Nederland en Engeland worden bang van het zooitje ongeregeld van Mugabequote:nee, Nederland die Zimbabwe moet binnenvallen is niet dom
Dat heeft ze inderdaad veel beschaving gebrachtquote:En de Chinezen dan? of de Egyptenaren, die waren al beschaafd, toen het blanke ras nog holbewoners waren
De indianen deden 100 jaar over een paar bij elkaar geraapte stenen, ook wel bekend als Machu Pichu en de Spanjaarden bouwden kastelen, voeren naar Amerika en veroverden een rijk van pak hem beet Colorado tot vuurland.quote:De Indianen in Zuid Amerika waren al een paar duizend jaar over hun hoogtepunt heen.
Val dan Liechtenstein aan ofzo (sarcastisch voor als je dat niet begrijpt). Dus als je iemand aan kan moet je het gelijk aanvallen??? 1 gesneuvelde militair is er al 1 teveel.....quote:Op maandag 3 januari 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland en Engeland worden bang van het zooitje ongeregeld van Mugabe![]()
Licht toe. Tip: Leer normaal Nederlandsquote:Probeer je je eigen te overtreffen?
quote:Dat heeft ze inderdaad veel beschaving gebracht
pff wat lul jij altijd dom man echt super hinderlijk gewoon...quote:Op maandag 3 januari 2005 06:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De indianen deden 100 jaar over een paar bij elkaar geraapte stenen, ook wel bekend als Machu Pichu en de Spanjaarden bouwden kastelen, voeren naar Amerika en veroverden een rijk van pak hem beet Colorado tot vuurland.
Do you notice the difference?
Nee ligt aan jou dat je dat niet begrijptquote:Licht toe.
Jij snapt er helemaal niks van met dat onterechte superieure gevoel van je...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Machu Pichu bezocht en de Cathedraal van Sevilla bezocht DAMH. Als het antwoord nee is ga maar weer buiten spelen in de zandbak
Het was neit eens normaal Nederlands, raar hehquote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee ligt aan jou dat je dat niet begrijpt
Ok, snap je hem zelf wel?quote:Jij snapt duidelijk dat bijna alles draait om kennis overdragen op diegene die je hebt overmeesterd, en als je zo beredeneert dan kom je er al snel achter dat degene die het eerste wat realiseerden op deze aardbol van die mensen waren waar jij zo bang van bent en waarvan jij zegt dat het achterlijken zijn.....
Ja, de wetenschappelijke traditie is ook maar voor watjes.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Machu Pichu bezocht en de Cathedraal van Sevilla bezocht DAMH. Als het antwoord nee is ga maar weer buiten spelen in de zandbak
Nu wel ja, Dankjequote:Op maandag 3 januari 2005 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ok, snap je hem zelf wel?
Het is wel degelijk uitvoerbaar. Meer geld steken in defensie en oude koloniale tijden laten herleven. Zij aan zij met de Britten in Zuidelijk Afrika vechten tegen het ANC-gespuis en tegen het gespuis van Mugabe om de Boer-community een steun in de rug te geven en hetgeen te geven waar ze recht op hebben: een veilig Zimbabwe, een veilig Namibië en een veilig Zuidafrika.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:59 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Nu wel ja, Dankje![]()
Maar ik ben het alsnog niet met jouw stelling eens![]()
Het is gewoon niet uitvoerbaar![]()
ik heb ook niet zozeer problemen met het helpen van Zimbabwe (militair waar nodig) dat heb ik vaak genoeg gepost hier op fok!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben het met mijn twee voorgangers eens.
Zo'n land is geen utopie, maar kan best. In Namibië zijn ze al goed op weg, maar ik vind wel dat zij het daar niet alleen hoeven te doen. Wij, GB, Nederland, Duitsland, moeten hen daar adviseren en goede economische deals sluiten. Als wij daar kunnen investeren, kunnen zij daar eens iets op gang brengen. Wij helpen hen dan ook met advies hoe ze de boel stabiel moeten houden. En als wij daar dan ook en mass op vakantie gaan... Het nieuwe Spanje, jongens.
Zo onrealistisch kan dat toch niet zijn? Iemand hier aan Clingendael gestudeerd?
zelfde reden dat Nederland mee zou 'moeten' doen ... veel van die boeren hebben Duitse vooroudersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe krijg je Mugabe er weg? Want voor de rest is het zeker uitvoerbaar![]()
![]()
P.S. Waarom moet Duitsland mee doen?(die overigens alleen militaire acties mogen doen in VN of NAVO verband van hun grondwet)
voor zover ik weet niet (meer) de Duitsers in Afghanistan (3700 man?) zijn ook geen onderdeel van de VN of de NATOquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duitsland moet zowiezo een grondswet wijziging ondergaan willen ze mee kunnen doen, maar wat mij betreft mogen ze mee doen.
Robert Mugabe heeft geen vredesvoorstellen getekend met ons of de Britten.quote:Maar waarom kan het niet buiten de VN en NATO kaders, Irak is zo bijvoorbeeld ook aangevallen en Saddam is afgezet
Mugabe verklaart wel publiekelijk de oorlog met GB, dat komt op het zelfde neer.quote:Robert Mugabe heeft geen vredesvoorstellen getekend met ons of de Britten.
He, het kan dus wel?quote:bovendien had ik ook liever dat Irak van meet af aan een NATO of zelfs VN operatie was geweest, dan had je nu niet zo'n gezeik en had het land er beter uitgezien.
niet bepaald maar misschien als je een linkje naar de exacte text hebt wil ik mijn mening wel aanpassen ... maar ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mugabe verklaart wel publiekelijk de oorlog met GB, dat komt op het zelfde neer.
niet bepaald, lees je uberhaupt wel mee?quote:[..]
He, het kan dus wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |