Mwoah, ik doe het liever met Fles en HW!quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:16 schreef Shark.Bait het volgende:
misschien kan Brighteyes met knut en Dirkh triomodden
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis ONZ.. niet serieus nemen aub. Neem je vriendin liever serieus
And now 4 sometjhing completely different:
En ik dacht dat FF snel ermee kapte. Heeft zeker iets te maken met een dier in de naam
Snakey stopt als mod.
hee wacht ff.. ik heb ook een dier in mijn naam
Iets met principes of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw?
Vergeet Lois en Karin niet, jij bouwt orgiesquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe het liever met Fles en HW!
Meer alcohol nuttigenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn ambities zijn exclusief ONZquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zit het met jouw ambities dan?
omdat je monogaam schijnt te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Je avatar, wat doe je?!quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:54 schreef Croupouque het volgende:
Is m'n mail al binnen?
Ik heb namelijk wat problemen met mijn email op dit moment, het kan nooit kwaad om het even te checken.
Valse bescheidenheid siert je niet. Hup, mailen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Zodat de rest meer kans maakt natuurlijk.
Ik zoek wel een leuke meet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid siert je niet. Hup, mailen.
Doe maar, ze hebben iets nodig wat nóg lachwekkender is dan mijn sollicitatie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Zodat de rest meer kans maakt natuurlijk.
Zoveel lijken we niet op elkaar hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een probleem als jij verschijnt.
Realknuckles was me voor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Doe maar, ze hebben iets nodig wat nóg lachwekkender is dan mijn sollicitatie.
Dat dat maar duidelijk is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoveel lijken we niet op elkaar hoor.
*uitnodigingssmeekbede van yvonne dan maar in de vuilnisbak pleurt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat dat maar duidelijk is.
De kans dat jij mod wordt in Onz is net zo groot als dat Knowall, Robertje en Stiffmaster een leuke post plaatsen in Onz.
Ik had jouw naam daar ook tussen kunnen plaatsen, maar ik ga er maar van uit dat je dat al wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |