http://www.kuiper.cistron.nl/kutkneus.JPG dit is dus een koert hequote:Op donderdag 23 december 2004 19:13 schreef ASroma het volgende:
metin op dat filmpje is geen maroc brother maar een turk
Whaaaaaaaaaaa.. die tokkie op het eind: SCHIETEE! SCHIETEEE!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar ik ben van de gevaarlijkere/gevreesde soort allochtonen, ik ga jullie banen/vrouwen/auto's/huizen innemen en neem geen genoegen met minder![]()
![]()
Anyways: deze blijft goed, respect!:
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2BLOV1K3DWBTT1UD7N08WEOK3J
Hoe kan je dat zien dan? Aan ze neus?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:21 schreef 2609 het volgende:
[..]
http://www.kuiper.cistron.nl/kutkneus.JPG dit is dus een koert he
Ah, je bent dus al een keer op je plaats gewezen. Doet me goed dit te lezenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:56 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Weet je wat het mooi is hieraan... dat ik die conclusie al had voordat ik die beelden zag, maybe omdat ik zelfs een keer de krant gehaald heb omdat ik mishandeld ben door marokkanen... goh en geterrorisserd wordt ik ook, net zoals de rest van de jeugd hier, allemaal door marokkanen... Tja die beelden die deden het![]()
omdat ik hem ken domme hij woont in mijn wijkquote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien dan? Aan ze neus?![]()
![]()
oooooohhh....oke en wat vinden zij ervan dat dit filmpje volop verspreidt wordt via internet?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:51 schreef 2609 het volgende:
[..]
omdat ik hem ken domme hij woont in mijn wijk
ik heb nog wat stukjes maroc onder de wielen van m'n shovel zittenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, je bent dus al een keer op je plaats gewezen. Doet me goed dit te lezen
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:56 schreef 2609 het volgende:
weet ik niet ik spreek ze nooit ik ken ze ook niet echt persoonlijk, behalve eentje wel een beetje die spreek ik soms wel eens een ik zal het hem eens vragen als ik hem spreek
wat is er mnjongquote:
Oh gelukkig, dan zet ik bij deze een punt achter je levenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:08 schreef 2609 het volgende:
ach man het intereseert me NIKS al die leestekens...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-----------------------::::::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;"""""""""""""""""'
Yep... ik en 2 meisjes die ook klappen hebben gekregen om niks... leuke grap van onze marokkaanse vrienden... maar jah is maar wat je leuk vind he met een groepje, pas toen ik de grootste een dik gezicht geslagen had gingen ze met z'n allen de klote op. Heerlijk laf volk, zo als die gast in die film wat wegrent met die camera. Maar lach maar doet je goed, later als we centerparks hebben omgebouwd als leuke kampen waar jij en je vrienden je mogen douchen stuur ik je wel een kaartje...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, je bent dus al een keer op je plaats gewezen. Doet me goed dit te lezen
Nu ga je indd te ver.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:28 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Maar lach maar doet je goed, later als we centerparks hebben omgebouwd als leuke kampen waar jij en je vrienden je mogen douchen stuur ik je wel een kaartje...![]()
Laat de neonazi maar, hij weet niet dat half Nederland hem aan de galg zal hangen als ie echt dit soort meningen rond bazuint.quote:
gangsta madderfakkers zegt iequote:Op vrijdag 24 december 2004 11:41 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Sommige dingen die die mocro's zeggen zijn echt onverstaanbaar.
Op het laatst zeggen ze allemaal tabon di dek ofzo, en dan op het laatst zegt die gast met die gouden tand "kaiser madderfakkers" Is dat Arabisch ofzo![]()
Hoopte dat die marokkaan die Hanna Tokkie in elkaar zou trappen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar ik ben van de gevaarlijkere/gevreesde soort allochtonen, ik ga jullie banen/vrouwen/auto's/huizen innemen en neem geen genoegen met minder![]()
![]()
Anyways: deze blijft goed, respect!:
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2BLOV1K3DWBTT1UD7N08WEOK3J
je kan best een hekel hebben aan die tokkies, maar je hebt het voorval toch wel gezien? hoop je dan nog dat hanna in elkaar getrapt zou worden?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:21 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Hoopte dat die marokkaan die Hanna Tokkie in elkaar zou trappen.
ooohhhh wat heb ik een hekel aan die vieze, dikke, leijke en vooral associale tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |