Nope, ik wacht nog een paar minuten op een geniale ingeving en anders geef ik het punt denk ik maar aan bukgeit, ik moet er morgen weer om 7:00 uit!quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, bij mij ook niet
Dacht toch dat ik 'm had...
Eh, Let's Get It On dan?
Of is die weer te oud... geloof het wel.
Wel een goede plaat hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:45 schreef GLO het volgende:
Die titel zat toch niet echt in m'n systeem...
Dat zal best. Marvin is altijd goed.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wel een goede plaat hoor!
Oh, het Shea Stadium!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In de jaren '60 heeft er ook wel eens een bandje uit Liverpool in dat stadion gespeeld...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:21 schreef Neva het volgende:
i give up.. no point for me today![]()
![]()
je voor GLO
Dat is van Bob Seger.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En de Metallica cover heette Turn the page...
Zo kom je er wel! Ze had in 2001 een bescheiden hit met het alleraardigste Clutch..quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat is van Bob Seger.
Shea Seger dus???
Heb ik gemist, ben ik bang. Ze ziet er iig een stuk beter uit dan haar vaderquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo kom je er wel! Ze had in 2001 een bescheiden hit met het alleraardigste Clutch..
GLO + 1
Sorry Neva...quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:24 schreef Neva het volgende:
god damnit..![]()
met de hint turn the page wistik uhm
najah dan maar echt wge hihi
Dat verklaart allesquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze deelt een achternaam, geen genen...
quote:One of the most glorious launches in history, the title track for the thrice-platinumis so bombastically brilliant, such glorious garbage, that this nuclear hair assault could only spew from the vacuous '80s....
into a unique portrait of propulsive prog and a worthy addition to any hard rock collection. This is the story; this is the legend told by Teutonic guitars and predictable keyboards ringing pure and hurtling through each and every convention perfectly.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:06 schreef Neva het volgende:
Van halen of europe
uhm europe the final countdown
Dat is goed, ook nog mogelijk was: Dr Dre, Dr. Feelgoodquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:54 schreef dolle_hond het volgende:
dr. hook
dr. alban
die Ärtze
doctor and the medics
de aal (was irl een tandarts)
wierd al jankovic - like a surgan
miami sound machine - dr beat
UFO - doctor, doctor
bonny st.clair - dokter bernard
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Queen - Don't Stop Me Now
| Forum Opties | |