lul van een man is toch ook niet roze, en die neem je wel in je mondquote:Op woensdag 15 december 2004 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is dat niet een typisch vrouwelijk gadget, Phantom....je kent vrouwen niet zo goed. Die zouden dit never nooit gebruiken. Het is namelijk niet roze.
nee maar hij hoeft niet roze te zijn om er van te houdenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Denk je nou echt dat vrouwen genieten bij het pijpen van een plastic aanhangsels?
hahaquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
[afbeelding]
Hakken met vering!
Strutz Shoes
Je meent het?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef Geqxon het volgende:
Nee oet dat is een dreamcast!
3quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me eerder een martelwerktuig dan wat anders.
Anyway, is toch onuitvoerbaar want hoeveel vrouwen heb jij ooit in hun blote reet zien fietsen
ehm rokjequote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Anyway, is toch onuitvoerbaar want hoeveel vrouwen heb jij ooit in hun blote reet zien fietsen
Tja was het maar z'n feest... _O*quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Ik stel een verwisselbare boorkop voor, en een rokjequote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Ik ben het trouwens wel met je eens als het gaat om downhillen jaquote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens wel met je eens als het gaat om downhillen ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |