maar da's dan weer foutquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
en weer 1 in de catagorie
"in zijn armen wakker worden zou niet heel vervelend zijn"
[afbeelding]
ik zou me anders behoorlijk benauwd voelen als ik in zijn armen wakker zou worden, met de angst dat m'n nek gebroken zou worden door 'zin armen'. Die gozer heeft spieren! Als in "ik draai de nek van een koe om met m'n blote handen"-spieren!quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar da's dan weer fout
[afbeelding]
Ik zou alleen bang zijn dat ie me 's nachts per ongeluk brakquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar da's dan weer fout
[afbeelding]
Uch, de geur van breezer op de vroege voormiddagquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:
*tvp dan maar weer![]()
*
[afbeelding]
overated teen queen ...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:
*tvp dan maar weer![]()
*
[afbeelding]
haha.... ja of dat ie omdraait en je onder hem komt te liggen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou alleen bang zijn dat ie me 's nachts per ongeluk brak
kies jij er dan eens 1 uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe smaken kunnen verschillen..
Van mij mag 't wel heel wat minder beefy.
Vin Diesel heeft haar op z'n lijf!?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Wat vind je van hem Cybart?
Wij hebben vanaf nu echt gloeiende ruziequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat is dat enge magere mannetje uit 'Popular'
Je kwam net aardig op dreef, met minder beefcake.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
I think it's time for me to STFU and let other people post images.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |