is dat niet de normaalste zaak van de wereld?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef the_black het volgende:
Nasi Goreng met een spiegelei :-)
Jaaaaa lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:08 schreef Sorella het volgende:
Paprika chips in je mond douwen en een zacht/zoet dropje er achteraan mikken.
dat deden wij thuis ook altijd...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
is dat niet de normaalste zaak van de wereld?
drop en crackersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:16 schreef Toet het volgende:
Meer mensen die drop in alle contexten lekker vinden!
De Friezen waren je voor... Fryske Boerekofje heet het resultaat. Maar het is iets meer dan gewoon bier en koffie door elkaar gooien...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Falco het volgende:
Wat gebeurt er als je bier met koffie mengt in een verhouding van pakweg 2 op 1 en vervolgens opdrinkt. Bestaat er uberhaupt wel zo'n mix en zoja heeft iemand dit al eens uitgeprobeerdHet lijkt mij wel geinig om eens zo'n experiment te houden, alhoewel het wel smerig zal zijn. Maar misschien valt het allemaal wel mee en proeft zoiets net als slappe koffie met wat alcohol drdoorheen
.
was dat ranzig dan?!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef Brunette het volgende:
chips met yoghurt als dipsaus![]()
rijst met yoghurt![]()
rijst in soep![]()
koffiemelk en cola...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:08 schreef Sorella het volgende:
melk met limonade siroop.
Paprika chips in je mond douwen en een zacht/zoet dropje er achteraan mikken.
Suiker in een glas doen, koffiemelk erbij en dan cola erop schenken (spoetnik noemde we dat )
quote:Coca-cola Chicken Recipe
Equipment: Dutch oven or large pot
2nd pot
Ingredients: 6 boneless chicken breasts
1 can of Coke
12-16oz ketchup
1 package spaghetti noodles or 2 packages rice
Notes: Serves 6
Instructions: Pour the ketchup into the 2nd pot or dutch oven.
Stir in the Coke.
While heating the ketchup mixture, cut the chicken breasts into strips.
Add chicken to the ketchup pot, stir, and heat.
Heat water in one pot as rice or noodle directions indicate.
Cook chicken for at least 45 minutes, stirring every 10 minutes.
After cooking the chicken for 20 minutes, start cooking the rice or spaghetti so it gets done at about the same time.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
De Friezen waren je voor... Fryske Boerekofje heet het resultaat. Maar het is iets meer dan gewoon bier en koffie door elkaar gooien...
Is dat typisch Fries dan? Wist ik niet...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:22 schreef Muck het volgende:
mijn ex is een fries, en ik kreeg op verjaardagen altijd oranjekoek
ik vind het zoooooo lekker, maar om nou helemaal naar friesland te rijden voor zo'n ding vertik ik
en nu heb ik het recept
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:17 schreef Kurk het volgende:
Dit topic is bedoeld voor leuke culinaire uitspattingen. Dus geen paprika-met-stukjes-noot-en-geschilde-appelpitten die worden gewokt met oosterse vruchten (), maar rare combi's van doodnormale etenswaren die jij vaakt eet (en die bij voorbaat door anderen ranzig gevonden worden).
Zo kun je bijvoorbeeld boter onder pindakaas smeren () of onder de appelstroop (
).
Maar wat ik wel geregeld eet: leverkaas op een plakje peperkoek!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |