dan vraga ik me af wat je als man zijnde met een vibo of een dildo moetquote:Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef ChrisJX het volgende:
En als je als man nou gewoon van roze houdt?
Roze
Ik dacht dat het een pen wasquote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef BaggerUser het volgende:
dan vraga ik me af wat je als man zijnde met een vibo of een dildo moet![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:08 schreef BaggerUser het volgende:
was een beetje aan het rondkijke kwam ik dit plaatje tege
opzich wel grappig
misschien trekken we hiermee wat meer vrouwlijke fokkers naar GAD![]()
![]()
What's it do?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:41 schreef QuietGuy het volgende:
Deze kwam ik op de cebit tegen
[afbeelding]
Eerst jarig wordenquote:
een draad/staartloze muisquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What's it do?
Is it wireless? Protected? Connected?
Or is it? Rejected?
Een muis die eruit ziet als een konijn? Schopje F&F doen?quote:
Heersend!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
tiept mee met alles dat je tiept, linker pootje voor de linker helft van het toetsenbord en linker muisknop , en het rechter pootje voor de rechter helft en de rechter muis.
wat is dat 2e ding? Een dildo ofzo ?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:08 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
was een beetje aan het rondkijke kwam ik dit plaatje tege
en deze was ik ooit al eerder tegengekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
opzich wel grappig
misschien trekken we hiermee wat meer vrouwlijke fokkers naar GAD![]()
![]()
En dan de eerste reactie:quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef lj_lightning het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/985205een vrouwelijke tweaker
met hello kitty...
![]()
quote:ziet er wel leuk uit, kan je alleen de plaatjes iets kleiner maken
quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:07 schreef Isabeau het volgende:
De i-Pod vind ik sowieso maar niets, maar die gameboy is natuurlijk
Precies wat ik dacht dus!quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:18 schreef NorthernStar het volgende:
Yep een MP3 speler van apple.
Kost kapitaal en je kunt er verder geen moer mee.
quote:
Volgens mij iets van de firmware aanpassen? kheb zelf geen ipod dusquote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]Hoe krijg ik ook een HK op mn ipod?
![]()
moet je een ipod photo kopen...quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef Scandalous het volgende:
![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/35387quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef Scandalous het volgende:
![]()
ja er zijn ook zo veel mensen met een ipodquote:
en geen internet en geen fok accountquote:Op maandag 13 december 2004 21:18 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Maar als je zoveel moeite hebt met een modeproduct, dan heb je zeker ook geen mobieletel?
lul van een man is toch ook niet roze, en die neem je wel in je mondquote:Op woensdag 15 december 2004 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is dat niet een typisch vrouwelijk gadget, Phantom....je kent vrouwen niet zo goed. Die zouden dit never nooit gebruiken. Het is namelijk niet roze.
nee maar hij hoeft niet roze te zijn om er van te houdenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Denk je nou echt dat vrouwen genieten bij het pijpen van een plastic aanhangsels?
hahaquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
[afbeelding]
Hakken met vering!
Strutz Shoes
Je meent het?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef Geqxon het volgende:
Nee oet dat is een dreamcast!
3quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me eerder een martelwerktuig dan wat anders.
Anyway, is toch onuitvoerbaar want hoeveel vrouwen heb jij ooit in hun blote reet zien fietsen
ehm rokjequote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Anyway, is toch onuitvoerbaar want hoeveel vrouwen heb jij ooit in hun blote reet zien fietsen
Tja was het maar z'n feest... _O*quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Ik stel een verwisselbare boorkop voor, en een rokjequote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
Ik ben het trouwens wel met je eens als het gaat om downhillen jaquote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Aventura het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens wel met je eens als het gaat om downhillen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |