abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24056764
Zie de harde werkelijkheid nu maar onder ogen. Jullie gebruikers hebben gewoon de tijdgeest tegen.
Maar wie weet, over 10 jaar ofzo ziet de wereld er weer heel anders uit en worden de mogelijkheden weer een tikje ruimer.

Zoiets gaat altijd in golfbewegingen en we gaan nu Nederland eens lekker goed schoon maken. Waarbij die vervuilde cocaine ongewild een steentje bijdraagt.
Wie dit leest is gek
pi_24056786
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:09 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Newsflash!!!

Niet iedereen die snuift is een junk

hahahahahaha
Als we maar gelukkig zijn...
pi_24056951
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zie de harde werkelijkheid nu maar onder ogen. Jullie gebruikers hebben gewoon de tijdgeest tegen.
Maar wie weet, over 10 jaar ofzo ziet de wereld er weer heel anders uit en worden de mogelijkheden weer een tikje ruimer.

Zoiets gaat altijd in golfbewegingen en we gaan nu Nederland eens lekker goed schoon maken. Waarbij die vervuilde cocaine ongewild een steentje bijdraagt.
Fantastisch argument. Ey joh joden... in 40-45 zat de tijdsgeest een beetje tegen. Trekt wel weer bij man.

Nederland moet zich eens gaan bekommeren om de miljarden weggegooid geld. Daar is het land mee geholpen. Niet met een inhoudsloze 'normen en waarden' oorlog tegen alles dat in kleinburgerlijke kringen niet wordt geaccepteerd.

Laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil doen zolang hij of zij anderen daar niet mee tot last is. Dat werkt toch echt het beste.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_24056976
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:34 schreef Jyrun het volgende:

[..]

hahahahahaha
Nog zo'n sterke. Durf je ook nog met argumentatie te komen of ben je zo wijs om iedere poging bij voorbaat maar alvast als verloren te beschouwen?
pi_24057591
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:33 schreef Nieuwschierig het volgende:

Als jij nu eerst eens je naam goed leert schrijven.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24057724
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
Eindelijk eens een positief bericht over cocaine. Je kunt terplekke dood neervallen als je het gebruikt Verontreiniging van cocaine betekent zuivering van ons volk..............ik ben voorstander
Brrr...

Van dit soort opmerkingen krijg ik het dus gewoon echt koud. Zeg dit over moslims of joden en je hebt meteen een ban aan je broek.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24058252
Alles over het wel of geen zin hebben van legalisatie en het verschil tussen recreatieve gebruikers en junks is niet echt weerlegd ofzo. Zie dit soort flames als een wanhoopsdaad. Nog eens niet de moeite meerom op in te gaan .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24059507
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Brrr...

Van dit soort opmerkingen krijg ik het dus gewoon echt koud. Zeg dit over moslims of joden en je hebt meteen een ban aan je broek.
Dat is nou de bekrompenheid van een groot deel van het Nederlandse Volk, zelf laten ze zich minstens 2 x in de week vollopen met gerstenat maar als er mensen zijn die kiezen voor een andere kick of een andere high is het meteen slecht.

Dat zijn ook de mensen die massaal LPF stemden, met hun kortzichtigheid, de mensen die nu en masse achter Wilders aanlopen.

Maarja, zolang ik ze niet al te veel in mijn kringen tref moeten ze maar doen en laten wat ze zelf goed dunkt.
Life sucks
pi_24059828
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Als jij nu eerst eens je naam goed leert schrijven.

Zou het heel misschien mogelijk zijn dat ik het met opzet zo gespeld heb Nozem?
Zou het heel misschien ook kunnen dat je hersens zo verweekt van de wiet zijn dat deze mogelijkheid je totaal ontgaan is?

[ Bericht 2% gewijzigd door Nieuwschierig op 18-12-2004 16:39:35 ]
Wie dit leest is gek
pi_24060051
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

...
Laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil doen zolang hij of zij anderen daar niet mee tot last is. Dat werkt toch echt het beste.
Tuurlijk. Daarom krijgen de verslaafden ook een heel waddeneiland voor zich alleen.
Daar kunnen ze doen en laten wat ze willen. Snuiven, spuiten, werken, eten koken, het vuil ophalen, kortom een complete economie op zichzelf.
Tjonge jonge wat zal daar een welvaart heersen. Jammer genoeg mogen er geen auto's op Schiemonnikoog waardoor de belangrijkste inkomstenbron vervalt. Maargoed, dan 's morgens maar een uurtje eerder op voor een krantenwijk.
Wie dit leest is gek
pi_24060073
Life sucks
pi_24060114
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:39 schreef mr.marcus het volgende:
Inderdaad, gaat weer helemaal nergens over.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24060170
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:41 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Inderdaad, gaat weer helemaal nergens over.
Verrassend zeg, een topic op Fok dat nergers over gaat
GIRO 800800
pi_24062408
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:45 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nog zo'n sterke. Durf je ook nog met argumentatie te komen of ben je zo wijs om iedere poging bij voorbaat maar alvast als verloren te beschouwen?
sorry, ik praat niet met junks.
Als we maar gelukkig zijn...
pi_24062507
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zou het heel misschien mogelijk zijn dat ik het met opzet zo gespeld heb Nozem?
Zou het heel misschien ook kunnen dat je hersens zo verweekt van de wiet zijn dat deze mogelijkheid je totaal ontgaan is?
Ik gebruik geen drugs, klojo. En opzet? waarom dan? Smoesjes, daar kopen we niks voor.
pi_24062538
De kijk van bepaalde sujetten hier in dit topic op de wereld heeft alles te maken met een conservatieve opvoeding. Met conservatieven valt geen discussie te voeren.
pi_24063302
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Tuurlijk. Daarom krijgen de verslaafden ook een heel waddeneiland voor zich alleen.
Daar kunnen ze doen en laten wat ze willen. Snuiven, spuiten, werken, eten koken, het vuil ophalen, kortom een complete economie op zichzelf.
Tjonge jonge wat zal daar een welvaart heersen. Jammer genoeg mogen er geen auto's op Schiemonnikoog waardoor de belangrijkste inkomstenbron vervalt. Maargoed, dan 's morgens maar een uurtje eerder op voor een krantenwijk.
Ben je nou echt zo dom of alleen wereldvreemd?
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:52:48 #168
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24067665
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:34 schreef Jyrun het volgende:

[..]

hahahahahaha
Lach je nou jezelf uit?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24069420
In mijn kennissenkring gebruikt niemand drugs, 100% zeker. Als ik een van mijn vrienden of vriendinnen ooit aan die shit zie, gaat alles direkt door de gootsteen. Vervolgens vraag ik waar hij/zij dat spul vandaan heeft om daar A: de poen terug te halen en B te vertellen dat hij bij een tweede ontmoeting K.O. gaat.
GIRO 800800
pi_24069610
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
In mijn kennissenkring gebruikt niemand drugs, 100% zeker. Als ik een van mijn vrienden of vriendinnen ooit aan die shit zie, gaat alles direkt door de gootsteen. Vervolgens vraag ik waar hij/zij dat spul vandaan heeft om daar A: de poen terug te halen en B te vertellen dat hij bij een tweede ontmoeting K.O. gaat.
niet om het één of ander, maar ik geloof niet dat je vrienden aan jou verantwoording schuldig zijn.

Life sucks
pi_24069702
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wat een complete bullshit zeg. Je vrienden zijn ook mensen die toerekeningsvatbaar zijn, met een eigen wil en een eigen verantwoordelijk voor zich zelf. Als je echt vrienden bent respecteer je dat.

Afgezien van het feit dat je voorstel stupide is.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24071530
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:09 schreef mr.marcus het volgende:

niet om het één of ander, maar ik geloof niet dat je vrienden aan jou verantwoording schuldig zijn.
Als iemand van mijn vrienden ooit naar die shit grijpt, zal dat zijn omdat ze in de problemen zitten, en niet omdat ze zo af en toe een tripje wel lekker vinden (dat soort losers heb ik namelijk niet als vrienden/vriendinnen). Iemand die de problemen zit help je als vriend zijnde, dus haal je hem/haar om te beginnen van die troep af en ga je niet als een lam schaap toekijken en denken van ....ach het is zijn/haar verantwoordelijkheid.
GIRO 800800
pi_24071634
Notoire_Gek
Life sucks
pi_24071806
quote:
Op zondag 19 december 2004 00:33 schreef mr.marcus het volgende:
Notoire_Gek
vind je het vervelend dat ik drugsgebruikers losers vind? ....of vind je het vervelend dat ik optreed, wanneer vrienden aan die shit dreigen te raken?

Lucht je hart, beste kerel
GIRO 800800
pi_24071900
Ik vind jouw kortzichtigheid vervelend,
het is wel heel liev dat je zo goed voor je vrienden bent hoor, maar je snapt niet dat anno 2004 mensen drugs gebruiken om hun leven te verrijken zonder dat ze in de problemen zitten of het nodig hebben.

Kijk naar mezelf, ik zit supergoed in me vel en toch neem ik wel eens één of ander verboden middel!
Moet mijn maat nou meteen mijn dealer in elkaar slaan? .....
Life sucks
pi_24072441
Ik begrijp inderdaad niet dat mensen drugs gebruiken. Laat mij in dat opzicht maar lekker conservatief zijn. Het is verslavend, slecht voor je lichaam, kost idioot veel geld en daardoor is de stap naar criminaliteit niet onlogisch.
GIRO 800800
pi_24072936
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
Het is verslavend, slecht voor je lichaam, kost idioot veel geld en daardoor is de stap naar criminaliteit niet onlogisch.
Ik zou soms willen dat mensen zich meer in de materie zouden verdiepen voordat ze iets zeggen... Neem bijvoorbeeld xtc. Dat is absoluut niet verslavend, bij verstandig gebruik niet schadelijk en al helemaal geen op stap naar criminaliteit. Ik kan er ook niks doen dat mensen hun kennis over drugs uit tweedehandse verhalen en de media halen .

Dat heeft niks met conservatisme te maken maar met onwetendheid.
pi_24073049
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zou soms willen dat mensen zich meer in de materie zouden verdiepen voordat ze iets zeggen... Neem bijvoorbeeld xtc. Dat is absoluut niet verslavend, bij verstandig gebruik niet schadelijk en al helemaal geen op stap naar criminaliteit. Ik kan er ook niks doen dat mensen hun kennis over drugs uit tweedehandse verhalen en de media halen .
XTC is gezond, er zitten vitamientjes in
GIRO 800800
pi_24073072
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:23 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

XTC is gezond, er zitten vitamientjes in
Ik zeg nergens dat het gezond is. En als je niet inhoudelijk kan reageren kun je beter gewoon je mond houden.
pi_24073255
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het gezond is. En als je niet inhoudelijk kan reageren kun je beter gewoon je mond houden.
Je zegt dat het niet ongezond is bij normaal gebruik. XTC is enorme rotzooi, waar al menigeen aan kapot is gegaan......maar van jou mag ik de media niet geloven, dus is het aan jou om met beter materiaal te komen dan oncontroleerbare verklaringen van jezelf.

P.s. als iemand een oneliner tikt, reageer dan svp niet zo bespottelijk met dat je maar beter je mond kunt houden. In dat geval kan FoK beter z'n site sluiten.
GIRO 800800
pi_24073450
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:35 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Je zegt dat het niet ongezond is bij normaal gebruik. XTC is enorme rotzooi, waar al menigeen aan kapot is gegaan......maar van jou mag ik de media niet geloven, dus is het aan jou om met beter materiaal te komen dan oncontroleerbare verklaringen van jezelf.
Ik had het over schadelijkheid. XTC is per definitie niet gezond. Maar dat is een dagje McDonalds bij wijze van spreke ook niet. Alle tot nu toe XTC-gerelateerde slachtoffers hadden te maken met overmatig gebruik of in combinatie met andere middelen (voornamelijk alcohol). Maar echt aan XTC onder door gaan heb ik nog nooit gehoord. Nog nooit iemand geld van zijn vrienden zien jatten of fietsen ging stelen of de prostitutie in ging om zijn "shotje XTC" te kunnen betalen. Zoiets zie je bij heroine, crack e.d. Maar zeer zeker niet bij XTC.

Je moet niet alle drugs op één hoop gooien. Heel simpel. Bovendien jij komt met ongefundeerde beweringen. Dat probeer ik alleen te ontkrachten maar de bewijslast ligt bij jou.
pi_24073618
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:35 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

P.s. als iemand een oneliner tikt, reageer dan svp niet zo bespottelijk met dat je maar beter je mond kunt houden. In dat geval kan FoK beter z'n site sluiten.
XTC is echt geen rotzooi hoor! Verantwoordelijk gebruik is the keyword !!!
Hetzelfde geld, voor Suiker of vet of alcohol... lekker, maar je moet het verantwoordelijk gebruiken.

Als je het gehad hebt, vind je het het mooiste op aarde
Life sucks
pi_24073660
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik had het over schadelijkheid. XTC is per definitie niet gezond. Maar dat is een dagje McDonalds bij wijze van spreke ook niet. Alle tot nu toe XTC-gerelateerde slachtoffers hadden te maken met overmatig gebruik of in combinatie met andere middelen (voornamelijk alcohol). Maar echt aan XTC onder door gaan heb ik nog nooit gehoord. Nog nooit iemand geld van zijn vrienden zien jatten of fietsen ging stelen of de prostitutie in ging om zijn "shotje XTC" te kunnen betalen. Zoiets zie je bij heroine, crack e.d. Maar zeer zeker niet bij XTC.

Je moet niet alle drugs op één hoop gooien. Heel simpel. Bovendien jij komt met ongefundeerde beweringen. Dat probeer ik alleen te ontkrachten maar de bewijslast ligt bij jou.
Tik in google eens in "schadelijkheid xtc" en je wordt overspoeld met onderzoeksrelultaten. Overal staat dat XTC blijvende verandelingen in je hersenen teweeg kan brengen, zelfs al na gebruik van 1 keer.

stukje van de site van jellinek
quote:
Steeds meer onderzoek wijst in de richting dat gebruik van XTC kan leiden tot een blijvende verandering in de hersenen met gevolgen voor het geheugen, de concentratie en de stemming. Het onderzoek hiernaar zal versterkt worden.
Enorme rotzooi dus ! ! ....dat je dat zelf niet wist
GIRO 800800
pi_24073686
typ eens in: " schadelijkheid alcohol "! 8 x !!! zoveel hits...
voortaan ook maar je biertje laten staan dan joh
Life sucks
pi_24073687
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:56 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

XTC is echt geen rotzooi hoor! Verantwoordelijk gebruik is the keyword !!!
Hetzelfde geld, voor Suiker of vet of alcohol... lekker, maar je moet het verantwoordelijk gebruiken.

Als je het gehad hebt, vind je het het mooiste op aarde
OMG iemand ie hier beweet dat XTC het mooiste op aarde is. Dan zit je er behoorlijk diep in. Want wie wil er nou het mooiste op aarde verliezen? Zoek hulp, is mijn advies.
GIRO 800800
pi_24073697
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:59 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Tik in google eens in "schadelijkheid xtc" en je wordt overspoeld met onderzoeksrelultaten. Overal staat dat XTC blijvende verandelingen in je hersenen teweeg kan brengen, zelfs al na gebruik van 1 keer.

stukje van de site van jellinek
[..]

Enorme rotzooi dus ! ! ....dat je dat zelf niet wist
Ik geef drugsvoorlichting dus weet er heus wel het één en ander van af hoor
Life sucks
pi_24073704
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:01 schreef mr.marcus het volgende:
typ eens in: " schadelijkheid alcohol "! 8 x !!! zoveel hits...
voortaan ook maar je biertje laten staan dan joh
Alcohol is ook troep, 1 biertje is natuurlijk niet te vergelijken met een xtc pil. Een halve krat misschien wel. Niet doen dus.
GIRO 800800
pi_24073712
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:01 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

OMG iemand ie hier beweet dat XTC het mooiste op aarde is. Dan zit je er behoorlijk diep in. Want wie wil er nou het mooiste op aarde verliezen? Zoek hulp, is mijn advies.
neem het eens voordat je oordeelt
Life sucks
pi_24073733
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:02 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Ik geef drugsvoorlichting dus weet er heus wel het één en ander van af hoor
NEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEE ...zeg aub dat je het niet meent. Wat vertel jij die kindertjes........"jongens neem rustig een pilletje, dat is het mooiste op aarde"
GIRO 800800
pi_24073768
Life sucks
pi_24073826
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:59 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Dat heeft betrekking tot experimenten op proefdieren en zijn derhalve niet representatief voor mensen. Overigens heb ik nergens ontkend dat langdurig en veelvuldig gebruik van XTC onschadelijk zou zijn. Zeker voor de serotonine-huishouding kan dit funest zijn. Maar ik had het over verantwoordelijk gebruik van xtc en dat betekent maar een paar keer per jaar. Maar goed, onderzoek is hier naar schaars. Ga immers maar na of iemand die XTC gebruikt zich ook op andere fronten (combinatie met andere drugs, geestelijke en fysieke conditie) wel of niet "keurig" heeft gedragen. Ook is moeilijk te achterhalen of de pillen niet men gebruikt wel zuiver waar en wel degelijk XTC bevatten.

Met andere woorden, er bestaat nog niet echt degelijk onderzoek op dit gebied. Maar goed, ik weet niet of je bekend met het uitvoeren van wetenschappelijk onderzoek maar de zaken liggen "helaas" niet zo simpel. Zo is er ook geen sluitend bewijs dat passief roken schadelijk is.

[ Bericht 7% gewijzigd door teknomist op 19-12-2004 02:15:56 ]
  zondag 19 december 2004 @ 02:13:36 #192
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_24073879
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
Eindelijk eens een positief bericht over cocaine. Je kunt terplekke dood neervallen als je het gebruikt Verontreiniging van cocaine betekent zuivering van ons volk..............ik ben voorstander
Vooral legaliseren zonder kwaliteitseisen dus ?
pi_24073948
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vooral legaliseren zonder kwaliteitseisen dus ?
Legaliseren NOOIT.......dan pak ik m'n koffers en verhuis ik naar Belgie. Dat er gif in zit kan me inderdaad niks schelen. Kapot gaan de mensen er toch wel aan. Dan beter direkt dan een lange lijdensweg.
GIRO 800800
pi_24074004
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:17 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Legaliseren NOOIT.......dan pak ik m'n koffers en verhuis ik naar Belgie. Dat er gif in zit kan me inderdaad niks schelen. Kapot gaan de mensen er toch wel aan. Dan beter direkt dan een lange lijdensweg.
Weet je wat ik met heeel mijn hart hoop, dat jij een terminale ziekte krijgt!
Life sucks
pi_24074071
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:21 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Weet je wat ik met heeel mijn hart hoop, dat jij een terminale ziekte krijgt!
Gebruik lekker verder, mooiste op aarde man........................nutteloos knaapje
GIRO 800800
  zondag 19 december 2004 @ 02:49:54 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_24074413
quote:

[..]

Dus jij wil eigenlijk jouw eigen mening op heel de aarde over alle culturen en alle mensen heen projecteren en met politieagenten, betaald door die mensen zelf, gaan bewaken of mensen zich aan jouw opvatting van wat kwaad is in een mensenleven houden?
pi_24074499
quote:

[..]

Die mensen gaan er niet kapot aan. Sukkel. Alleen als ze daadwerkelijk vergiftigd worden ja, dan wel.

Je bent zo enorm narrow-minded dat ik mezelf afvraag of je uberhaupt wel hersens in je kop hebt.
pi_24074596
Gelukkig sta jij wel open tegenover iemand die een andere mening is toegedaan.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_24074899
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Die mensen gaan er niet kapot aan. Sukkel. Alleen als ze daadwerkelijk vergiftigd worden ja, dan wel.

Je bent zo enorm narrow-minded dat ik mezelf afvraag of je uberhaupt wel hersens in je kop hebt.
Je hebt gelijk knul, er zijn nog nooit mensen aan cocaine kapot gegaan. Honderden per dag schat ik, maar dat ontgaat je even. Dan heb ik het nog niet eens over mensen die er indirekt aan kapot gaan, dealers die omgelegd worden, bendes die elkaar afslachten etc. Over narrow minded gesproken
GIRO 800800
pi_24074939
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dus jij wil eigenlijk jouw eigen mening op heel de aarde over alle culturen en alle mensen heen projecteren en met politieagenten, betaald door die mensen zelf, gaan bewaken of mensen zich aan jouw opvatting van wat kwaad is in een mensenleven houden?
Ja hoor jochie, dat wil ik...................ga lekker slapen, dat ga ik ook doen

weltrusten
GIRO 800800
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')