quote:
Een leven is wat anderen je willen aanpraten omdat ze hun eigen hoopje vergelijken met jou hoopje.
Alsof je 2 keutels vergelijkt met elkaar.
Als ik straks 300 post heb en ze zeggen, je hebt geen leven. Dan zeg ik gewoon van : " Niemand heeft een leven" Het is alleen maar een keutel die je moet doorspoelen. Wie weet
Wat is een leven
![]()
En wie bepaald wat leven is?
Kijk, dit leven hier, stelt niets voor. Dus het leven is sowieso zinloos. Dan heb je nog the people of fame, die op de rode loper lopen alsof ze belangrijk zijn. Die lui denken ook dat ze een leven hebben. Ondertussen stelt ook dat leven niets voor. Alles is leeg.
Je hebt ook nog mensen die met de neus in de lucht rondlopen alsof ze wat voorstellen. Allemaal gebaseerd op luchtkastelen. Immers het is lucht. Het bestaat allemaal uit luchtkastelen.
Emptyniss. Meer is het niet. Alleen zien velen dat niet in. Velen beschouwen het als iets dat van wezenlijk belang is. Terwijl dat niet zo is
![]()
Ik kan wel een groot party leven hebben, toch gaat het voorbij en eindig ik bij het nulpunt. Alles is een herinnering en niet meer dan dat. Alles is in principe zinloos. Maar ook zinvol, als je inziet dat het leven geen zin heeft, is het pas zinvol om te leven. Geen gevoel voor plaats, plek en tijd.
Je leven te koop zetten dus.
En dat doe ik door hier te postten. Ik wil mijn naam vergeten en alles. Ik wil niet eens weten hoe mijn geboorteplaats heet. Omdat het niet belangrijk is. Kortom: Het leven is een luchtkasteel. Een droom, een illusie. Waar mensen teveel op anderen letten en teveel oordelen.
[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-12-2004 19:11:45 ]