Mwoah, ik doe het liever met Fles en HW!quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:16 schreef Shark.Bait het volgende:
misschien kan Brighteyes met knut en Dirkh triomodden
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis ONZ.. niet serieus nemen aub. Neem je vriendin liever serieus
And now 4 sometjhing completely different:
En ik dacht dat FF snel ermee kapte. Heeft zeker iets te maken met een dier in de naam
Snakey stopt als mod.
hee wacht ff.. ik heb ook een dier in mijn naam
Iets met principes of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom ben ik nog niet blauw?
Vergeet Lois en Karin niet, jij bouwt orgiesquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe het liever met Fles en HW!
Meer alcohol nuttigenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn ambities zijn exclusief ONZquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zit het met jouw ambities dan?
omdat je monogaam schijnt te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Je avatar, wat doe je?!quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:54 schreef Croupouque het volgende:
Is m'n mail al binnen?
Ik heb namelijk wat problemen met mijn email op dit moment, het kan nooit kwaad om het even te checken.
Valse bescheidenheid siert je niet. Hup, mailen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Zodat de rest meer kans maakt natuurlijk.
Ik zoek wel een leuke meet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid siert je niet. Hup, mailen.
Doe maar, ze hebben iets nodig wat nóg lachwekkender is dan mijn sollicitatie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Zodat de rest meer kans maakt natuurlijk.
Zoveel lijken we niet op elkaar hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een probleem als jij verschijnt.
Realknuckles was me voor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Doe maar, ze hebben iets nodig wat nóg lachwekkender is dan mijn sollicitatie.
Dat dat maar duidelijk is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoveel lijken we niet op elkaar hoor.
*uitnodigingssmeekbede van yvonne dan maar in de vuilnisbak pleurt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat dat maar duidelijk is.
De kans dat jij mod wordt in Onz is net zo groot als dat Knowall, Robertje en Stiffmaster een leuke post plaatsen in Onz.
Ik had jouw naam daar ook tussen kunnen plaatsen, maar ik ga er maar van uit dat je dat al wist.
Hup!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:18 schreef cygnusx het volgende:
Ik wil mod worden, waarom? ik ben (te) vaak online... kom veel op fok, heb niks nuttigs te doen achter de pc, gebruik IRC, zit vol met onzin op de kop en ik ben geboren moderator natuurlijk!
Heb ik iets geweldigs gemist waardoor Dirk zo sarcastisch tegen je doet, of vat ik het gewoon verkeerd op?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*uitnodigingssmeekbede van yvonne dan maar in de vuilnisbak pleurt.
een paar leuke aanvaringen, verder niets...quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb ik iets geweldigs gemist waardoor Dirk zo sarcastisch tegen je doet, of vat ik het gewoon verkeerd op?
Gebleken is dat ze zo intelligent is als een kers in de appelmoes bij van der Valk, dus ik zou niet te veel waarde hechten aan die smeekbede. Het is waarschijnlijk niets meer dan een zwakke en uitgemolken poging om foto's in handen zien te krijgen van dat kleine grijze smurfje wat je ongeveer een meter onder je kin hebt hangen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*uitnodigingssmeekbede van yvonne dan maar in de vuilnisbak pleurt.
Misschien moet ik ONZ dan maar weer in mijn Active Topics-lijst zetten, dan volg ik het tenminste nog.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een paar leuke aanvaringen, verder niets...
Jij bent mod geworden dus ja, die bewering klopt wel ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gebleken is dat ze zo intelligent is als een kers in de appelmoes bij van der Valk,
Ik begrijp nu in één keer wat Kreator bedoelde met niets zeggende, inhoudloze smiley reacties.quote:
Ja,quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Heeft van der Valk kersjes in de appelmoes? Bah.
Je had het er nooit uit moeten halen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet ik ONZ dan maar weer in mijn Active Topics-lijst zetten, dan volg ik het tenminste nog.
Hey, dat jij nog niet doorhebt hoe de smilies werken wil nog niet zeggen dat iedereen z'n nietszeggende replies voluit gaat tikkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik begrijp nu in één keer wat Kreator bedoelde met niets zeggende, inhoudloze smiley reacties.
Je had een punt gehad als het niet zo was dat ik al had bewezen dat ik daadwerkelijk wat kan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent mod geworden dus ja, die bewering klopt wel ja.
Zodra die door de spellcheck is gekomen zal ie vast wel in behandeling worden genomen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
Is mn mail al binnen?
Zelfs de achterlijkste mod kan nog blindelings slotjes zetten op baggertopics in ONZ. Nu nog bewijzen dat je een topic ook daadwerkelijk kan sturen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had een punt gehad als het niet zo was dat ik al had bewezen dat ik daadwerkelijk wat kan.
Misschien moet je eens proberen om dat ook eens te doen.
Ik ook, morgen weer vroeg op om Bernhard naar z'n laatste rustplaats gedragen te zien worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:42 schreef yvonne het volgende:
Kunnen jullie even sneller tikken, ik mis een flame, en ik moet vroeg naar bed
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
Is mn mail al binnen?
Een topic wat geen bagger is hoeft niet gestuurd te worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zelfs de achterlijkste mod kan nog blindelings slotjes zetten op baggertopics in ONZ. Nu nog bewijzen dat je een topic ook daadwerkelijk kan sturen.
Die kwam niet echt goed over. Alle fora zitten namelijk standaard in de Active Topic-lijst.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had het er nooit uit moeten halen.
Dus de enige eis die er gesteld wordt is: "kan je een slotje zetten?".quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een topic wat geen bagger is hoeft niet gestuurd te worden.
Een bagger topic is een bagger topic.
kom je naar delft toe?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook, morgen weer vroeg op om Bernhard naar z'n laatste rustplaats gedragen te zien worden.
dus zelfs dat kon Snakey niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus de enige eis die er gesteld wordt is: "kan je een slotje zetten?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |