Niet dat ik je verder wil overhalen om te blijven, maar is het niet juist met ONZ-nachtbagger een goed idee om ook in de kleine uurtjes een mod te hebben?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef Snakey het volgende:
Een mod die tot diep in de nacht aanwezig is is leuk maar qua toegevoegde waarde zet het weinig zoden aan de dijk.
Je vond snakey stiekem toch wel leuk?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef R2cksson het volgende:
Ik vind dat er hier wel een hoog schijnheiligheidsgehalte heerst.
Moet ik je even op komen zoeken, en je voor je grafkanker bek trappen ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef R2cksson het volgende:
Ik vind dat er hier wel een hoog schijnheiligheidsgehalte heerst.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik je verder wil overhalen om te blijven,
Het is ONZ, Krea. Wat kan het mij schelen wie daar modt zolang ze andere fora maar niet lastig vallen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:50 schreef Kreator het volgende:
Godzijdank.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Moet ik je even op komen zoeken, en je voor je grafkanker bek trappen ofzo?
Gaarne. Graftyfeskankerteringhomo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Huilie!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Gaarne. Graftyfeskankerteringhomo.
Ah, ik liep er al op te wachten, onze ramptoeristquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef Havoc het volgende:
Mooi zo, ben blij dat die pisvlek opbokt.
Nu die andere jostimongool van een Dirkh nog.
iedereen toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef Het_Biertje het volgende:
je hebt Yvonne naakt gezien of niet?
Goed punt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef Pool het volgende:
Okee, Snakey is weg, we hebben onze zin. En dan komen de echte kneusjes nog even natrappen.![]()
De r2cksonnetjes en de kreatorretjes die zo graag in de voetsporen van BBD, Xebro en Kasta treden.
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef Havoc het volgende:
Mooi zo, ben blij dat die pisvlek opbokt.
Nu die andere jostimongool van een Dirkh nog.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef Pool het volgende:
Okee, Snakey is weg, we hebben onze zin. En dan komen de echte kneusjes nog even natrappen.![]()
De r2cksonnetjes en de kreatorretjes die zo graag in de voetsporen van BBD, Xebro en Kasta treden.
Vergeen M&M's en de rest van die Snickers niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |