dat komt omdat hij zo'n ontzettend dikke piel heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef G_E het volgende:
Die Matt is wel wat dikkig. Voor iemand met zo'n uiterlijk dan..
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat komt omdat hij zo'n ontzettend dikke piel heeft.![]()
Don't diss Matt y0! Matt iZ teh R0x0rz!
Gael!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat er vooraf ging...
Cybart werd wakker met Gael Garcia Bernal:
[afbeelding]
ik vind er niet zo verschrikkelijk veel aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gael!
Wat een manier om wakker te worden
One of my favourite actors
alleen naar de bos gaan is niet leuk... trust me, I speak from experiencequote:Op zaterdag 11 december 2004 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Waarom draait Open Water goftedorie niet in Eindhoven?!
Dan ga ik maar naar Finding Neverland of Der Untergang.
hij doet me denken aan spongebobquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind er niet zo verschrikkelijk veel aan eigenlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
voor iedere goede foto lijkt er wel een slechte tegenover te staan. En die slechte foto's zijn ook nog eens publicity foto's. Erg jammer.
hij heeft wel een deel lelijke foto's inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind er niet zo verschrikkelijk veel aan eigenlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
voor iedere goede foto lijkt er wel een slechte tegenover te staan. En die slechte foto's zijn ook nog eens publicity foto's. Erg jammer.
*Eensch isquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft wel een deel lelijke foto's inderdaad
maar in de trailer van The Motorcycle Diaries (verhaal van che guevara in zn jonge jaren, voor ie naar cuba ging en castro leerde kennen enzo) ziet ie er wel weer apetijtelijk uit
en dat weten zij ook al???quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:31 schreef wizarddragon het volgende:
Gael is leuk punt Gael is van mijn punt
Alhoewel ik deel hem graag met Natalie Portman.
Middag mensen.
correctie... hij IS oud.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat weten zij ook al???
zag vanmorgen een trailer met "Markie" Mark Wahlberg.....
hij wordt oud
maar toch....quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
correctie... hij IS oud.
En hij niet alleen, ik zag laatst een aantal foto's van jeugdsterren, en sensaties... en dan blijkt maar weer eens hoe lang het geleden is dat ze een carriere hadden.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:44 schreef Cybart het volgende:
maar toch....
(zeker na zijn markie mark periode)
[afbeelding]
Lekkerder dan Brad Pitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |