No way.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:05 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed... crew?
Snakey stopt dus...
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:09 schreef jogy het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze had.quote:
Wat zij zegtquote:
Hij zal vast ooit wel stoppen zoals iedereen ooit stopt. Maar daar zijn nu nog geen plannen voorquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze over had.
Die ene 0,000001% zullen we niet missen hoor Xebbiequote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze had.
kort maar krachtigquote:
ik gok op eind volgende week!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew amechtig aan het ontkennen is, dat maakt het des te geloofwaardiger dat Snakey daadwerkelijk gaat stoppen.
Hallo, het is hier geen BVO - NOS situatie hoor.....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew amechtig aan het ontkennen is, dat maakt het des te geloofwaardiger dat Snakey daadwerkelijk gaat stoppen.
Wat boeit het? Krigen we toch weer een andere voor in de plaats..quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, je hebt gelijk, Snakey stopt en DP wordt de nieuwe moderator.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typed? Ben je nikky belachelijk aan het maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:13 schreef jogy het volgende:
Wat nikky typed.
Oké, nu ben ik echt dood':{quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, je hebt gelijk, Snakey stopt en DP wordt de nieuwe moderator.
Spontaan jaquote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Vreeeemd
Toevaltreffer neem ik aan?
Volgens mij klopt de reden gewoon. Anyway, snakey stopt niet, geloof me niet op m'n woord maar zie maar voor jezelf. Als Snakey er over een maand nog is, hebben wij gelijk zo niet, dan niet en blijkt dus dat we die ene 0,0001% respect die je voor ons hebt niet waard zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Vreeeemd
Toevaltreffer neem ik aan?
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:29 schreef Tessje het volgende:
Kan dat jochie nu niet gewoon 1 keer normaal doen?
Hoezo grapje?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:32 schreef jogy het volgende:
Of was het geen grapje?
De overdaad aan blauwen hier zou wellicht weleens kunnen komen omdat er plots een jankerig thread in GC stond over Snakey.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew
Och ja, een sticky topic om DP massaal af te zeiken is natuurlijk minder erg dan een harde kern ONZ'ers die een mod door het slijk haalt.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij ';echt af waar jullie mee bezig zijn
Ik wist dat nog nietquote:Op woensdag 8 december 2004 22:04 schreef Xebrozius het volgende:
Moest je weer lekken dat Snakey er mee gaat stoppen...
DP is ff weg en logjes mogen niet. Zie de Policy.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij ';echt af waar jullie mee bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |