Goed dat je het zegt, ik had deze al dichtgesmeten!quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef Inu het volgende:
Jah, maar dat zijn eet-combi's die echt vies zijn, deze gaat over die stiekem wel lekker zijn
Dat is lekker???quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:52 schreef renz0r het volgende:
haring met slagroom of frikandel met slagroom
En patat met stroopquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:27 schreef rekenwonder het volgende:
Pannenkoeken met mayonaise.
MSG doet nog grotere wonderen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:16 schreef rekenwonder het volgende:
Koffie met een snufje(!) zout.
Mits je er geen suiker in doet wel.quote:
Deze in eerste instantie ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:19 schreef Yfke het volgende:
heb ook ooit es een topic geopend over vreemde eetgewoontes, kreeg een slotje![]()
is normaal toch? In bijna alle gerechten waar tomatien in zijn verwerkt brengt een vleugje suiker de smaak wat beter naar voren.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:34 schreef Cici het volgende:
Tomaatschijfjes met suiker.
quote:- Patat met maggi.
da's toch gewoon 'n uitsmijter kaas?quote:- Gebakken ei, met gesmolten kaas.
Nee, gewoon tomaat in schijfjes snijden en dan suiker op en dan eten.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
is normaal toch? In bijna alle gerechten waar tomatien in zijn verwerkt brengt een vleugje suiker de smaak wat beter naar voren.
banaan met sambal. ook brood.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:49 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, gewoon tomaat in schijfjes snijden en dan suiker op en dan eten.
Niet in een gerecht.
Banaan op brood is ook lekker.
Banaan in schijfjes he.
'ranzige combinaties die toch lekker blijken te zijn'quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:51 schreef rekenwonder het volgende:
Bacardi-Cola.
Nee, geklutst ei.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
da's toch gewoon 'n uitsmijter kaas?
Pain Americaine..quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Inu het volgende:
Of een broodje friet met eiEten ze in Frankrijk volgens mij
Dat heette bij ons "Boze Wolf"!!quote:Op maandag 20 december 2004 00:02 schreef rekenwonder het volgende:
Pitabroodje vullen met nasi en mayonaise.
Aardappelen + uien + knoflook + ei (meebakken) + satesaus + sambal.
Cola + bier.
Ik altijd met honing i.p.v. suiker. Echt lekker!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:09 schreef Rhoona het volgende:
Sommige dingen lijkt me echt ranzig!!!
Zelf eet ik mijn boterhammen met pindakaas altijd met suiker
Dat is idd erg lekker!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik altijd met honing i.p.v. suiker. Echt lekker!![]()
melk met blue curacou of quarenta I tres, ik noem dat milkshake met een bitequote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:41 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Of sambuca met blue curacau.... Stuiterbal noemen ze dat...
Vind ik niet zo raar hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:32 schreef Twinkeltwin het volgende:
rijst met haring in tomatensaus.
T is maar wat je gewent bent hequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:45 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
T is maar wat je gewent bent he![]()
Uiensoep met slagroom met aardappels![]()
Ja een daar augurken en zilveruitjes bijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Marjomuts het volgende:
mijn vriend eet bruine bonen en stroop. en dan ook nog spek en ui erdoor![]()
Plakje kaas eronder en een fijn gesneden uit erbij. Dan is het helemaal meesterlijk lekker!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:58 schreef Twinkeltwin het volgende:
Neem een flesje witte wijn mee en je bent welkom![]()
Tomaat op brood met zout en mayo schijnen ook veel mensen vreemd te vinden![]()
*ook doet*quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:06 schreef pietje-tering het volgende:
Collega's van mij eten alles met hompen sambal....
Zoals broodje boter, pindakaas en sambal
Broodje boter, chocoladehagel en sambal....
Ik zou zeggen probeer het eens uit, hier vinden ze het allemaal héérlijk
Heb ik ook wel eens besteld, in Londen geloof ik. Het was best lekker, was toen net de vanilla coke opkwam.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:22 schreef sexymofo het volgende:
heb ooit eens drankje gehad waarin cola en vanilleijs zat iig (weet niet meer precies)
Je kan daar dille in doen, HEERLIJK!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Vanavond honing-mosterd saus maken. Helaas had Edah niet de calvé dressing dus dan moet ik het zelf maar maken...
Dat is toch geen ranzige combinatie maar redelijk normaal?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Vanavond honing-mosterd saus maken. Helaas had Edah niet de calvé dressing dus dan moet ik het zelf maar maken...
Ja dat klopt maar ik had er nog nóóit van gehoord!.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat is toch geen ranzige combinatie maar redelijk normaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |