abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23889407
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef superheist het volgende:
ben ik de enige die het ontwerp van de DS een beetje "lomp" vind vergeleken met die van de PSP? geen flamebait
Hehe... nee, je bent niet de enige.
quote:
gelukkig komt die psp pas ver in 2005 uit, heb ik nog wat tijd om te sparen misschien een goed cadeau voor als ik slaag
Eind Maart 2005! Niet zo héél ver lijkt me. Maar het kan sowieso geen kwaad om een console niet bij de launch te kopen. Ook hier is geduld een schone zaak.
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:16:25 #102
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23889439
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef P-Style het volgende:
Eind Maart 2005!
Bron?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23889480
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef P-Style het volgende:
Hehe... nee, je bent niet de enige.
zie veel reacties dat die DS de PSP "ownt" enzo.. het ontwerp is gewoon niet mooi. misschien functies etc. maar daar heb ik het niet over
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:23:59 #105
65330 Ruzbeh
pi_23889627
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef superheist het volgende:

[..]

zie veel reacties dat die DS de PSP "ownt" enzo.. het ontwerp is gewoon niet mooi. misschien functies etc. maar daar heb ik het niet over
Ik vind hem mooi, maar ik vind de PSP wel mooier.

Hier wat PSP-achtige screens:
http://forum.lik-sang.com(...)all/nds-release5.jpg
http://forum.lik-sang.com(...)all/nds-release6.jpg
http://forum.lik-sang.com(...)all/nds-release7.jpg
http://forum.lik-sang.com(...)all/nds-release8.jpg
http://forum.lik-sang.com(...)all/nds-release9.jpg
http://forum.lik-sang.com(...)ll/nds-release11.jpg
pi_23889697
Ik maak me toch zorgen om die fokking batterij van de psp zeg:

The PSP will also have to solve some technical challenges, most notably concerns about battery life. Sony estimates that a fully charged PSP battery will be good for four to six hours of game playing.

But Sony Computer Entertainment President Ken Kutaragi acknowledged in a Japanese press interview last month that those estimates were for playing a simple puzzle or card game with the screen dimmed, speakers turned off and wireless connectivity disabled. Turn on all the bells and whistles and load up a graphically complex racing game, and the battery will drain faster. Nintendo's market-leading Game Boy Advance SP, by contrast, runs for more than 10 hours between charges.

Staat niet bij hoeveel % minder lang ie mee gaat, maar met wifi aan en een spel als gran turismo en licht aan (doh) en geluid aan zou het me niet verbazen dat het terug valt naar 2 uur, maargoed dat zijn speculaties laten we het hopen van niet, anders moeten ze gewoon in vliegtuigen en treinen 220 volt aansluitingen maken mehehe.

Was ook nog nieuws dat nintendo zich niet bedreigd voelt, maar dat zou ik ook zeggen als ik president Satoru Iwata heette
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:27:31 #107
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23889730
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

En terecht, want is IS ook onzin!
Doe je research is wat beter voor je loze informatie verstrekt. Die "analoge" stick op de PSP = gewoon digitaal.

Ik quote van een redacteur bij gamespot: "The big adition here is this little disc (pookje). Now it sounds like, from what we heard from developers is that this disc is not analog. Thu is dows feel like ...."
Scroll naar 2 min 22 sec
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_23889777
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Bron?
Bron: games.fok.nl

Oké... dit is een speculatie, dat geef ik toe.
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:32:35 #109
65330 Ruzbeh
pi_23889869
Mooizo...
pi_23889872
DS
Wario Ware: Touched - 28 februari
Yoshi's Touch & Go - 28 februari
Pac Pix - 28 februari
Need for Speed DS - 28 februari
De Urbz - 24 maart
Tiger WooDS - 24 maart
Zoo Keeper - 24 maart

Hier loopt de gemiddelde gamer dus niet warm voor...
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:33:25 #111
65330 Ruzbeh
pi_23889895
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef ScienceFriction het volgende:
DS
Pac Pix - 28 februari
De Urbz - 24 maart
Tiger WooDS - 24 maart
Zoo Keeper - 24 maart

Das ook niet compleet. DOPE.
pi_23889995
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Das ook niet compleet. DOPE.
Zeg ik dat dan?
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:37:30 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23890004
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef ScienceFriction het volgende:
DS
Pac Pix - 28 februari
De Urbz - 24 maart
Tiger WooDS - 24 maart
Zoo Keeper - 24 maart

De gemiddelde gamer mag in de stront zakken. Wario ware: touched? .

Ik neem aan dat de gemiddelde gamer nog nooit een Wario ware game heeft gespeeld omdat de graphics "slecht" zijn.

Het gaat mij om wat IK leuk vind, en dat zijn deze games. Waarom geven mensen ingodsnaam iets om wat andere mensen over iets vinden?
pi_23890315
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:37 schreef BMH het volgende:

Het gaat mij om wat IK leuk vind, en dat zijn deze games.
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar vanuit zakelijk oogpunt moet je ook zorgen dat er een bepaald soort aanbod is voor een handheld. Ik neem aan dat Nintendo zoveel mogelijk DSen wil verkopen en dat gaat je met zulk soort spellen niet lukken. Maar ik vraag me de laatste tijd überhaupt af wie de doelgroep van Nintendo nou eigenlijk is... liever specifieker dan de doelgroep van "familie"... daar kun je als marketeer nl weinig mee.

Ik juig het overigens toe dat er ook games zijn die anders zijn andere games, nieuw concept, nieuwe besturing, nieuwe benadering etc. Er is nl de laatste tijd erg veel van hetzelfde op de markt. Zelfs Nintendo maakt zich schuldig aan uitmelken van zijn cash cows, terwijl Nintendo bekend stond om de innovatieve features en nieuwe franchises.
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:53:41 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23890405
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar vanuit zakelijk oogpunt moet je ook zorgen dat er een bepaald soort aanbod is voor een handheld. Ik neem aan dat Nintendo zoveel mogelijk DSen wil verkopen en dat gaat je met zulk soort spellen niet lukken. Maar ik vraag me de laatste tijd überhaupt af wie de doelgroep van Nintendo nou eigenlijk is... liever specifieker dan de doelgroep van "familie"... daar kun je als marketeer nl weinig mee.

Ik juig het overigens toe dat er ook games zijn die anders zijn andere games, nieuw concept, nieuwe besturing, nieuwe benadering etc. Er is nl de laatste tijd erg veel van hetzelfde op de markt. Zelfs Nintendo maakt zich schuldig aan uitmelken van zijn cash cows, terwijl Nintendo bekend stond om de innovatieve features en nieuwe franchises.
Nintendo domineert de handheld markt al 15+ jaar. De Nintendo DS is en zal een succes zijn. Dat is een feit. De PSP word ook een succes, maar wel voor een andere doelgroep.

Ik intresseer mij echt in de mogelijkheden van de DS, de PSP trekt mij niet zo aan. Ik heb een Ipod, en game consoles. Ik ben niet vaak/lang weg van mijn huis, dus waarom zou ik in godsnaam films willen kijken op me handheld . Voor op school? Ja right.

Waarom zou je de PSP thuis gebruiken? De meerderheid van de games zijn dumbed-down versies van de PS2 broer.
pi_23890423
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:27 schreef BMH het volgende:
Doe je research is wat beter voor je loze informatie verstrekt. Die "analoge" stick op de PSP = gewoon digitaal.

Ik quote van een redacteur bij gamespot: "The big adition here is this little disc (pookje). Now it sounds like, from what we heard from developers is that this disc is not analog. Thu is dows feel like ...."
Scroll naar 2 min 22 sec
Goed ik heb even "research" gedaan en ik moet toegeven, je hebt gelijk. Je hebt gelijk in de zin dat je een bron hebt gevonden. Maar de bron die je geeft is gelijk het énige wat ik erover kan vinden. Een stel kerels die zeggen dat ze gehoord hebben dat developpers zeggen dat hij eigenlijk niet analoog is.

Behalve dat dit voor mij totaal niet overtuigend is, klinkt het ook helemaal niet logisch. Maargoed... we zullen zien. Nog even afwachten en we weten het zeker.

[ Bericht 3% gewijzigd door P-Style op 11-12-2004 00:00:57 ]
pi_23890560
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:53 schreef BMH het volgende:

[..]

Nintendo domineert de handheld markt al 15+ jaar. De Nintendo DS is en zal een succes zijn. Dat is een feit.
In het verleden gehaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

De Nintendo DS is en zal een succes zijn. Dat is een feit.

Ehm... je kunt geen feiten voorspellen...

Nintendo moet wel oppassen dat het niet dezelfde val trapt als SEGA heeft gedaan door straks teveel platforms te hebben met de Cube, GBA, DS en dan ook nog de opvolger dan de GBA en de Cube.
pi_23890580
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:
In het verleden gehaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

De Nintendo DS is en zal een succes zijn. Dat is een feit.

Ehm... je kunt geen feiten voorspellen...

Nintendo moet wel oppassen dat het niet dezelfde val trapt als SEGA heeft gedaan door straks teveel platforms te hebben met de Cube, GBA, DS en dan ook nog de opvolger dan de GBA en de Cube.
Sega had toch helemaal niet veel platvorms tegelijk?
pi_23890604
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:53 schreef BMH het volgende:
Ik intresseer mij echt in de mogelijkheden van de DS, de PSP trekt mij niet zo aan. Ik heb een Ipod, en game consoles. Ik ben niet vaak/lang weg van mijn huis, dus waarom zou ik in godsnaam films willen kijken op me handheld . Voor op school? Ja right.
In de consumentenwereld van tegenwoordig gaat het er niet om of je een functie gebruikt, maar of het apparaat die functie bezit. Ik bedenk de regels ook niet, maar toch is het zo. Kijk voor de aardigheid eens naar je mobiele telefoon
pi_23890631
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sega had toch helemaal niet veel platvorms tegelijk?
Sega Mega drive, 32X add on, de Mega CD en de Saturn + nog de Master system en de handheld.... is toch een beetje veel het goede of niet?
pi_23890693
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:30 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

De marketing is het probleem niet... het is de doelgroepbenadering + het fysieke product. Het is misschien een beetje een overdreven vergelijking, maar je krijgt een volwassen man ook niet zover dat hij een "my first Sony" gaat kopen voor zichzelf... alle marketinginspanningen ten spijt.

Afgezien van de Gamecube en de GBA vind ik niet dat je kunt stellen dat Nintendo producten een kenmerkend design voor kinderen hebben. De DS al helemaal niet. Beide handhelds hebben gewoon andere uiterlijke (stijl-) kenmerken (niet zozeer vanuit een verschil in doelgroep, als wel vanuit een verschil in functionaliteit).
quote:
Op het moment dat een markt mainstream wordt, gaan er ook andere wetten gelden die niks met kwaliteit te maken hebben. Iets moet uitstraling hebben... je moet er mee gezien willen worden etc. Voor veel jongeren is Nintendo niet meer de shit zoals het dat vroeger wel was.
De eerste PlayStation had niet bepaald een uitstraling (in de betekenis van uiterlijk) die paste bij de doelgroep. Naam mijn mening was het design tamelijk nietszeggend, neutraal (geldt in zekere zin ook voor de PSP). Wat de marketingmachine van Sony toch voor elkaar heeft gekregen is bij het publiek een bepaalde associatie op te wekken, een imago te creëren dat wel paste bij jongeren. Daarmee heeft Sony gaming mainstream weten te brengen.
Ten aanzien van developer support hebben ze ook het een en ander weten te bewerkstelligen (licenties etc.).

Natuurlijk speelt het uiterlijk van het product ook een rol in het imago, echter in het geval van consoles/handhelds is het marketing en spelaanbod die het product zullen maken of breken. (Verklaar anders het recente succes van die oerlelijke X-Box eens.)
pi_23890741
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:04 schreef ScienceFriction het volgende:
Sega Mega drive, 32X add on, de Mega CD en de Saturn + nog de Master system en de handheld.... is toch een beetje veel het goede of niet?
Ja maar toch niet allemaal tegelijk? De Saturn was de opvolger van de en de Mega Drive was de opvolger van de Master System. De Mega CD en 32X waren allebei add-ons van de Mega Drive en de Game Gear "leefde" in dezelfde periode als de Megadrive. Het enige "probleem" van Sega was dat de Mega-drive add-ons geen succes bleken te zijn.
pi_23890879
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:07 schreef wart het volgende:
De eerste PlayStation had niet bepaald een uitstraling (in de betekenis van uiterlijk) die paste bij de doelgroep. Naam mijn mening was het design tamelijk nietszeggend, neutraal (geldt in zekere zin ook voor de PSP). Wat de marketingmachine van Sony toch voor elkaar heeft gekregen is bij het publiek een bepaalde associatie op te wekken, een imago te creëren dat wel paste bij jongeren. Daarmee heeft Sony gaming mainstream weten te brengen.
Ten aanzien van developer support hebben ze ook het een en ander weten te bewerkstelligen (licenties etc.).

Natuurlijk speelt het uiterlijk van het product ook een rol in het imago, echter in het geval van consoles/handhelds is het marketing en spelaanbod die het product zullen maken of breken. (Verklaar anders het recente succes van die oerlelijke X-Box eens.)
Om eerlijk te zijn vind ik dat de oude grijze Playstation 1 het uiterlijk heeft alsof het een product was die bedoelt was voor de My-First-Sony-reeks! Ik geloof zelfs dat Sony toen ze met de Playstation 2 bezig waren erover zat te twijfelen om de naam "Playstation" nog wel te gebruiken omdat het wat "kinderlijk" zou klinken. Uiteindelijk zijn het inderdaad de games van de Playstation 1 geweest die de doelgroep hebben bepaald. Dat èn het feit dat de PS geen "mascotte" heeft (een bewuste keuze van Sony) En wat je zegt... hierdoor is de oerlijke xbox uiteindelijk ook vrij succesvol geworden.
pi_23890946
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:07 schreef wart het volgende:
Afgezien van de Gamecube en de GBA vind ik niet dat je kunt stellen dat Nintendo producten een kenmerkend design voor kinderen hebben. De DS al helemaal niet. Beide handhelds hebben gewoon andere uiterlijke (stijl-) kenmerken (niet zozeer vanuit een verschil in doelgroep, als wel vanuit een verschil in functionaliteit).
[..]

Ik heb het niet per definitie over de console, maar meer over de games van Mario, Zelda, Pokemon etc. Metroid is nu eigenlijk de enige franchise "geared towards adults" zeg maar. Verder hebben veel Nintendo games een overvloed aan primaire kleuren.

De gemiddelde gamer (de mainstream dus) is daar toch huiverig voor want het is niet "cool/flex/whatever". Mij interesseert het weinig, want ik geef om gameplay dan graphics.

Het succes van X Box ligt in elk geval NIET aan het spelaanbod... naast Halo1 & 2 kan ik geen enkel X Box exclusive spel bedenken dat het waard is om een x box voor te kopen. De X Box is enkel een marketing succes (ik vraag me trouwens af hoeveel MS op elke X Box verliest in relatie tot de marketinginspanningen).

Het succes van Nintendo komt voor 90% van hun eigen franchises. Het zijn die franchises die mij ook steeds de nieuwe consoles laten kopen, want ik wil toch steeds de nieuwste Zelda. Het probleem is om de fanbase uit te breiden
pi_23891013
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Het succes van X Box ligt in elk geval NIET aan het spelaanbod... naast Halo1 & 2 kan ik geen enkel X Box exclusive spel bedenken dat het waard is om een x box voor te kopen. De X Box is enkel een marketing succes (ik vraag me trouwens af hoeveel MS op elke X Box verliest in relatie tot de marketinginspanningen).
Misschien niet het spellenaanbod, maar wel het týpe spellen. En ach... uiteindelijk is het succes van de xbox maar relatief.
pi_23891026
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja maar toch niet allemaal tegelijk? De Saturn was de opvolger van de en de Mega Drive was de opvolger van de Master System. De Mega CD en 32X waren allebei add-ons van de Mega Drive en de Game Gear "leefde" in dezelfde periode als de Megadrive. Het enige "probleem" van Sega was dat de Mega-drive add-ons geen succes bleken te zijn.
Ik heb toevallig nog oude gamepro magazines liggen En ja hoor... allemaal tegelijk... Het probleem met al die add ons was dat de development van games zo gespreid werd, waardoor het gameaanbod voor alle platforms vrij dun werd. Daarom werden die add-ons geen succes... bovendien voegden ze weinig toe, wat de noodzaak voor de add-ons minimaliseerde. SEGA is die periode niet meer teboven gekomen en de Dreamcast was het einde.
pi_23891094
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb toevallig nog oude gamepro magazines liggen En ja hoor... allemaal tegelijk... Het probleem met al die add ons was dat de development van games zo gespreid werd, waardoor het gameaanbod voor alle platforms vrij dun werd. Daarom werden die add-ons geen succes... bovendien voegden ze weinig toe, wat de noodzaak voor de add-ons minimaliseerde. SEGA is die periode niet meer teboven gekomen en de Dreamcast was het einde.
Ik moet inderdaad zeggen dat de Saturn en de Dreamcast wel héle korte leventjes hebben geleidt. Die werden allebei vernietigd door Sony. (hoewel zelfs ìk dat niet helemaal begrijp of terecht vind. )
pi_23891097
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:20 schreef P-Style het volgende:

[..]

Misschien niet het spellenaanbod, maar wel het týpe spellen. En ach... uiteindelijk is het succes van de xbox maar relatief.
Ik heb toch al niet zo'n positief beeld van X Box gamers... mensen die een gigantische zwarte doos met een ventilator die nog harder blaast dan een vliegtuigmotor een goed systeem vinden, waar ze ook nog eens fps games op spelen die inferieur zijn aan de pc.... tsja... dan vraag je er om... en die controller...
pi_23891114
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb toch al niet zo'n positief beeld van X Box gamers... mensen die een gigantische zwarte doos met een ventilator die nog harder blaast dan een vliegtuigmotor een goed systeem vinden, waar ze ook nog eens fps games op spelen die inferieur zijn aan de pc.... tsja... dan vraag je er om... en die controller...
Mee eens.
pi_23891153
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik moet inderdaad zeggen dat de Saturn en de Dreamcast wel héle korte leventjes hebben geleidt. Die werden allebei vernietigd door Sony. (hoewel zelfs ìk dat niet helemaal begrijp of terecht vind. )
De Dreamcast was een ontzettend goed systeem met een lekkere controller (wel groot, maar een zalige d pad) en een nirvana voor de die hard 2D fighter fan. Ik weet eigenlijk niet waarom de Dreamcast het niet heeft gered buiten Japan.
pi_23891231
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom de Dreamcast het niet heeft gered buiten Japan.
Nu ik er over nadenk, weet ik het eigenlijk wel... Ongelófelijk slechte marketing. Er is nooit, maar dan ook nóóit een reclame op tv geweest over ook maar iéts dat met de Dreamcast te maken had. Enige andere vorm van reclame was er ook niet. Bovendien was in de tijd van de Dreamcast de Playstation 1 erg populair en een jaartje later kwam de PS2. Toen ging het helemaal bergafwaards.
pi_23891278
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:24 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

die controller ligt wel lekker in het handje vooral met racegames zijn de achterste knoppen een opluchting tov analoge sticks, en ik zie ninja gaiden en rallisport challenge 2 wel als reden om er 1 te kopen.
Dat het een lelijke grote kast is ok, ben ik met je eens
pi_23891321
Je kan met de PSP analoge stick niet bijvoorbeeld harder rennen als je naar voren drukt , dat is het enige zogenaamde mankement aan die stick . Ik vind het opzich trouwens niet zo'n groot probleem , ik speel de meeste Ps2 games ook met het D-pad omdat ik de analoge sticks op de Dualshock 2 niet zo goed vind .
pi_23891426
Analoge stick van de Cube is heeeeerlijk D pad is weer iets minder, maar dat komt vooral door de plaatsing (vreemde lay out van de controller)
pi_23891861
quote:
Het succes van Nintendo komt voor 90% van hun eigen franchises. Het zijn die franchises die mij ook steeds de nieuwe consoles laten kopen, want ik wil toch steeds de nieuwste Zelda. Het probleem is om de fanbase uit te breiden
Ik zal niet ontkennen dat de drijvende kracht achter het succes (financieel gezien dan) van Nintendo de eigen franchises zijn (geldt in ieder geval voor de NGC). Ik stel alleen dat dit kan veranderen met de juiste marketing en houding tot third patry developers. Voor de NGC is het ruim te laat, maar ik denk dat de DS een goede kans maakt de Nintendo fanbase te vergroten. Het uiterlijk van het product zal daar opzich niet zo'n probleem voor vormen.
pi_23892055
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:02 schreef wart het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat de drijvende kracht achter het succes (financieel gezien dan) van Nintendo de eigen franchises zijn (geldt in ieder geval voor de NGC). Ik stel alleen dat dit kan veranderen met de juiste marketing en houding tot third patry developers. Voor de NGC is het ruim te laat, maar ik denk dat de DS een goede kans maakt de Nintendo fanbase te vergroten. Het uiterlijk van het product zal daar opzich niet zo'n probleem voor vormen.
Dit ben ik met je eens. Maar dan vind ik ook dat ze de DS niet teveel moeten gaan promoten in combinatie met een Mario, Yoshi, Zelda of Pokemon-beest.
pi_23896619
Die batterij
Serieus, misschien 2-3 uurtjes GT maar dan is het ook over, kun je weer opladen
En de DS is al half een succes (2 miljoen pre-orders toen al enzo).
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:13:40 #138
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23896868
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:56 schreef Xrenity het volgende:
Die batterij
Serieus, misschien 2-3 uurtjes GT maar dan is het ook over, kun je weer opladen
En de DS is al half een succes (2 miljoen pre-orders toen al enzo).
2 mil in Japan. Eerste week van verkopen 1.2 miljoen exemplaren. Einde van het jaar 2.8 miljoen. Maart 2005: 4 miljoen + exemplaren verkocht.
pi_23897064
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:27 schreef BMH het volgende:

[..]

Scroll naar 2 min 22 sec
Tof filmpje. PSP valt blijkbaar erg mee qua grootte.
Op zaterdag 11 december 2004 00:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Analoge stick van de Cube is heeeeerlijk D pad is weer iets minder, maar dat komt vooral door de plaatsing (vreemde lay out van de controller)
Mee eens, over de analoge stick dan. De lay-out is denk ik meer een kwestie van smaak, ik heb er niet zo'n moeite mee dat ie daar zit. Ik heb er meer moeite mee dat ie zo klein is, waardoor je wel eens een andere richting dan je bedoelde drukt. Wat ik ook niet snap van die controller, of eigenlijk de ontwikkelaars, ik speelde gister Eternal Darkness met rumblefunctie aan, en dat ding trilt veel harder dan in andere spellen en harder dan ik ooit een Xbox of PS2 controller heb voelen trillen, raar dat daar niet meer mee is gedaan, gewoon voluit laten trillen ipv een beetje

klein beetje offtopic
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_23897374
Sony kennende zou de PSP de DS bashen, aangezien die lui het marketing nogal goed door hebben

Maar je weet het nooit.
pi_23897397
Die Peter Hofstee van IBM is een Nederlander?
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:33:26 #143
65330 Ruzbeh
pi_23899219
Wat lees ik nou...
quote:
The PSP will also have to solve some technical challenges, most notably concerns about battery life. Sony estimates that a fully charged PSP battery will be good for four to six hours of game playing.

But Sony Computer Entertainment President Ken Kutaragi acknowledged in a Japanese press interview last month that those estimates were for playing a simple puzzle or card game with the screen dimmed, speakers turned off and wireless connectivity disabled. Turn on all the bells and whistles and load up a graphically complex racing game, and the battery will drain faster.
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:36:25 #144
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23899265
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat lees ik nou...
[..]
eeuh! Onder de 4 uur dus. Kortom: het opladen duurt langer dat het spelen
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:07:55 #145
65330 Ruzbeh
pi_23899820
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef BMH het volgende:

[..]

eeuh! Onder de 4 uur dus. Kortom: het opladen duurt langer dat het spelen
Neehee, het opladen duurt maar 2 uur.
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:09:45 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23899847
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:07 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Neehee, het opladen duurt maar 2 uur.
Bron?
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:13:18 #147
65330 Ruzbeh
pi_23899912
Ja, hallo. Ik ben het. Ruzbeh de Nintendo fanboy. Als ik positief nieuws over de PSP neerzet, dan is het wel waar.

Hier had ik het gelezen:
http://forums.gamespot.co(...)92203&topic=18017788
quote:
Charging the unit from 0 to 100 percent took us just under two hours, and that includes about 20 minutes of playtime. The system seems to keep charging even if you're using it, though I'd imagine that would slow the charging down at least a little bit.
Ze zeggen niet welke spellen er zijn geprobeerd. Zeker een puzzel spel.
pi_23899934
Waarom zetten ze geen dynamo op de PSP... en dan lekker trappen...
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:24:29 #149
65330 Ruzbeh
pi_23900112
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom zetten ze geen dynamo op de PSP... en dan lekker trappen...
ScienceFriction, you crazy bastard.

Ik hou van je.
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:29:37 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23900201

??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')