abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23900295
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:29 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
??
heb je niet zo veel aan hier in nederland
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:35:55 #152
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23900314
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:29 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
??
Zoiets had je ook voor de GBA SP.

http://www.gamestech.com/(...)solar_charger/sc.htm
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:03:32 #153
65330 Ruzbeh
pi_23900801
BEWIJS DAT EEN RTS OP DE DS MOGELIJK IS EN DE PSP NIET

Met een RTS heb je sowieso muis-precisie nodig, dat heeft de DS wel (touchscreen) en de PSP niet (knoppen).

Hoe groot zijn deze screens? Even groot als een DS scherm. Zijn de units enzo duidelijk en zichtbaar? Ja.

Nu moet er alleen nog een UI komen op de onderste scherm. Daar komt je resources enzo op de onderste scherm, je selectie van units enzo. En dan kan je nog units bouwen en ook nog kijken welke units aan de bouw zitten op je thuisbasis ofzo. Met de D-pad kan je ideaal scrollen over de map.

Units selecteren en plaatsen lijkt me ook makkelijk, dan krijg je gewoon een grid op je onderste scherm en dan kanje plaatsen waar je wilt. Je krijgt dan tegelijkertijd een ghostimage te zien op de bovenste scherm. Een RTS op de DS lijkt me echt ideaal.

Kan de PSP dit? Nee? NOU DAN.

Try to top that, Sony fanboys.
pi_23900848
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:03 schreef Ruzbeh het volgende:
BEWIJS DAT EEN RTS OP DE DS MOGELIJK IS EN DE PSP NIET

Met een RTS heb je sowieso muis-precisie nodig, dat heeft de DS wel (touchscreen) en de PSP niet (knoppen).

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe groot zijn deze screens? Even groot als een DS scherm. Zijn de units enzo duidelijk en zichtbaar? Ja.

Nu moet er alleen nog een UI komen op de onderste scherm. Daar komt je resources enzo op de onderste scherm, je selectie van units enzo. En dan kan je nog units bouwen en ook nog kijken welke units aan de bouw zitten op je thuisbasis ofzo. Met de D-pad kan je ideaal scrollen over de map.

Units selecteren en plaatsen lijkt me ook makkelijk, dan krijg je gewoon een grid op je onderste scherm en dan kanje plaatsen waar je wilt. Je krijgt dan tegelijkertijd een ghostimage te zien op de bovenste scherm. Een RTS op de DS lijkt me echt ideaal.

Kan de PSP dit? Nee? NOU DAN.

Try to top that, Sony fanboys.
denk je nou serieus dat de DS zo'n resolutie kan halen, zo scherp en duidelijk?
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:17:35 #155
65330 Ruzbeh
pi_23901086
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

denk je nou serieus dat de DS zo'n resolutie kan halen, zo scherp en duidelijk?
*zucht*

Niet zo mooi 3d, maar de units zullen wel zeker scherp en duidelijk zijn. Soort van age of empires graphics.

KIJK DIE SCREEN DAN! 256x192, zelfde als een DS scherm.
pi_23901156
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

*zucht*

Niet zo mooi 3d, maar de units zullen wel zeker scherp en duidelijk zijn. Soort van age of empires graphics.

KIJK DIE SCREEN DAN! 256x192, zelfde als een DS scherm.
Je bent me net voor
Maar met feiten bereik je toch niets in dit topic
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:22:30 #157
65330 Ruzbeh
pi_23901197
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:20 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je bent me net voor
Maar met feiten bereik je toch niets in dit topic
Steun me dan joh, wous.

Jullie weten allemaal dat ik gelijk heb!
pi_23901417
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om hier te posten.

Feiten en argumenten zjin nogal nutteloos, en er wordt toch niets mee bereikt. Je overtuigt toch niemand ervan dat *insert DS/PSP* een goed ding is. Het hele topic is eigenlijk nutteloos waarom heb ik dit geopend..

Je kan best posten dat je de DS of PSP beter vindt en welke je gaat halen. Ik heb ook al gezegd dat ik de DS ga halen, maar vind ze allebei goed. Waarom de DS? Voor mij zijn de Nintendo franchises en de nieuwe mogelijkheden belangrijke reden.
Maar een ander kan weer de PSP beter vinden, omdat hij/zij liever een gigantisch scherm heeft.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:38:26 #159
65330 Ruzbeh
pi_23901544
Ok.

Dan kunnen de mensen die een PSP aanschaffen (voor minimaal 200 euro) lekker graphics aanstaren en af en toe een paar knoppen drukken. En dan kan ik lekker helemaal in de game zitten...
pi_23901625
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Ok.

Dan kunnen de mensen die een PSP aanschaffen (voor minimaal 200 euro) lekker graphics aanstaren en af en toe een paar knoppen drukken. En dan kan ik lekker helemaal in de game zitten...
zo'n post kun je beter niet doen, wordt je meteen als fanboy uitgemaakt en je posts zijn meteen 0% geloofwaardig
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:44:47 #161
65330 Ruzbeh
pi_23901676
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:42 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

zo'n post kun je beter niet doen, wordt je meteen als fanboy uitgemaakt en je posts zijn meteen 0% geloofwaardig
pi_23901705
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
KIJK DIE SCREEN DAN!
Waar gaat het heen met de Nederlandse taal?
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:48:19 #164
65330 Ruzbeh
pi_23901744
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:46 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Waar gaat het heen met de Nederlandse taal?
Me ouders zijn allochtonen.

Ick niet goed nederlandsch.

Ruzbeh is ook trouwens me naam he, das iraans.
pi_23901811
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Me ouders zijn allochtonen.

Ick niet goed nederlandsch.

Ruzbeh is ook trouwens me naam he, das iraans.
Oh ja... dan is het natuurlijk goed...
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:53:32 #166
65330 Ruzbeh
pi_23901870
Ja, nederlands is dan eigelijk voor de helft me eerste taal. Niet me eerste taal, en eigelijk ook niet de tweede.

Met het/de maak ik veel fouten. Die en dat ook.
pi_23902351
En nu wordt er niet meer inhoudelijk op de post met die screens gereageerd
pi_23902397
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:09 schreef Cerbie het volgende:
En nu wordt er niet meer inhoudelijk op de post met die screens gereageerd
Oh ja... mooie screens... maar resolutie voor de DS is minder.. minder detail in elk geval...

zo goed?
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:15:42 #169
65330 Ruzbeh
pi_23902514
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Oh ja... mooie screens... maar resolutie voor de DS is minder.. minder detail in elk geval...

zo goed?
Omfg. Wat is de res van de screen? 256x192. Wat is de res. van beide DS schermen? 256x192.
pi_23902571
Not all import gamers worldwide will be able to get their unit from the first batch, and those few lucky ones who must and can receive theirs at launch need to get used to launch prices - which is by now US$ 450 to US$ 600 for a Value Pack and game.

damn da's duur voor een portable!
pi_23902607
Ik heb het over de in-game resolutie waardoor er minder detail op het beeldscherm verschijnt.
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:24:29 #172
65330 Ruzbeh
pi_23902740
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef knater het volgende:
Not all import gamers worldwide will be able to get their unit from the first batch, and those few lucky ones who must and can receive theirs at launch need to get used to launch prices - which is by now US$ 450 to US$ 600 for a Value Pack and game.

damn da's duur voor een portable!
Je kan ook erbij zetten dat dit om een PSP gaat.

En trouwens, starcraft detail zou makkelijk haalbaar zijn op een DS.

zaterdag 11 december 2004 @ 18:26:52 #173
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23902815
Ruzbeh: zo werkt het helemaal niet. De NDS kan +- 100.000 polygonen op het beeld toveren, die screen die jij postie kan niet op de DS geprojecteerd worden omdat het gewoon te veel poly's heeft.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23902828
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:

En trouwens, starcraft detail zou makkelijk haalbaar zijn op een DS.
Want...?
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:36:01 #175
65330 Ruzbeh
pi_23903021
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef BMH het volgende:
Ruzbeh: zo werkt het helemaal niet. De NDS kan +- 100.000 polygonen op het beeld toveren, die screen die jij postie kan niet op de DS geprojecteerd worden omdat het gewoon te veel poly's heeft.
OMFG! OOIT AGE OF EMPIRES GESPEELD! DAT GEBRUIKT HELEMAAL GEEN POLYGONEN!
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Want...?
Want een DS kan dat gewoon aan, met de resolutie enzo.
pi_23903265
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef BMH het volgende:
Groot gelijk! Nogal flauw om plaatjes te resizen naar de DS resolutie en vervolgens te beweren dat de DS zulke plaatjes kan renderen op 60fps. Zo kan ik ook een foto van mezelf scalen naar een 256x192 resolutie en vervolgens zeggen dat de DS zulke mooie plaatjes kan renderen!
pi_23903518
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

OMFG! OOIT AGE OF EMPIRES GESPEELD! DAT GEBRUIKT HELEMAAL GEEN POLYGONEN!
[..]

Want een DS kan dat gewoon aan, met de resolutie enzo.

Kijk Half-Life 2 is ook gewoon mogelijk !

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23903539
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:58 schreef Tain het volgende:

Dat bedoel ik.
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:06:54 #180
65330 Ruzbeh
pi_23903693
*leest de posts*
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om hier te posten.

Feiten en argumenten zjin nogal nutteloos, en er wordt toch niets mee bereikt. Je overtuigt toch niemand ervan dat *insert DS/PSP* een goed ding is. Het hele topic is eigenlijk nutteloos waarom heb ik dit geopend..

Je kan best posten dat je de DS of PSP beter vindt en welke je gaat halen. Ik heb ook al gezegd dat ik de DS ga halen, maar vind ze allebei goed. Waarom de DS? Voor mij zijn de Nintendo franchises en de nieuwe mogelijkheden belangrijke reden.
Maar een ander kan weer de PSP beter vinden, omdat hij/zij liever een gigantisch scherm heeft.
*Luistert voortaan maar naar Cerbie*

Ik ga met DS vs. PSP pensioen. Laterz
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:08:27 #181
65330 Ruzbeh
pi_23903735
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Check die screens van Starcraft dan. Denkje dat de DS dat niet kan?
pi_23904072
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Check die screens van Starcraft dan. Denkje dat de DS dat niet kan?
misschien dat de ds het aan kan, maar prettig spelen zal het niet, vooral niet met starcraft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23904815
Het is allemaal nog wat vroeg om conclusies te trekken, dus persoonlijk ga ik wachten tot een tijd na de launch van beide apparaten om dan 'mischien' eentje te kopen.

Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar de PSP. Gewoon omwille van de kracht, het fantastiche scherm, het slikke uiterlijk en de grote gevarieerde games line up (daar kan je nu toch al van uit gaan). En ja, deze dingen doen het voor mij en ik ben waarschijnlijk niet alleen.

Er wordt altijd zo geweldig gedaan over hoe innoverend en vernieuwend Nintendo wel niet is. Ik vind dat dit in de praktijk vaak tegen slaat. Neem nu de gameboy - cube verbinding. Dat ging toch een o zo fantastische gameplay ervering opleveren. Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Ook al omdat je op die GBA indertijd geen reet zag. Ja daar stond je dan met je spitstechnologie krampachtig te draaien naar het raam. Een debakle dat ik nog niet vergeten ben en dat ik ook nog zal onthouden bij de aankoop van de volgende handheld, ook al heeft die wel een lampje.

Nu de DS met die touchscreen en dubbel scherm. Om te beginnen vind ik twee schermen niet zo geweldig (game en watch 20 jaar geleden had dit ook). Ik zie het nut er niet echt van in. Voor mij beter 1 groot dan twee kleintjes.
Met de de touchscreen kan je wel wat geinige dingetjes uithalen, maar echt schokkende vernieuwingen verwacht ik niet. Het zullen van die dingen worden die leuk zijn voor even en dan niet meer.
Ook ziet het ding er niet zo fraai uit (maar dat is mijn mening) en de kracht is niet zo denderend (let op dit gaat veel betekenen). Ik vond indertijd al dat de GBA niet krachtig genoeg was voor zijn tijd. Nu doen ze het weer.

Ook het feit dat er geruchten lopen dat Nintendo al bezig is aan de GBA2 maakt me niet geneigd de DS te kopen. Stel je voor dat na 1 jaar DS De GBA2 al komt. Ze hebben me dit al gelapt met de GBA door een paar maand later de SP uit te brengen. Ik trap er niet meer in.
PSN: Tom2K
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:19:31 #184
65330 Ruzbeh
pi_23905258
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:24 schreef Tain het volgende:

[..]

misschien dat de ds het aan kan, maar prettig spelen zal het niet, vooral niet met starcraft
Waarom niet? Ik heb net uitgelegd waarom een RTS zo relaxed is op een DS. De 2 schermen + touchscreen maakt het mogelijk.
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:20:41 #185
65330 Ruzbeh
pi_23905293
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:00 schreef DoctorDemento het volgende:Ook het feit dat er geruchten lopen dat Nintendo al bezig is aan de GBA2 maakt me niet geneigd de DS te kopen. Stel je voor dat na 1 jaar DS De GBA2 al komt. Ze hebben me dit al gelapt met de GBA door een paar maand later de SP uit te brengen. Ik trap er niet meer in.
De GBA kwam uit in 2001. De GBASP in 2003. Daar zit 2 jaar tussen.

De GBA2 komt sowieso niet voor 2006. En deze is sowieso toch wel op kinderen gericht dus wat maakt het uit.
pi_23905492
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb net uitgelegd waarom een RTS zo relaxed is op een DS. De 2 schermen + touchscreen maakt het mogelijk.
starcraft is veels te chaotisch, kan je echt beter command 'n conquer hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23905552
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:00 schreef DoctorDemento het volgende:
Het is allemaal nog wat vroeg om conclusies te trekken, dus persoonlijk ga ik wachten tot een tijd na de launch van beide apparaten om dan 'mischien' eentje te kopen.

Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar de PSP. Gewoon omwille van de kracht, het fantastiche scherm, het slikke uiterlijk en de grote gevarieerde games line up (daar kan je nu toch al van uit gaan). En ja, deze dingen doen het voor mij en ik ben waarschijnlijk niet alleen.

Er wordt altijd zo geweldig gedaan over hoe innoverend en vernieuwend Nintendo wel niet is. Ik vind dat dit in de praktijk vaak tegen slaat. Neem nu de gameboy - cube verbinding. Dat ging toch een o zo fantastische gameplay ervering opleveren. Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Ook al omdat je op die GBA indertijd geen reet zag. Ja daar stond je dan met je spitstechnologie krampachtig te draaien naar het raam. Een debakle dat ik nog niet vergeten ben en dat ik ook nog zal onthouden bij de aankoop van de volgende handheld, ook al heeft die wel een lampje.

Nu de DS met die touchscreen en dubbel scherm. Om te beginnen vind ik twee schermen niet zo geweldig (game en watch 20 jaar geleden had dit ook). Ik zie het nut er niet echt van in. Voor mij beter 1 groot dan twee kleintjes.
Met de de touchscreen kan je wel wat geinige dingetjes uithalen, maar echt schokkende vernieuwingen verwacht ik niet. Het zullen van die dingen worden die leuk zijn voor even en dan niet meer.
Ook ziet het ding er niet zo fraai uit (maar dat is mijn mening) en de kracht is niet zo denderend (let op dit gaat veel betekenen). Ik vond indertijd al dat de GBA niet krachtig genoeg was voor zijn tijd. Nu doen ze het weer.

Ook het feit dat er geruchten lopen dat Nintendo al bezig is aan de GBA2 maakt me niet geneigd de DS te kopen. Stel je voor dat na 1 jaar DS De GBA2 al komt. Ze hebben me dit al gelapt met de GBA door een paar maand later de SP uit te brengen. Ik trap er niet meer in.
Je zegt dat het te vroeg is om conclusies te trekken, maar uiteindelijk draai je toch alles terug en blijkt dat je een sony fanboi bent dus jou conclusie is al getrokken dus wat wil je nou helemaal toevoegen aan deze discussie? niet dat je geen conclusies wil trekken in ieder geval.

Ik heb op de gba (sp) meer gespeeld dan op m'n ps2/xbox/dc/gc en heb er ook meer plezier van, nu speel ik ook elke dag met de ds en ook deze werkt zeer verslavend, omdat je em 'effe' aanzet en meteen in een game zit, als jij je afgezet voelt omdat je gba geen licht had, had je em niet meteen moeten kopen maar eerst de voor en nadelen van het beestje moeten lezen dus dat vind ik een slap argument.
pi_23905735
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De GBA kwam uit in 2001. De GBASP in 2003. Daar zit 2 jaar tussen.

De GBA2 komt sowieso niet voor 2006. En deze is sowieso toch wel op kinderen gericht dus wat maakt het uit.
2 jaar is niet lang genoeg voor een apparaat dat je 150¤ betaalt en het gaat om het princiepe. Iedereen die een originele GBA had gekocht werd eigenlijk zwaar in de zak gezet. Het was één grote fout, Nintendo gaf het toe, maar je zat er mee. Je kon immers toch geen nieuw apparaat kopen enkel voor het lampje, dat doe je toch niet

Trouwens het is niet om lastig te doen, maar ik vrees toch wel dat ook de DS de sticker 'voor kinderen' opgeplakt zal krijgen. Zeker in vergelijk met de gestroomlijnde PSP.
Je kan er nu al je huis op verwedden dat we ons weer vooral zullen moeten verwachten aan pokémon, mario en zelda games, terwijl de 'stoere' games weer volop op de PSP gaan verschijnen.
Ik wens dit de DS zeker niet toe, maar je ziet het gewoon weer aankomen.
pi_23905820
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:39 schreef DoctorDemento het volgende:
Trouwens het is niet om lastig te doen, maar ik vrees toch wel dat ook de DS de sticker 'voor kinderen' opgeplakt zal krijgen. Zeker in vergelijk met de gestroomlijnde PSP.
Je kan er nu al je huis op verwedden dat we ons weer vooral zullen moeten verwachten aan pokémon, mario en zelda games, terwijl de 'stoere' games weer volop op de PSP gaan verschijnen.
Ik wens dit de DS zeker niet toe, maar je ziet het gewoon weer aankomen.
Hoewel je er nu eigenlijk nog helemaal niks over kan (of màg?) zeggen, verwacht ik eerlijk gezegd ook wel zoiets. Aan de andere kant denk ik dat de DS meer third-party support zal krijgen dan de vorige Gameboys, wat de doelgroep alleen maar zal vergroten.
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:49:01 #190
65330 Ruzbeh
pi_23905960
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hoewel je er nu eigenlijk nog helemaal niks over kan (of màg?) zeggen, verwacht ik eerlijk gezegd ook wel zoiets. Aan de andere kant denk ik dat de DS meer third-party support zal krijgen dan de vorige Gameboys, wat de doelgroep alleen maar zal vergroten.

Me vertrouwen is helemaal weer terug in dit topic.
pi_23905975
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Me vertrouwen is helemaal weer terug in dit topic.
Vertrouwen?
pi_23906089
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:31 schreef knater het volgende:

[..]

Je zegt dat het te vroeg is om conclusies te trekken, maar uiteindelijk draai je toch alles terug en blijkt dat je een sony fanboi bent dus jou conclusie is al getrokken dus wat wil je nou helemaal toevoegen aan deze discussie? niet dat je geen conclusies wil trekken in ieder geval.

Ik heb op de gba (sp) meer gespeeld dan op m'n ps2/xbox/dc/gc en heb er ook meer plezier van, nu speel ik ook elke dag met de ds en ook deze werkt zeer verslavend, omdat je em 'effe' aanzet en meteen in een game zit, als jij je afgezet voelt omdat je gba geen licht had, had je em niet meteen moeten kopen maar eerst de voor en nadelen van het beestje moeten lezen dus dat vind ik een slap argument.
Ik trek toch helemaal geen finale conclusies. Ik leg gewoon een aantal feiten neer die mij tot op heden bekend zijn en geef er mijn mening over.
En het is waar dat mijn voorkeur op dit moment uitgaat naar de PSP, maar maakt dit mij meteen al een fanboy? Ik ben altijd sega fan geweest, maar toen de psx uitkwam ging ik resoluut voor die omdat ik steeds voor de fitste en meest toekomstgerichte machine kies.
Dus als de DS uiteindelijk die machiene blijkt te zijn dan heb ik er geen probleem mee hem te verkiezen boven de PSP, enkel lijkt dit niet meteen het geval te zullen worden.

En de GBA. Ik geef toe dat dit wel een beetje mijn eigen schuld is, dat wel. Toch heb ik hem niet enkel buiten gegooid omdat hij zo donker was. Ook de games trokken volgens mij op niks. Het was mijn eerste NIntendo, omdat ik al die mario en zelda toestanden wel eens een kans wilde geven. Nou, dat was dus niks voor mij en dan heb je op dit platform weinig alternatieven. Verder massa's middelmatige 16-bit platformers tegen een veel te hoge prijs, maakten dat dit systeem zwaar onder mijn verwachtingen presteerde.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:03:34 #193
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23906311
Fanboy word hier iets te vaak gebruikt. Als mensen een stuk plastic aanvallen voelen mensen zich aangesproken op een of andere manier.

Ik zit er nooit echt mee. Noem de DS maar een schijtlint of legosteen, ik ga er plezier aan beleven
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23906428
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:03 schreef BMH het volgende:
Fanboy word hier iets te vaak gebruikt. Als mensen een stuk plastic aanvallen voelen mensen zich aangesproken op een of andere manier.

Ik zit er nooit echt mee. Noem de DS maar een schijtlint of legosteen, ik ga er plezier aan beleven
dat is ook de beste instelling, iemand anders kan toch niet voor jou bepalen of je iets leuk vindt ja of nee
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23906534
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:03 schreef BMH het volgende:

mja als je eerst geen conclusies trekt maar dan uiteindelijk je conclusies getrokken hebt EN daarmee met je 'mening' een handheld afkraakt die je niet eens in je handen gehad hebt maar wel een andere handheld de hemel in prijst die je ook niet eens in je handen gehad hebt, ben je naar mijn inziens een dikke fanboy, en het dan ontkennen maakt het alleen maar erger
pi_23906577
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef knater het volgende:
mja als je eerst geen conclusies trekt maar dan uiteindelijk je conclusies getrokken hebt EN daarmee met je 'mening' een handheld afkraakt die je niet eens in je handen gehad hebt maar wel een andere handheld de hemel in prijst die je ook niet eens in je handen gehad hebt, ben je naar mijn inziens een dikke fanboy, en het dan ontkennen maakt het alleen maar erger
Wat hij zegt.
pi_23906751
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:29 schreef Tain het volgende:

[..]

starcraft is veels te chaotisch, kan je echt beter command 'n conquer hebben
Er was volgens mij ook een poort van Starcraft op de Nintendo 64 , dus de DS moet dat spel waarschijnlijk ook aan kunnen .
pi_23906819
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef Luiss het volgende:
Er was volgens mij ook een poort van Starcraft op de Nintendo 64 , dus de DS moet dat spel waarschijnlijk ook aan kunnen .
Dat was dan ook een waardeloze port! (net als de command en conquer en warcraft II ports op de PS1 )
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:36:07 #199
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23907030
Baas Nintendo opent aanval op Sony's PSP

De Sony PSP vs. Nintendo DS. Dat wordt matten! Op forums over de hele wereld is het alweer raak. PSP en DS fanboys die elkaar met kloppende aderen op hun hoofd elkaar het virtuele hoofd proberen in te slaan om elkaar ervan te overtuigen dat "hun" handheld de beste is. Maar het zijn niet alleen maar de gamers die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. De mensen van Nintendo en Sony kunnen er ook wat van.

Dit keer is het de beurt aan de baas van Nintendo, Satoru Iwata, om de aanval te tonen op Sony's PSP. Zo betwijfelt hij of Sony het succes van Nintendo met de DS zou kunnen evenaren. Hij betwijfelt of oude en nieuwe gamers wel aangetrokken worden door het mooier en ingewikkelder worden van handhelds. Het simpel houden van de DS is in de ogen van Satoru Iwata-san dé manier om op deze markt meer gamers te trekken. Hij vind dat Sony teveel op een oude succesformule blijft hangen met de PSP. En volgens eigen zeggen zal Nintendo alle kansen gijpen om dat de mensen duidelijk te maken.
quote:
SP has been created with the assumption that the golden success formula is still working. We don't believe that. We're making every effort so that people will say we were right.
Met de enorme verkoopcijfers van de DS wereldwijd lijkt Nintendo inderdaad de goede weg te zijn ingeslagen. Er zijn zelfs 40% meer units verkocht dan was gepland. En rond de jaarwisseling wil Nintando zo'n vijf miljoen DS's verkocht hebben. Opvallend is wel dat de meeste negatieve geluiden over de tegenpartij uit het kamp van Nintendo komen. Zouden ze dan toch een beetje bang zijn voor die blinkende PSP?

gamer.nl
pi_23907034
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef Luiss het volgende:

[..]

het gaat er mij ook niet om of de DS het aan kan ja of nee, maar meer of het speelbaar blijft. Starcraft is een heel druk spel, heel veel units op een kleine ruimte en dat dan ook nog op een heel klein scherm. Het lijkt mij gewoon helemaal niet prettig spelen, daarom zei ik ook dat je beter Command 'n conquer hiervoor kan nemen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')