zo dat is kut, waarom dan niet een treinkaartje kopen en om 9 uur al aankomen op ams(geen idee of dat aansluit maar het lijkt me beter dan overnachten)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:45 schreef TongPo het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar met welke maatschappij vlieg je dan van Dusseldorf naar BKK? Ik moet op de terugweg zelfs overnachten op het vliegveld van München; ik kom er rond half 7 's avonds aan en vlieg rond half 7 's ochtends weer terug naar Adam![]()
Daar heeft mijn zus een keer mee gevlogen, twee dagen vertraging in Dhaka zonder bagage.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:39 schreef Aventura het volgende:
Hebben mensen ervaring met Biman Air? Die vliegt vanaf Brussel, een retourticket kost 499 euro standaard geloof ik en is 1 jaar geldig.
Nee, niet echt. Je helpt er de mensen mee. Soms wel even nagedacht wat die mensen meegemaakt hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:56 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
onvoorstelbaar![]()
Niet raar om daar dan rond te lopen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:11 schreef Aventura het volgende:
Helaas de tickets vanaf Duitsland waren na 1 uurtje al weg. Het loopt echt storm met boekingen. Echt balen..Ik denk dat ik al met al wel 850 kwijt ben nu
MOET je dan naar hongkong? wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:20 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Tja dan had je nu moeten gaan, ik ben net 2 weekjes heen en weer gevlogen met Nederlands trots KLM
voor maar 570 Euro inclusief tax! Geen geld al zeg ik het zo...
En ach 3,5 maand wachten en ik ga weer
Alleen dit keer geen Hong Kong of Macau erbij hoop ik, want dat is niet echt
![]()
Dat hoeft de eerste 15 jaar niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:05 schreef Aventura het volgende:
Heeft iedereen hier een Hepatits A-vaccinatie gedaan?
Same herequote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoeft de eerste 15 jaar niet meer.![]()
(ja dus, 2x)
Nee hoor het is ook een soort info-bron voor mensen die de 1e keer gaan, er is een (beginnende) lijst met nederlandse barren. En vragen kunnen er ook gesteld worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:46 schreef TongPo het volgende:
[..]
Sorry, maar een forum over Pattaya? Lijkt mij dat je daarmee grotendeels hoerenlopers aantrekt. Of is dat ook je bedoeling?![]()
Heb je al een levensverzekering afgesloten?quote:
Wanneer ga je en hoeveel heb je nu uiteindelijk betaald? Heb je een tussenstop?quote:
Thai Airways vliegt niet naar Amsterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef TongPo het volgende:
[..]
Wanneer ga je en hoeveel heb je nu uiteindelijk betaald? Heb je een tussenstop?
Zo duur is het niet, alleen in het hoogseizoen, tochquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:38 schreef Douwe het volgende:
Wel vreemd dat het zo duur is om naar Bangkok te vliegen, gezien er 3 maatschappijen de route Amsterdam - Bangkok non stop vliegen
waar haal je dat vandaan? Ook in september/oktober kom ik bij deze maatschappijen niet onder de 800 euro. (zelfs bij een geldigheidsduur van < 1 maand)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:59 schreef ozzietukker het volgende:
Nu is het trouwens goedkoop om naar Thailand te gaan, zowel met EVA, CHINA als KLM kan je voor onder de 500 Euro exclusief belasting vertrekken..... In de zomer, dus als iedereen op vakantie gaat zijn de prijzen inderdaad belachelijk duur....
kan je beter wachten tot september...
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? Ook in september/oktober kom ik bij deze maatschappijen niet onder de 800 euro. (zelfs bij een geldigheidsduur van < 1 maand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |