Dan is het te hopen dat het met de gladde kant eerst is!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:15 schreef Sprookjesbos het volgende:
Als ik jou was zou ik pas gaan klagen als het dopje weer naar buiten moet
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buitenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat het met de gladde kant eerst is!![]()
Ah kijk, een ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buiten![]()
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Maar meestal gaan dat soort dingen overdwars naar buiten![]()
Heb ik niet....kheb wel een labello stickquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:22 schreef Shagster het volgende:
Dat word lachen morgen.Ik zou je poepert alvast insmeren met een beetje vaseline, want dit gaat pijn doen.
zolang je maar geen pritt stift gebruikt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Heb ik niet....kheb wel een labello stick![]()
Labello moet ook wel lukken.... Wel oppassen dat je 'em niet kwijtraakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ah, slik die er even achteraan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:31 schreef Devox het volgende:
Dan heb je morgen wel gekleurde shit in de wc pot liggen![]()
Ik slik vaak meer dan me lief is iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah kijk, een ervaringsdeskundige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |