't blijft leukquote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef PeuRac het volgende:
zelf een fipo zetten is NOT DONE![]()
maar ik herhaal mezelf ff:
[TK] Bluetrek G2 Bluetooth headset
is dit redelijk?
maar zeker redelijk ja... hou er alleen niet van om spul van mensen te kopen wat je moet "dragen" ofzo... maar redelijke prijs ja...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef PeuRac het volgende:
is dit redelijk?
Ik vind het er echt niet uitzien.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef PeuRac het volgende:
is dit redelijk?
netjes... en ja... oorsmeer is niet leukquote:Op donderdag 9 december 2004 23:55 schreef PeuRac het volgende:
ff kijken of t oordopje verwisseld kan worden, dan doe ik het (heb de prijs al wat lager kunnen krijgen
Zo'n ding aan je oor tijdens t rijden mag dan lelijk zijn, maar t scheelt wel 145 euro, zoals een de hoofdredacteur van ons blad je kan vertellen. (hoe ironisch, hij reed weg uit z'n parkeervak op school, pakte z'n gsm uit z'n zak en zette em in de carkit, dat koste hem dus 145 euro)quote:
Oke, voor in de auto mag het, als je er maar niet mee over straat loopt danquote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n ding aan je oor tijdens t rijden mag dan lelijk zijn, maar t scheelt wel 145 euro.
en anders, een goede vriendin van me werkt in t ziekenhuis, die kan wel wat ontsmettings middel regelenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
netjes... en ja... oorsmeer is niet leuk![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n ding aan je oor tijdens t rijden mag dan lelijk zijn, maar t scheelt wel 145 euro, zoals een de hoofdredacteur van ons blad je kan vertellen. (hoe ironisch, hij reed weg uit z'n parkeervak op school, pakte z'n gsm uit z'n zak en zette em in de carkit, dat koste hem dus 145 euro)
Ik ben luiquote:Op donderdag 9 december 2004 23:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oke, voor in de auto mag het, als je er maar niet mee over straat loopt dan.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:57 schreef Nouk het volgende:
Maarre H. ik wil wel een babyblauwe peugeot 206 cc voor kerst.
remmenreiniger helpt ookquote:Op donderdag 9 december 2004 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en anders, een goede vriendin van me werkt in t ziekenhuis, die kan wel wat ontsmettings middel regelen
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben luidus als ik zo'n ding heb, ga ik niet met mn telefoon in de hand lopen, zeker niet met deze temperaturen
![]()
iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]een echte vent wordt geen agent!
Bel je als je op straat loopt dan zooo ongelofelijk lang dat zelfs je handschoenen je handen niet even warm kunnen houden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben luidus als ik zo'n ding heb, ga ik niet met mn telefoon in de hand lopen, zeker niet met deze temperaturen
![]()
Ik heb wat langer haar, dus bij mij zul je em niet zo snel zien zitten, ik vind vraag me dan altijd waarom/waartegen die mensen pratenquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]ik vind het dan altijd net lijken alsof je doofstom bent
Ja ik ook. Dat je echt denkt 'spoort ie nou niet of probeert ie gewoon hip te doen'?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]ik vind het dan altijd net lijken alsof je doofstom bent
Nietquote:
afschieten die agentquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iddMaar t is gewoon een naaistreek, hij was niet eens aan t bellen ofso, als hij eerder aan z'n gsm had gedacht was er niks aan de hand geweest, ookal zou hij slingeren omdat hij ruzie liep te maken met z'n vriendin ofso, dat boeit niet, als je maar niet je gsm in je carkit doet zodat je de wet kunt volgen
![]()
Als ik met een goede vriend(in) bel, dan maakt t niet uit waar ik ben, maar dan duurt een gesprek zelden korter als een uurquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bel je als je op straat loopt dan zooo ongelofelijk lang dat zelfs je handschoenen je handen niet even warm kunnen houden?
bij Peu... 't laatstequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat je echt denkt 'spoort ie nou niet of probeert ie gewoon hip te doen'?
Nou je lijkt inderdaad wel een wIJf dan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik met een goede vriend(in) bel, dan maakt t niet uit waar ik ben, maar dan duurt een gesprek zelden korter als een uur![]()
(ja met dat lijk ik wel een weif
)
Bezwaarschrift ingediendquote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wat langer haar, dus bij mij zul je em niet zo snel zien zitten, ik vind vraag me dan altijd waarom/waartegen die mensen praten![]()
ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:09 schreef PeuRac het volgende:
Weet je, t is best erg, deels heb je nog gelijk ook![]()
t is dat ik t geld niet had, anders liep ik in de laatste mode
Moooi zo. Wel foto plaatsen dan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:12 schreef PeuRac het volgende:
maar niet getreurd, met wat geluk (en ik ben een dromer), heb ik straks een vaste baan = vast inkomen = geld = hippe PeuRac
is je brief al af?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:12 schreef PeuRac het volgende:
maar niet getreurd, met wat geluk (en ik ben een dromer), heb ik straks een vaste baan = vast inkomen = geld = hippe PeuRac
LIF, van lifestylequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:15 schreef PeuRac het volgende:
Dan komen er foto'tjes in LIV![]()
![]()
![]()
maar ik wil ook een huisje kopen dan![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:16 schreef PeuRac het volgende:
Die ligt allang op mn (hopelijk toekomstige) stage adres, samen met mn CV
Ik ben helemaal weg van een moderne woonkamer met klassieke elementen, welke een romantische uitstraling heeftquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
LIF, van lifestyle. Je moet dan wel natuurlijk ook de hippe termen gebruiken.
En een eigen huisje is tof. Kan je het ook hip jaren '70 inrichten!
Je houdt ook van geschiedenis en klassieke muziek?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van een moderne woonkamer met klassieke elementen, welke een romantische uitstraling heeftEn t huis moet oud zijn, hoe ouder hoe beter
19noach wat voor je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van een moderne woonkamer met klassieke elementen, welke een romantische uitstraling heeftEn t huis moet oud zijn, hoe ouder hoe beter
Dat hoop ik ook ja, anders heb ik helemaal geen stagequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]hopen dat je wordt aangenomen!!!
ingewijdequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja, anders heb ik helemaal geen stagemaar ik ken een ingeweide, en volgens hem maak ik veel kans
Geschiedenis niet, maar klassieke muziek kan, integenstelling tot wat de meeste jongeren beweren, heel erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je houdt ook van geschiedenis en klassieke muziek?
LOL nee, huizen van rond 1900 vind ik erg mooi.quote:
dat zeg ik...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL nee, huizen van rond 1900 vind ik erg mooi.
Je hoort mij niet zeggen dat klassieke muziek niet heel erg mooi kan zijn hoor. En ik hou wel van geschiedenis, het was dus geen beschuldiging maar gewoon een vraagquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geschiedenis niet, maar klassieke muziek kan, integenstelling tot wat de meeste jongeren beweren, heel erg mooi zijn.
Ik zal dit ff in een perspectief plaatsen, mn ex is helemaal thuis klassieke muziek en geschiedenis, ik had altijd al wel iets met oude huizen en dingen, maar door haar ben ik me er vrij goed bewust van geworden wat ik wil qua inrichting (misschien wel iet TE)
ARNHEIMquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:26 schreef PeuRac het volgende:
Heb in Arnhem een heel mooi appartement gezien, helaas is mn budget zo'n 100.000 euro en dit app kostte bijna 170.000maar t is precies wat ik wou
Ach eerst maar zien dat alles goedkomt met mn stage + baan
Ben jij knap?quote:
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat klassieke muziek niet heel erg mooi kan zijn hoor. En ik hou wel van geschiedenis, het was dus geen beschuldiging maar gewoon een vraag.
En wat wil je dan qua inrichting? Lichte vloer en donkere houten meubels?
Als ik straks werk, kan ik een Hypo afsluiten waarmee ik een appartement kan kopen voor ongeveer 100K ja.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef Thermo het volgende:
Ik ben meer voor modern.....
Arnhem vind ik een gezellige stad, plus dat als het doorgaat, ik dan vlakbij mn werk kom te wonen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ARNHEIM
maar idd... eerst alles goed laten komen ja... dan pas dromen
hmm ik wist niet dat die ook op geld uit waren, ik dacht dat die altijd het meest over " het gaat om het innerlijk" schreeuwdequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee een vies vet irritant lelijk varken.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:37 schreef Thermo het volgende:
[..]
hmm ik wist niet dat die ook op geld uit waren, ik dacht dat die altijd het meest over " het gaat om het innerlijk" schreeuwde
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:37 schreef Thermo het volgende:
[..]
hmm ik wist niet dat die ook op geld uit waren, ik dacht dat die altijd het meest over " het gaat om het innerlijk" schreeuwde
Ik heb er wel eens last van, maar ze zijn meestal zo ontzettend simpel dat na 2 woorden ik al moet lachen.. best jammer opzich.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]Vrouwen die op geld uit zijn, hoeven niet bij mij aan te kloppen, hier valt nl niks te halen
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee een vies vet irritant lelijk varken.
die heb ik toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sssssssssht. Ik beperk je concurrentie.
ja in me bedquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
updaten die .tk
Ga jij de karbo halen vanavond?![]()
zucht.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maarja, om de schijn op te houden.
![]()
![]()
.
ok... dan ga ik niet eens postenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja in me bedeerst snel eve filmpje afkijken
de meeste meubels zijn ouder dan 200 jaar in mijn kamer is dat oud genoegquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja in me bedeerst snel eve filmpje afkijken
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:15 schreef D-Devil het volgende:
Ochtendgymnastiek :
Magisch getal
Er bestaat een getal (X) dat bij deling door alle getallen van 2 tot en met 9 steeds als rest 1 heeft.
Dus bijvoorbeeld:
(X-1) / 2 = K
(X-1) / 3 = L
(X-1) / 4 = M
Hoe groot is dit getal? Er zijn meerdere oplossingen, we zoeken hiervan het kleinste getal..
bij bedoelt: 7(X)/2 = 3 rest 1quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik snap em niet
@Peu, ik heb de cd gefikt, breng hem straks effe langs
En aangezien 7 niet deelbaar is door 9 is 7 helaas foutquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij bedoelt: 7(X)/2 = 3 rest 1
alleen dan moet 7(X) dus door alle getallen van 2-9 deelbaar zijn met een rest van 1.
het moet dus een oneven getal zijn, wat zoiezo boven de 10 ligt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En aangezien 7 niet deelbaar is door 9 is 7 helaas fout. En damn ik kom er zelf ook niet verder mee
.
ja hallow, tis nog vroeg hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:15 schreef D-Devil het volgende:
Ochtendgymnastiek :
Magisch getal
Er bestaat een getal (X) dat bij deling door alle getallen van 2 tot en met 9 steeds als rest 1 heeft.
Dus bijvoorbeeld:
(X-1) / 2 = K
(X-1) / 3 = L
(X-1) / 4 = M
Hoe groot is dit getal? Er zijn meerdere oplossingen, we zoeken hiervan het kleinste getal..
wannabee syncro rijderquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:38 schreef BazzoS het volgende:
Mogguh smufr!
ja probeer eerst door de hoogste, 9 te delen. Das denk ik het best ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
het moet dus een oneven getal zijn, wat zoiezo boven de 10 ligt?
ja, of juis andersom denken, een getal maal 9 te doen, en dan +1, en vervolgens dat getal door 8 te delen en kijken of je 1 over houdquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja probeer eerst door de hoogste, 9 te delen. Das denk ik het best ?
Lijkt er wel op ja Volgens mij moet het sowieo al eens hoger zijn dan 19 !quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
het moet dus een oneven getal zijn, wat zoiezo boven de 10 ligt?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:15 schreef D-Devil het volgende:
Ochtendgymnastiek :
Magisch getal
Dus bijvoorbeeld:
(X-1) / 2 = K
(X-1) / 3 = L
(X-1) / 4 = M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
traagquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:58 schreef Fugie het volgende:
uit corvette topic:
http://kamis.biz/Cars/Merlin/Videos/1200hpvette.wmv
je hebt helemaal gelijkquote:
ontopicquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:46 schreef LaCie het volgende:
Die haalt nooit 351 Km/u.
groenquote:
ga werken johquote:
Eigenlijk best wel relax hè, ik kom ook niet meer aan mijn reservewiel, vooral handig als je een keer pech hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga werken joh
* Fugie heeft gister zijn subkist + versterker ophangding afgemaakt
helaas pastie net niet helemaal onder mijn hoedeplank, 1 cm ofzo te hoog. Maar mijn reserverwiel kreeg ik er nog uit dus nix aan de hand(behalve dat stukje stof beetje naar de klote is en lelijk zit, majaaaaaaaaaaaaaaa)
als ik een paar schroeven eruit haal kan ik de hele kist incl. plaat eruit tillen. Maar heb ook een soort deurtje zodat ik als het goed is net bij m'n reserve wiel kan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel relax hè, ik kom ook niet meer aan mijn reservewiel, vooral handig als je een keer pech hebt. En dan het liefste in de regen ofzo
.
jepsquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel relax hè, ik kom ook niet meer aan mijn reservewiel, vooral handig als je een keer pech hebt. En dan het liefste in de regen ofzo
.
Ik kan me kist er ook uit halen, maar gewoon laten zitten is fijnerquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik een paar schroeven eruit haal kan ik de hele kist incl. plaat eruit tillen. Maar heb ook een soort deurtje zodat ik als het goed is net bij m'n reserve wiel kan.![]()
Tja, dat krijg je hè bij een Alfa je moet zeker aan het reservewiel kunnen komen dus maken ze er een speciaal deurtje voorquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik een paar schroeven eruit haal kan ik de hele kist incl. plaat eruit tillen. Maar heb ook een soort deurtje zodat ik als het goed is net bij m'n reserve wiel kan.![]()
maak IK (lees mijn pa) een deurtjequote:Op vrijdag 10 december 2004 10:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je hè bij een Alfa je moet zeker aan het reservewiel kunnen komen dus maken ze er een speciaal deurtje voor.
je leert snelquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie laat het pa ook doen de volgende keer
jij bent toch superbelhoer, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:40 schreef BoJo het volgende:
Ik heb nog geen 1 call gedaan![]()
Ze komen wel met de vreemdste vragen hier![]()
ik eis een smiley met een capequote:Op vrijdag 10 december 2004 11:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent toch superbelhoer, dus dat moet geen probleem zijn
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de meeste meubels zijn ouder dan 200 jaar in mijn kamer is dat oud genoeg
Ik wil ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:58 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat Jeremy Clarkson - Hot Metal kijken
Die XJ220 trekt hem er uit toch?quote:
Nee ik moet m,n ipod oplader ophalen. Een moederbordje ophalen en een TV kaartje ophalen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:26 schreef Hugster het volgende:
Met een pak appelsientje en een flesje wodka naar m'n werk gaan is echt het laatste waar ik aan denk als ik vrij ben
het voelt aan alsof ik vrij was vandaag, dan zou ik ook de hele dag achter de pc gezeten hebben en zaadloze berichten hier achterlatenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:22 schreef ook_gek het volgende:
ik ben lekker vrij BoJo![]()
En ik ga zo naar m,n werk toe om te zuipen![]()
Echt super is iequote:Op vrijdag 10 december 2004 14:58 schreef Hugster het volgende:
ik ben nu ook Jeremy Clarkson Hot Metal aan het kijken, hij is leuk!
Ik ben vandaag druk geweest zegquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
het voelt aan alsof ik vrij was vandaag, dan zou ik ook de hele dag achter de pc gezeten hebben en zaadloze berichten hier achterlaten
als je kwaliteitsspul koopt dan heb je zat aan 2 paarquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:30 schreef BazzoS het volgende:
en dan de paren schoenen
1 paar goeie schoenen
1 paar stap schoenen
en 2 paar oude schoenen waarvan ik 1 paar haast nooit aan heb
quote:
Ik heb er ook aardig wat maar ik wissel eigenlijk altijd tussen 2 paar want die zijn al lekker ingelopenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:37 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat betreft kleding wel ja..
Ik begin ook maar niet over schoenen enzo...
nee k ben echt ziekquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef BazzoS het volgende:
Youp slaapkop
En BoJo: ik doe altijd wel lang met mn schoenen, en 't is ook best wel kwaliteitsspul
mijn bergschoenen zijn casual... 75% van de tijd heb ik die aanquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:25 schreef Thermo het volgende:
Rofl ik begin niet eens over snowboard skate en berg spullen.
Komop he, we hebben het n u over casual.
Ik zou me er niet op durven vertonenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:28 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn bergschoenen zijn casual... 75% van de tijd heb ik die aan
spijkerbroek aan met beetje wijde uitlopende pijpen en niks aan de handquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik zou me er niet op durven vertonen
heel geilquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:30 schreef sdk het volgende:
ff ontopic doen![]()
want er horen wel foto's bij deze supercar!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specificaties
Model......................................... Bugatti EB 110 SS
Bouwjaar.................................. 1992 tot 1995
Maten en gewichten
Lengte........................................ 4,40 m
Breedte...................................... 1,94 m
Hoogte........................................ 1,114 m
Wielbasis.................................. 2,55 m
Massa leeg............................... 1796 kg
Banden Maat Voor ..................245/40 ZR 18
Banden Maat Achter ..............325/30 ZR 18
Volle tank.................................. 120 liter
Motor
Boring x Slag............................ 81 mm x 56,6 mm
Cilinderinhoud.......................... 3500 cm3
Compressie verhouding........ 11.0:1
Max. vermogen........................ @ 8000 rpm 637 pk / 484.9 kW
Max. torsie................................ @ 3800 rpm 637 Nm
Brandstofsysteem.................. Multipoint injectie
Kleppen per cilinder................ 5
Prestaties
Topsnelheid.............................. 350 km/u
Acceleratie 0-100 km/u......... 3,2 sec.
overigens horen deze specs bij het iets snellere model wat mooiere velgen heeft en soort roosters met grote gaten heeft bij de luchtinlaten.
'T is niet mijn hobbyquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:11 schreef Thermo het volgende:
http://www.richiehawtin.com/CTRL/CTRL92.html
porno
n maat van me wel.. die heeft ook wel wat leuk spul staanquote:
't lijkt me ook lastigquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:24 schreef Youp het volgende:
[..]
n maat van me wel.. die heeft ook wel wat leuk spul staan2x Gemini PT-2400 en een Behringer VMX200 naar een Marrantz versterker (gewoon zo'n home audio ding) en een paar Yamaha boxen op zn zolderkamertje
[afbeelding]
ik heb daar ook nog wel eens een plaatje mee gedraaid, is best leukalleen heb ik het geld er niet voor over
ghehe.. valt opzich wel mee.. t zit m vooral plaatkeuzequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't lijkt me ook lastig
Als ik die dj's zie draaien in de plaatsetlijke discotoko hier, dan sta ik er elke keer van te kijken
wordt je geil van je telefoon?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef Fugie het volgende:
* Fugie heb zijn telefoon, te geil voor woorden
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ADRIAANTJE... TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Lifestylequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef BazzoS het volgende:
Lif?
newbiequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef BazzoS het volgende:
Lif?
newbiequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef BazzoS het volgende:
Lif?
even?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Doh, maar waarom lijkt het hier op LIF?
-edit-
alleen omdat het hier even over schoenen ging?
Met die gemini's kan ik echt niet draaienquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:24 schreef Youp het volgende:
[..]
n maat van me wel.. die heeft ook wel wat leuk spul staan2x Gemini PT-2400 en een Behringer VMX200 naar een Marrantz versterker (gewoon zo'n home audio ding) en een paar Yamaha boxen op zn zolderkamertje
[afbeelding]
ik heb daar ook nog wel eens een plaatje mee gedraaid, is best leukalleen heb ik het geld er niet voor over
-edit-
zijn reactie op de 'porno post' hierboven:
matty... zoekt alternatief voor opwarm lasagne met bier zegt:
das wel een hele liete mixer
youpke gaat op wintersport!! zegt:
matty... zoekt alternatief voor opwarm lasagne met bier zegt:
triesto gebruikt zoon mixer ook
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:41 schreef Fugie het volgende:
* Fugie is echt telang bezig met die telefoon
Pardon? Drum 'n Bass makkelijk? Dat is zo ongeveer het moeilijkste wat er is, probeer dat maar eens fatsoenlijk te beat mixen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef Youp het volgende:
drum & bass en hiphop enzo is daarentegen wel heeeeel makkelijk mixen...maar dat is ook geen muziek
precies, d&b is echt zwaaaaar moeilijk te mixen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pardon? Drum 'n Bass makkelijk? Dat is zo ongeveer het moeilijkste wat er is, probeer dat maar eens fatsoenlijk te beat mixen...
* Sjoewe gaat morgen weer een avond stuiteren op DnB
Sterker nog, ik heb zelfs de hele gebruiksaanwijzing van dat ding al gelezenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:53 schreef Hugster het volgende:
terug van belsletten![]()
en Peu, ff vraagje eh,
je hebt wel bluetooth op je telefoon?!
ik zou er namelijk helemaal niet gek van opkijken als jij zou denken dat die headseats op elke telefoon werken..![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
bij wie kan ik die JC leechen Peu....???
oja... ik ben pleitos... een hele foute duitse film kijken met veel bier
tot morgenmiddag ofzo
Hoi Peuquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:04 schreef PeuRac het volgende:
Ey Bal, ik kan met 100% zeker vertellen dat je internet productief is
Nee, dat was bij me Volvo...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Was je voorruit al eens vervangen dan? Dat soort dingen moet je btw altijd door een specialist laten doen, niet bij de dealer (behalve bij de Merc dealer, want die moeten dat vaak zat doen)
Dat is klote...quote:
De extended edition van return of the kingquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef PeuRac het volgende:
wattes kijken?
Hij valt echt in de categorie:quote:
Nou de mercedes heeft ooit eens de voorruit vervangen van m,n vaders rampen ML. het idee was er achter om ons tegemoet te komen wegens alle alende. Er zat een heeel klein gaatje in door een steentje en dat was geen garantie verhaal over schade verhalen verhaal. Dus mercedes zegt. Dit doen wij voor niks omdat u zo veel gezeik heeft met uw auto. Maar we doen dit zelfs wegens verschillende sensoren die in uw raam zit doen we dit zelf!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Was je voorruit al eens vervangen dan? Dat soort dingen moet je btw altijd door een specialist laten doen, niet bij de dealer (behalve bij de Merc dealer, want die moeten dat vaak zat doen)
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ken alleen maar de bedrijfswagen afdeling van Mercmaar t klinkt alsof t best een klote dealer is bij jullie
Veel plezier MutZ, tot morgen
Nietesquote:
Is goed...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Anders kom ik je wel reanimeren
Maar dat is niet helemaal...quote:
Dat is helemaal NIETquote:
MutZ is een vrouw, t duurt bij vrouwen allemaal wat langer voordat ze op gang isquote:
Nietquote:
MutZ is idd een vrouw, maar aangezien die 2 dingen tegelijk kunnen ligt ze nu film te kijken en nog half mee te lezen op FOK!...quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MutZ is een vrouw, t duurt bij vrouwen allemaal wat langer voordat ze op gang is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |