walgelijke bedragen er gevraagd worden
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24983167
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:14 schreef Haushofer het volgende:
Heb vanavond een versie van het nummer "polar bear" gevonden, door Freddie Mercury gezongen. Nou vind ik zulke ouwe opnames van Queen helemaal te gek, dus weet iemand waar je nog meer van zulke mp3's (legaal...?) kunt downen?
Nummers van Larry Lurex heb ik al, ik heb es een nummer als Silver Salmon geluisterd, maar dat was bar slechte kwaliteit....nou ja, zulk soort liedjes dus. Bij voorbaat dank.
Als je het legaal wilt:
Polar Bear en andere Smile-nummers staan op de 'semilegale' release Ghost of a Smile - bij de betere platenzaak wel te koop. Verder is er weinig oud spul gereleased; er staat wel het e.e.a. op de Freddie Mercury Solo Collection, maar da's 10 CD's, 2 DVD's en een boek, en kost dus niet weinig.
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24983523
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 08:11 schreef CaAl het volgende:

[..]

Als je het legaal wilt:
Polar Bear en andere Smile-nummers staan op de 'semilegale' release Ghost of a Smile - bij de betere platenzaak wel te koop. Verder is er weinig oud spul gereleased; er staat wel het e.e.a. op de Freddie Mercury Solo Collection, maar da's 10 CD's, 2 DVD's en een boek, en kost dus niet weinig.
Nee, dit was dus niet de versie gezongen door Tim Staffel; die CD heb ik ook. Dit is de versie van Queen zelf, en die klinkt toch best anders. Queen in Nuge ed heb ik ook al trouwens
-
pi_24983556
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

Spreek me maar aan op irc Haus
Ha, ik had toevallig je blogje es bekeken, en zodoende. Als ik je tegenkom hebben we t er ff over
-
pi_24984711
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:11 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nee, dit was dus niet de versie gezongen door Tim Staffel; die CD heb ik ook. Dit is de versie van Queen zelf, en die klinkt toch best anders. Queen in Nuge ed heb ik ook al trouwens
Sorry, te snel gelezen. Als je In Nuce hebt, hoef je Ghost of a Smile niet meer te kopen - die is hetzelfde (+ de man from manhattan tracks).
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_24991268
Overigens, over dat legaal-zijn: vroeg me alleen af of zulke oude opnames gewoon gratis zijn te krijgen, en of zulke mp-3' s zijn toegestaan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Haushofer op 08-02-2005 21:11:17 ]
-
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:08:48 #160
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25023209
en weer een nieuwe!


Wie is dat eigenlijk Lijkt op een WWRY-musicalfiguur
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25023437
Het is een plaatje van Scaramouche uit de WWRY musical.
De download wordt een Kerry Ellis + Queen version of "No-One But You volgens bronnen binnen Queenzone.com.

Maar goed, niets is zeker.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25023604
quote:
In Frankrijk valt binnenkort een reclame te bewonderen voor de Renault Megane waarin Queen een belangrijke rol speelt.

De commercial gaat over een man die aan zijn zoon verteld dat hij ooit de kans heeft gehad om met Queen te spelen toen John Deacon ziek was. Helaas dwong zijn vrouw hem om mee te gaan naar een hondenshow (die hij wel won) en ging deze geweldige kans aan zijn neus voorbij.

In het filmpje zien we de hoofdpersoon met Queen jammen en praten met Freddie tijdens de One Vision opnames.

De tagline van de commercial is dan ook:"Er zijn afslagen die je niet mag missen".

Op 9 februari wordt de reclame uitgezonden in het Stade de France tijdens een sportevenement en vanaf 12 februari is de reclame in Frankrijk op de tv. Wellicht dat de reclame later ook in de rest van Europa valt te bewonderen.
Bron: www.queenonline.nl
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 03:16:23 #163
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25034606
Weer een update!
Meer lichaam
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25035344
De download zou best wel eens tegen kunnen vallen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25038803
Tsaj, krijg je een hoop mysterieus gedoe om een matig iets....nouja goed beter dan niets toch?
pi_25039027
Ja vind ik ook een beetje vaag, maar het is nog afwachten....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25039217
http://queen.web-log.nl/log/1754996

Filmpjes en MP3's van Paul Rodgers en Queen.

Ik ga naar Antwerpen.
pi_25039863


John Deacon, "betrapt" door een Italiaanse fotograaf.
Laat hem toch met rust zou ik zeggen...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25041010
Ik vroeg me eigenlijk af of het hem echt was?
Tis niet om John te bashen, want ik vind het best een toffe vent.

Goeie link btw Cosworth.
Toevallig had ik die filmpjes laatst al gedownload.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:51:16 #170
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25041680
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:02 schreef vdo28 het volgende:
[afbeelding]

John Deacon, "betrapt" door een Italiaanse fotograaf.
Laat hem toch met rust zou ik zeggen...
hmz... oude foto geloof ik.. d8 2000 of 2001, tijdens een prive feest.
en idd..

Laat hem eens met rust! Laat hem genieten!


!!!!Laat hem meespelen met de show!!!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25042022
Ja het is idd geen heel nieuwe foto.
En John mag idd meespelen met de show...
Maar dat zal hem wel niet worden, en dat moeten we respecteren....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25042687
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:42 schreef CaAl het volgende:

[..]

Sorry, te snel gelezen. Als je In Nuce hebt, hoef je Ghost of a Smile niet meer te kopen - die is hetzelfde (+ de man from manhattan tracks).
De kwaliteit van de Smile-nummers op "Ghost Of A Smile" is veel beter dan die op "In Nuce". "Ghost Of A Smile" is zeer aan te raden.
pi_25069380
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:22 schreef Cosworth het volgende:
Filmpjes en MP3's van Paul Rodgers en Queen.
Ik zal de ware toegewijde Queen fans wel weer tegen het verkeerde been stoten, maar ik vind dit echt helemaal niks. Diegenen die naar het concert gaan om wat van de oude Queen magie te proeven komen wat mij betreft bedrogen uit. Dit heeft niks te maken met de magie van Queen, dit is gewoon een bandje dat Queen nadoet.
Dat ik daarbij de soul-achtige stem van Paul Rodgers totaal niet bij de nummers vind passen heeft natuurlijk alles met smaak te maken maar ik word er helemaal niet vrolijk van.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_25073708
Ik ben het wel met je eens hoor MuadDib, al vind ik de term "toegewijde Queen fans" vreemd.
Want wanneer ben je dat?
Ik ben sinds ik een kind was fan, maar dat kwam in beginsel door die ontzettend mooie stem van Freddie Mercury.

En tja eigenlijk ben ik gaan houden van al hun materiaal, steeds weer een ander album kopend.

De enige reden dat ik naar het concert ga is om Brian May en Roger Taylor te zien spelen en om een idee te krijgen hoe het is om met zoveel Queen fans een concert bij te wonen.

Zelf vind ik Queen + Paul Rodgers absoluut niet slecht en vergeleken met vele andere opties (andere zangers) best mooi, maar het is absoluut niet zoals vroeger.
Het komt er lang niet in de buurt.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25144434
En de eerste foto van Queen + PR is gelekt, van Brianmay.com:

pi_25145137
Tis af en toe net een kleuter, die Brian.... dat ie maar 's wat echte informatie post in plaats van dit geouwehoer.
Bleuh.
pi_25145640
Ik vind het ook erg flauw!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25162268
Ik heb al hun officiële albums en ben nu nieuwsgierig naar overig studiomateriaal.
Dus B-kantjes, nummers die de officiële albums niet haalden, enz.

Iemand hier een goede tip?

edit: John Deacon heeft wel smaak.
pi_25181608
Op Queenzone is nu die reclame te downloaden van Renault...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25181863
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:26 schreef DaveM het volgende:
Ik heb al hun officiële albums en ben nu nieuwsgierig naar overig studiomateriaal.
Dus B-kantjes, nummers die de officiële albums niet haalden, enz.

Iemand hier een goede tip?

edit: John Deacon heeft wel smaak.
http://queenforeveryone.netfirms.com/english/mp3.htm
http://rarequeen.home.sapo.pt/

Nadeel: meer dan de helft van de links werken niet
  zondag 20 februari 2005 @ 18:11:47 #181
61927 DaveM
uitgefokt
pi_25182161
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

http://queenforeveryone.netfirms.com/english/mp3.htm
http://rarequeen.home.sapo.pt/

Nadeel: meer dan de helft van de links werken niet
Geeft niet, in ieder geval wat titels.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:43:57 #182
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25207675
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25210631
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:11 schreef DaveM het volgende:

[..]

Geeft niet, in ieder geval wat titels.
Hier nog meer titels incl songteksten
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_25219930
kijk kijk kijk, dat ziet er interessant uit CaAl en qu63.

wat is jullie favoriete B-kantje?
de enige die ik ken: a dozen red roses for my darling (queen goes electro )
pi_25223186
Die Ibex&wreckage nummers zijn erg leuk om te horen! Alleen ondoenlijke uithalen
-
pi_25223659
Mijn favoriete B-kantje is denk ik See What A Fool I've Been. Hoewel Soul Brother en A Human Body ook wel erg goed zijn
Bleuh.
pi_25287540
http://www.uncut.co.uk/music/queen/special_features/8555 Voor wie de Queen videoclips niet kent
pi_25295435
Bijna alle videos zijn van Queen zijn wel origineel....

Steeds een andere aanpak, maar datzelfde geldt voor de voorkanten van de albums en voor de muziek zelf ook eigenlijk.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25295848
Wat mij betreft is Queen tegelijkertijd met Freddy Mercury gestorven
pi_25296026
Min of meer is dat ook zo....
Helaas.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25327880
quote:
The Queen not a Queen fan
Queen Elizabeth II met four of Britain's most famous guitarists Tuesday, asking them: "And what do you do?"

Jimmy Page of Led Zeppelin, Eric Clapton, Jeff Beck and Brian May of the group Queen, were all guests at a Buckingham Palace party to honor the British music industry.

"It's great to meet her and it doesn't matter at all that she did not know who were are or what we do. I wouldn't expect her to," Clapton said after introducing himself to the Queen.

Other guests at Tuesday's royal reception included Welsh teenage pop star Charlotte Church, singers Cilla Black and Shirley Bassey, The Who's Roger Daltry and former Spice Girl Geri Halliwell.

Another guest, recording artist Phil Collins, said it was the not the first time he had meet the Queen.

"The Queen has heard my music but I don't know if she's a fan," Collins said.
www.queenzone.com


Op teletekst staat dat de koningin tegen Brian May zei:"Wat doet u voor de kost?", en tegen Eric Clapton zei ze: "Speelt u al lang gitaar?"
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25327972
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:59 schreef vdo28 het volgende:

[..]

www.queenzone.com


Op teletekst staat dat de koningin tegen Brian May zei:"Wat doet u voor de kost?", en tegen Eric Clapton zei ze: "Speelt u al lang gitaar?"
Brian heeft zelfs op haar party gespeeld toen ze 50 jaar op de troon zat, sterker nog hij verzorgde de opening op het dak van Buckinham Palace met God save the Queen, en ze kent hem niet meer?
pi_25328004
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Brian heeft zelfs op haar party gespeeld toen ze 50 jaar op de troon zat, sterker nog hij verzorgde de opening op het dak van Buckinham Palace met God save the Queen, en ze kent hem niet meer?
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Briefen ze zo iemand niet van te voren?
Of is ze al zo dement dat dat niet meer helpt.

Ik zie Beatrix al zeggen tegen Marco Borsato:"Dus, hoe lang speelt u al voetbal?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25410676
Nieuws: 10 juli, Goffertpark Nijmegen, Queen + Paul Rodgers + 2 support acts
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_25412310
Bron?
pi_25412962
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:38 schreef Cosworth het volgende:
Bron?
Een e-mail van de fanclub. Het bericht staat nu ook op www.queenfanclub.nl
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_25413025
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:38 schreef Cosworth het volgende:
Bron?
't Staat iig op Queenzone.com, zag ik zo in de gauwigheid, maar er stond niet bij hoe je kaartjes ken krijge
pi_25413634
En ik heb eindelijk GVH-dvd 1 en 2 gekocht, bij de FRS stonden ze in de 2 voor 25 euro bak
pi_25415672
Bij de mediamarkt zijn dvd's op het moment ook goedkoop.
Live at wembley voor 12 euro en 50 cent

Het wachten is nog op Greatest video hits 3.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:45:17 #200
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25441417
* qu63 heeft 2 kaartjes voor Queen! in Nijmegen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25442192
* vdo28 heeft ook 2 kaartjes voor Nijmegen



Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25442757
* PimD gaat naar:

30 maart: Parijs
20 april: Antwerpen
26 april: Rotterdam
06 juli: Keulen
10 juli: Nijmegen


whehehehehehehehe
Bleuh.
pi_25444108
Wow PimD ik ben echt jaloers...
Ik zei net nog tegen iemand, als ik genoeg geld had ging ik naar wel 5 concerten...
(en ik zei het 1 minuut geleden!!!)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25445544
- foutje -
Somebody help me cause I'm falling
pi_25450036
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 13:45 schreef qu63 het volgende:
* qu63 heeft 2 kaartjes voor Queen! in Nijmegen!
Ha, mooi man. Je had toch ook kaartjes voor de concerten in Engeland?
-
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:17:08 #206
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25453116
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:26 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ha, mooi man. Je had toch ook kaartjes voor de concerten in Engeland?
kon krijgen ja. maar voor ruim 200 euro voor alleen kaartjes (zonder reis en overnachting etc.) was het toch iets te
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25492669
En ook ik ben van de partij 10 juli!! Woei:P
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:01:49 #208
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25520560
Roger ziet er niet echt frisjes uit
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25522068
Hij ziet er niet echt fris uit nee!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25522150
Je zou haast zeggen dat hij niet echt gezond meer is...
Maar goed, om dan toch een tour aan te gaan.

Alhoewel heel gezond is hij waarschijnlijk toch niet meer na een rock'n roll leven
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:01:33 #211
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25579258
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:02:31 #212
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25579283
quote:
en nog graties ook!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25583257
Vanavond Queen in Zuid-Afrika Te bekijken op http://46664.tiscali.nl vanaf 19:00
pi_25592654
Het kan elk moment beginnen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:04:11 #215
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25592713
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Het kan elk moment beginnen
dank voor de kick

irc?

irc.fok.nl/queen

kanaal #queen dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:06:03 #216
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25592774
nu nog zo'n testbeeld
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25592894
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef qu63 het volgende:
nu nog zo'n testbeeld
een live-testbeeld
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:12:51 #218
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25592940
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

een live-testbeeld
al bijna 7 min ja

wel lullig voor degene die nu op de queenparty zijn... of zullen ze daar ook internet hebben
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593083
Het beeld wordt groen De techniek van tegenwoordig

edit: ow nu al niet meer
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:19:20 #220
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593102
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Het beeld wordt groen De techniek van tegenwoordig

edit: ow nu al niet meer
hier niet

flauw hoor, editten
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593265
Op Queenforum.nl lees ik het volgende:

Op een Portugese site waar het ook uitgezonden wordt, staat dat er een vertraging is van 30 minuten. Nog even geduld tot half 8 dus.

Dan zou het nu nog 5 minuutjes moeten duren
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:26:44 #222
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593285
pfffff

laat ze gewoon eens op tijd beginnen!

Luie ********************************
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593292
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:26 schreef qu63 het volgende:
pfffff

laat ze gewoon eens op tijd beginnen!

Luie ********************************
idd
pi_25593330
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_25593340
concerten beginnen nooit op tijd.
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:29:33 #226
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593342
online!!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:30:27 #227
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593366
Annie

Queen willen we!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593376
Annie Lenox...Ik wil QUEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:30:49 #229
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593383
wel super kwaliteit!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593387
dat had ik eerder moeten posten, want het is begonnen :-p
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_25593399
Lekkere stream zeg. 384 x 288 @ 25fps met een bitrate van 1Mbit/sec
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_25593406
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:30 schreef qu63 het volgende:
wel super kwaliteit!
idd valt me dik mee, en het stottert ook (nog) niet
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:32:09 #233
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593427
Publiek is stil
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593441
kan die feministisch pot niet oprotten
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:32:49 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593443
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef Steffie het volgende:
Lekkere stream zeg. 384 x 288 @ 25fps met een bitrate van 1Mbit/sec
en net dus 30 mins lang testbeeld in 384 x 288 @ 25fps met een bitrate van 1Mbit/sec
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:33:08 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593451
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
kan die feministisch pot niet oprotten
/kick annie

ofzo
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593501
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:33 schreef qu63 het volgende:

[..]

/kick annie

ofzo
testbeeld was toch leuker
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:36:17 #238
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593520
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

testbeeld was toch leuker


Dit is wel wat afwisslender!

ze gaat weg!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:37:39 #239
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593555
Katie Mahlua



Doe mij maar Kahlua
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:45:46 #240
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593782
hoe lang zou t hele concert duren??

zou om 11 uur in de kroeg zijn nl
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25593837
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
hoe lang zou t hele concert duren??

zou om 11 uur in de kroeg zijn nl
geen idee eigenlijk, ik kan ook geen programma vinden van wie hoelaat optreden
pi_25593866
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
hoe lang zou t hele concert duren??

zou om 11 uur in de kroeg zijn nl
de webcast was gepland van 19.00 tot 0.30, maar het is dus een half uurtje vertraagd. Queen + Paul sluiten af neem ik aan, dus als je om elf in de kroeg bent, mis je hun.
Maar je kan nog 90 dagen lang op de eerder genoemde link naar het concert kijken
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:51:52 #243
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25593958
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:48 schreef CaAl het volgende:

[..]

de webcast was gepland van 19.00 tot 0.30, maar het is dus een half uurtje vertraagd. Queen + Paul sluiten af neem ik aan, dus als je om elf in de kroeg bent, mis je hun.
Maar je kan nog 90 dagen lang op de eerder genoemde link naar het concert kijken
kan je dan ook doorpsoelen??

of neemt iemand het op.. zal vast wel op queenzone of easytree terug te vinden zijn dan
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25594368
Brad Pitt
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:06:52 #245
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25594376
Brad Pitt!



/kick Brad Pitt

Next!

carol bouwer?

Next!

Blk Sonshine??

kunnen niet eens normaal engels!!


Queen!

[ Bericht 18% gewijzigd door qu63 op 19-03-2005 20:12:23 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25594780
Hierna Queen pleasseeeee
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:23:29 #247
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25594821
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Hierna Queen pleasseeeee
volgens CaAl als laatste..

ze vielen me best mee eigenlijk
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25594843
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

volgens CaAl als laatste..

ze vielen me best mee eigenlijk
Hmmm nouja dan wachten we nog ff
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:24:25 #249
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25594854
net zag ze dr beter uit!

ze heeft een onderbuikje

Wil Smith!!!!


It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25594877
Will Smith

edit: nee niet rappen :S
pi_25594914
Ik wil Dark Sunshine weer
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:27:08 #252
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25594929
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Will Smith

edit: nee niet rappen :S
en hij heeft geen zonnebril op

laat em lekker ophoepelen!
quote:
Moveover, Moveover, let Brian take over!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:28:03 #253
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25594956
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik wil Dark Sunshine weer
Blk Sunshine

die konden iig wel beter beatboxen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25594966
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:28 schreef qu63 het volgende:

[..]

Blk Sunshine

die konden iig wel beter beatboxen
haha idd
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:28:46 #255
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25594977
MIB!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25594993
Zijn achtergrond muziek is wel zacht hè, volgensmij moeten Brian en Roger er ff bijkomen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:30:31 #257
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25595025
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Zijn achtergrond muziek is wel zacht hè, volgensmij moeten Brian en Roger er ff bijkomen
zie mn Quote hierboven
quote:
Moveover, Moveover, let brian take over
Welk nr ook al weer??
ik geloof Innuendo cd..

google vind niks
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25595112
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

zie mn Quote hierboven
[..]

Welk nr ook al weer??
ik geloof Innuendo cd..

google vind niks
Kheb geen idee eigenlijk
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:36:42 #259
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25595173
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Kheb geen idee eigenlijk
hoort ook niet bij de echte lyrics, is meer zo'n tja...

stukje voor een solo, in the invisible man zitten er ook 3.. JD, RT en BM.. waar deze nou vandaan kwam.. geen idee meer..

zou ook van een b-side/unrekeased track kunnen komen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:41:09 #260
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25595276
Hoeveel is R20 eigenlijk??

http://www.x-rates.com/d/EUR/ZAR/graph120.html

0.12469 * 20=2.4938 ¤ dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:44:08 #261
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25595348
niet echt te verstaan eigenlijk
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25595420
Ik zag Brian...
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:47:45 #263
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25595482
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:46 schreef Cosworth het volgende:
Ik zag Brian...
WW

Waar Wanneer
(ik kijk niet6 echt..)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25595513
geil spleetje heeft ze tussen haar tanden
pi_25595533
wat stotterd Will Smith zeg
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:05:22 #266
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25595956
stond rogers kit er nou al??

alleen geen Queen-logo...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:07:15 #267
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25596013
ze zijn genoemd!!
als eerste!

meestal betekend dat dat je als laatste komt geloof ik...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:09:50 #268
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25596090
Johnny Claggh

blanke n***r??


weer niet goed gelezen...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:23:01 #269
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25596474
wat heeft ze een dikke r**t btw
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25596623
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:23 schreef qu63 het volgende:
wat heeft ze een dikke r**t btw
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:31:05 #271
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25596699
trouwens pas 2x een korte buffer gehad van echt een paar milisecs!

Tiscali is best goed

zit zelf via planet.. ook niet verkeerd dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25596804
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:31 schreef qu63 het volgende:
trouwens pas 2x een korte buffer gehad van echt een paar milisecs!

Tiscali is best goed

zit zelf via planet.. ook niet verkeerd dus
Ik heb ook maar 2 kleine happeringen gehad tot nu toe, en het beeld en geluid is nog steeds perfect
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:36:18 #273
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25596824
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik heb ook maar 2 kleine happeringen gehad tot nu toe, en het beeld en geluid is nog steeds perfect
laatste nummer..


dan Queen???


oh nee..

eerst 46664 smsen en nog wat geblaat
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:38:17 #274
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25596871
wel mooi trouwens dat a capella

Fat bottemed girls, mustapha enzo
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:42:55 #275
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597007
Best cool nr eigenlijk!

vette drums en die dans was ook wel goed!


Josh Groban??

http://www.wbr.com/joshgroban/
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597032
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:42 schreef qu63 het volgende:
Best cool nr eigenlijk!

vette drums en die dans was ook wel goed!
het had idd wel wat
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:45:56 #277
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597074
Engels??
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:46:47 #278
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597092
Wat zal Queen gaan spelen eigenlijk???

Weer Will
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597101
Nog een keer
pi_25597122
Nee India Nanogwat...wij willen Queen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:48:09 #281
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597124
Brian, Roger en Paul zijn straks de enige "niet Afrikaanse blanke" performers!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:48:47 #282
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597142
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Nee India Nanogwat...wij willen Queen
zij mag wel...


1 nr!

Dan Queen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597152
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Brian, Roger en Paul zijn straks de enige "niet Afrikaanse blanke" performers!
De excuus blanken
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:55:12 #284
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597299
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:49 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De excuus blanken



Next!!!
Peter Gabriel mag dan weer wel
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597328
Is het dan nu zover
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:56:51 #286
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597343
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Is het dan nu zover
ik ga nu toch maar een keer een sms sturen denk ik...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:57:44 #287
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597364
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik ga nu toch maar een keer een sms sturen denk ik...
nummer niet in gebruik

eikels.

http://www.tiscali.nl/entertainment/46664/default.asp

Laat zien dat jij je bewust bent van de gevolgen die AIDS/ HIV besmetting heeft op het Afrikaanse continent.

Geef daarom een bijdrage aan de 46664 organisatie;

Hoe? Simpel: sms ‘GET 46664’ naar nummer 4010 en je ontvangt een retour-sms waarmee je je bijdrage aan Aids Awareness in Afrika hebt geleverd.
Elk SMS-je kost je ¤ 1,10. Meerdere keren sms-en is natuurlijk toegestaan.

Doe het nu en laat Afrika zien dat ze niet alleen staan.


net gedaan, krijg een sms terug:
Bedankt voor het steunen van de 46664 Aids/HIV Awareness project. vergeet niet zaterdag 19 maart naar het online event te kijken via tiscali.nl



dat doe ik nu!!!!


Nog steeds Will Smith
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597467
Alweer Annie
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:02:13 #289
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597472
mss Queen & Annie??

WATC??
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597706
Mandela zit ook al op Queen te wachten
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:13:44 #291
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597738
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Mandela zit ook al op Queen te wachten
ik kijk niet eens meer, hij staat nog wel aan, maar ben leker bezig met andere dingen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:18:01 #292
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597831
t is stil!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597835
Nou Afrika mag nu wel beginnen te rocken
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:18:45 #294
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597852
muziek gvd!!!!

t werkt wel
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:21:29 #295
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597921
dat woord "apartheid" is wel mooi vind ik

Een Nederlands woord wat internationaal bekend is!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:22:01 #296
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25597939
weer Will Smith!!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25597964
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:21 schreef qu63 het volgende:
dat woord "apartheid" is wel mooi vind ik

Een Nederlands woord wat internationaal bekend is!
zijn we toch ergens goed voor geweest
pi_25598012
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:25:25 #299
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25598022
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:23 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

zijn we toch ergens goed voor geweest


die intro heb ik ook !

heb een nr (geloof van BM dat ook zo is..)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:26:23 #300
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25598047
ze moeten nu wel binnen 15 mins komen anders ben ik weg
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25598063
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:26 schreef qu63 het volgende:
ze moeten nu wel binnen 15 mins komen anders ben ik weg
Dan moet ik dit topic alleen vol maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')