abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2004 @ 15:26:17 #51
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23990948
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:59 schreef Oblivion het volgende:
Ben ik dan winnaar met mijn 2.55 boom en 480 lampjes?

Ook ik sta elk jaar te vloeken...

Je kan tegenwoordige leuke kleine lampjes kopen die je niet meer hoeft vast te maken, zitten 140 stuks aan...
*om zich heen kijkt*
Niemand meer?

Over stukke lampjes gesproken: ik dacht dus vorig jaar dat ik weer een kapotte lampjesstreng had. Maar bleek dat 1 lampje er niet helemaal lekker in zat. Heb toen om de "fitting" een opvallend stickertje gedaan, zodat ik wist welke het was. Hé, slim hè?

Ik dit jaar weer de lampjes in de boom doen. Eerst de korte streng, alles goed. Allebei de strengen nog voor ze in de boom gingen gecontroleerd of ze het deden (ja, door schade en schande wordt men wijzer ), niks aan het handje. Toen 2e streng erin en goddomme! doet ie het weer niet!
Maar toen ging er bij mij een branden; was er niet een lampje met stickertje?
En het probleem was weer opgelost.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 december 2004 @ 22:42:15 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24000658
Dat probleem met die fitting heb ik ieder jaar ook bij het lichtnet wat buiten hangt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24003971
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:26 schreef dutchie het volgende:

[..]

*om zich heen kijkt*
Niemand meer?

Over stukke lampjes gesproken: ik dacht dus vorig jaar dat ik weer een kapotte lampjesstreng had. Maar bleek dat 1 lampje er niet helemaal lekker in zat. Heb toen om de "fitting" een opvallend stickertje gedaan, zodat ik wist welke het was. Hé, slim hè?

Ik dit jaar weer de lampjes in de boom doen. Eerst de korte streng, alles goed. Allebei de strengen nog voor ze in de boom gingen gecontroleerd of ze het deden (ja, door schade en schande wordt men wijzer ), niks aan het handje. Toen 2e streng erin en goddomme! doet ie het weer niet!
Maar toen ging er bij mij een [afbeelding] branden; was er niet een lampje met stickertje?
En het probleem was weer opgelost.

Slim idee, ik doe het anders, ze gaan bij mij al brandend de boom in.
Maar die sticker hou ik er in!!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')