Als het niet waar is ben ik net zo blij als toen ik hoorde dat er weer een nieuwe bobo's in de bush komt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:18 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik vind dit trouwens bijna net zo erg als het nieuws dat Beau stopt met RTL-boulevard...
Hadden wij ook niet een weddenschap?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, eh, ik zou bier voor je kopen.![]()
Nee! Hij heeft geen tijd om te kunnen modden!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef Conflict het volgende:
Stomme sukkel!
Je hebt je gewoon weg laten pesten!
Yup. FF had 31 dagen (ofzo) en Snakey 3 weken (?).quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef engessa het volgende:
Is dit nu een bedreiging voor het record "kort mod zijn" van FF?
Neuh, Oldenzaaltjuhhhh zat er een dag of 3 geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup. FF had 31 dagen (ofzo) en Snakey 3 weken (?).
Ik welquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Hij heeft geen tijd om te kunnen modden!
Als ik zou proberen voor user met meest origineel taalgebruik zou je daar gelijk in hebben. Echter ik heb niet de behoefte om op verzoek van jou mijn post gedrag aan te passen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.
O ja, jostimongool is nu inmiddels al een beetje oud en niet echt origineel meer. Misschien dat je je vocabulair wat moet uitbreiden.
Een flesje wijn is altijd welkom!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, eh, ik zou bier voor je kopen.![]()
Wat is er met het record van Oldenzaaltjuh gebeurd?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef engessa het volgende:
Dat record heeft Oldenzaaltjuh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef engessa het volgende:
Jij baggertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |