quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha,, die komt binnenkort toch wel![]()
![]()
Ow, iets romantisch in gedachtuh???quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha,, die komt binnenkort toch wel![]()
![]()
Altijd spannend hé, eerste keer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
kben er vanavond als mijn broertje neit eerder op de pc en dan ga ik fijn een vrij partij hebben met een man dat ik dat nog ooit mag mee maken.....
ja kan ook niet wachten.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Altijd spannend hé, eerste keer!![]()
Kan ik me voorstellen!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja kan ook niet wachten.....![]()
hahahaha toch gaat babs aan de vrouw..... dan word het pas leuk!!!!!!quote:
Gaat de vrouw toch voor de man???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hahahaha toch gaat babs aan de vrouw..... dan word het pas leuk!!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:33 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Gaat de vrouw toch voor de man???![]()
dan moet david heel snel zijn,quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:38 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Mmm, dus David maakt geen kans voor een keertje???
Kwart over 9 in De Jage???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan moet david heel snel zijn,
maybe in een dronken bui of een triootje met een andere vrouw
Vind Rolf dat wel goed? K zou natuurlijk niet iets moois willen storen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik lig in bed met rolf...of kom je binnen stormen
Haha ik heb trouwens weer 3 nieuwe mensen aangenomen en er staan nog 35 wachtenden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Vind Rolf dat wel goed? K zou natuurlijk niet iets moois willen storen!![]()
Welke rollen ???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha ik heb trouwens weer 3 nieuwe mensen aangenomen en er staan nog 35 wachtenden.![]()
dat hadden we NIET afgesproken Original.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha ik heb trouwens weer 3 nieuwe mensen aangenomen en er staan nog 35 wachtenden.![]()
Brian legt haar op de grond en bindt haar vast."Een prop in je mond is niet nodig,die komt voorlopig toch niet bij,dat een doekje met chloroform heeft dus goed geholpen" en hij sluit de deur af...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:01 schreef Woelli het volgende:
Tara kijkt geschrokken en weet niet wat ze moet doen. Uit een reflex gaat ze gillen en doet Brian een doek tegen haar mond. en Tara valt flauw.
Tara word meegnomen naar een kelder in de oude fabriek.
Winston staat versteld, in een flits ziet hij Tara weg gebracht worden. Hoe kon hij dit zo doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian legt haar op de grond en bindt haar vast."Een prop in je mond is niet nodig,die komt voorlopig toch niet bij,dat een doekje met chloroform heeft dus goed geholpen" en hij sluit de deur af...
Door al dat lawaai word Tara wakker.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:11 schreef Orginial het volgende:
Joost hoort Brian uit de kelder komen en houdt zich doodstil.Dan ineens komt Brian binnenlopen en kijkt of Arthur al iets van zich heeft laten horen.Hij checkt zijn email en ziet dat dit niet het geval is en trekt zijn mes.Hij houdt het bij Joost zijn vinger en Joost weet niet wat hij moet doen en hij begint de schreeuwen.Ookal weet Brian dat ze hem toch niet horen neemt hij het zekere voor het onzekere en sleept Joost mee...Bovenaan een trap geeft hij Joost een duw en Joost valt naar beneden.Daar doet hij de deur open en sleept Joost naar een hoekje in de kelder...
Als Rolf wakker wordt ziet hij dat Babette weg is en heeft daar gemengde gevoelens over."Hmm,een one night stand!" en hij kleedt zich weer aan en rijdt in zijn auto richting het AZF..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:11 schreef haagse_elfje het volgende:
de Volgende ochtend
babette word wakker ze ligt in de armen van Rolf...Ze trekt zijn arm van hem af en staat op voorzichtig naakt uit bed ze zoekt haar kleding op de grond, ze kan nergens haar string vinden...
"dan geen string, niemand die het ziet" ze kleed zich snel aan en loopt naar de deur, ze draait zich nog een keer om "dit was echt niet's"denkt ze.... opent de deur en loopt weg....
"Ik eh ben Joost,wie ben jij?" "Auw!" en Joost pakt aan zijn rug.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Door al dat lawaai word Tara wakker.
Ze hoort namelijke Joost kreunend geluid maken omdat die gevallen is.
Tara vraagt heel verbaast.
''Okee,, en wie ben jij?''
Tara kijkt heel opgelugt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik eh ben Joost,wie ben jij?" "Auw!" en Joost pakt aan zijn rug.
"Haha *Auw* Ja!" "Maar zei je nou dat je de vriendin van Winston was?" "Ze zijn me dus op het spoor?"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt heel opgelugt.
''IK ben Tara vriendin van je broer. Maare dat over je rug.. dat word denk ik een grote blauwe plek!!''
"Hey Babette,heb je zin om nog een keer wat te gaan drinken met me?"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:18 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette stapt onder de douche vandaan bij haar thuis, ze kleed zich aan.....Kijkt in de spiegel..."come on ik zie er goed uit, maar waarom voel ik me nou zo kut na vanacht, hij is lief, hij is arts....maar toch"
Ze rent de trap af pakt haar tas en sleutels en loopt naar haar auutootje, ze stapt in en rijd naar het AZF..."ik hoop dat ik hem niet tegenkom" Ze rijd de parkeerplaats op en de eerste die ze daar ziet is Rolf...
Jah,,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Haha *Auw* Ja!" "Maar zei je nou dat je de vriendin van Winston was?" "Ze zijn me dus op het spoor?"
Babette kijkt hem aan, de tranen springen in haar ogen, ze duwt hem opzij en rent hard weg....quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Hey Babette,heb je zin om nog een keer wat te gaan drinken met me?"
"Wat denk je nou zelf?" Joost probeert te glimlachen maar alles doet pijn. "Die klootzak moet ons laten gaan,ik zit al een dag zonder water!"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah,,
O.. wat ben ik opgelugd dat jij nog leeft..
Heb je verder nog iets,, nog ergens last van!!!
"Babette,wachte even!' maar Babette is al weg en Rolf blijft verbaast achter op de SEH..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt hem aan, de tranen springen in haar ogen, ze duwt hem opzij en rent hard weg....
Tara heeft nog een klein rugzakje onder haar vest en pakt een flesje water er uit voor Joost. Enne probeer maar wat te slapen. Winston komt ons wel redeen hoor. Maak je daar maar geen zorgen om!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat denk je nou zelf?" Joost probeert te glimlachen maar alles doet pijn. "Die klootzak moet ons laten gaan,ik zit al een dag zonder water!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |