abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24397296
Volgens mij komt t erop neer, dat de blanken gewoon overal ter wereld de baas moeten zijn
pi_24402681
Dat klopt, inderdaad. In iedergeval op plaatsen waar iets te halen valt.
quote:
niet bepaald maar misschien als je een linkje naar de exacte text hebt wil ik mijn mening wel aanpassen ... maar ik betwijfel het
Ik heb waarschijnlijk de laatste 4,5 maanden meer BBC World gekeken dan jij waar veel aandacht voor Zimbabwe is en Mugabe daagt toch echt in zijn speeches regelmatig Blair en GB uit. Dat ze maar binnen moeten vallen en dergelijke van die populistische teksten.
quote:
als het je echt om die boeren te doen is dan kunnen we die figuren beter naar Nederland evacueren en een uitkering geven
Als je de draad gelezen had je ook geweten dat het te doen is om het oplossen van het hongerprobleem, het afzetten van een corrupte dictator die zijn eigen volk ondrukt en nog tientallen redenen meer die je terug kan lezen.

Meer invloed voor Nederland en de Nederlandse bedrijven is een mooie bijkomstigheid en dat is ook de reden waarom Nederland dit varkentje moet wassen met GB.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 5 januari 2005 @ 10:03:32 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24406848
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt, inderdaad. In iedergeval op plaatsen waar iets te halen valt.
in Zimbabwe valt nix te halen ... mjah graan maar dat hebben ze de eerste 300 jaar zelf nodig
quote:
[..]

Ik heb waarschijnlijk de laatste 4,5 maanden meer BBC World gekeken dan jij waar veel aandacht voor Zimbabwe is en Mugabe daagt toch echt in zijn speeches regelmatig Blair en GB uit. Dat ze maar binnen moeten vallen en dergelijke van die populistische teksten.
ja hoor jij weet er alles van en ik nix, ofwel je geeft een exacte quote waar hij de UK bedreigt ofwel ik ga er vanuit dat het niet bestaat.

opmerkingen in de trend van, val maar aan dan vernietig ik jullie, zie ik niet als een bedreiging want als er neit aangevallen wordt dan wordt er nix vernietigd
quote:
[..]

Als je de draad gelezen had je ook geweten dat het te doen is om het oplossen van het hongerprobleem, het afzetten van een corrupte dictator die zijn eigen volk ondrukt en nog tientallen redenen meer die je terug kan lezen.
ik heb zo'n beetje op al je posts in de hele draad gereageerd
zo ken ik er ook nog wel een paar
Als jij de draad had gelezen dan had je geweten dat het stompzinnig om voor het oplossen van die genoemde problemen enkel met de UK ten strijde te trekken, bovendien had je dan ook geweten dat het gewoonweg niet mogelijk is.

maar misschien met de Duitse Fallschirmjaeger
quote:
Meer invloed voor Nederland en de Nederlandse bedrijven is een mooie bijkomstigheid en dat is ook de reden waarom Nederland dit varkentje moet wassen met GB.
Nederland moet nix en het bedrijfsleven kan Zimbabwe gestolen worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_24415167
quote:
ja hoor jij weet er alles van en ik nix, ofwel je geeft een exacte quote waar hij de UK bedreigt ofwel ik ga er vanuit dat het niet bestaat.
Bekijk iedere speech van Mugabe van de laatste pak hem beet 5 jaar en je weet dat ik gelijk heb. Maar daar ben je te lui voor.
quote:
opmerkingen in de trend van, val maar aan dan vernietig ik jullie, zie ik niet als een bedreiging want als er neit aangevallen wordt dan wordt er nix vernietigd
Als jij mij gaat beledigen en dan zegt kom maar krijg je toch echt een knal voor je kop
quote:
bovendien had je dan ook geweten dat het gewoonweg niet mogelijk is.
Waarom niet?
quote:
Nederland moet nix en het bedrijfsleven kan Zimbabwe gestolen worden
In Darfur ook niet, toch had daar allang ingrepen moeten worden.

En Zimbabwe heeft naast graan, landbouw producten te leveren, een grotere afzetmarkt en goedkope arbeid te leveren.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24415766
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bekijk iedere speech van Mugabe van de laatste pak hem beet 5 jaar en je weet dat ik gelijk heb. Maar daar ben je te lui voor.
[..]

Als jij mij gaat beledigen en dan zegt kom maar krijg je toch echt een knal voor je kop
[..]
Zolang je geen harde feiten hebt kun je wel zeggen dat hij het jaren achter elkaar roept. Maar eerst bewijzen, dan zien.

Gelukkig werkt het in de internationale politiek wat anders dan: "Als jij mij gaat beledigen en dan zegt kom maar krijg je toch echt een knal voor je kop." Als jij zelf wel IRL zo reageert... mja ...
NL en GB samen kunnen nooit het probleem oplossen. Daarnaast heeft NL er niets te zoeken, ook niet voor toekomstig bedrijfsleven, dat is gewoon kul. Zimbabwe heeft een oppervlak van 390.580 vierkant kilometer waarvan 1200 geschikt voor landbouw.
Een VN missie zou misschien een oplossing zijn.. met een flink leger van 50.000 man oid. Zimbabwe is niet zo'n klein landje. Moet je eens zien hoeveel man er nodig is/was om in voormalig Joegoslavie het een beetje rustig te houden... In Zimbabwe wonen 12,7 miljoen mensen. Dat is niet ff een land waar je met 1000 man orde opzaken stelt.
V10
pi_24416523
quote:
Gelukkig werkt het in de internationale politiek wat anders dan: "Als jij mij gaat beledigen en dan zegt kom maar krijg je toch echt een knal voor je kop." Als jij zelf wel IRL zo reageert... mja ...
Kijk eens wat Frankrijk in Ivoorkust deed Daar was een stuk minder reden voor dan voor GB om Mugabe af te zetten
pi_24416608
De harde feiten geef ik gewoon want in vrijwel elke speech in het openbaar haalt hij GB aan, dat jij de lui bent om dat te accepteren is jou probleem niet het mijne
pi_24416915
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kijk eens wat Frankrijk in Ivoorkust deed Daar was een stuk minder reden voor dan voor GB om Mugabe af te zetten
Ivoorkust is Zimbabwe niet. Het in Ivoorkust zo'n beetje een burger oorlog. Dat is in Zimbabwe niet het geval. Dat is het verschil.
V10
pi_24417026
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De harde feiten geef ik gewoon want in vrijwel elke speech in het openbaar haalt hij GB aan, dat jij de lui bent om dat te accepteren is jou probleem niet het mijne
Dan doet hij dat maar, internationaal worden die beschuldigingen aan GB gezien als GB en de-rest van de wereld de schuld geven van de problemen die hij zelf veroorzaakt heeft. Daarom reageert er niemand op. Als verstandig land reageer je daar ook niet op. Doe je dat wel dan gedraag je jezelf als een klein kind imo.
V10
pi_24417409
In Ivoorkust is de situatie in iedergeval minder erg dan in Zimbabwe.

Een klein kind misschien, maar dat kleine kind kan wel alle problemen voor Zimbabwe oplossen en dat land vooruitgang schenken terwijl het nu al 30 jaar achteruit gaat.
pi_24417634
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Ivoorkust is de situatie in iedergeval minder erg dan in Zimbabwe.
Dan zeg ik.. doe Ivoorkust eens een bezoekje aan. Als je iemand zo gek kan krijgen en vinden om je er naar toe te brengen. Personeel van de Nederlandse ambassade is onder begeleiding van Korps Commando Troepen uit Ivoorkust gehaald omdat de situatie te gevaarlijk werd. Minder erg zei je?

[ Bericht 1% gewijzigd door M5 op 05-01-2005 20:57:31 ]
V10
pi_24419194
Daarom greep Frankrijk ook in, Ja sp3c zelfs zonder de steun van de UN of NAVO dus het kan wel.

Sp3c die ook vindt dat de VS Nederland niet had moeten bevrijden
pi_24419285
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom greep Frankrijk ook in, Ja sp3c zelfs zonder de steun van de UN of NAVO dus het kan wel.

De situatie is er nog geen haar beter dan dat het was voor de Fransen er kwamen. De Fransen zijn er om eigen burgers te beschermen (als die er nog zitten) niet om het probleem op te lossen. Alleen was Ivoorkost zo slim/dom om de Fransen aan te vallen. Bad move.

Maare nu is situatie in Ivoorkust wel slechter dan Zimbabwe en daarnet niet? Je spreekt je zelf lekker tegen.
V10
pi_24419480
Ik spreek mezelf niet tegen,dat doe ik alleen in je twisted mind.

En deze topic gaat niet over Ivoorkust of zelfs over Darfur waar beide ingrepen moet worden maar over Zimbabwe, waar de dictator Mugabe aan de macht is.

Nederland hoeft in Ivoorkust alleen haar burgers te beschermen en voor de rest niks, de rest mag Frankrijk op knappen en die moeten gesteund worden door Nederland Net zoals Frankrijk GB en Nederland zou gaan steunen als we orde op zaken gaan stellen in Zimbabwe.
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 11:10:41 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24428984
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

link er maar een paar
quote:
[..]

je lult uit je nek

ik wacht op die knal voor mijn kop
quote:
[..]

Waarom niet?
omdat we niet genoeg luchtmobiele/paratroepen hebben en als we die al hadden zijn die niet in staat het zwaardere (gepantserde) werk uit te schakelen zonder onaanvaardbaar hoge verliezen
quote:
[..]

In Darfur ook niet, toch had daar allang ingrepen moeten worden.
maar niet vanwege economisch gewin en niet om een aantal boeren met hollandse voorouders en als er ingegrepen wordt dan komt er geen puppetregime en daar zit jij op te azen schijnbaar ... besides je lult weer uit je nek want in Zimbabwe had imo ook allang ingegrepen moeten worden dat heb ik ook al meerdere malen gepost, de manier waarop jij dat wil is echter krankzinnig
quote:
En Zimbabwe heeft naast graan, landbouw producten te leveren, een grotere afzetmarkt en goedkope arbeid te leveren.
w00pdid00 ... zullen wij ff rijk worden
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 11:15:43 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24429051
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

De aanwezige Franse troepen zijn onderdeel van UNOCI

http://www.un.org/Depts/dpko/missions/unoci/
quote:
ten eerste heeft de VS Nederland niet bevrijd en ten tweede lul je wederom sterk uit je nek (train je dat ding op de fitness ofzo, hij kan nogal veel BS dragen schijnbaar) want ik heb niet gezegd dat ik tegen het afzetten van Mugabe ben, sterker nog ik heb het tegenovergestelde gezegd maar lezen lijkt nogal moeilijk.

en ja als de VS Nederland had bevrijd, er een puppetregering neer had gezet en alle aanwezige Amerikanen topfuncties had gegeven dan was ik daar ook tegen ja
pi_24432843
quote:
De aanwezige Franse troepen zijn onderdeel van UNOCI
Diegene die de luchtmacht vernietigende zeker ook en dat was zeker ook volgens hun instructies?
quote:
ten eerste heeft de VS Nederland niet bevrijd en ten tweede lul je wederom sterk uit je nek (train je dat ding op de fitness ofzo, hij kan nogal veel BS dragen schijnbaar) want ik heb niet gezegd dat ik tegen het afzetten van Mugabe ben, sterker nog ik heb het tegenovergestelde gezegd maar lezen lijkt nogal moeilijk.
Je hebt gezegd dat je een land pas mag aanvallen als je zelf aangevallen wordt, Nazi Duitsland heeft de VS nooit aangevallen. Volgens jou logica was er geen reden voor de VS om Europa te bevrijden.
quote:
ten eerste heeft de VS Nederland niet bevrijd
Zonder de VS was het in iedergeval niet gelukt.
quote:
en ja als de VS Nederland had bevrijd, er een puppetregering neer had gezet en alle aanwezige Amerikanen topfuncties had gegeven dan was ik daar ook tegen ja
Zimbabwe zal toch bestuurd moeten worden totdat de verkiezingen er zijn. Of was Paul Bremmer en de interim regering in Irak ook niet nodig?
pi_24432902
quote:
omdat we niet genoeg luchtmobiele/paratroepen hebben en als we die al hadden zijn die niet in staat het zwaardere (gepantserde) werk uit te schakelen zonder onaanvaardbaar hoge verliezen
GB ook niet natuurlijk
quote:
besides je lult weer uit je nek want in Zimbabwe had imo ook allang ingegrepen moeten worden dat heb ik ook al meerdere malen gepost, de manier waarop jij dat wil is echter krankzinnig
Niks krankzinnigs aan want het is echt wel uitvoerbaar

Maar hoe nu verder in Darfur en Zimbabwe volgens Sp3c briljante leer?
quote:
w00pdid00 ... zullen wij ff rijk worden
Klopt
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 15:30:59 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24433339
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Diegene die de luchtmacht vernietigende zeker ook
ja
quote:
en dat was zeker ook volgens hun instructies?
dat ligt aan je interpretatie van het mandaat
quote:
[..]

Je hebt gezegd dat je een land pas mag aanvallen als je zelf aangevallen wordt, Nazi Duitsland heeft de VS nooit aangevallen. Volgens jou logica was er geen reden voor de VS om Europa te bevrijden.
och, Japan heeft de VS aangevallen waarna Duitsland de oorlog aan Japan verklaarde.

en nee ik heb nergens gezegd dat je een land pas aan mag vallen als je zelf aangevallen wordt volgens mij, maar misschien kun je die quote wel vinden?

in dat geval lees ik hem graag terug
quote:
[..]

Zonder de VS was het in iedergeval niet gelukt.
zonder de bondgenoten was het de VS ook niet gelukt
quote:
[..]

Zimbabwe zal toch bestuurd moeten worden totdat de verkiezingen er zijn. Of was Paul Bremmer en de interim regering in Irak ook niet nodig?
mjah nu krabbel je al terug, je zegt het zelf al 'interim regering' dus geen puppetregime maar een paar figuren die tijdelijk de wacht houden tot de onafhankelijke verkiezingen gehouden gaan worden.

en idd, ik vond die interim regering niet nodig, ze hadden gewoon het leger in charge moeten laten tot de verkiezingen
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 15:36:08 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24433424
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

GB ook niet natuurlijk
ik telde ze voor het gemak bij elkaar op, dus als Nederland samen met Groot Brittannie niet genoeg para's heeft dan heeft Groot Brittannie het in zijn eentje ook niet
quote:
[..]

Niks krankzinnigs aan want het is echt wel uitvoerbaar
stel maar een plan op dan
waar wil je landen, hoe wil je bevoorraden, welke doelen wil je uitschakelen, weet je uberhaupt iets van de Zimbabwaanse krijgsmacht af of gok je gewoon maar wat door naar de budgetten te kijken?
quote:
Maar hoe nu verder in Darfur en Zimbabwe volgens Sp3c briljante leer?
dat heb ik al meerdere malen gepost in di topic en ik heb er weinig zin meer in om het nog een keer te doen, ik vind het nogal vervelend om mezelf een ongeluk te typen voor iemand die te lui is om zijn domme hoofd open te stellen voor een mening die ook maar 10 centimeter afwijkt van zijn eigen mening.
quote:
[..]

Klopt
pi_24433625
quote:
mjah nu krabbel je al terug, je zegt het zelf al 'interim regering' dus geen puppetregime maar een paar figuren die tijdelijk de wacht houden tot de onafhankelijke verkiezingen gehouden gaan worden.
Vrije verkiezingen is voor mij altijd het doel geweest en dan moet Mugabe van zijn plaats af.
quote:
och, Japan heeft de VS aangevallen waarna Duitsland de oorlog aan Japan verklaarde.
Nazi Duitsland was geen bedreiging voor de VS.

Maar waarom mocht de VS Duitsland wel aanvallen volgens jou?
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 15:53:52 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24433780
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vrije verkiezingen is voor mij altijd het doel geweest en dan moet Mugabe van zijn plaats af.
dat zeg je nu voor het eerst
quote:
[..]

Nazi Duitsland was geen bedreiging voor de VS.
vertel dat die koopvaarders die vlak voor de Amerikaanse kust werden getorpedeerd door U-boten
quote:
Maar waarom mocht de VS Duitsland wel aanvallen volgens jou?
omdat ze in oorlog waren met Duitsland om te beginnen ... bovendien heb ik nergens gezegd dat het niet zou mogen
pi_24433847
quote:
dat zeg je nu voor het eerst
Lees de draad
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 16:17:13 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24434162
pot verwijt de ketel
pi_24435929
Nee hoor, ik toon alleen dat je selectief leest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')