Yup. FF had 31 dagen (ofzo) en Snakey 3 weken (?).quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef engessa het volgende:
Is dit nu een bedreiging voor het record "kort mod zijn" van FF?
Neuh, Oldenzaaltjuhhhh zat er een dag of 3 geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup. FF had 31 dagen (ofzo) en Snakey 3 weken (?).
Ik welquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Hij heeft geen tijd om te kunnen modden!
Als ik zou proberen voor user met meest origineel taalgebruik zou je daar gelijk in hebben. Echter ik heb niet de behoefte om op verzoek van jou mijn post gedrag aan te passen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.
O ja, jostimongool is nu inmiddels al een beetje oud en niet echt origineel meer. Misschien dat je je vocabulair wat moet uitbreiden.
Een flesje wijn is altijd welkom!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, eh, ik zou bier voor je kopen.![]()
Wat is er met het record van Oldenzaaltjuh gebeurd?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef engessa het volgende:
Dat record heeft Oldenzaaltjuh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef engessa het volgende:
Jij baggertquote:
En op mijn verzoek?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
ik heb niet de behoefte om op verzoek van jou mijn post gedrag aan te passen.
Liev.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als ik zou proberen voor user met meest origineel taalgebruik zou je daar gelijk in hebben. Echter ik heb niet de behoefte om op verzoek van jou mijn post gedrag aan te passen.
Tief ff een eind op.
Ja, en FlyingFox had het te druk met zijn studie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Hij heeft geen tijd om te kunnen modden!
Snakey 19 dagen om precies te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup. FF had 31 dagen (ofzo) en Snakey 3 weken (?).
Sorry mijn vriendjes hebben geen ziekte waarbij hun lul vol met pus komt te zitten en na 2 weken rottingsproces er af valt, dus zijn ze ook niet in voor dat soort garpjes.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Puh.
Of vraag een vriendje van je offie wil zeggen dat je onder een auto bent gekomen.
Ohja, hij is natuurlijk niet direct na mn vertrek blauw geworden. Beetje dom van mij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Snakey 19 dagen om precies te zijnVan 22-11 tot 10-12.
Ik ben het een half uur geweest, hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, Oldenzaaltjuhhhh zat er een dag of 3 geloof ik.
Inso is nooit een mod in Vrolijk Verder geweest!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef Kreator het volgende:
Inso toen ze op zwart ging en weer vrolijk verder modde.
Ik bedoelde die josti, josti. Jij bent lief.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sorry mijn vriendjes hebben geen ziekte waarbij hun lul vol met pus komt te zitten en na 2 weken rottingsproces er af valt, dus zijn ze ook niet in voor dat soort garpjes.
Ik deed die josti naquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde die josti, josti. Jij bent lief..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd Havoc?
Weet je hoe moeilijk het is om iemand na te doen, wiens herseninhoud bestaat uit het lijkje van een hersenvretertje wat is overleden aan gebrek aan voedsel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |