quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Het nieuwe shirt lijkt daar op
Retro look
Ik kan niet oordelen over zijn spel, daar zie ik hem te weinig voor maar ik vind dit altijd zo'n kul-argument.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:25 schreef Schimpie het volgende:
Hij is nog jong maar een speler van 15 miljoen pond hoort er meteen te staan, al helemaal bij Everton.
Vorig seizoen viel het wel mee, na strafschoppen uitgeschakeld door Fiorentina in de 1/8e finale van de UEFA Cup. Maar je hebt op zich wel gelijk, het is niet best geweest. Het blijft vooral jammer dat Everton in 2005 uitgeschakeld werd door Villarreal in de voorronde van de CL. Deelname aan de CL zou de club een enorme boost gegeven hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:07 schreef Dos37 het volgende:
Everton en Europa is nog niet echt een prettig huwelijk geweest de laatste jaren.
Everton heeft niet meer dan die 15 miljoen en Carsley deed het nog prima op het middenveld. Een winger of een aanvallende middenvelder waren harder nodig.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over zijn spel, daar zie ik hem te weinig voor maar ik vind dit altijd zo'n kul-argument.
De voetbalwereld is losgelslagen mbt transfersommen en vergeet niet dat spelers van overseas altijd tijd nodig hebben om zich aan te passen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vorig seizoen viel het wel mee, na strafschoppen uitgeschakeld door Fiorentina in de 1/8e finale van de UEFA Cup. Maar je hebt op zich wel gelijk, het is niet best geweest. Het blijft vooral jammer dat Everton in 2005 uitgeschakeld werd door Villarreal in de voorronde van de CL. Deelname aan de CL zou de club een enorme boost gegeven hebben.
Ik had ze liever voor bv. een Defour zien gaan als ze dan toch een paniekaankoop gingen doen.quote:Conclusie ik ben blij met hem alleen ik geef toe dat hij dat geld nooit waard is, maarja het was het allerlaatste uurtje van de transferperiode en we moesten gewoon een speler halen. Vergeleken met clubs als spurs en city stelt het eigenlijk helemaal niks voor maar voor een club als Everton is het inderdaad veel geld.
Toen zijn ze wel genaaid door Collina dacht ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
Het blijft vooral jammer dat Everton in 2005 uitgeschakeld werd door Villarreal in de voorronde van de CL. Deelname aan de CL zou de club een enorme boost gegeven hebben.
Defour zou er nog helemaal niet klaar voor zijn geweest voorafgaand aan dit seizoen dus ik denk niet dat dat zo'n geweldige keuze geweest zou zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:12 schreef Schimpie het volgende:
Ik had ze liever voor bv. een Defour zien gaan als ze dan toch een paniekaankoop gingen doen.
Fellaini was er anders ook nog niet klaar voor. Lijkt wel alsof ze hem op basis van 2 wedstrijden tegen Liverpool hebben gehaald.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Defour zou er nog helemaal niet klaar voor zijn geweest voorafgaand aan dit seizoen dus ik denk niet dat dat zo'n geweldige keuze geweest zou zijn.
Na dit seizoen is het dat misschien wel maar dat prijskaartje is natuurlijk ook duurder geworden.
quote:15. Shkodran Mustafi
The Blues have signed Hamburg's promising youngster Shkodran Mustafi. The 17yr old is a German U17 International, and is highly regarded back in Germany. He can play in defence or midfield, and he joins Moyesy's band of exciting youngsters. His mates call him Muzzy, honest !!
Shkodran says: "This is an important step in my career. I was a bit down when making the decision."
Hamburg's Youth Man says: "We really tried to keep Shkodran at our club, but when there is a club from England coming up we are unable and unwilling to compete financially. It’s it tough to accept, but it will not destroy us. We are just hoping this is not going to happen too often again." (11/05/09)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |