Domheid verslaat zichzelf. Heel simpel. Ook die meisjes moeten leren waar ze staan op de maatschappelijke ladder. Sommige meisjes moeten het persee de hard way leren. Dat geldt overigens net zo goed voor sommige jongens.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:00 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij vergeten veel mensen in dit topic dat het wel om meisjes van 15 draait, ongeveer, en dat veel van die meisjes verkeren in een stadium waarin ze moeten voldoen aan een bepaald image, om er bij te horen. Zelfvertrouwen en oog voor naiviteit is niet voor iedereen weg gelegd.
Weet je wat ik nou zo leuk vind? Dat iedereen die meisjes loopt af te branden (ten dele terecht hoor daar niet van aangezien het zeker niet zo snugger is) terwijl er even vergeten wordt dat het bij wet verboden is om zomaar foto's van anderen te verspreiden. Dit soort jochies die denken dat ze leuk zijn door zulke geintjes uit te halen zouden ook eens moeten beseffen dat datgene wat ze gedaan hebben strafbaar is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Domheid verslaat zichzelf. Heel simpel. Ook die meisjes moeten leren waar ze staan op de maatschappelijke ladder. Sommige meisjes moeten het persee de hard way leren. Dat geldt overigens net zo goed voor sommige jongens.
Ach nog meer frustratiequote:Op vrijdag 10 december 2004 17:03 schreef Labtech het volgende:
[..]
Het is net alsof je je pinpas+Pincode afgeeft aan een zwerver, en dan verbaast bent dat je bankrekening geplunderd is.
[..]
Weet je waar ik nu echt mee zit, dat ik 42 % van het uur onder andere voor die hersenloze aan het werk ben.
Kan hij zich over je rukken als je er een keer niet bentquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef Djaser het volgende:
Waarom wil je sowieso naaktfoto's aan je vriendje geven? Mag die dan in het echt niets doen?
Wat is er nou erg aan een sletje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:57 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Toevallig dat deze week een jongen uit mijn klas naaktfoto's had laten zien van zo'n wijf op onze school.
Eigen schuld dikke bult. Moet je maar niet zo'n sletje zijn.
Goed punt.quote:Weet je wat ik nou zo leuk vind? Dat iedereen die meisjes loopt af te branden (ten dele terecht hoor daar niet van aangezien het zeker niet zo snugger is) terwijl er even vergeten wordt dat het bij wet verboden is om zomaar foto's van anderen te verspreiden. Dit soort jochies die denken dat ze leuk zijn door zulke geintjes uit te halen zouden ook eens moeten beseffen dat datgene wat ze gedaan hebben strafbaar is.
quote:Ach nog meer frustratie
Preciesquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:04 schreef MouseOver het volgende:
Zorg dan op z'n minst dat je foto's van elkaar hebt, dan heb je wat meer zekerheid dat het niet misgaat
Puur exhibitionisme. Gezien willen worden door anderen, bevestiging en waardering voor je uiterlijk vinden in de begerige blikken van anderen lijkt het hoogste ideaal in het leven te zijn van de jeugd van tegenwoordig, daarom staan ze ook massaal in de rij bij de voorrondes van programma's als Idol's en is webcammen zo populair en de mobieltjes met ingebouwde fotocameraatjes en niet te vergeten de huidige hoerige 'mode' waarin menig pubermeisje zich voortbeweegt...quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vind dit echt zoiets dat je het beste zelf in kan schatten en je je moet afvragen waarom je het zo belangrijk vindt om je poses te laten vastleggen voor een later archief.
Tsja, je hebt foto's, naaktfoto's en naaktfoto'squote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef Djaser het volgende:
Waarom wil je sowieso naaktfoto's aan je vriendje geven? Mag die dan in het echt niets doen?
Jong. Dat zijn ze.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
eigen schuld dikke bult...
Hoe dom/naief kan je zijn????
Fok ya. Wat maakt jou zo'n held dat je zo over ho's praat? Waarschijnlijk ben je zo'n moraalridder omdat je geen vriendin hebt. Wat maakt iemand een sletje? Think out of da boxquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:57 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Toevallig dat deze week een jongen uit mijn klas naaktfoto's had laten zien van zo'n wijf op onze school.
Eigen schuld dikke bult. Moet je maar niet zo'n sletje zijn.
Tsja, het is misschien raar om te geloven, maar sommige mensen hebben nog genoeg geduld om niet op hun zestiende al met de eerste beste slet te gaan neuken, maar gewoon wachten op iemand die de moeite waard is. (En nee, dat is heel wat anders dan "Geen seks voor het huwelijk" ofzo.)quote:
Je hebt daar best een punt. Een beetje het 'door schade en schande wordt men wijs'-principe, dus? De oplossing ligt volgens mij wel in dat gebied.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kanttekening die ik hierbij wil plaatsen is wel dat jij het hebt over 'volwassenheid'. Jongeren willen tegenwoordig heel snel volwassen zijn, en lijken op sommige gebieden ook volwassen te zijn, maar zíjn het eigenlijk niet. Bijvoorbeeld op het gebied van sex zeggen ze van alles te durven, te kunnen en gedaan te hebben. Ik vind dit een onderdeel dat bij sex hoort. Als ze op dat gebied zo volwassen willen zijn, moeten ze hier ook maar beter over nadenken. Sex is immers is dat verstrekkende gevolgen kan hebben. Als je daar mee bezig bent kan naïviteit duur betaald worden, dus lijkt volwassenheid en daarmee wat beter nadenken over zaken geen overbodige luxe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |