www.toffeeweb.comquote:David Moyes masterminded his first Merseyside derby victory and ended five years without an Everton win as Lee Carsley's second-half strike settled a scrappy affair. Tim Cahill really should have broken the deadlock in the 21st minute after great work by Bent but he somehow headed wide from 6 yards. Nigel Martyn made a terrific point-blank save to deny Neil Mellor 10 mins later to keep it goalless at the break. The second half started poorly but Everton broke the stalemate with 25 minutes left when Carsley swept the ball past the unsighted Kirland from 20 yards. Steven Gerrard twice went close to equalising, though, firing inches wide before seeing Martyn tip another shot over the bar as the Reds pressed in vain. Everton increase their lead over Liverpool to 12 points and go second ahead of Arsenal who play tomorrow.
12 punten beter.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:18 schreef zjroentje het volgende:
De beste club van Liverpool dus.
Ja gek hè, aandacht voor een ploeg op de tweede plaats van de Premier League (toen).quote:Op zondag 12 december 2004 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
Toevallig dat dit topic nu net wordt geopend...
knap hoor een wedstrijd die nergens meer om gingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef fanneke het volgende:
7-0
Dat vonden die ruim 1500 Everton-fans die 700km(heen en terug) hebben gereisd op een doordeweekse dag waarschijnlijk ook...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knap hoor een wedstrijd die nergens meer om ging![]()
Ze zagen wel wat doelpuntenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat vonden die ruim 1500 Everton-fans die 700km(heen en terug) hebben gereisd op een doordeweekse dag waarschijnlijk ook...![]()
Latijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:En een vraagje welke taal is die tekst in het logo?
Wat het betekent weet ik dan weer wel...
Latijn en het betekent "Niets is genoeg behalve het allebeste"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Nil Satis Nisi Optimum welke taal is dat nou ?
ja dat betekent het ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Latijn en het betekent "Niets is genoeg behalve het allebeste"
dacht ik
(bedenk wel het is een kleine 20 jaargeleden dat ik eindexamen deed in dat vak en er voor het laatst mee te maken had)
Pfff niks laf.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef aldostuta het volgende:
Dit toont werdeom aan hoever je met een laffe, defensieve speelstijl kunt komen tegenwoordig....
Defensief voetballen is toch wel het tegenovergestelde van moedig zijn....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pfff niks laf.
Je toont juist moed en zelfverzekering door defensief te spelen !
Teams die volop de aanval spelen zijn gewoon dom bezig tegen zo;n team
Het defensief spelen is gewoon slim en goed !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Defensief voetballen is toch wel het tegenovergestelde van moedig zijn....
Teams die het niet bolwerken om met aanvallend voetbal resultaat te halen, gaan oha defensief voetballen om zo te trachten nog wat puntjes bijeen te sprokkelen :R
mwah,zonder Everton was er geen Pool....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef stevengerrard het volgende:
leuk voor Everton dat ze dit jaar zo goed heb gepresteerd al weten ze uiteraard zelf ook wel dat er maar 1 echte club uit Liverpool komt.
dat kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,zonder Everton was er geen Pool....
Kortom: laf voetballenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het defensief spelen is gewoon slim en goed !
Je vertrouwt op je team en elkaar door niet als een gek te gaan aanvallen , maar te gaan leunen op de verdediging en elkaar.
Je tegenstander wordt moe en dan pak je ze op de counter![]()
Vertel dat eens aan AZ.....quote:Nogmaals aanvallend voetbal is gewoon dom
voetbalzonequote:Everton mogelijk weg uit Liverpool
"Er zijn slechts twee teams in Liverpool: Liverpool FC en de Liverpool-reserves." Met deze opmerking kreeg Liverpool-legende Bill Shankly ooit de lachers op zijn hand, maar mogelijk wordt het in de nabije toekomst werkelijkheid. Everton heeft serieuze plannen om net buiten Liverpool een nieuw stadion te laten bouwen.
De clubleiding heeft ideeën gepresenteerd voor een nieuwe thuishaven, die plaats moet gaan bieden aan 50.000 toeschouwers. Het stadion zal gebouwd worden buiten Liverpool, in het naburige plaatsje Kirkby. Supporters krijgen tot vanavond de kans om zich middels een stemming uit te spreken over de plannen.
Voor veel fans is een verhuizing echter onbespreekbaar. Everton speelt al 115 jaar in Goodison Park, nadat de club in 1892 Anfield Road achter zich liet. Nostalgische gevoelens laten veel supporters 'nee' zeggen tegen de stadionplannen. Dat de club Liverpool wil verlaten is voor velen eveneens onbespreekbaar. “We zijn de oudste club van Liverpool. Het zou schandalig zijn als we de stad zouden verlaten”, aldus een willekeurige seizoenskaarthouder tegen The Guardian.
Everton probeert zijn fans echter te overtuigen dat een verhuizing noodzakelijk is. Goodison Park wordt er niet jonger op en het onderhoud wordt ieder jaar weer duurder. Daarnaast noemt de clubleiding van The Toffees ook uitbreiding noodzakelijk. Arsenals Emirates Stadium heeft bijvoorbeeld 150 skyboxen: Goodison Park telt er slechts elf.
Het is allemaal 1 groot complot.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Stemuitslag gaf een go voor het plan.
Prachtigquote:Everton's proposed new stadium in Kirkby has been called in by central government and will now face a full public enquiry. This could now be the end of the stadium plans as the enquiry could take between 12 and 18 months.
Everton FC Official Statement: "We are disappointed by the decision. Having spent more than two years working diligently on a project which would not only provide Everton Football Club with a new home but also regenerate Kirkby, we had hoped to avoid a Government call-in.
Indeed, it was only in June that Knowsley Borough Council’s Planning Committee voted by a majority of 20-1 to grant planning permission. We shall now engage in detailed discussions with our development partners, KBC and Tesco, to assess what options are open to us.
It is important to stress that this decision does not spell the end of the Destination Kirkby project – but it will, self-evidently, precipitate a period of reflection, assessment and re-evaluation." (06/08/08)
En vandaag in de times:quote:Everton Chairman Bill Kenwright has confirmed that Joao remains a top target for Everton.
Blue Bill says: "That is one of the ones you can believe in the papers. He is one of his (the manager's) major targets, but there are others who have not made the papers yet, thankfully. David said last week in America 'I am only going to bring in players who will take the Club forward' and that is how he is. He is relentless in that, I have never known David say 'he'll do' or 'that'll do'. He takes his time, pinpoints and focuses. And when I actually see the player he has focussed on I say 'I get it'. I saw one this weekend on a football pitch and I said 'yeah, I see why we want that particular player'." (05/08/08)
There seems to be stalemate on this transfer happening. Apparently there is a £20m buy-out clause in Moutinho’s contract, but Everton won't pay that much and Sporting won't accept anything less. (03/08/08)
quote:It has been a trying summer for Everton, but while the news on the stadium and the departure of Keith Wyness as chief executive have been unwelcome developments, David Moyes, the manager, has stepped up his efforts to sign João Moutinho and Stéphane Mbia. Talks were continuing with Sporting Lisbon over Moutinho, the midfield player, yesterday while Everton hope to reach a £5million agreement with Rennes for Mbia, the midfield player. With Andrew Johnson set to complete his move to Fulham today, Moyes is close to signing Alan Smith for £3million from Newcastle United and wants Diego Milito, the Real Zaragoza striker.
Jo is op zich niet zo'n slechte spits. En het is maar verhuur natuurlijk, Everton heeft denk ik gewoon het geld niet om even een spits te kopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Mag ik hier even melden dat ik Jo een domme aankoop vind. Ook al zit je zonder spits waarom haal je dan iemand die het bij een andere premier league club niet kan maken.
Ze hadden Andrew Johnson terug moeten halen.
Het is inderdaad vermoedelijk een noodoplossing om het door blessures ontstane spitsenprobleem op te lossen. Fellaini en Cahill zijn immers geen spitsen, al kan Cahill die rol op zich goed invullen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:33 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Jo is op zich niet zo'n slechte spits. En het is maar verhuur natuurlijk, Everton heeft denk ik gewoon het geld niet om even een spits te kopen.
Nu Roda niet meer bestaat zal ik Everton wat fanatieker gaan volgen denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Schimpie het volgende:
En volgens de geruchten een optie tot koop van 11 miljoen, dus als die er nou opeens 19 inschiet dan is het een koopje.
Je hebt tenminste al ervaring met wanbeleid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu Roda niet meer bestaat zal ik Everton wat fanatieker gaan volgen denk ik.
Vind je dat er bij Everton wanbeleid wordt gevoerd? Ik vind juist dat ze de laatste jaren een stabiel beleid voeren, Moyes alle kans geven om zijn werk in alle rust te doen en langzaam maar zeker kleine stapjes voorwaarts maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Je hebt tenminste al ervaring met wanbeleid.
Ze staan al een paar jaar stil, andere clubs (Aston Villa, Manchester City enz.) versterken zich met de een na de andere speler terwijl Everton moet verkopen. Het is een kwestie van tijd voordat die clubs Everton weer voorbij streven. Kenwright belooft iedere transferperiode grote aankopen (watch this space) maar weigert er ondertussen zelf geld in te steken. Everton heeft een paar rijke supporters die wel willen investeren maar het niet doen zolang Kenwright er zit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind je dat er bij Everton wanbeleid wordt gevoerd? Ik vind juist dat ze de laatste jaren een stabiel beleid voeren, Moyes alle kans geven om zijn werk in alle rust te doen en langzaam maar zeker kleine stapjes voorwaarts maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door FritsVanEgters op 05-02-2009 00:11:58 ]Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tof om te zien dat dit topic nog leeft.![]()
En heerlijk om Liverpool te kloppen in de verlenging van de replay na 2x onbeslist vorige maand.![]()
Everton zit sowieso in een goeie run.
1x verloren in bijna twee maanden (Man Utd uit, 1-0), ondanks een zwaar programma.De opmars begon met de geweldige wedstrijd tegen Aston Villa, die ze maar op het nippertje hebben verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Villa is niet bepaald beter gaan voetballen de afgelopen weken itt Everton. Ik heb er vertrouwen in dat we ze kunnen kloppen.![]()
En dat was ik nog vergeten, na drie mislukte jaren heeft hij toch nog een plekje in de clubgeschiedenis verworven. Tof voor Andy.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Schimpie het volgende:
Assist van de held Andy van der Meyde!![]()
Het lijkt (doordat dat wit wegvalt) wel een jurkje ... - uitshirt is ook wel apart.quote:
Nieuwe ontwikkelingen zijn er niet, en daar zullen we ook nooit meer wat van horen denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef DeVinger het volgende:
Is er hier iemand die weet hoe het met de link met Football Manager zit? Everton gaat het als database voor scouting gebruiken, maar ik ben benieuwd wat de ontwikkelingen zijn.
Meer op RAWKquote:It’s a rare occasion, but the whole of Merseyside will be supporting the Blue half today as Everton take on Man United in the FA Cup semi-final at Wembley this afternoon.
In a week which saw the city come together as one to standstill in memory of the 20th anniversary of the Hillsborough disaster, tributes were paid by Blues boss David Moyes who, along with players Leon Osman and Leighton Baines, attended the memorial service, and an Evertonian flag was displayed in memory of the 96 last week at Villa Park.
Our poll has been asking visitors who they want to win this afternoon, with a huge 2,836 claiming they want a Blue victory, with just 283 for our neighbours from down the East Lancs Road.
http://www.thisisanfield.(...)4/come-on-you-blues/
Dit zijn dus trouwens daadwerkelijk de nieuwe shirts, erg lelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |