"nee...niet echt ben ik ook te druk met mijn werk enzo....quote:Op maandag 13 december 2004 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dat kan beter aan jouw vragen,Babette!" Glimlachend kletsen ze wat...
"En heb je al een leuke jongen zien rondlopen in het AZF?"
Cody opent snel de deur met de sleuter '' Hier ben ik met je tampons '' en hij handelt ze over naar Iris '' Je kan het verder zelf wel neem ik aan ?'' Zegt Cody lachend.quote:Op maandag 13 december 2004 21:07 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Ondertussen keek Iris angstig om zich heen.."KRAAK!" Van dichtbij hoorde Iris iets kraken,ze gilde!Iris ging snel in een hoekje zitten,afwachtend wat er ging gebeuren...
"Ja sorry, ik ben nog niet toe aan kinderen....,ik had het je eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet want ik schrok er namelijk erg vanquote:Op maandag 13 december 2004 21:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat boeit me verder niet meer,,
Waarom liep je weg toen ik over kinderen begon!!!
wanneer Tara de kreet hoort kijkt ze vermoeid en zegtquote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
"Ja sorry, ik ben nog niet toe aan kinderen....,ik had het je eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet want ik schrok er namelijk erg van. Ik hou van je zoals je ben, maar aan kinderen ben ik nog niet toe''
Op het moment dat Winston ze zin afmaakt hoort hij een kreet.
De kreet komt vanuit richting de fabriek!
"Ik eh,tja ik heb pauze.Anders gaan we in de Jage een broodje eten? Heb je even tijd?"quote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"nee...niet echt ben ik ook te druk met mijn werk enzo....
maar ehm van waar die intresse? "
Iris keek heel angstig naar Cody."Cody,ik hoorde toenet iets!Ik heb echt het gevoel dat we bespied worden ofzo!".Ze nam de tampons aan."KRAAK!" daar was weer een geluid...quote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody opent snel de deur met de sleuter '' Hier ben ik met je tampons '' en hij handelt ze over naar Iris '' Je kan het verder zelf wel neem ik aan ?'' Zegt Cody lachend.
De man's z'n grijns verdwijnt als hij Cody ziet. Hij denk't bij zichzelf: "Moet ik dan later terugkomen? Moet dan maar!, Maar de WRAAK wordt er niet minder op! Met een valse lach loopt hij de straat op!quote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody opent snel de deur met de sleuter '' Hier ben ik met je tampons '' en hij handelt ze over naar Iris '' Je kan het verder zelf wel neem ik aan ?'' Zegt Cody lachend.
''Tara!! we hebben nog niet in de fabriek gezocht naar Joost weet je nog!!, en we kunnen altijd kijken!, wat niet baat wat niet schaad!quote:Op maandag 13 december 2004 21:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
wanneer Tara de kreet hoort kijkt ze vermoeid en zegt
''Wat Nu Weer''!!!
babette denkt:'zal ik het doen,. ach wat kan het kwaad" babette kijkt hem schuin "ja is goed, ik heb wel honger maar op een voorwaarde....jij betaalt"ze knipoogtquote:Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik eh,tja ik heb pauze.Anders gaan we in de Jage een broodje eten? Heb je even tijd?"
Lievurd wat nou als der mensen zijn,,quote:Op maandag 13 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Tara!! we hebben nog niet in de fabriek gezocht naar Joost weet je nog!!, en we kunnen altijd kijken!, wat niet baat wat niet schaad!''
Winston springt in de Jeep, Tara volgt sne erna. De motor start en ze rijden richting de fabriek...
"Tuurlijk!"quote:Op maandag 13 december 2004 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
babette denkt:'zal ik het doen,. ach wat kan het kwaad" babette kijkt hem schuin "ja is goed, ik heb wel honger maar op een voorwaarde....jij betaalt"ze knipoogt
..''Je hebt gelijk!!, Winston stopt de auto ongeveer 500 meter van de fabriek...en stapt uit.quote:Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lievurd wat nou als der mensen zijn,,
kunnen we niet beter nu gaan lopen!!!
Winston en Tara lopen een stukje,,quote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..''Je hebt gelijk!!, Winston stopt de auto ongeveer 500 meter van de fabriek...en stapt uit.
"Joost Kolthof"quote:Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lievurd wat nou als der mensen zijn,,
kunnen we niet beter nu gaan lopen!!!
De vloer kraakt hier gewoon jo '' antwoord Cody om zijn zusje rustig te krijgen '' Ik ga Lizzy bellen '' ''Ey kom je langs vraagt ie ? '' '' Ik heb het druk morgen oke.. antwoord Cody ''quote:Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris keek heel angstig naar Cody."Cody,ik hoorde toenet iets!Ik heb echt het gevoel dat we bespied worden ofzo!".Ze nam de tampons aan."KRAAK!" daar was weer een geluid...
"hij is wel leuk en het is zo lang geleden..." denkt ze, ze pakt hem bij zijn stropdas en trekt rolf naar zich toe, ze kijkt hem "zal ik" denk ze dan zoent ze hem.....het duurt maar heel evenquote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Tuurlijk!"
In de Jage eten de twee een broodje en Rolf denkt bij zichzelf: "Kijk dat mooie haar naast haar gezicht hangen,en die kuiltjes in haar wangen.Ze is zo lief als ze lacht!"
Maar dan schiet de gedachte van Ellen bij hem te binnen. "Shit Rolf,waar ben je nou mee bezig? Je moet zorgen dat Ellen helemaal voor jouw gaat en niet van twee walletjes eten..."
Winston mag spreken van geluk...ze zijn net niet gezien!quote:Op maandag 13 december 2004 21:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Winston en Tara lopen een stukje,,
in eens hoort Tara een mannen stem en trekt Winston mee achter een boom
Okee, dat was op het nippertje!!quote:Op maandag 13 december 2004 21:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston mag spreken van geluk...ze zijn net niet gezien!
Rolf denkt bij zichzelf: "Agh,Ellen heeft Tobias.Dat wordt toch niks...quote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"hij is wel leuk en het is zo lang geleden..." denkt ze, ze pakt aan hem bij zijn stropdas en trekt rolf naar zich toe, ze kijkt hem "zal ik" denk ze dan zoent ze hem.....het durrt maar heel even
ze blijft lachen en hem aankijken maar dipe van binnen word ze boos "weer niets "denkt ze...
"kom let's eat ik heb een reuze honger na deze inspanning, jij niet? "
''Ik denk dat we ons beter even gedijst kunnen houden, laten we even een stukje terug lopen voor de zekerheid!!Maar pas op!! wees voorzichtig. Er is hier iig iets gaande..en mischien wel iets met Joost''quote:Op maandag 13 december 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Okee, dat was op het nippertje!!
en nu?
"Brian den Loo"quote:Op maandag 13 december 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Okee, dat was op het nippertje!!
en nu?
"zo zo jij durft, ik ben wel een dame hoor" "Maar goed kom maar mee....maar ik denk dat ik jou eerder in je boxer zie....dan jij mij"quote:Op maandag 13 december 2004 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rolf denkt bij zichzelf: "Agh,Ellen heeft Tobias.Dat wordt toch niks...
"Ik weet wat veel beters...We gaan naar jouw huis en dan show jij me maar eens je sexyste lingeriesetje..."
Hey ik zie daar iemandquote:Op maandag 13 december 2004 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ik denk dat we ons beter even gedijst kunnen houden, laten we even een stukje terug lopen voor de zekerheid!!Maar pas op!! wees voorzichtig. Er is hier iig iets gaande..en mischien wel iets met Joost''
Als ze bij Rolf zijn appartement aankomen ziet hij dat Ellen een briefje heeft achtergelaten en scheurt het doormidden en gooit het in de prullenbak.quote:Op maandag 13 december 2004 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"zo zo jij durft, ik ben wel een dame hoor" "Maar goed kom maar mee....maar ik denk dat ik jou eerder in je boxer zie....dan jij mij"
babette pakt zijn hand en trekt hem mee...Babette denkt "hier gaan we dan, kom op ik ben geen van 10, hij is leuk ziet er leuk uit en pa zal blij met hem zijn"
Ze lopen hand in hand weg
Winston gaat naar de auto, pakt wat eten en drinken. Ook ziet hij wat glijmiddel liggen....''Hey schat kom eens....''quote:Op maandag 13 december 2004 21:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hey ik zie daar iemand
Als jij nou even wat uit de jeep pakt, wat drinken een een kleed om ons vanacht warm te houden blijf ik hier. Ik ben benieuwd wat die man allemaal doet
"nou jij ging je sexy boksers laten zien", ze duwt hem achteruit op zijn bed en maakt langzaam zijn riem los" "Kijken of jij echt zo een "grote" jongen bent" Ze trekt zijn boek uit en ziet dat een bokser aan heeft met beertjes erop... Babette begint kei hard te lachen....Rolf word een beetje rood..quote:Op maandag 13 december 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als ze bij Rolf zijn appartement aankomen ziet hij dat Ellen een briefje heeft achtergelaten en scheurt het doormidden en gooit het in de prullenbak.
