Nu je het zegt, toen het Romeinse Rijk Christelijk werd, was het snel gedaan.quote:Op zondag 12 december 2004 05:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het morele verval van een samenleving is altijd een voorbode van de ondergang ervan.
waarom moet dit meteen weer uit z'n verbqnd getrokken worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:05 schreef nietzman het volgende:
.
Een stel nichten dat met handtasjes gaat zwaaien onder het motto van: "Wij willuh ook trouwuh!!" gaat echt niet helpen.
Ja, grappig he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef Prego het volgende:
waarom moet dit meteen weer uit z'n verbqnd getrokken worden?
is dat het enige wat jij ziet?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:27 schreef Monus het volgende:
Erzijn anders ook genoeg homos die een hekel habben aan homos, rekening mee houdende dat de meenste poten rammers zelf homos zijn.
Ikke niet eigenlijk.quote:Aan de andere kant ken ik geen man die iets tegen lesbos hebben, ik ken wel een aantal vrouwen die tegen lesbos zijn.
Past zeker niet in jouw wereld beeld zeker. Gaat tegen alle logica in.quote:
Ah, we hebben het over latente homo's, da's een ander verhaal. Je ziet ze hier op Fok ook veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:37 schreef Monus het volgende:
Past zeker niet in jouw wereld beeld zeker. Gaat tegen alle logica in.
De film 'spetters' legde toendertijd wel de vinger op de zere plek.
Een latente nicht als potenrammer zoals dat het geval was met de meenste potenrammers.
Het waren latente nichten, geen heteros die problemen hadden met homos
Dit alles is mij welbekend.quote:Maar dit is eigenlijk ook wel een leuk stukje over geweld tussen homos.
Ook die tussen lesbos.
Dames als daders
Maar dat past waarschijnlijk ook niet in jouw wereld beeld.
Je hebt homos in alle soorten en maten, en daar zitten er ook latente tussen, dat ze latent zijn wil niet zeggen dat het geen homos zijn. Het is inderdaad slecht om je aard te onderdrukken en een ongelukkig leven leiden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, we hebben het over latente homo's, da's een ander verhaal. Je ziet ze hier op Fok ook veel.Bewijst hoe slecht het is om je aard te onderdrukken, daar word je agressief van.
Dat valt me erg mee... er zijn niet veel mensen die daar mee bekend zijn.quote:Dit alles is mij welbekend.
Tjah, geen antwoord van hem is ook antwoord. Dit moest gewoon gezegd worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sickie, je verspilt je energie aan onze vriend N_I_
Niet zozeer wegens het gebrek aan responsiviteit, maar meer vanwege de 12 vierkante kilometer grote plaat beton voor mijnheer zijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef Sickie het volgende:
Tjah, geen antwoord van hem is ook antwoord. Dit moest gewoon gezegd worden.
Och, hoe verander je ideeën en denkbeelden? Niet door de zaak maar op z'n beloop te laten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:05 schreef nietzman het volgende:
in andere delen van de wereld nog niet zo openminded en vooruitstrevend
Geef die lui de tijd, dat homohuwelijk komt daar vast ook nog wel eens. Mensen daar onze ideeën van hier opdringen gaat geheid problemen opleveren.
En door met z'n allen naakt door de grachten te varen. Iets wat een helder en genuanceerd beeld geeft over de seksuele sporingen van de homosexueel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
Och, hoe verander je ideeën en denkbeelden? Niet door de zaak maar op z'n beloop te laten.
Dat doen we tegenwoordig anders. Met voorlichting, subsidies, en evt sancties.
Da's ook weer zo'n cliché. Mensen die er echt eens zijn wezen kijken, weten dat er minder bloot te zien is dan op een Heineken Fast Forward Dance Parade of een Braziliaans Carnaval.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef nietzman het volgende:
En door met z'n allen naakt door de grachten te varen. Iets wat een helder en genuanceerd beeld geeft over de seksuele sporingen van de homosexueel.
Door dingen als de gay-parade kan ik me best voorstellen dat ze daar denken dat alle homo's een stelletje ontspoorde viespeuken zijn, en ik ben blij dat de homo's die ik ken net zo'n schurfthekel hebben aan die parade als elk ander weldenkend mens.
Ben er wezen kijken. Was best gezellig hoor, maar je weet zelf ook wel welke beelden er altijd de hele wereld overgaan en alle conservatieve hooizakken tegen hun benen schoppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Da's ook weer zo'n cliché. Mensen die er echt eens zijn wezen kijken, weten dat er minder bloot te zien is dan op een Heineken Fast Forward Dance Parade of een Braziliaans Carnaval.
True, maar dat is altijd wel in eigen kringen gebeurd. Dat shockeren was 'Voor en door Nederlanders.' en niet door een groep homo's uit een land ergens aan de andere kant van de aarde.quote:Bovendien maakt 'shockeren' ook wel een deel uit van het bespreekbaar maken, en het veranderen van zaken. Denk bv aan hoe er met de Kerk en het Geloof is gespot de laatste decennia. Vraag is alleen of we dat in NL nog nodig hebben.
Yep. Maar het feit dat de media er nét die travo's en die paar strings uit pikken, hoeft er nog niet toe te leiden dat iedere homo zich als hetero moet vermommen om vooral maar aan niemand aanstoot te geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef nietzman het volgende:
Ben er wezen kijken. Was best gezellig hoor, maar je weet zelf ook wel welke beelden er altijd de hele wereld overgaan en alle conservatieve hooizakken tegen hun benen schoppen.
Maar wel behoefte aan onze zakken met geld...quote:True, maar dat is altijd wel in eigen kringen gebeurd. Dat shockeren was 'Voor en door Nederlanders.' en niet door een groep homo's uit een land ergens aan de andere kant van de aarde.
'Daar' hebben ze vast geen behoefte aan betweterige Hollanders met een wijzend vingertje.
ik dacht hetzelfde en toen las ik dit.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal hetero's die een hekel aan homo's hebben.
Overigens ken ik maar zeer weinig vrouwen die iets tegen homoseksualiteit hebben. 't Zijn altijd mannen...
Idd, negers mogen ook al met blanken trouwen, het moet niet gekker worden..quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef sanniejj het volgende:
Wat een overwinning, homohuwelijken![]()
Dalijk kan je nog trouwen met je huisdier![]()
Het zijn ook altijd de mannen waar ze iets tegen hebben, over lesbo-paren hoor je vrij weinig mensen.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal hetero's die een hekel aan homo's hebben.
Overigens ken ik maar zeer weinig vrouwen die iets tegen homoseksualiteit hebben. 't Zijn altijd mannen...
Vrouwenemancipatie is ook niet gekomen doordat alle vrouwen rustig gingen afwachten totdat ze rechten kregen anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:05 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet de TS zich eens realiseren dat men in andere delen van de wereld nog niet zo openminded en vooruitstrevend is.
Een stel nichten dat met handtasjes gaat zwaaien onder het motto van: "Wij willuh ook trouwuh!!" gaat echt niet helpen.
Geef die lui de tijd, dat homohuwelijk komt daar vast ook nog wel eens. Mensen daar onze ideeën van hier opdringen gaat geheid problemen opleveren.
Ik vraag me af wat jij als homo ziet in land als turkey?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:53 schreef HiZ het volgende:
Het 'emancipatie-model' lijkt trouwens een patroon te hebben. In Istanbul zie je nu bijvoorbeeld een mix van wat je in de jaren 50 van de vorige eeuw in Nederland had. Aan de ene kant veel kastnichten, een stiekum uitgaansleven is er al wel. En aan de andere kant de echte relnichten die meteen een jurk aantrekken en een pruik op en die vervolgens de politie aanvallen als die ze lastigvallen.
Laat ik even het kosmopolitische laagje weg dat gewoon doet wat ze willen omdat ze te rijk zijn om zich iets van iemand aan te trekken.
Bravoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:05 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet de TS zich eens realiseren dat men in andere delen van de wereld nog niet zo openminded en vooruitstrevend is.
Ben ik het mee eens,quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:48 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Vrouwenemancipatie is ook niet gekomen doordat alle vrouwen rustig gingen afwachten totdat ze rechten kregen anders.
Zo ging het met homo's ook niet en zal het dus ook met het huwelijk niet zo gaan.
Arubanen zorgen voor weinig tot geen criminaliteit in NL. Helaas zijn er geen statistieken over want de Nederlandse CBS is nog achterlijk en kan geen onderscheidt maken tussen de Antillen en Aruba al sinds 1986.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef mineo39-76 het volgende:
Update
De Arubaanse lesbienne Charlene Oduber-Lamers zal dinsdag 14 juni 2005 om 14.00 uur zich melden bij de vreemdelingenpolitie te Breda om zich daar te laten registreren als politiek vluchteling.
Mevrouw Oduber-Lamers heeft tot deze stap besloten vanwege het feit dat zij niet meer kan voorzien in de dagelijkse levensbehoefte van haar en haar gezin in Nederland. De familie Oduber-Lamers verblijft noodgedwongen in Nederland vanwege de uiterst onveilige situatie voor het gezin op Aruba. Het uitblijven van garanties van de Arubaanse overheid ten aanzien van de veiligheid van het gezin op Aruba, met daarnaast het juridische conflict met de Arubaanse Regering inzake de inschrijving van het echtpaar op het eiland zijn mede oorzaak van de huidige situatie. Mevrouw Oduber-Lamers is ingezetene van Aruba en daardoor heeft zij geen enkel recht op een tegemoetkoming in haar verblijfkosten in Nederland. Een terugkeer naar Aruba is onder de huidige omstandigheden niet mogelijk en mevrouw Oduber-Lamers (psychische) gezondheid staat onder immense druk. De angst voor represailles van zowel de bevolking alsook de Arubaanse overheid zijn hieraan hoofdzakelijk debet.
Met de asielaanvraag hoopt mevrouw Oduber-Lamers dat de Nederlandse Regering haar verantwoordelijkheid ten aanzien van de situatie van haar gezin erkent en neemt. Het was immers de Minister van Koninkrijksrelaties die expliciet de rechten van het echtpaar om zich op Aruba te vestigen heeft erkend. Juist de weigering van de Arubaanse overheid om het echtpaar in te schrijven in de Burgerlijke Stand heeft geleid tot de huidige (onmogelijke) situatie voor het gezin.
De Homo LesBische Federatie Nederland (HLBF.NL) heeft zowel de Nederlandse Regering alsook de Koninkrijksregering per brief d.d. 5 januari 2005, 21 januari 2005 en 7 maart 2005 gewezen op de situatie op Aruba en op de verantwoordelijkheid van Nederland en het Koninkrijk der Nederlanden ten aanzien van homoseksuele (Nederlandse) echtparen in het algemeen en het gezin Oduber-Lamers in het bijzonder. HLBF.NL ondersteunt mevrouw Oduber-Lamers dan ook bij haar asielaanvraag.
André van Wanrooij, voorzitter HLBF.NL: "De situatie voor het gezin wordt gewoonweg onhoudbaar. Nederland spreekt duidelijk haar politieke steun voor het gezin uit, maar laat daadwerkelijke steun achterwege. Mevrouw Oduber-Lamers verblijft zonder inkomen in Nederland, is onder doktersbehandeling vanwege de enorme psychische druk en kan gewoonweg niet terug naar Aruba omdat haar gezin zich daar niet mag vestigen en de veiligheid van haar gezin op Aruba niet kan worden gegarandeerd. De Arubaanse Regering doet er verder alles aan om de mogelijkheden van het echtpaar om haar recht te halen onmogelijk te maken.
In de aanloop naar de rechtzaak inzake het conflict met de Arubaanse Regering hebben de Arubaanse Minister-president Oduber en zijn Minister van Justitie Croes zeer duidelijk gemaakt dat de Arubaanse Regering discriminatie van homoseksuelen heel normaal vindt en daar ook mee door zal gaan. Het mede-financieren van anti-homo protesten door Minister Croes spreekt hierbij boekdelen."
Tis toch godsgeklaagd... Wat een bananen republiek! Maar wel klagen als we de criminele jongeren terug willen sturen naar Aruba...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |