abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23976789
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is opvallend dat die drugsgebruikers altijd vergelijkingen gaan trekken met alcohol en sigaretten. Net alsof de tegenstander daar vóór zijn.
Dat is om de anti-drugsmensen zelf vaak op hun eigen inconsequente denkpatronen te wijzen. Zelf ben ik ook voor om drugs apart te zien. Maar helaas moet je mensen de ogen nog openen a.h.v. dit soort drogredeneringen. Overigens zijn alcohol + tabak ook drugs, dus op zekere hoogte mag je ze wel vergelijken. Net zoals met appels en peren want dat is ook allebei fruit.
quote:
En trouwens...wat doet het er toe wat ik of wie dan ook hier vindt? Het is verboden dus moeten junks opgebost worden. Wet is wet.
Nou gebruik je nog het woord "junk" zonder op mijn repliek in te gaan. Overigens ben ik het met je eens dat drugs gebruik op eigen risico is. Zowel m.b.t. de gezondheids- en verslavingsrisico's als met het risico met justitie in aanraking te komen. Overigens wordt kleinschalig recreatief gebruik van bv. xtc of cocaine tegenwoordig gedoogd. De armen van de wet richten zich voornamelijk op de grote handel.

[ Bericht 6% gewijzigd door teknomist op 14-12-2004 22:12:39 ]
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23977063
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Cocainegebruikers zijn of worden junks en junks zijn of worden crimineel.
Of Wethouder van Amsterdam
quote:
En aangezien we niet op een eiland wonen kun je het ook niet vrijgeven dus:
Ausradieren Entlösen
Life sucks
pi_23977122
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:17 schreef mr.marcus het volgende:
Of Wethouder van Amsterdam
Of president van de VS .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23977257
of vrouw van de president van VS (als je ook nog dealt )
Life sucks
pi_23977988
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is opvallend dat die drugsgebruikers altijd vergelijkingen gaan trekken met alcohol en sigaretten. Net alsof de tegenstander daar vóór zijn.

En trouwens...wat doet het er toe wat ik of wie dan ook hier vindt? Het is verboden dus moeten junks opgebost worden. Wet is wet.
Wet is wet... grootste dooddoener die er bestaat. Als dat zo was zou de mensheid nog in het stenen tijdperk leven... hooguit in de middeleeuwen.

Bovendien is het een onzinnige en achterhaalde wet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23978257
Konnie, aangezien je er verstand van hebt, kan je mij het volgende eens uitleggen? (beetje offtopic maarja ik vraag het me al jaren af).
In het leger kregen we vroeger injectiespuiten met atropine die je diende te gebruiken wanneer je het slachtoffer zou worden van zenuwgas oid. Ze zeiden erbij dat het je overlevingskans zou vergroten maar ik heb altijd het idee gehad dat het gewoon een lapmiddeltje was om je laatste minuten een beetje draaglijk te maken (daar een goede dosis zenuwgas overmijdelijk tot de dood lijdt).
Mijn vraag is dus: heeft atropine werkelijk nut als tegengif voor zenuwgassen?
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:47:48 #57
136 V.
Like tears in rain...
pi_23979445
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Of president van de VS .
Okee jongens, we zijn erachter... cocaïne is goed voor je.

Neem ruim.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23979464
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Neem ruim.

V.
Neuh, dat is het niet. Begrijpend lezen is ook een vak he?! .
pi_23979825
Vervuilde coke duikt op in Brabant

ROOSENDAAL In Roosendaal zijn vorige
week zes mensen in een ziekenhuis
opgenomen die vermoedelijk vervuilde
cocaïne hadden gebruikt.Vorige week
werd al bekend dat in Amsterdam en
Lelystad negen mensen waren opgenomen
na het innemen van vervuilde cocaïne.

De cocaïne is vermengd met atropine,
een tripmiddel dat ademhalings- en
hartritmestoornissen veroorzaakt.Een
overdosis kan bewusteloosheid of zelfs
de dood tot gevolg hebben.De herkomst
van de vervuilde coke is onduidelijk.

In uitgaangsgebieden worden foldertjes
verspreid waar voor de vervuilde drugs
wordt gewaarschuwd.

Bron: NOS-TT
sig verwijderd door FA
pi_23980221
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Neem ruim.

V.
Klopt inderdaad

Mr.M
Life sucks
  woensdag 15 december 2004 @ 09:47:29 #61
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_23983804
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Praat geen poep jongen!

Misschien moeten we ook alle frikandellen gaan injecteren met dioxine, dan zal de nederlandse bevolking op termijn ook wel afslanken...

Opzouten nu he!

M'n 2 wekelijkse junkdag bestaat uit ondermeer een frikandelletje mayo, degene die mij dit door de neus boort is nog zeker niet jarig!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_23984056
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef MindlessWanker het volgende:
Konnie, aangezien je er verstand van hebt, kan je mij het volgende eens uitleggen? (beetje offtopic maarja ik vraag het me al jaren af).
In het leger kregen we vroeger injectiespuiten met atropine die je diende te gebruiken wanneer je het slachtoffer zou worden van zenuwgas oid. Ze zeiden erbij dat het je overlevingskans zou vergroten maar ik heb altijd het idee gehad dat het gewoon een lapmiddeltje was om je laatste minuten een beetje draaglijk te maken (daar een goede dosis zenuwgas overmijdelijk tot de dood lijdt).
Mijn vraag is dus: heeft atropine werkelijk nut als tegengif voor zenuwgassen?
Zenuwgassen leveren meestal een zenuwblokkade op, het is de bedoeling dat atropine dat tegenwerkt als competitie op de receptoren.
  woensdag 15 december 2004 @ 10:05:26 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23984101
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Van coke ga je niet hallucineren en van coke op zich word je ook niet agressief. Delirant gedrag (wat een beetje neerkomt op lallen en de weg kwijt zijn geloof ik?) krijg je van coke ook geen last van.

Tis qua effect een vrij milde drug.
Van Coke wordt je niet agressief en opgefokt?
LOL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23984115
Aha. Thx. Etc.
pi_23984306
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Nee hoor, dat valt reuze mee. In combinatie met alcohol (dat in veel grotere mate leidt tot een agressief en opgefokt gevoel) is het een ander verhaal.
pi_23985935
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
'wordt je'
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
pi_23986003
Er moet veel meer vervuilde coke worden rondgedeeld
Ziekenhuisbehandeling op eigen kosten.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_23986009
Goddamn...I said goddamn..!
pi_23987050
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:47 schreef Fonzarelli het volgende:
Goddamn...I said goddamn..!
Pulp Fiction.

Idd een goed idee om die zooi te vergiftigen, blijft iedereen er wel vanaf.
pi_23988212
pi_23992690
Slechte zaak.

Hoewel ik op zich weinig op heb met coke en cokegebruikers moet iedereen zelf weten wat hij of zij gebruikt. Tegenwoordig snuiven onzettend veel mensen in het uitgaansleven wel eens een lijntje, coke is populairder dan ooit en velen zien het als alternatief voor drank. Het levert een minder grote kater op en je weet de dag naderhand nog precies wat je hebt gedaan. Coke is verslavend, maar ik heb zelf, ik nam vroeger wel eens een snuifje, weinig van verslavende werking gemerkt. Coke is geen heroine. De meeste mensen die het gebruiken hebben een goede baan en de centen om elk weekend 100 euro aan dat witte spul uit te geven. Nogmaals, dat moet iedereen zelf weten. Daarom ben ik het met bepaalde mensen eens dat er betere kwaliteitscontroles op drugs en misschien zelfs wel legalisatie moet komen.

Helaas zijn veel mensen hier te narrow-minded en beginnen over junks terwijl er maar heel weinig junks (je weet wel, die achter het station of in Hoog-Catharijne) puur aan coke verslaafd zijn.
Het is meer een drug van de gewone jongere, vaak met vast inkomen, voor in het weekend.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23994371
Coke als vervanging van drank
Life sucks
pi_23994917
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:52 schreef nozem het volgende:
Slechte zaak.

Hoewel ik op zich weinig op heb met coke en cokegebruikers moet iedereen zelf weten wat hij of zij gebruikt. Tegenwoordig snuiven onzettend veel mensen in het uitgaansleven wel eens een lijntje, coke is populairder dan ooit en velen zien het als alternatief voor drank. Het levert een minder grote kater op en je weet de dag naderhand nog precies wat je hebt gedaan. Coke is verslavend, maar ik heb zelf, ik nam vroeger wel eens een snuifje, weinig van verslavende werking gemerkt. Coke is geen heroine. De meeste mensen die het gebruiken hebben een goede baan en de centen om elk weekend 100 euro aan dat witte spul uit te geven. Nogmaals, dat moet iedereen zelf weten. Daarom ben ik het met bepaalde mensen eens dat er betere kwaliteitscontroles op drugs en misschien zelfs wel legalisatie moet komen.

Helaas zijn veel mensen hier te narrow-minded en beginnen over junks terwijl er maar heel weinig junks (je weet wel, die achter het station of in Hoog-Catharijne) puur aan coke verslaafd zijn.
Het is meer een drug van de gewone jongere, vaak met vast inkomen, voor in het weekend.
Wat een onzin. Ik heb verschillende kennissen zo zien flippen op coke dat ze in een inrichting moesten worden opgeborgen.
Dat is de realiteit.
En jij snuift zeker coke en drinkt de hele avond cola.
Laat ik dat nou niet geloven.
Nog nooit heb ik een alkoholvrije cokesnuiver gezien.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_23995027
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb verschillende kennissen zo zien flippen op coke dat ze in een inrichting moesten worden opgeborgen.
Zelfkennis. Als je weet dat je van tevoren niet met een drug kan omgaan moet je er niet aan beginnen. Ik ben zelf heel gevoelig voor verslavende middelen, daarom zal ik ook nooit aan de coke gaan.
pi_23995394
Als je maar genoeg zuipt en snuift en 3-5 avondjes in de week doorhaalt komen er vanzelf wel wat steekjes los ja. Maar zo lust ik er nog wel een paar.
  woensdag 15 december 2004 @ 20:36:31 #76
136 V.
Like tears in rain...
pi_23997434
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:48 schreef teknomist het volgende:

[..]

Neuh, dat is het niet.
Joh.
quote:
Begrijpend lezen is ook een vak he?! .

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23997530
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Joh.
[..]

V.
Er wordt nergens gezegd dat cocaine goed voor je is. We laten alleen zien dat het zelfs in de betere kringen wordt gebruikt en dat het niet alleen maar junks zijn.
pi_23997642
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:25 schreef gelly het volgende:
Sja, dat krijg je zolang drugs gecriminaliseerd worden. Op drank na.
en sigaretten natuurlijk behalve in de US (bwuerk) en Ierland.

Iedereen die zijn leven kapot wil maken door aan de wit of de bruin te gaan moet dat zelf weten....zolang dat maar niet vergoed wordt van belastingcenten.

Ik ben voor meer vuile coke en heroine...lost het probleem zich heel snel op en is mijn autoradio ook veilig...en oma ook als ze gaat pinnen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_23998137
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef desiredbard het volgende:
Iedereen die zijn leven kapot wil maken door aan de wit of de bruin te gaan moet dat zelf weten....zolang dat maar niet vergoed wordt van belastingcenten.
Door legalisatie levert het alleen maar belastinggeld op .
quote:
Ik ben voor meer vuile coke en heroine...lost het probleem zich heel snel op en is mijn autoradio ook veilig...en oma ook als ze gaat pinnen
En daarmee los je het probleem echt op lange termijn mee op? .
pi_23998295
Vind het echt heel koud dat er door veel users gezegd wordt dat er wel meer vervuilde coke mag komen. Er zijn doden bij gevallen Dat wens je toch niemand toe?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_23998312
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef mr.marcus het volgende:
Coke als vervanging van drank
Tja, ik vind het zelf ook enigzins vreemd, maar zo wordt het steeds meer gebruikt. Het wordt trouwens ook wel eens gebruikt om veel te kunnen zuipen zonder zat te worden, dat is natuurlijk helemaal dramatisch.
pi_23998339
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:11 schreef LostFormat het volgende:
Vind het echt heel koud dat er door veel users gezegd wordt dat er wel meer vervuilde coke mag komen. Er zijn doden bij gevallen Dat wens je toch niemand toe?
Kom op, dit is een internetforum... dan doen mensen zich vaker stoerder voor dan ze in werkelijkheid zijn.
pi_23998353
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dat is de realiteit.
En jij snuift zeker coke en drinkt de hele avond cola.
Laat ik dat nou niet geloven.
Nog nooit heb ik een alkoholvrije cokesnuiver gezien.
Ik snuif helemaal geen coke, ik gebruik sowieso geen drugs, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom meteen van de anti-drugs-maffia ben.

Overigens kan je op alle soorten drugs, zeker ook op marihuana, flippen als je daar gevoelig voor bent. Coke is nu niet direct de drug waar mensen snel fout op gaan bij matig gebruik.

[ Bericht 12% gewijzigd door nozem op 15-12-2004 21:19:57 ]
pi_23998384
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:13 schreef teknomist het volgende:

[..]

Kom op, dit is een internetforum... dan doen mensen zich vaker stoerder voor dan ze in werkelijkheid zijn.
Dat bedoel ik juist. Mensen moeten eens wat meer nadenken voordat ze dingen loos gaan posten.
pi_23998496
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:11 schreef LostFormat het volgende:
je wenst ook niemand toe dat zijn auto vernield wordt voor een radio of dat zijn oma neergestoken wordt omdat ze haar tasje niet een twee drie afgeeft.

Nee hoor vervuilde pillen, coke en heroine mag van mij.

Staat mijn autoweer veilig en kan oma veilig over straat
pi_23998532
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:20 schreef desiredbard het volgende:

[..]

je wenst ook niemand toe dat zijn auto vernield wordt voor een radio of dat zijn oma neergestoken wordt omdat ze haar tasje niet een twee drie afgeeft.

Nog zo iemand die het gebruik van party-drugs (XTC, Coke) meteen associeert met stelende en gewelddadige junks.
pi_23998607
laten we wel zijn ik heb niks tegen het kouwen van coka bladeren of het roken van een jointje... maar er is een verschil tussen gemisch en en natuurlijk. Beide natuurlijke producten heben trouwens een kalmerende/pijnstillende/rustgevende uitwerking op de gebruiker....
Waar coke en heroine dat dus niet hebben.
Wel eens geprobeerd een cokegebruiker uit een nachtclub te verwijderen? (Nooit last gehad met een blower trouwens)... ze zijn agressief en niet neer te krijgen..... nee geen medelijde met idioten die dat gebruiken
pi_23998651
quote:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Er is een groot verschil tussen een recreatieve gebruiker en een junk. De enige schade die een recreatieve gebruiker aan de maatschappij berokkent is aan z'n eigen gezondheid en zelfs dat valt mee als er verstandig met de drug wordt omgegaan.

Ongelovelijk hoe zwart-wit mensen bepaalde dingen zien.
pi_23998734
quote:

[..]

Inderdaad, het zijn die vuile cokegebruikers die als een uitgehongerd Afrikaans kindje bij Centraal Station met een papieren Kiosk-bekertje in hun lopen te bedelen en fietsen jatten en je oude omaatje beroven!!!
pi_23998795
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:23 schreef desiredbard het volgende:
laten we wel zijn ik heb niks tegen het kouwen van coka bladeren of het roken van een jointje... maar er is een verschil tussen gemisch en en natuurlijk. Beide natuurlijke producten heben trouwens een kalmerende/pijnstillende/rustgevende uitwerking op de gebruiker....
Waar coke en heroine dat dus niet hebben.
Wel eens geprobeerd een cokegebruiker uit een nachtclub te verwijderen? (Nooit last gehad met een blower trouwens)... ze zijn agressief en niet neer te krijgen..... nee geen medelijde met idioten die dat gebruiken
Het verschil tussen alles wat uit de natuur komt en dat wat chemisch is wordt soms behoorlijk scheef beargumenteerd. Zogenaamde natuurlijke middelen worden dan naar voren gebracht als iets dat niet schadelijk is, het is tenslotte natuurlijk! Chemische zooi, dat is pas duivels! Daar ga je kapot aan! Mag ik je er op wijzen dat er in de natuur een groot aantal planten en knollen bestaan met een op zijn minst zeer onprettige uitwerking? Neem eens een handje vol doornappelzaadjes zou ik zeggen..
pi_23998796
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:23 schreef desiredbard het volgende:
Zullen we dan ook maar gelijk de alcohol gaan vervuilen? . Daar worden sommige mensen net zo agressief van als het niet agressiever is.

Maar goed, ik dacht dat er geen junks in nachtclubs kwamen .
pi_23998821
Nee jij snapt het niet. Verstandig met chemische drugs omgaan is voor de meeste mensen erg moeilijk. Het percentage mensen dat van recreatief gebruik overgaat op dwangmatig gebruik is op chemische producten groter dan op een natuurlijk product. Dit geld zelfs voor sigaretten. Een sigaren roker (puur tabak) en een marlboro roker heben een compleet ander ontwennings gedrag.
Als je zelf sigaretten rookt moet je eens proberen om de komende drie dagen eens shag te gaan roken. Durf te wedden dat terwijl je nog steeds rookt dat je ontwenningserschijnselen krijgt.

Bovendien Partydrugs/recreatie gebruik.....??? heb je een party omdat je drugs gebruikt? je ontspant dus niet zonder je pilletje......ben jij effe ziek zeg (dit laatste is dus niet aan lost format gerigt
pi_23998826
Nee jij snapt het niet. Verstandig met chemische drugs omgaan is voor de meeste mensen erg moeilijk. Het percentage mensen dat van recreatief gebruik overgaat op dwangmatig gebruik is op chemische producten groter dan op een natuurlijk product. Dit geld zelfs voor sigaretten. Een sigaren roker (puur tabak) en een marlboro roker heben een compleet ander ontwennings gedrag.
Als je zelf sigaretten rookt moet je eens proberen om de komende drie dagen eens shag te gaan roken. Durf te wedden dat terwijl je nog steeds rookt dat je ontwenningserschijnselen krijgt.

Bovendien Partydrugs/recreatie gebruik.....??? heb je een party omdat je drugs gebruikt? je ontspant dus niet zonder je pilletje......ben jij effe ziek zeg
pi_23998970
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:30 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zullen we dan ook maar gelijk de alcohol gaan vervuilen? . Daar worden sommige mensen net zo agressief van als het niet agressiever is.

Maar goed, ik dacht dat er geen junks in nachtclubs kwamen .
Mensen agressiever op alcohol ? in combinatie met heb je gelijk ... anders niet
(bovendien hoe wil jij heineken en oranjeboom dan noemen ...das vervuilde alcohol)
En nee er komen geen gevorderde verslaafden in nachtclubs....(als het goed is...ik heb het dus over de zogenaamde "recreatieve gebruiker". De nachtclub in den haag waar ik werkte liet toe dat mensen een jointje rookte. Op spuiters en later de slikkers en snuivers hadden we een ander beleid. Spuiters zijn voor 99% zowieso gevorderde verslaafden...maar de agressie van slikkers en snuivers is gewoon niet leuk meer.

Je kan met iemand die lam/dronken is een beter gesprek voeren dan iemand die een pil op heeft. Wat je zegt drinkt tenminste echt door tot de eerste categorie....
pi_23999015
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:30 schreef desiredbard het volgende:
Nee jij snapt het niet. Verstandig met chemische drugs omgaan is voor de meeste mensen erg moeilijk.
Het gebruik van chemische drugs zoals xtc en alcohol gebeurt over het algemeen verstandig.
quote:
Het percentage mensen dat van recreatief gebruik overgaat op dwangmatig gebruik is op chemische producten groter dan op een natuurlijk product.
Ook dit moet je per soort bekijken. Je kunt niet alle chemische of natuurlijke drugs over één kam scheren. Dwangmatig gebruik van XTC bijvoorbeeld bestaat simpelweg. Ik ken immers niemand die elke dag een pilletje MOET slikken omdat ie anders ontwenningsverschijnselen krijgt.
quote:
Bovendien Partydrugs/recreatie gebruik.....??? heb je een party omdat je drugs gebruikt? je ontspant dus niet zonder je pilletje......ben jij effe ziek zeg (dit laatste is dus niet aan lost format gerigt
Heb je die drogredenering weer! . Ik kan me ook prima vermaken op een party zonder drugs. Dat heeft daar geen zak te maken. Het is gewoon lekker en als je dat binnen bepaalde grenzen doet kan dat helemaal geen kwaad.

Maar goed, als ik het goed begrijp onderken je inmiddels het verschil tussen junks en recreatieve gebruikers... anders was je dit flauwe dwarsstraatje niet ingegaan.
pi_23999067
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:31 schreef desiredbard het volgende:
Nee jij snapt het niet. Verstandig met chemische drugs omgaan is voor de meeste mensen erg moeilijk. Het percentage mensen dat van recreatief gebruik overgaat op dwangmatig gebruik is op chemische producten groter dan op een natuurlijk product.

Bovendien Partydrugs/recreatie gebruik.....??? heb je een party omdat je drugs gebruikt? je ontspant dus niet zonder je pilletje......ben jij effe ziek zeg
Het gaat me er nu niet even om of jij voor of tegen drugsgebruik bent. Maar van de velen die recreatief gebruiken, zal er maar een zeer klein deel uiteindelijk echt junk worden. Om zelfs dan meteen maar elke gebruiker dood te verwensen...
pi_23999159
dit mondt echt weer uit in een drugs-Are-Bad-Mmm'kay-topic
Life sucks
pi_23999246
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef desiredbard het volgende:
Mensen agressiever op alcohol ? in combinatie met heb je gelijk ... anders niet
Maar goed, dan ligt het toch aan de alcohol en niet aan de coke. Bij combo's is alcohol bijna altijd de boosdoener...
quote:
(bovendien hoe wil jij heineken en oranjeboom dan noemen ...das vervuilde alcohol)
Kom je daar van in het ziekenhuis dan . Dat slaat werkelijk waar nergens op...
quote:
En nee er komen geen gevorderde verslaafden in nachtclubs....(als het goed is...ik heb het dus over de zogenaamde "recreatieve gebruiker". De nachtclub in den haag waar ik werkte liet toe dat mensen een jointje rookte. Op spuiters en later de slikkers en snuivers hadden we een ander beleid. Spuiters zijn voor 99% zowieso gevorderde verslaafden...maar de agressie van slikkers en snuivers is gewoon niet leuk meer.
Spuiters zou ik ook niet mijn nachtclub willen hebben. Maar van XTC word je over het algemeen poeslief. Maar het blijkt wel weer dat het met jou kennis van zaken slecht gesteld is en dat je alleen baseert op wat ervaringen uit de praktijk i.p.v. dat je je er echt verdiept hebt.
quote:
Je kan met iemand die lam/dronken is een beter gesprek voeren dan iemand die een pil op heeft. Wat je zegt drinkt tenminste echt door tot de eerste categorie....
Waarom zou je een goed gesprek met iemand moeten kunnen voeren? Het ging toch om agressiviteit .
pi_23999324
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef desiredbard het volgende:
De nachtclub in den haag waar ik werkte liet toe dat mensen een jointje rookte.
Semi off-topic: Welke was dat?
pi_24001057
Iedereen zit zoals gewoonlijk weer eens zijn eigen normen vast te stellen en te promoten (mag, dit is een discussieforum) maar coke, XTC en dat spul is gewoon ILLEGAAL.
Aangezien ik vind dat men zich aan de wet dient te houden vind ik daarmee dat elke gebruiker daarvoor gestraft moet worden, althans hij loopt het risico daarop en zou dat moeten aanvaarden ipv. z'n eigen misdrijven goed praten.

Als er een bord staat "100 km" dan kun je wel redeneren dat 120 ook makkelijk kan maar ja, je gaat toch gewoon op de bon als je gepakt wordt.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')