"Zo,waar waren we?" En hij schopt zijn schoenen uit en laat zich op bed vallen...
Brian komt steeds dichterbij en ziet Tara en Winston."Wat moeten die hier nu weer en haalt zijn mes uit zijn zak.."quote:Op maandag 13 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston gaat naar de auto, pakt wat eten en drinken. Ook ziet hij wat glijmiddel liggen....''Hey schat kom eens....''
D8 het niet lievurd. Die man liep die kant op. Ik ga hem even achterna.quote:Op maandag 13 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston gaat naar de auto, pakt wat eten en drinken. Ook ziet hij wat glijmiddel liggen....''Hey schat kom eens....''
Iris vroeg: "Liefdesproblemen,Cody...?"quote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De vloer kraakt hier gewoon jo '' antwoord Cody om zijn zusje rustig te krijgen '' Ik ga Lizzy bellen '' ''Ey kom je langs vraagt ie ? '' '' Ik heb het druk morgen oke.. antwoord Cody ''
Rolf ligt in zijn boxer op bed en trekt Babette haar topje uit.. Hij bijt zachtjes in haar oor en de twee liggen halfnaakt tegenover elkaar."Zal ik het doen?" denkt Rolf..quote:Op maandag 13 december 2004 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"nou jij ging je sexy boksers laten zien", ze duwt hem achteruit op zijn bed en maakt langzaam zijn riem los" "Kijken of jij echt zo een "grote" jongen bent" Ze trekt zijn boek uit en ziet dat een bokser aan heeft met beertjes erop... Babette begint kei hard te lachen....Rolf word een beetje rood..
"heb heb heb je die van je mama gehad?" Lacht ze..."hij is schattig"Ze komt bovenop hem liggen en begint hem langzaam te zoenen terwijl ze met haar handen zijn blousje open knoopt.......
Ineens wordt er een hand op Tara haar mond geduwd en Brian houdt een mes onder haar kin."Je houdt je kop of je gaat eraan!"quote:Op maandag 13 december 2004 21:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat jij daar nu zin in kan hebben. D8 het niet lievurd. Die man liep die kant op. Ik ga hem even achterna.
Tara loopt Sneaky achter hem aan
in 1x schreeuwt Tara!!!
Dan kan die vandaag toch wel in mee doen!! dat die Winston belt ofzo dat hij hem moet komen ophalen van het vliegveldquote:
Ja idd de broertjes Kolthof als redders.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan kan die vandaag toch wel in mee doen!! dat die Winston belt ofzo dat hij hem moet komen ophalen van het vliegveld
Ikke wel, tja want tis toch de aflevering: "De terugkeer van DAVID LEBEAU"quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:48 schreef Woelli het volgende:
Wie zijn er vanavond allemaal van der partie ??![]()
Het topic.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Ikke wel, tja want tis toch de aflevering: "De terugkeer van DAVID LEBEAU"
haha,, dan is het goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Ikke wel, tja want tis toch de aflevering: "De terugkeer van DAVID LEBEAU"
Zie je dan wel he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:21 schreef Soaplover het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanaaf dan in "Fokdam"!
Hmmm,,, jaah .. voor de aankomende tijd heb ik een hele leuke plan voor Taraquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:21 schreef Soaplover het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanaaf dan in "Fokdam"!
Tara is cool!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm,,, jaah .. voor de aankomende tijd heb ik een hele leuke plan voor Tara![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |