"Maar dan heb jij niks meer?" zegt Joost en hij drinkt wat water..Dan valt hij in slaap op Tara`s schoot..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara heeft nog een klein rugzakje onder haar vest en pakt een flesje water er uit voor Joost. Enne probeer maar wat te slapen. Winston komt ons wel redeen hoor. Maak je daar maar geen zorgen om!!
Babette loopt haar kantoor en ze slaat de deur dicht, ze begint met allemaal spullen te gooien...."wat ben ik toch ook een ongelofelijke trut"ze zakt inelkaar tegen de muur aan en begint te hulen, ze legt haar handen in haar gezicht ..."wat is er mis met me'???quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Babette,wachte even!' maar Babette is al weg en Rolf blijft verbaast achter op de SEH..
Rolf ziet Babette zitten en gaat naar binnen."Hey,wat is er met je?" en hij wrijft over haar schouders. "Heeft het met mij de te maken?"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette loopt haar kantoor en ze slaat de deur dicht, ze begint met allemaal spullen te gooien...."wat ben ik toch ook een ongelofelijke trut"ze zakt inelkaar tegen de muur aan en begint te hulen, ze legt haar handen in haar gezicht in haar armen..."wat is er mis met me'???
Tara aait Joost over zijn hoofd en probeert een plan te bedenken omt te ontsnappen maar het is Tara de afgelopen tijd te veel geweest en valt zelf ook in slaap.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Maar dan heb jij niks meer?" zegt Joost en hij drinkt wat water..Dan valt hij in slaap op Tara`s schoot..
"Nee...nee...of ja...ik weet het niet" Babette durft hem niet aan te kijken "ik weet het niet meer, je moet niet denken dat je iets verkeerds heb gedaan...het ligt niet aan jou"ze zuch"t "het ligt allemaal aan mij"...."sorry" zegt ze heel zacht....en kijkt hem aan...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rolf ziet Babette zitten en gaat naar binnen."Hey,wat is er met je?" en hij wrijft over haar schouders. "Heeft het met mij de te maken?"
"Babette,je kan me vertrouwen!"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"Nee...nee...of ja...ik weet het niet" Babette durft hem niet aan te kijken "ik weet het niet meer, je moet niet denken dat je iets verkeerds heb gedaan...het ligt niet aan jou"ze zuch"t "het ligt allemaal aan mij"...."sorry" zegt ze heel zacht....en kijkt hem aan...
Altijd met mij héquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:morgen weer het o zo gezellige SOP waar iedereen het zo goed met elkaar kan vinden....
was gister geen tijd voor we hadden een officieël SOP overleg....quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb net geregeld dat ik waarschijnlijk err weer zal zijn....SOP
sop is gewoon cool, vrienden van me vinden het ook geweldig....quote:
Leuk.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sop is gewoon cool, vrienden van me vinden het ook geweldig....![]()
Op MSN toegevoegd dan heah.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Leuk.Maar wat minder is: (nu totaal in 2 dagen) --> 63 mensen die in SOP willen gaan spelen.
![]()
Hoiquote:Op woensdag 15 december 2004 15:18 schreef Wilbert87 het volgende:
hallo mensen...ik heb een nieuwe rol als rolf:P
ik hoop dat t leuk word
groetjes willie B
Hierquote:Op woensdag 15 december 2004 20:51 schreef Woelli het volgende:
Waar Is Iedereen??
Op de gang staat ze stil ze weet niet waar ze heen moet, ze kijkt om zich heen..."eerst een peuk, die heb ik hard nodig" Ze loopt het ziekenhuis uit en gaat naar de sigarenboer naast het ziekenhuis om een pakje peuken te halen. Ze steekt haar peuk aan en neemt een hijs...."pfff, die had ik nodg"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze zit op haar bureau en Rolf zit tegnover haar...."ik weet niet zo goed hoe ik het moet vertellen, het lag niet aan vannacht jij was heel lief en er was niks mis mee"....ze zucht "alleen ik had geen gevoel erbij, je wond me niet op, ik denk...o moet ik dit nou zeggen, ik geloof het zlef nog niet eens, ik denk dat ik op vrouwen, ik bedoel ik ben gewoon lesbisch"..."oh mijn god ik ben lesbisch"........
ze staat op en doet de deur open en rent weg,.......
"Hé,ik blijf niet de rest van de dag achter je aanlopen." "Dus je valt niet op mannen? Nou en. Wees gewoon jezelf,maar je hebt het toch niet als verkrachting ofzo gezien he?"quote:Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Op de gang staat ze stil ze weet niet waar ze heen moet, ze kijkt om zich heen..."eerst een peuk, die heb ik hard nodig" Ze loopt het ziekenhuis uit en gaat naar de sigarenboer naast het ziekenhuis om een pakje peuken te halen. Ze steekt haar peuk aan en neemt een hijs...."pfff, die had ik nodg"
ze kijkt op zij en ziet Rolf aankomen lopen...
Babette kijkt hem verschrikt aan "wat??? ben je gek ofzo...."quote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Hé,ik blijf niet de rest van de dag achter je aanlopen." "Dus je valt niet op mannen? Nou en. Wees gewoon jezelf,maar je hebt het toch niet als verkrachting ofzo gezien he?"
"Wat is er aan de hand?" ... Rolf ziet dat Babette spierwit wordt..quote:Op woensdag 15 december 2004 21:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt hem verschrikt aan "wat??? ben je gek ofzo...."
Telefoon gaat... "wacht ff"
ze neemt haar telefoon op ze ziet dat het winston is...
"ja"....
ze doet haar foon in haar broekzakquote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat is er aan de hand?" ... Rolf ziet dat Babette spierwit wordt..
"Hey wachten even!" maar Babette is al weer weg. "Wat is het toch een gek mens" denkt Rolf en loopt terug naar de SEH.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze doet haar foon in haar broekzak
"he ik moet gaan....het ligt niet aan jou, we praten een andere keer verder...ik begrijp het zelf niet helemaal, volgens winston is Tara verdwenen" "sorry"
Glukkig, anders is alleen de "Kolthoflijn" nog maar aan de gang!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
(Morgen weer de Cody-David-Iris-Lizzy lijn ,De motorlijn van sop!)
"laat Inge maar een borrel brengen" Ik ga niet zitten...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ineens komt Babette binnen gestormd: "Zozo meisje,wat een haast! Ga zitten, ik laat Inge wat thee brengen en dan praten we verder!"
Cody zit nog steeds in het huisje, maar ook David is daar weer. Hij kon Raoul nie vinden. Toch is hij nog steeds op oorlogspad!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody heeft Lizzy al een tijde niet gezien hij vraagt zich af wat er aan de hand kan zijn...
"Wat?! Dat meen je niet. We moeten nu ingrijpen ,Babette. Bel een of ander vliegmaatschappij en regel een vlucht. Wij moeten Winston helpen Babette, voordat het te laat is!"quote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"laat Inge maar een borrel brengen" Ik ga niet zitten...
Babette loopt naar haar vader pakt hem bij zijn schouders beet "pap, tara is weg....winston...winston is radeloos, we moeten iets doen"....
Ralfs taxi stopt bij een oude fabriek. Ralf stapt uit en vraagt de chauffeur om te wachten. Hij doorzoekt het terrein rondom de fabriek, maar vindt niets.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:06 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt door de straten van Korea. Waar moet hij beginnen? Hij kijkt op de kaart die hij heeft gekocht, maar komt er niet wijs uit. Hij vraagt een man of die weet waar een oude fabriek in de buurt ligt. De man zet enkele cirkels op de kaart.
“Ok, dat wordt dus zoeken” zucht Ralf.
Hij loopt door, zonder de man ook maar te bedanken. Hij vindt een taxi en rijdt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |