quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha,, die komt binnenkort toch wel![]()
![]()
Ow, iets romantisch in gedachtuh???quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha,, die komt binnenkort toch wel![]()
![]()
Altijd spannend hé, eerste keer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
kben er vanavond als mijn broertje neit eerder op de pc en dan ga ik fijn een vrij partij hebben met een man dat ik dat nog ooit mag mee maken.....
ja kan ook niet wachten.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Altijd spannend hé, eerste keer!![]()
Kan ik me voorstellen!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja kan ook niet wachten.....![]()
hahahaha toch gaat babs aan de vrouw..... dan word het pas leuk!!!!!!quote:
Gaat de vrouw toch voor de man???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hahahaha toch gaat babs aan de vrouw..... dan word het pas leuk!!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:33 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Gaat de vrouw toch voor de man???![]()
dan moet david heel snel zijn,quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:38 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Mmm, dus David maakt geen kans voor een keertje???
Kwart over 9 in De Jage???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan moet david heel snel zijn,
maybe in een dronken bui of een triootje met een andere vrouw
Vind Rolf dat wel goed? K zou natuurlijk niet iets moois willen storen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik lig in bed met rolf...of kom je binnen stormen
Haha ik heb trouwens weer 3 nieuwe mensen aangenomen en er staan nog 35 wachtenden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Vind Rolf dat wel goed? K zou natuurlijk niet iets moois willen storen!![]()
Welke rollen ???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha ik heb trouwens weer 3 nieuwe mensen aangenomen en er staan nog 35 wachtenden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |