Bedankt voor de eer. Maar dat zou alleen maar lukken als ook Jogy en Knut een tijdje pauze nemen van onzin en we kregen ook meteen de mogelijkheid om kutusers meteen te bannen zonder uberhaupt een mededeling in [MED] te doen. Gewoon paf ban oprotten en nooit meer terug komen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jammer, met Swets samen het ideale veegteam.
Nou ja, Cerror kan het ook, dus schijnbaar niet zo heel moeilijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om iemand na te doen, wiens herseninhoud bestaat uit het lijkje van een hersenvretertje wat is overleden aan gebrek aan voedsel.
Tijdelijk, dat wel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:40 schreef Kreator het volgende:
ja, dat bleek inderdaad goed te werken.,
,
.
En mijn eerste actie zou zijn om Swets te hernoemen naar full01quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bedankt voor de eer. Maar dat zou alleen maar lukken als ook Jogy en Knut een tijdje pauze nemen van onzin en we kregen ook meteen de mogelijkheid om kutusers meteen te bannen zonder uberhaupt een mededeling in [MED] te doen. Gewoon paf ban oprotten en nooit meer terug komen.
Jaaaa!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:41 schreef Havoc het volgende:
Maar dat zou alleen maar lukken als ook Jogy en Knut een tijdje pauze nemen van onzin en we kregen ook meteen de mogelijkheid om kutusers meteen te bannen zonder uberhaupt een mededeling in [MED] te doen. Gewoon paf ban oprotten en nooit meer terug komen.
Idemquote:
Er zit een duidelijk verschil tussen nadoen en het gewoon te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou ja, Cerror kan het ook, dus schijnbaar niet zo heel moeilijk.
Nee Swets is het geworden, die gaat er met de botte bijl doorheen, gaat ie de users daarmee *krassen*quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, laatst weer op R&P. Ik geloof niet dat ik het ben geworden.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef Kreator het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef Conflict het volgende:
Stomme sukkel!
Je hebt je gewoon weg laten pesten!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:37 schreef Havoc het volgende:
[..]. Onzin modden? Nee dank je, als ik al iets zou willen modden is het GC of the Truth en niets anders. Ik heb namelijk geen interesse om een 1000 of wat oninteressante debielen, wiens enige doel in het leven is een smiley te posten, daarna hard lachend over de grond te rollen van hun eigen infantiele vorm van humor, in de gaten te houden.
Zeg DePresident...?.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef buzzer het volgende:
Van de week was er nog een topic waarin bij hoog en bij laag ontkend werd dat Snakey zou gan stoppen. Weet even niet meer zo gauw welk topic het was.....
Dat is dan weer jammer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef buzzer het volgende:
Weet even niet meer zo gauw welk topic het was.....
Who cares,quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef buzzer het volgende:
Van de week was er nog een topic waarin bij hoog en bij laag ontkend werd dat Snakey zou gan stoppen. Weet even niet meer zo gauw welk topic het was.....
Wie zal de mod na Snakey worden ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef buzzer het volgende:
owneequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wie zal de mod na Snakey worden ?.
hoeft ie alsnog niet te betalen, hij is deze week al gestopt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[FB] Wij ook van jullie O+. INSO, WE MISSEN JE!![]()
Sinds wanneer bedank je een mongool voor zulke slechte prestaties, dat zelfs een boedieboe het nog beter had kunnen doen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:47 schreef Kreator het volgende:
Is er niemand meer die de mongool even wil bedanken voor z'n bijdrage?
Is het een retorische vraag?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kreator, is dat gescheld nodig?
Gescheld? Hoe noem je anders een persoon met een intellect waar zelfs neanderthalers zouden zeggen 'mongool!'quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kreator, is dat gescheld nodig?
Ik wil graag ook een gooi naar dat record doen, als deze of gene mij daar even mee kan helpen aub?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er met het record van Oldenzaaltjuh gebeurd?
-edit- ingehaald door Daggla. -edit-
Ik weet het! Ik weet het!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gescheld? Hoe noem je anders een persoon met een intellect waar zelfs neanderthalers zouden zeggen 'mongool!'
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gescheld? Hoe noem je anders een persoon met een intellect waar zelfs neanderthalers zouden zeggen 'mongool!'
Vergeet je geen adem te halen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.
Gelukkig kan ik tegelijkertijd typen en ademen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Vergeet je geen adem te halen?
Iemand van achter in de 30 die moderator wil worden van onzin en dat als een eer ziet, lijkt me voldoende onderzoek.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.
Ik ben niet op dit forum om jou te overtuigen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
kanslozesollicitatie@fok.nlquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef onlogisch het volgende:
ik wil modje worden![]()
waar vind ik een inschrijfformulier???
Dat valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Havoc het volgende:
Ga maar weer fijn naar je FP, karboenkeltje, daar zul je waarschijnlijk meer tot je recht komen dan hier de verongelijkte moraalridder uit te hangen.
Dat mag, maar ik dans graag op het rottende lijk van de uitgekotste mod.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor.
Maar goed, ik bedoelde dus dat is het redeloos overdreven gekanker wel erg... redeloos en overdreven vind.
Het leek een slechte keuze te zijn, het bleek een slechte keuze te zijn. Hup weg, opgelost. Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |