Ik ben niet op dit forum om jou te overtuigen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.
kanslozesollicitatie@fok.nlquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef onlogisch het volgende:
ik wil modje worden![]()
waar vind ik een inschrijfformulier???
Dat valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Havoc het volgende:
Ga maar weer fijn naar je FP, karboenkeltje, daar zul je waarschijnlijk meer tot je recht komen dan hier de verongelijkte moraalridder uit te hangen.
Dat mag, maar ik dans graag op het rottende lijk van de uitgekotste mod.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor.
Maar goed, ik bedoelde dus dat is het redeloos overdreven gekanker wel erg... redeloos en overdreven vind.
Het leek een slechte keuze te zijn, het bleek een slechte keuze te zijn. Hup weg, opgelost. Slotje.
Shitquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:18 schreef jogy het volgende:
Fuck, nu is Xebro die 0,0001% respect ookal kwijt.
Dat vind ik dan weer meesterlijk uitgedrukt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik dans graag op het rottende lijk van de uitgekotste mod.
forum@fok.nlquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef Robertje het volgende:
Waar moet ik mijn sollicitatiemail naar toe sturen?
Ik krijg ook nog een serieus antwoord terugquote:
anus van dirkhquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef Robertje het volgende:
Waar moet ik mijn sollicitatiemail naar toe sturen?
Zulke antwoorden had ik verwacht...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
anus van dirkh
lik je de enveloppe zelf wel ff dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |