No way.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:05 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed... crew?
Snakey stopt dus...
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:09 schreef jogy het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze had.quote:
Wat zij zegtquote:
Hij zal vast ooit wel stoppen zoals iedereen ooit stopt. Maar daar zijn nu nog geen plannen voorquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze over had.
Die ene 0,000001% zullen we niet missen hoor Xebbiequote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze had.
kort maar krachtigquote:
ik gok op eind volgende week!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew amechtig aan het ontkennen is, dat maakt het des te geloofwaardiger dat Snakey daadwerkelijk gaat stoppen.
Hallo, het is hier geen BVO - NOS situatie hoor.....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew amechtig aan het ontkennen is, dat maakt het des te geloofwaardiger dat Snakey daadwerkelijk gaat stoppen.
Wat boeit het? Krigen we toch weer een andere voor in de plaats..quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |