Ah, ik liep er al op te wachten, onze ramptoeristquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef Havoc het volgende:
Mooi zo, ben blij dat die pisvlek opbokt.
Nu die andere jostimongool van een Dirkh nog.
iedereen toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef Het_Biertje het volgende:
je hebt Yvonne naakt gezien of niet?
Goed punt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef Pool het volgende:
Okee, Snakey is weg, we hebben onze zin. En dan komen de echte kneusjes nog even natrappen.![]()
De r2cksonnetjes en de kreatorretjes die zo graag in de voetsporen van BBD, Xebro en Kasta treden.
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef Havoc het volgende:
Mooi zo, ben blij dat die pisvlek opbokt.
Nu die andere jostimongool van een Dirkh nog.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef Pool het volgende:
Okee, Snakey is weg, we hebben onze zin. En dan komen de echte kneusjes nog even natrappen.![]()
De r2cksonnetjes en de kreatorretjes die zo graag in de voetsporen van BBD, Xebro en Kasta treden.
Vergeen M&M's en de rest van die Snickers niet.quote:
Godver. Je avatar. Wat doe je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
Pool heeft wel gelijk hoor! Krea en R2ck zijn smerige wannabe's!!
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
Pool heeft wel gelijk hoor! Krea en R2ck zijn smerige wannabe's!!
Misschien is het ooit omgekeerd geweest. Dat kan ik niet weten, want ik ben een kankernewbie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |