Denk je nu echt dat je zomaar tegen de zin in van honderden miljoenen mensen dit soort dingen door kan douwen zonder dat dat gevolgen heeft? Het water staat de Europeanen al aan de lippen in de meeste landen (zie de situatie met moslims in NL, Belgie, UK, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Denemarken etc etc etc) en dit zal de druppel gaan zijn.quote:
Honderden miljoenen? Bron? Als honderden miljoenen strak voor herinvoering van de doodsstraf zijn, moet dat dan ook maar ingevoerd worden?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:13 schreef Snik het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat je zomaar tegen de zin in van honderden miljoenen mensen dit soort dingen door kan douwen zonder dat dat gevolgen heeft?
Er is geen situatie met moslims. Er is een situatie met mensen die overeen een situatie in zien.quote:Het water staat de Europeanen al aan de lippen in de meeste landen (zie de situatie met moslims in NL, Belgie, UK, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Denemarken etc etc etc) en dit zal de druppel gaan zijn.
Het is nog extreem dommer om te denken dat de hoge heren alles maar moeten slikken wat het gepeupel te wensen heeft. Als het gepeupel niet tevreden is, moet het dat maar kenbaar maken in verkiezingen. Tot nu toe zijn de extreem-rechtse partijen nog altijd marginaal gebleven en ik zie dat niet snel veranderen.quote:Gewoon extreem dom om te denken als hoge heren dat ze dit het gepeupel wel even door de strot kunnen douwen zonder dat dat gevolgen gaat hebben.
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:00 schreef Dildo het volgende:
[..]
Honderden miljoenen? Bron? Als honderden miljoenen strak voor herinvoering van de doodsstraf zijn, moet dat dan ook maar ingevoerd worden?
kom nou open je ogen eens, moet ik echt het lijs(je) er weer bij gaan halen?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:00 schreef Dildo het volgende:
Er is geen situatie met moslims. Er is een situatie met mensen die overeen een situatie in zien.
Waarom wel. Jij zou het ook een vorm van democratie vinden als de meerderheid van de EU voor het deporteren van moslims zou zijn en daarom ingevoerd zou moeten worden, niet waar?quote:
Ik heb denk ik iets gemist, dus ja. Als je het lijstje er bij zou willen halen, graag.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kom nou open je ogen eens, moet ik echt het lijs(je) er weer bij gaan halen?![]()
De meerderheid vd EU bewonersin alle landen is tegen, alleen in Spanje is een kleine meerderheid.quote:
Ja. Graag zelfs.quote:Als honderden miljoenen strak voor herinvoering van de doodsstraf zijn, moet dat dan ook maar ingevoerd worden?
Er is een situatie met moslims. Niet alleen in Europa trouwens maar overal ter wereld zoeken ze ruzie. Er is een zeer ernstige situatie met moslims in Europa zelfs. Vorige maand hebben we gezien wat in NL de stand van zaken is, dat in Duitsland en Frankrijk de integratie totaal mislukt is en zelfs in Zweden men het zat begint te worden.quote:Er is geen situatie met moslims. Er is een situatie met mensen die overeen een situatie in zien.
Het is dan ook geen extreem-rechts standpunt maar gewoon een sociaal en gematigd rechts standpunt. Schroder bv zal kei- en keihard afgeserveert worden hierom.quote:Het is nog extreem dommer om te denken dat de hoge heren alles maar moeten slikken wat het gepeupel te wensen heeft. Als het gepeupel niet tevreden is, moet het dat maar kenbaar maken in verkiezingen. Tot nu toe zijn de extreem-rechtse partijen nog altijd marginaal gebleven en ik zie dat niet snel veranderen.
Bron?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:42 schreef Snik het volgende:
[..]
De meerderheid vd EU bewonersin alle landen is tegen, alleen in Spanje is een kleine meerderheid.
Aangezien de EU al meer dan 410 miljoen inwoners telt zijn dus honderden miljoenen mensen tegenstander.
[..]
Figures.quote:Ja. Graag zelfs.
[..]
Ja, in jouw hoofd.quote:Er is een situatie met moslims.
Waar ruzie is, hebben beide schuld.quote:Niet alleen in Europa trouwens maar overal ter wereld zoeken ze ruzie.
Door het te herhalen wordt het nog altijd geen feit hoor.quote:Er is een zeer ernstige situatie met moslims in Europa zelfs.
De integratie van 1 miljoen mensen is niet mislukt omdat 1 of 2 mensen iets verkeerds doen. Zo kortzichtigheid kun jij zelfs niet zijn.quote:Vorige maand hebben we gezien wat in NL de stand van zaken is, dat in Duitsland en Frankrijk de integratie totaal mislukt is en zelfs in Zweden men het zat begint te worden.
[..]
Het is wel degelijk een extreem-rechts standpunt.quote:Het is dan ook geen extreem-rechts standpunt maar gewoon een sociaal en gematigd rechts standpunt. Schroder bv zal kei- en keihard afgeserveert worden hierom.
Nederland verdeeld over Turkije in EUquote:
Ja, en een heel groot gedeelte vd rest vd bevolking.quote:Ja, in jouw hoofd.
Waar islam is, is geweld en jihadgezeik. Inherent aan de religie.quote:Waar ruzie is, hebben beide schuld.
Door het te ontkennen zonder 1 argument serveer je het iig niet af.quote:Door het te herhalen wordt het nog altijd geen feit hoor.
Het gaat dan ook wel om iets meer dan die 1 of 2.quote:De integratie van 1 miljoen mensen is niet mislukt omdat 1 of 2 mensen iets verkeerds doen. Zo kortzichtigheid kun jij zelfs niet zijn.
Wat een dom gelul. Turkije, een niet-Europees islamitisch land niet bij de EU willen is extreem-rechts? Nou dan is de meerderheid van Europa dus extreem-rechts volgens jou.quote:Het is wel degelijk een extreem-rechts standpunt.
Nederland is nog altijd niet de hele EU.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:22 schreef Snik het volgende:
[..]
Nederland verdeeld over Turkije in EU
Bron?quote:[..]
Ja, en een heel groot gedeelte vd rest vd bevolking.
Waar ruzie is hebben 2 schuld.quote:[..]
Waar islam is, is geweld en jihadgezeik. Inherent aan de religie.
Insgelijks.quote:[..]
Door het te ontkennen zonder 1 argument serveer je het iig niet af.
Bron?quote:[..]
Het gaat dan ook wel om iets meer dan die 1 of 2.
Omdat men zichzelf angst aanpraat, niet omdat er zo'n ramp aan de hand is. Er is in feite niets anders dan 5 jaar geleden, toen mensen wel naast elkaar konden leven. De angst zit in de hoofden, meestal die van kortzichtigen.quote:Misschien heb je met je hoofd in een moskee geleeft de laatste tijd, maar zelfs tot op het allerhoogste niveau is men het erover eens dat het gewoon mislukt is. Ook Duitsland en Frankrijk hebben dit keihard zo gezegd vorige maand.
Waarom denk je dat er nu allemaal maatregelen geopperd worden? Omdat het zo'n succes is.
Turkije is een europees islamitisch land. En ja, enkel het land weigeren om de reden dat Turkije islamitisch is, is extreem-rechts te noemen.quote:[..]
Wat een dom gelul. Turkije, een niet-Europees islamitisch land niet bij de EU willen is extreem-rechts? Nou dan is de meerderheid van Europa dus extreem-rechts volgens jou.
Zou je dat willen vertalen? Niet iedereen begrijpt Turks. Maar in grote lijnen lijkt het wel duidelijk wat er gezegd wordt.quote:
Geintegreerd in wat?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:25 schreef Dildo het volgende:
http://www.zaman.com/?bl=hotnews&alt=&trh=20041215&hn=14771
Ik zie alweer dat de europarlementariers in ieder geval al goed geintegreerd zijn.moslimreet kussen
Misschien moet je eens leren lezen en had je dat artikel even moeten lezen ipv alleen de kop:quote:Op woensdag 15 december 2004 14:32 schreef Dildo het volgende:
[..]
Nederland is nog altijd niet de hele EU.
[..]
Bron?
[..]
Turkije is een europees islamitisch land. En ja, enkel het land weigeren om de reden dat Turkije islamitisch is, is extreem-rechts te noemen.
Nog steeds heb je het over de meerderheid van Europa. Daar heb ik anders niets van terug gezien in de laatste europese verkiezingen. Blijkbaar is het niet belangrijk genoeg voor de meesten.
Als ik een onderzoek zou houden, zou ik ook de resultaten al kunnen voorspellen. Niemand heeft mij nog verteld hoe dat onderzoek is gehouden. Wat mij betreft hebben ze in iedere stad de meeste pauperbuurt uitgezocht met de meeste LPF stemmers en daar hun onderzoek gehouden. Het gaat immers om een Deens bureau en we weten allemaal hoe lief denen buitenlanders vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:35 schreef Snik het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen en had je dat artikel even moeten lezen ipv alleen de kop:
Andere landen
Peilingen in vijf grote EU-landen wijzen uit dat ook daar onder de bevolking nog veel weerstand is tegen de toetreding. Onderzoeksbureau Ifop Poll kwam met een onderzoek waaruit blijkt dat 66% van de Fransen en ruim 50% van de Duitsers tegen Turkije als EU-lid is. In Groot-Brittannië steunt een minderheid van 41% de kandidaatstelling. In Zuid-Europa is meer sympathie voor Turkije als EU-lid: 66% van de Spanjaarden is voor toetreding. In Italë steunt 49% een Turks lidmaatschap; 24% van de Italianen is tegen.
De regeringsleiders van de EU beslissen deze week op een top in Brussel of de toetredingsonderhandelingen met Turkije gestart kunnen worden.
Je hebt iig een goede naam uitgekozenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:51 schreef Dildo het volgende:
[..]
Dom gelul van iemand die het vanwege zijn suffe religie maar niet in wilt zien maar ondertussen best weet dat heel Europa ze niet moet
Anders bel je even naar Parijs ofzo..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:51 schreef Dildo het volgende:
[..]
Als ik een onderzoek zou houden, zou ik ook de resultaten al kunnen voorspellen. Niemand heeft mij nog verteld hoe dat onderzoek is gehouden. Wat mij betreft hebben ze in iedere stad de meeste pauperbuurt uitgezocht met de meeste LPF stemmers en daar hun onderzoek gehouden. Het gaat immers om een Deens bureau en we weten allemaal hoe lief denen buitenlanders vinden.
Als Turkije erbij komt dan hoop ik dat de EU heel snel uit elkaar valt, wat dan ook wel zal gaan gebeuren. Landen zullen hun grenzen weer op gaan trekken tegen het verdrag van Schengen en Maastricht in om de Turken-instroom te stoppen en dat zal het begin vh einde zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:54 schreef Koos Voos het volgende:
CNN besteed er momenteel ook veel aandacht aan, met name omdat 'Europa 'dan de grens met Irak moet verdedigen ect.
Bij CNN gaan ze er gewoon al vanuit dat binnen 10 jaar Turkije Europees is...![]()
Ik voorzie eerder het uiteen vallen van de EU, iets wat ik zo langzamehand wel zou gaan toe juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |